ФАКТИ.БГ
  • lexus-
  • lx

Lexus показа изключително грозния LX

На практика това е Land Cruiser 300 в смокинг

Публикувана: 14 Октомври, 2021 17:25
49 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 12764
Lexus показа изключително грозния LX - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.1 от 27 гласа.

Lexus LX от новото поколение беше представен едновременно в три държави, включително Русия. Включването на Русия в този списък може да се обясни с популярността на SUV-то в страната. От появата на модела през 1996 г. руснаците са закупили повече от 51 000 LX, което е около 10 процента от общия тираж, продаван на 50 пазара по света. Що се отнася до новото поколение LX, то се оказа един вид Toyota Land Cruiser 300 в смокинг, но именно външния вид разочарова голяма част от специалистите. На практика колата е точно това, което се очакваше от нея, но с нелицеприятна визия.

За Lexus LX, който винаги е бил позициониран на една стъпка по-високо от Toyota Land Cruiser, летвата беше повдигната още по-високо, защото сега тя трябва да бъде по-красива, по-богато оборудвана и по-напреднала в технологично отношение от LC300, представена през лятото, за да се избегне вътрешна конкуренция. Така Lexus направи един своеобразен трик - нов индекс за модела, LX 600, който едновременно показва по-мощен двигател и намеква за високо позициониране.

Дизайнът на предната част е значително преработен, но именно с него колата изглежда изключително небодходяща, особено за претенциозния европейски вкус. Марката обаче не се отказва от патентованата радиаторна решетка, променяйки пълнежа, който вече е триизмерен, с хоризонтални ламели вместо с типичната „пчелна пита“. Компанията твърди, че такава радиаторна решетка има по-висока ефективност на охлаждане от тази, инсталирана на сегашния LX.

Lexus показа изключително грозния LX

На петата врата има голям надпис Lexus вместо традиционното лого, което според представителите на марката трябва да символизира „новата ера на марката“. Междуосието не се е променило и е 2,85 метра. Ъгълите на аткака пък са същите като при предишното поколение LX.

Платформата също не е променена и се базира на тази на новата Toyota Land Cruiser 300. Шестцилиндровият двигател с индекс V35A-FTS, който замени атмосферния V8 с обем 5,7 литра (367 к.с.), вече е познат. От 2017 г. такъв агрегат се монтира на седана Lexus LS 500. На новия LX 600 той произвежда 400 конски сили и 650 Нм въртящ момент.

Алтернативата е 3.3-литров дизелов V6 с два турбокомпресора, който развива 300 конски сили и 700 Нм въртящ момент. Lexus подчертава, че двигателят осигурява отлично сцепление дори при ниски обороти, което допринася за бързото ускорение - 6,8 секунди до първите 100 км/ч. Моторът достига пиков момент от 700 нютона при 1600 об/мин. Тези показатели обаче едва ли впечатляват, защото са типични за съвременните дизелови двигатели.

И двата мотора работят съвместно с 10-степенна автоматична трансмисия. Новото окачване AHC стабилизира автомобила при завиване, ускоряване и забавяне, оптимизирайки при необходимост твърдостта на окачването. В допълнение, окачването позволява регулиране на просвета в зависимост от пътните условия.

Lexus показа изключително грозния LX

Новият LX е свалил 200 килограма в сравнение с предшественика си. Двигателят вече е по-компактен и се използва ново, по-леко окачване с Active Height Control (AHC). Теглото също е намалено и заради покрива, който е изработен от алуминий. От опциите, които вече са налични за LC300, интерес представлява заключването на трите диференциала и системата E-KDSS (електронна система за динамично кинетично окачване) с "умни" стабилизатори.

Концепцията на салона е кръстена Tazuna (буквално преведена като „юзди“). Тя се основава на идеята за „неразривна връзка между водача и колата“. Дисплеят и другите превключватели са разположени така, че водачът не трябва да посяга към тях, променяйки позицията на тялото си. Списъкът на оборудването включва аудио система Mark Levinson Premium Surround с 25 високоговорителя, усъвършенствана система за предотвратяване на сблъсъци с функцията аварийно управление, подобрено проследяване на лентата и адаптивен круиз контрол с контрол на скоростта в завой и адаптивно управление на дългите светлини.

За първи път за модела ще се предлага версия F Sport с по-твърдо окачване и заден диференциал Torsen с ограничено приплъзване. Ще бъде предложен допълнителен превключвател за стартиране и спиране с удостоверяване с пръстови отпечатъци (първи за моделите Lexus). Налична за модела е и системата Multi-terrain Monitor, която показва зоната под предната и задната част на автомобила.

Слухът за ВИП версия с две отделни места на втория ред също беше потвърден. Задните седалки могат да се накланят до 48 градуса с помощта на специална конзола, а предната седалка може да се сгъне, за да се увеличи пространството за краката с до 1.2 метра. За LX VIP има опори за краката на пътниците, вентилационни отвори отстрани и в основата на централната конзола.

Lexus показа изключително грозния LX

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.1 от 27 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор.
МаКаТа
2 Отговор
Ама верно е много грозен, еиначе може да е проходим, високотехнологжичен, надежден и какво ли още не, но с тази визия - не, благодаря.

Коментиран от #15, #25


Оценка:
-49 +35

Жълтеницата
3 Отговор
Тази кола освен Стиви Уондър няма кой друг да я купи

Коментиран от #48


Оценка:
-38 +47

4
Този коментар е премахнат от модератор.
jap
5 Отговор
Колкото и да е грозен е добра алтернатива на красивата G-класа.

Коментиран от #6


Оценка:
-23 +54

6
Този коментар е премахнат от модератор.
7
Този коментар е премахнат от модератор.
факт
8 Отговор
Не виждам нищо грозно за разлика от грозните модели на бмв

Коментиран от #47


Оценка:
-27 +56

кьорфишек
9 Отговор
Абе да ми я подарят,пък нека да е грозен

Оценка:
-12 +41

Да ве да
10 Отговор
Грозна, грозна, колко да е грозна, няма нищо по-грозно от Сайбърфъка пирамида на фараона Мъск!

Оценка:
-6 +62

факт
11 Отговор
Харесва ми и е доста стилен

Оценка:
-13 +43

Име
12 Отговор
Супер е

Оценка:
-11 +40

гост
13 Отговор
Джипа е много красив. И вътре е лукс

Оценка:
-16 +35

лексуса е
14 Отговор
Много по красив от мерцедесите и бмв

Оценка:
-27 +39

един от многото
15 Отговор

До коментар #2 от "МаКаТа":


Защото не си видял тъщата ми!

Оценка:
-2 +27

Графа
16 Отговор
Ало драскачите ако ви подарят по един никой няма да го върне

Оценка:
-6 +19

123
17 Отговор
Страхотна джипка. Мощна отвън и отвътре.

Коментиран от #38


Оценка:
-11 +22

^^^^^
18 Отговор
Грозен защото не може да си го позволите.... Собствениците на Лекус и подобни ,нямат комплекс , за това дали има перфектна визия..Те разчитат на висока технологичност, изключителна надеждност, проходимост и същевременно комфорт...Лексус е марка за платежно-способни собственици, вие с таурезите , 15 годишните Х5ци и изгнилите МЛ-и нидейти се обаждайти, че гумите на Лскуса ,струват колкото вашите варелчета

Оценка:
-16 +40

Съвет
19 Отговор
Аз бих се спрял до четвъртото ребро на решетката отгоре надолу. Останалите са излишни. Може да се направи под тях долна решетка с въздухозаборници и фарове за мъгла и би изглеждало по-естетично. В тоя си нид изглежда малко пасивто, а в същност е мощен автомобил. Но всяка фирма има право да експериментира. Не всички версии са удачни, но за една решетка не трябва да се омаловажава целия автомобил.

Оценка:
-5 +18

Bmw
20 Отговор
Хаха Нека е грозен ,подарете ми 1 , то мерцедеса щото е много хубав.Затова не могат да смогнат ,а германскитв кошове само псевдо гъзета ги карат.

Оценка:
-7 +16

Сигурен delete ама нека пробваме
21 Отговор
Господин Радослав Славчев... посочете моля Ви се, кое е грозното? Ако за вас това е грозно, то за други това е красиво. Но защо си позволявате, в "медия" fakti.bg... да пишете толкова ГРОЗНО заглавие? Това е равносилно на - автора на статията е много грозен... ок?!

Оценка:
-5 +19

Komapak
22 Отговор
Слбственик съм на Лексус и съм леко разочарован. Външния вид е под всякаква критика каквото и да съдържа вътре. Мога да го преживея само заради 25те колони вътре. Трябва да вади супер звук.

Коментиран от #27


Оценка:
-4 +7

JDMfan
23 Отговор
Супер як джип. 100% съм сигурен че вече като има нов j300 то j200 ще поевтинеят и много хора ще предпочитат от 2015 нагоре j200 вместо новите. При Тойота така са нещата въпреки че пък старият lx няма нищо общо със новият и има някакъв шанс да се позадържи цената на 2015+. Иначе относно визията: абе наистина е прекалено голяма решетка но на мен ми харесва. Даже има някакъв такъв вайп на старите лексуси с големите решетки и осмаците...
Изобщо нямаше да е зле да изобретят 4uz примерно. Или 3jz да има някакъв такъв дух както Нисан и Субару почнаха да правят.

Оценка:
-3 +6

животновъд
24 Отговор
Радко,като гледам така байчовото ти си грозен а не жипката!

Оценка:
-4 +11

Плам
25 Отговор

До коментар #2 от "МаКаТа":


Като гледам си се запътил да го купуваш,та не-благодаря.

Оценка:
-0 +2

Гост
26 Отговор
Лек неуспешен опит за корекция. Явно и пропорциите на купето не са като хората


Оценка:
-6 +3

Йойо
27 Отговор

До коментар #22 от "Komapak":


Ми айде -преживей го.

Оценка:
-0 +1

Антон
28 Отговор
С всяка изминала година, тези затъват все повече и повече. Очевидно ще търсят пазар в Китай, защото колата прилича на точно китайски евтинджос. тотален упадък на лексус, тойота и всички останали джапанки.

Оценка:
-13 +8

Жълтеницата
29 Отговор
Не се сърдете на японците. Все пак за тях ренесанса е нещо което се е случило на други хора

Оценка:
-3 +8

Дизайнера
30 Отговор
На тая кола , спешно трябва да получи поне 4 доживотни......без право на помилване

Оценка:
-6 +5

Че е грозен
31 Отговор
грозен е, ама на мен кво ми пука, аз съм вътре а не вън.

Оценка:
-4 +3

Както казва
32 Отговор
Швейк-толкова е грозен че чак красив.

Оценка:
-3 +4

Julio
33 Отговор
Дизайна е спорен но дали е грозен може да се прецени само на живо... От друга страна тая кола е за пазари където трицилиндровият мотор изобщо не присъства в списъка с опции, важно е те да я харесват... За нас европейците- долнопробната пластмасарка ID3,4 и т.н., Айго и други такива посмешища - разбира се на цени на шестаци... Който оставя зеленият клошар да му диктува бъдещето нема право на глас относно дизайна и техническите характеристики на подобни автомобили...

Оценка:
-0 +9

Перник
34 Отговор
Ехаа, това ще са новите возила на ловните стопанства, Баце като бие на изборите ще си вози тлъстините на премиум кожа.

Оценка:
-0 +3

BMW
35 Отговор
Както и да го гледаш-Toyota.......

Оценка:
-4 +4

Радо и ти не си много убав
36 Отговор
Знаеш, нали?

Оценка:
-0 +4

Цигани
37 Отговор
Само на такъв грозник като мен ще му,ходи.....Този грозен джиб.... С хубави как с найлонови джуки и цици

Оценка:
-1 +0

Хайл
38 Отговор

До коментар #17 от "123":


Отвътре колко коня е,отвън почва от 300...вътре седалките са по 150 коня всяка май🤣🤣🤣

Оценка:
-2 +0

Васик атанасова
39 Отговор
Грозен ли ?
Кой ги определя тези коли като грозни
Хахаха Супер джип е това

Оценка:
-0 +6

Щастливеца
40 Отговор
Шантаво изглежда тази решетка, но може на долните три ребра да им се махне хромираният детайл, там е и регистрациония номер и си става екстра.

Оценка:
-0 +1

Банзай
41 Отговор
ГОЛЯМ БОКЛУК )))))

Оценка:
-4 +0

Пич
42 Отговор
Изключително непрофесионално заглавие от т.нар. автор наатията Радослав Славчев. Той си мисли,че каквото според него е грозно,за всички е грозно. Е, не е така. Този Лексус има блестящ модерен и авангарден дизайн, феноменална задница и е много по-красив от Ланд Крюзер, който изглежда по-семпъл, докато Лексуса по-луксозен, модерен и спортен дизайн.

Коментиран от #43


Оценка:
-0 +4

Komapak
43 Отговор

До коментар #42 от "Пич":


Aбе ти ще кажеш и че големите "бъбреци" на БМВ ти харесват. Дизайна явно е повлиян от бъдещия пазар и той очевидно е Китай. В Европа така или иначе Лексус, Инфинити и Акура почти нищо не продават. Факт.

Коментиран от #44


Оценка:
-1 +1

Авто Фен
44 Отговор

До коментар #43 от "Komapak":


Ти от луната ли падаш,та не знаеш,че Лексус не продава почти нищо в Китай? Лексус продава най-много в Щатите. А в Европа продава много повече от Инфинити,Акуратно не се продава в Европа. И е съвсем нормално е Европа да се купуват европейски марки, Лексус е най-скъпста премиум на европейския пазар. Достатъчно е да погледнеш ценовите листи и ще видиш,че европейските премиум марки са по-достъпн

Оценка:
-0 +2

Пич
45 Отговор
При такова нахално заглавие,изразяващо личното мнение на някой си Радослав Славчев като всепризнато едва ли не, не се учудвам, че е завършил в НСА,а не в университет. Даже не знам дали е завършил висше, или само е изучавал. Но това всъщност не е задължително, за да бъде човек културен и тактичен и да не мисли,че незначителното му лично мнение или на компанията му или колегите му, изразява това на читателите, клиентите и т.н.

Оценка:
-0 +2

АнтиЛексус
46 Отговор
Прилича на Дарт Вейдър в муцуната. Те всички Лексус са си грозни, ама тая особено. Не че тойотите са нещо по-добро де...

Оценка:
-2 +3

Баро
47 Отговор

До коментар #8 от "факт":


Или си бягал от часовете по рисуване имаш нужда от очен лекар и психиатър

Оценка:
-1 +0

Чернолюбец Лапохуев
48 Отговор

До коментар #3 от "Жълтеницата":


Нали точно нацистите я стартираха тая мода!

Оценка:
-0 +0

Кондьо
49 Отговор
Мене ме кефи и ще в по-здрава от някоя немска фекалия като мерцедес глс

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Найджъл Фараж
Лидерът на британската Партия на независимостта Найджъл Фараж коментира политиката на Барак Обама спрямо Великобритания:
Знаем, че Обама е първият американски президент, който е настроен изцяло анти-британски."

Още бисери