Този уникален проект е вдъхновен от един четиригодишен малчуган, на име Ели, който с помощта на своите родители оставя послание в интернет, че като порасне иска да управлява кола с много двигатели от Porsche. Щутгартските специалисти не обръщат внимание на тази, меко казано налудничава идея, но това правят инженерите от BMW. Те решават да сбъднат мечтата на малчугана поне на хартия и проектират автомобила BMW 4219Eli. Моделното обозначение на автомобила се разшифрова много лесно - 42 колела и 19 двигателя. От баварската компания казват, че това на практика е възможно и всеки един от моторите ще разполага с мощ от 459 к.с.
Така сумарната мощ на BMW 4219Eli ще стане 8 721 конски сили. Точно поради тази огромна мощ, суперкарът на бъдещето се нуждае от 42 колела. В купето на BMW 4219Eli има три места - за дребосъка и за неговите родители, а така също и специален товарен отсек за играчки. Както се досещате 4219Eli едва ли в близко бъдеще ще замени BMW 5er, например. Тази машина никога няма да се появи по пътищата, но от компанията казват, че не е изключено колата да бъде направена като прототип, който да се използва за шоукар по различни изложения. Независимо от съдбата на този суперкар от бъдещето, баварците сбъднаха една детска мечта.
Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 бляк
11:35 08.02.2013
2 skier
11:37 08.02.2013
3 ккк
11:44 08.02.2013
4 BRABUS
Коментиран от #139
11:45 08.02.2013
5 aaxahah
Коментиран от #7
11:46 08.02.2013
6 Мартин
Много забавна и интерсна статийка - браво!
11:46 08.02.2013
7 Паро
До коментар #5 от "aaxahah":
това е реклама за компанията бе. ще го направят та и още един за всеки случай могат да сглобят. Това е БМВ, нямат пари ли мислиш.11:48 08.02.2013
8 PlimP
12:03 08.02.2013
9 някой си
12:12 08.02.2013
10 спиндерман
12:14 08.02.2013
11 djpi4a
12:39 08.02.2013
12 баварски простотии
Да вземата да се концентрират върху дефектиращите си коли а не върху рисунки.
12:42 08.02.2013
13 БМВ
Коментиран от #25
12:53 08.02.2013
14 bmw
13:19 08.02.2013
15 кико
13:21 08.02.2013
16 Julio
13:33 08.02.2013
17 1232
Коментиран от #20, #23
13:35 08.02.2013
18 Евлоги Георгиев
Интересно ми е 8 721 конски сили каква ли максимална скорост биха развили в километри?
13:52 08.02.2013
19 muhaha
13:53 08.02.2013
20 Турбото
До коментар #17 от "1232":
Е и ? Какво сега стана БМВ-то ли е виновно или оня скапаняк който е бил зад волана ?!Коментиран от #132
14:01 08.02.2013
21 Турбото
14:04 08.02.2013
22 Батко
14:07 08.02.2013
23 гнида
До коментар #17 от "1232":
братчед , карам jaguar и цялата му предница е от алумин.Колата ми е s-type и не се слави като много здрава по ходова част.Нищо не и хлопа , а е над 250000 километра.Стига сега , че в българия се нашно най-нубу мирише.Разбрахме на какво си фен , дано има повече като тебе.Търси бмв , карай го и го превъзнасяй.Аз съм на друга марка , и заради такива като тебе си намерих добра кола по-евтина от бмв 3-ка на същите години.А малкият е направо за "кой е по-по-най"14:08 08.02.2013
24 Батко
14:08 08.02.2013
25 bayerische money waster
До коментар #13 от "БМВ ":
След като му гръмне мотора на БМВ то може да се радваш на ламарините.Баварските боклуци освен да големи кубици за да могат да изкарат някаква мощност друго нямат.
Абсолютно изостанали копиращи технологии от други фирми и продаващи на комплексари които се мислят за състезатели.
БМВ е признато за фирмата чиито шофьори правят най много проблеми на пътя.
Но на пистата БМВ е нула.Там истинските спортисти мачкат жалките баварски боклуци.
14:11 08.02.2013
26 гнида
14:12 08.02.2013
27 xxxxxxxxxxx
14:13 08.02.2013
28 въпросче
Почти всички от интервюираните описват поведението на водачите като агресивно, грубо и необмислено, и то на немските пътища. В това число твърде бясно шофиране и спазването на твърде малка дистанция с предния автомобил.
Шофьорите на по-мощни коли по правило се смятат и за по-опасни. БМВ е на първо място в класацията (50, 6%), на второ е Мерцедес (32, 2%), Ауди (25, 9%), Порше (8, 7%) и Фолксваген с 5, 4%.
От германския автомобилен клуб споделят, че изследването е проведено през август тази година е представително сред 45, 5 милиона шофьори.
Скорошна анкета на британското сайт за продажба на автомобили втора ръка (compucars.co.uk) също обърна внимание на липсата на уважение към другите участници в движението от страна на собствениците на BMW по британските пътища.
А какви са вашите наблюдения? Шофьорите на кои автомобили са най-агресивни по родните пътища?
14:14 08.02.2013
29 BMW never
Това са данните от изследване направено на Острова от изданието Gocompare.com.
Това е сайт за сравнения, правени на базата на различни застрахователни събития. От сайтът са направили анкета сред 3000 водачи във Великобритания за да достигнат до подреждането за най-заядливите и ядосани водачи на Острова. Без конкуренция на първо място са поставени водачите на BMW.
А това е подреждането на най-агресивните и ядосани водачи по пътищата на Острова: 1.BMW 2.Водачите на лекотоварни бели ванове 3.Audi 4.Ford 5.Land Rover 6.Водачи на камиони 7.Opel/Vauxhall 8.Range Rover 9.Volkswagen 10.Mercedes
14:24 08.02.2013
30 Илия
14:27 08.02.2013
31 BUL
14:32 08.02.2013
32 кик
14:56 08.02.2013
33 яверт
15:05 08.02.2013
34 анти бмв
Коментиран от #73
15:05 08.02.2013
35 БМВ фен
15:07 08.02.2013
36 gogo
15:37 08.02.2013
37 АК-47
15:42 08.02.2013
38 Мартин Патарински
15:53 08.02.2013
39 пфффф
16:16 08.02.2013
40 Мартин Патарински
В нашия свят безплатен обяд няма! Направили са проекта, защото имат изгода. Ако бяха подпомогнали дом за деца, навярно нямаше да постигнат тази новина и тези десетки хейтърски коментари, т.е. този публичен интерес
16:46 08.02.2013
41 some1
18:54 08.02.2013
42 Станимир Христов
19:11 08.02.2013
43 yeeeeeeeeee
19:20 08.02.2013
44 inFy
19:24 08.02.2013
45 асен димитров
19:27 08.02.2013
46 Колев
Явно имаш остра нужда да повториш началното училище и в частност правописа!!!
19:34 08.02.2013
47 Vanko
19:43 08.02.2013
48 заза
19:46 08.02.2013
49 ицо баварката
20:17 08.02.2013
50 320d
20:56 08.02.2013
51 гаврош
21:01 08.02.2013
52 Fastara98
21:04 08.02.2013
53 drobio
21:32 08.02.2013
54 Хи Хи
- Онзи кратер вляво от мен виждате ли го?
- Да.
- Там ще ни е спалното помещение. А онзи вдясно?
- Да.
- Там ще ни е консерваторията. А онзи зад мен?
- Да.
- Там ще ни е обсерваторията. Някакви въпроси?
Механик Ханс:
- Разрешете да запитам.
- Казвай, Ханс!
- Спалното помещение е ясно - там ще спим, консерваторията е ясна - там ще си държим консервите, но за какво ни е обсерватория?
- Идиоти, вие да не искате цялата Луна да обсерете!
П.П. Бмв с техните ПреМиУмм гъвкави (щот биелите им се кривят) и и еластични (щот стапят бутала и лагери) мафори и на луната да са пак ше се Обсерат. Добре поне , че малко горят 6 на 100 ама от Шипка до Казанлък. Па идеята за 19 мафоря не е зле- белким има 1-2 читави да дотътрят курника до сервизя...
Коментиран от #55
21:45 08.02.2013
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Този коментар е премахнат от модератор.
60 ха ха ха
22:22 08.02.2013
61 330и
Коментиран от #64
22:24 08.02.2013
62 Този коментар е премахнат от модератор.
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Този коментар е премахнат от модератор.
65 Хи Хи
До коментар #58 от "сименс":
Направили швабите Вец. Таман да я пуснат-думм,шалтера пада, пак пускат пак дум. Чешят глави мислят-чешят глави мислят накрая измислят- ша викаме Сименс. Иде Сименс, гледа чертежи мисли па гледа чертежи пак мисли па накрая вика- я веднага дайте клещи и гаечен ключ. сменил 2 кабела и Веца тръгнал. Дошло време за плащане-кач пара думат швабите. 10 010 марки дума Сименс. Доообре платили те па питат-тия 10 марки за кво бяха-ЗА ТРУД казал Сименс.п.п. Прецакан не прецакан аз моите 10 марки си ги знам!!!!!!!
Коментиран от #66
22:33 08.02.2013
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 Хи Хи
До коментар #59 от "Хи Хи":
Молим компотите да си пишат с техните си никове. Колкото и силикон да изядете Саманта Фокс няма да станете.22:38 08.02.2013
68 330и
До коментар #64 от "бумер":
така е! едно време всичко беше истинско, сега вси4ко е ... ментак, и хората бяха други22:39 08.02.2013
69 Име:
22:39 08.02.2013
70 330и
Коментиран от #71
23:27 08.02.2013
71 Име:
До коментар #70 от "330и":
Казвал съм ти по субаруто ми нямам една сменена част! Само консумативи! С теб не искам да коментирам автомобили, защото си се доказал многократно колко си некомпетентен и ограничен...Fuji Heavy Industries Ltd.
Коментиран от #74, #75
00:19 09.02.2013
72 Byлак
колко ще му гори
и от къде ще му намери резервни части
от раковски на пазара хахахаха
бедни Българчта
само жигулита за вас или голф 2 дизел
хахаха
03:06 09.02.2013
73 ем9в
До коментар #34 от "анти бмв":
Ти понеже само по писти караш та това ти е най-важно, как се представяли БМВ на писта. Аз понеже си го ползвам по нормални улици и пътища, та не ми е проблем това с пистата. Не ме притеснява нито мокрото, нито снега, върви си колата без проблеми. Да, не е кой знае колко бърза (аз и не претендирам,че е), ама е голяма, комфортна, безшумна, кара се много мазно, има приятен звук от 6-те цилиндъра, пък и не ми се струва да харчи много (12-12,5/100 градско)Аз не мога да ви разбера! Ауди са кошове, БМВ са боклуци, Мерцедес били кенефи, а гледам, това са най търсените и желани автомобили!
Коментиран от #78
05:52 09.02.2013
74 Гост
До коментар #71 от "Име:":
Да бе, те Субару са вечни и никога не се чупят. Я ходи до Митко Субаруто да видиш колко коша седят и чакат ред. Да не говорим, че и Опелите могат да им завидят за ръждата.Всъщност не твърдя, че са лоши автомобили, а просто, че са прехвалени. И те се трошат и те си имат проблеми и гният (и то доста). Частите са им скъпи, а някой от двигателите далеч не са безпроблемни (конкретно за 2,5 говоря)
Коментиран от #92
06:02 09.02.2013
75 Сейко
До коментар #71 от "Име:":
А ти караш ли го изобщо тва чупено Субаро,че да се развали?За мен по скапана кола от японската няма.07:35 09.02.2013
76 Джаро
07:51 09.02.2013
77 ха ха ха
Сега решили да си правят реклама като угаждат на някакво лапе което искало да вози всичките си играчки в колата.
Направо да се разплачеш колко мислят баварските смешници за децата.
Мислят и за възрастните и не напразно във всички класации най тъпите и арогантни шофьори са тези на БМВ.
Голямо мислене голяма работа.Грижа а клиента ХАХА ХА.
08:57 09.02.2013
78 Симеон Тасев
До коментар #73 от "ем9в":
ами какво дати кажа това е като лисицата и гроздето за това плюят хората много аз лично от скоро имам бмв е34 и не е хич зле добре си вози нормално си гълта предвид редовия си шестак иначе поздрави предполагам си много доволен от баварката сиКоментиран от #91
10:09 09.02.2013
79 Диян Дичев
Коментиран от #82, #89
11:07 09.02.2013
80 до 39
-------------------
Ами ти ще ги осъществиш.
Не искаш ли да отделяш от заплатата си и да помагаш безплатно в свободното си време, за да осъществяваш мечтите на бездомните деца? Толкова е лесно.
11:12 09.02.2013
81 дани
11:13 09.02.2013
82 пробвал
До коментар #79 от "Диян Дичев":
Абе братле аз имах Лада някога която гореше 1 на сто масло и беше за основен ремонт , така минах с нея 40 хиляди и точно накрая вървеше дори повече.Това става заради износените цилиндри.Недей да говориш глупости скоро имаше класация точно в този сайт и там БМВ заедно с Ауди бяха даденеи като коли с най проблемни двигатели.
най добри бяха двигателите на Хонда но това всеки го знае Хонда са царе на двигателите БМВ никога не са можели да ги достигнат по качество.Само погледни двигателя им на S2000 2000 кубика 250 коня без турбина 9000 оборота и нито един дефектирал.
БМВ с неговите смешни водни помпи като го понапънеш малко и криви глави.
БМв не е за много каране а по скоро да се фукаш насам натам защото освен това и гори яко.
12:04 09.02.2013
83 waza
14:05 09.02.2013
84 Пловдив
Коментиран от #85
15:52 09.02.2013
85 ;))
До коментар #84 от "Пловдив":
Жълта книжка ти трябва за да платиш пари за това и да тръгнеш да го караш.16:31 09.02.2013
86 330i
16:50 09.02.2013
87 онази статия
В детайли – въпросната помпа може внезапно да намали значително дебита си, което до доведе до немалки повреди по двигателите и дори тяхното пълно блокиране. BMW даже съветва собствениците на двата M-модела в САЩ да не карат машините си, докато не бъдат прегледани от специалисти на компанията. Освен това, временно ще бъдат спрени и продажбите на M5 и M6.
На англичани вяра нямаш ама когато БМВ си спре продажбите и то на уж върхови М модели вярваш ли вече?
А вярваш ли че в много държави собствениците на БМВ са смятани за нагли и арогантни на пътя.Има доста проучвания по въпроса и БМВ винаги е челото на тези анти класации.
17:06 09.02.2013
88 Autobild
И всичко се оправи? Така си мислите. При пробег 58 378 км смърдящият Х3 отново се озова в сервиза. Този път причината беше в разхлабен температурен сензор на катализатора.
Иначе баварският бестселър посети сервиза още веднъж извън редовните обслужвания – при пробег 27 705 км климатичната иинсталация престана да функционира – беше се откачил задвиждащият ремък. Допълнително бе подменена и разбитата успокоителна ролка.
След 60 360 км се наложи да се сменят износените уплътнения на вратите. По време на проверката механиците на BMW подмениха и скърцащия стъклоповдигач на вратата на шофьора.
По това време Х3 вече не приличаше на нов автомобил. И от пробег 70 000 км тестовите редактори отбелязаха и първите признаци на износване – най-грозният пример бе отлюпващият се лак по волана, ръчната спирачка не държеше добре, скобите, държащи постелките, се бяха счупили – а и окачването сякаш беше загубило познатата прецизност, с която бяхме свикнали.
След 103 147 км Х3 се справи с маратонската дистанция – беше време да направим равносметка. Той ни струваше 44 цента на километър, което е повече от друг автомобил на продължителен тест – Ford C-Max 2.0 TDCi (34 цента), но е по-малко от Audi A6 Avant 2.7 TDI (48 цента)
Коментиран от #99
17:16 09.02.2013
89 неразбрал
До коментар #79 от "Диян Дичев":
Брачед,230-10 мин,ти си гледал температурата бе.17:53 09.02.2013
90 Тон
17:55 09.02.2013
91 штттттт
До коментар #78 от "Симеон Тасев":
Ми каквото имаме,това си хвалим естественно.От нашто по-убаво нема.17:58 09.02.2013
92 Гост
До коментар #74 от "Гост":
Хахаха! Ма, големи хейтъри се оказахте! Нещо не ви харесва, че и Субару се чупели.Толкова е забавно когато Ганьо дава "компетентно" мнение за автомобили. Един чул, че на друг му казали, че някой гледал по телевизора, как един разказва за нещо което бил прочел един негов познат с който се срещнали в сервиза за газови уредби.
Коментиран от #96
18:59 09.02.2013
93 садфгх
19:00 09.02.2013
94 голф
20:29 09.02.2013
95 Божидар Миков
22:30 09.02.2013
96 някой
До коментар #92 от "Гост":
Всичко се чупи само че БМВ се чупи много повече това е разликата.И Ганю си мисли че БМВ било здраво но класациите за качество направени на много по големи пазари от нашия показват че баварските произведения са доста чупливи.
Все пак да се издъниш с върхови модели от М серията с риск за блокиране на двигателя не говори никак добре за уж високо класния производител.
23:43 09.02.2013
97 Име:
00:10 10.02.2013
98 Anonimen
Карам Honda и съм много доволен, но в никакъв случай не мога да плуя по BMW - правят си много добри и луксозни автомобили.Затова има много марки и модели - на кой каквото му харесва.Много злобни сме, ей - народе.....
10:31 10.02.2013
99 330и
До коментар #88 от "Autobild":
и какво от това, нали си чувал че изключението потвърждава правилото,вси4ки автомобили на бмв са на изключително ниво, даже най-добрите
Коментиран от #103
11:16 10.02.2013
100 330и
Коментиран от #102
11:18 10.02.2013
101 bmw
11:18 10.02.2013
102 ха ха ха
До коментар #100 от "330и":
По кое са на първо място по дефекти ли?Или може би по безотговорно и нагло шофиране.Я чети тук
Собствениците на автомобили, произведени от базираната в Мюнхен компания BMW, са на-лошите и агресивни шофьори според данните от изследване проведено от списанието на германския автомобилен клуб ADAC - “Моторвелт”.
Почти всички от интервюираните описват поведението на водачите като агресивно, грубо и необмислено, и то на немските пътища. В това число твърде бясно шофиране и спазването на твърде малка дистанция с предния автомобил.
Шофьорите на по-мощни коли по правило се смятат и за по-опасни. БМВ е на първо място в класацията (50, 6%), на второ е Мерцедес (32, 2%), Ауди (25, 9%), Порше (8, 7%) и Фолксваген с 5, 4%.
От германския автомобилен клуб споделят, че изследването е проведено през август тази година е представително сред 45, 5 милиона шофьори.
Скорошна анкета на британското сайт за продажба на автомобили втора ръка (compucars.co.uk) също обърна внимание на липсата на уважение към другите участници в движението от страна на собствениците на BMW по британските пътища.
12:33 10.02.2013
103 някой
До коментар #99 от "330и":
Май англичаните се оказват прави като казаха в статистиката че БМВ има проблеми с двигателите.Щом не могат върховите си двигатели да направят без дефекти какво да говорим за по масовите.Явно баварците наблягат повече на реклама отколкото на качество.
12:39 10.02.2013
104 БМВ качество
12:45 10.02.2013
105 330i
Коментиран от #106, #107, #108
13:31 10.02.2013
106 330и
До коментар #105 от "330i":
като сметнем и себестойността и естествено /на хондата/13:54 10.02.2013
107 ха ха ха
До коментар #105 от "330i":
Германската асоциация са техническа инспекция (TÜV) разпространи поредния си доклад за най-здравите и проблемни употребявани автомобили. При изработването на документа са събрани данни за 7.78 млн. коли, проверени в Германия в периода юли 2010 юни 2011 година.Всеки от тях е преминал задължителната, основна техническа проверка, за да получи сертификат, разрешаващ му да се движи по пътната мрежа и подреждането е направено на базата на така събраните данни.
Колите са класифицирани в пет категории, според възрастта си. Най-добре в тестовете се представя "Тойота", която има 19 модела сред десетте най-добри във всички класове. Втората позиция е за "Мазда" с 8 автомобила, следват "Фолксваген", "Порше" и "Форд".
Нищо не диктуват баварските смотаняци освен лидерство по простотии на пътя от техни клиенти.
Аи както казаха бягай далеч от ТДС ако не искаш да сменяш глави и да си абоната в сервиза.
Между другото колата с най ниски разходи обявена от Аутобилд беше Мазда 6. БМВ е далеч назад.
Твоите сметки са както винаги криви но това е нормално за некомпетентен субект.
14:08 10.02.2013
108 330 глупости
До коментар #105 от "330i":
Бензинова Хонда 1,5 гори 5 на сто извън градско.БМВ дизел 4,5 в най добрия случай на 100 000 километра са 500 литра. Горе долу 1300 лева.А цената на БМВ то е поне 10 000 лева отгоре.
Кога ще ги избиеш , може би на милион километра?
Но до тогава почваш да сменяш глави,помпи,дюзи турбини и направо си купуваш още една кола.
БМВ никога не може да слезе под разходите на Хонда а още по малко да достигне качеството на двигателите им.Хонда са законодатели при бензиновите мотори и най големия производител на такива.
Коментиран от #109
14:15 10.02.2013
109 330и
До коментар #108 от "330 глупости":
а какво 6те каже6 зимата в града колко ще гори хондата при следния режим: сутрин отиване до работа - 10 км, на обяд - още 10, и след работа пак - 10, станаха минимум 24 км при студен моторголяма глупост излиза - минимум 200 лв на месец
14:30 10.02.2013
110 330и
14:41 10.02.2013
111 330 глупости
Щом Мазда 6 има по малки разходи от БМВ си прави сметката.Това е тествано от немски журналисти.Може да видиш долу бяха писали 2,0 дизела на БМВ колко струва за 100 000 километра 44 цента на километър.Форд беше 34 цента.
В града Хонда с мотор 1,5 гори не повече от 8.А БМВ при същото каране 6- 6,5.
Ивънградско 140 хондата гори 6,5-7.
А БМВ 5,5 -6.
Най много 5 лева да спестиш на 100.
На 100 000 не можеш да избиеш разликата в цената на дизела.
А и почват редовните проблеми подгревни свещи скъпи филтри по честа смяна на масло при дизела и само веднъж да смениш турбина цялата ти икономия отива в канала.
Недей да спориш за неща които не знаеш.Хонда е една от марките с най добро съотношение цена качество получаваш за парите си максимална стойност и минимални проблеми.
15:04 10.02.2013
112 330i
15:42 10.02.2013
113 330и
15:53 10.02.2013
114 330 глупости
И тогава сравняваш 2000 кубика с 2000 кубика.
Извънградски разход на тази кола при 150 е не повече от 8.
при 90 слизаш до 5,5.
Смяна на масло на 20000 километра и на маслен и въздушен филтър.
Цялата смяна ти излиза 100 лева.
При БМВ дизел смяна на 15 000 най много и обслужването е 200 лева минимум.
6 обслужвания 1200 лева 5 при хонда 500 лева.
Сметни още турбина , филтър за твърди частици,дюзи,свещи, все рискови фактори.
И стартова цена за Акорд 42 000 лева срещу БМВ 60 000.
Айде кажи сега кога ще избиеш 18 000 лева.
16:07 10.02.2013
115 330и
16:24 10.02.2013
116 330и
и 4.5на 100 за 300к са 13 500 литра по 1 лв е 13.500
28 000 лв разлика в полза на бмв
АМИ СЛЕД 300 000 ко праим
16:41 10.02.2013
117 330 глупости
Нафтата даже е по скъпа от бензина.Разлика 1 литър извън града по 2,5 грубо излиза на 100 000 километра 2500 лева.Даже не можеш да си избиеш парите които си дал в повече за дизел.
А между другото разхода зимата не е много различен защото хондата загрява буквално за 3-4 минути за разлика от дизеляка дето нямаш парно като хората поне 10 минути.
Що се отнася до маслото с българска нафта да караш 25 000 с едно масло е убийство за двигателя.А това масло за което ми говориш което издържа 25 000 с немска нафта струва 30 лева литъра и е специално за коли с филтри за твърди частици.И отделно дизелите поемат поне 6 литра при 4,5 -5 за бензините.
С такова масло хондата ще и сменяш на 35 000 маслото.
А недей да говориш колко ще измине защото двигателя на Хонда винаги издържа повече от БМВ.Аз познавам лично хора с такива двигатели на 300 000 километра които даже не са сменили още веригата.А БМВ то до това време е сменило всичко по горивната система барабар с турбо и много често и глава е отваряна.Да не ти говоря за калпавите съединители с демпфери на дизелите дето струват майка си и баща си.
Цялата ти икономия отива в канала и само веднъж да попаднеш на калпава нафта или да ти замръзне вода направо ти побелява косата.
Не ми говори за дизели , дизел карам само нов и служебен когато няма аз да сменям нищо.
А след 150 000 го хвърлям на глупаците да се мъчат с него ако е доживял.
23:16 10.02.2013
118 anonimen
Коментиран от #119
03:31 11.02.2013
119 реклама
До коментар #118 от "anonimen":
Каква детска мечта бе всичко е реклама.Някакъв мушмурок на 4 години искал да си вози играчките в колата и понеже Порше го отрязали БМВ решили да си направят PR.По добре чети важни неща не глупости от сорта на трансформър.09:15 11.02.2013
120 330и
не ги бъркам, нали гледаме за 1998 година или ще сравняваш по-нов акорд с по-старо 320,
даже цената на нова кола няма такава разлика щом си избра акорда,
около 50 000 лв срещу 60 000 лв.
а пък за това че акорда ще излезе по-скъп след 200-300к км не се съмнявай, даже много по-скъп излиза, а нафтата през 1998-2003 струваше жълти стотинки
Коментиран от #121
10:16 11.02.2013
121 дизел бензин
До коментар #120 от "330и":
Абе ти в коя година живееш?Човека ти говори за БМВ и Хонда след 2002 ра даже 2003 та.Дори тези коли са вече 10 11 годишни.Като вземете да ми се прехласвате по дърти 20 годишни бараки направо ме разсмивате.Сега да не тръгнеш да му обясняваш колко е струвала нафтата при соца.Говори за сега не за преди 20 години.Разликата е поне 15 000 лева ако купуваш нов дизел БМВ спрямо Акорд.
Я вземи да провериш колко струва демпферен маховик на дизелово БМВ.Най много на 150 000 ще трябва да го смениш,ако си по нервен шофьор и по рано.Само от него ще ти хвръкне икономията на вятъра.И смяната на масло на дизеларката е максимум на 15000 километра.Всичко което са ти написали е факт.
И проблемите с главите и турбините.След 150000 километра почва яко плащане за това и онова по дизела.За това хората на запад се отърват от тях като стигнат тези километри.А за БМВ та след 2006та направо е страшно да говорим.Ще те заболи главата като видиш какво трябва да се сменя до 200 000 не до 300.Само филтъра за твърди частици не можеш да си платиш.
А това че акорда щял да излезе скъп след 300 000 километра не е много сигурно по съм склонен да мисля че бмв то до тогава ще е спукало и главата и турбото ще си сменил и помпа ще си ремонтирал.Всичко това са цифри съизмерими със стойността на колата така че по добре да го хвърляш на боклука.
12:01 11.02.2013
122 330i
Коментиран от #123
14:26 11.02.2013
123 дизел бензин
До коментар #122 от "330i":
Нищо не е изчезнало хонди има и от 80 те които се движат и без ремонт на двигател за разлика от БМВ.Но не това е темата доколкото видях.15:23 11.02.2013
124 330i
чукаш в мобилето хонда 98 година 2.0 бензин 147 коня и няма такава, гледаш по улиците да я видиш и ... пак няма, чукаш 320д за 98 и излизат 9 коли, гледаш по улиците - пълно, пък ти си говори и пиши колкото искаш, а пък колко бмв-та има от 80-те не е истина
17:43 11.02.2013
125 ха ха ха
А и както не веднъж се каза включително и в този сайт БМВ са международно признати с проблемните си двигатели както и с водачите с ниска култура на движение.
Ето ти Акорд от 1983 и както виждаш е в движение.Така че глупостите които говориш не са верни.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11348206218053700&f1=details&slink=22gx94
Явно имаш слабост към дърти баварски кошове защото не ти стигат паричките но няма страшно има много такива като теб по нашите ширини.Дерзай събирай парички че ще ти трябват за ремонти при баварските боклуци те са чести и на висока цена.
А хората които са тръгнали да водят спор с теб просто не знаят колко са ти слаби познанията от други дискусии и за това още спорят с теб.Като няма какво да кажеш по добре си трай и не ставай смешен като пишеш за коли които не си виждал.
20:10 11.02.2013
126 330i
Коментиран от #128
22:01 11.02.2013
127 330и
22:02 11.02.2013
128 дизел бензин
До коментар #126 от "330i":
за разлика от теб хората имат мнение изградено на опит не на хартиени сравнения.Колко километра си минал с Хонда Акорд 2003 и нагоре че си засякъл 40 разход?И хората не карат като теб 20 годишни антики на които не сменят маслото.Що не каза на всички тук колко струва маховик с демпфер на БМВ дизеларка.А колко струва турбина за БМВ?А тръгнал глупости да говори какво се продавало в мобилето и 90 и някоя година колко била евтина нафтата.Типичния не образован балкански субект тръгнал да спори и да критикува.Но какво ли се чудя напълно отговаряш на профила на собственик на дърт баварски боклук.Не говори за коли които нито си карал а още по малко поддържал.
Коментиран от #129
09:37 12.02.2013
129 330и
До коментар #128 от "дизел бензин":
именно от опит говоря, 2003 акорд 2000 бензин, и 2003 320дпри гонка дизела ще го сма4ка при разход под 10, а ламята ще изгори 30-40 и пак ще е отзад, дори при "нормално" каране, с ускорение на макс до позволените километри, с последващо спиране за кръстовище да речем, разликата в разхода пак ще е двоен и троен
12:06 12.02.2013
130 330и
12:09 12.02.2013
131 дизел бензин
Ще смачкаш друг път толкова неграмотни глупости изписа че ако не беше толкова ограничен щеше да потънеш в земята от срам.
То бива простотии но ти счупи скалата на глупомера даже и за собственик на БМВ.
Поздравления!
13:32 12.02.2013
132 330i
До коментар #20 от "Турбото":
20 на 100 ги прави без да я настъпваш зимата, например на къси разтояния и с интервали да речем през 1 час, без да гониш 320д,ма само си пишем дай да вземем един акорд и едно 320д с пълни резервоари, караш след мен, и след 100 км. дозареждаме, силно се съмнявам да ти стигне горивото за 100 км
Коментиран от #134
22:55 12.02.2013
133 330и
22:56 12.02.2013
134 дизел бензин
До коментар #132 от "330i":
Готово.Вземаме Акорд пълним резервоара и ако след 100 километра ми стигне горивото какво ще правим?Давай да видим колко ги разбираш нещата.08:56 13.02.2013
135 330и
09:40 13.02.2013
136 дизел бензин
Караме после с 90 пак засичаме.Спазваме ограниченията защото глоби не искам да плащам.Хайде да видим къде акорда ще изгори 20-30 или 40 защото това бяха твоите думи.
После ако искаш и градско ще караме но пак по правилата 50 е ограничението в града.
И накрая искам да ми извадиш цената на турбина,комплект съединител с демпферен маховик .Да видим колко литра бензин са това и кога ще ги избиеш.Не забравяй и 15000 лева разлика в цената на бензинова Хонда и дизелово БМВ.
Коментиран от #138
12:37 13.02.2013
137 gost12
11:33 16.02.2013
138 330и
До коментар #136 от "дизел бензин":
караш след мен, най-добре в града, няма да превишам скороста, само дето ще има много ускорения на макс до към 60, и после спирачки за следващото кръстовище, и не искам да ме изпускаш на повече от 30 метра, минаваме 100 км и дозареждаме, става и извън града, примерно по-планински път нагоре, може да натоварим малко колите в допустимото и да речем с климатика включен, знаеш много добре резултата, и не съм си обръщал мнението, само дето силно се съмнявам особено нанагоре дали ще издържи на напъна ламята - за 30 метра става въпрос11:50 23.02.2013
139 На баба ти дупката
До коментар #4 от "BRABUS":
Това е най яката идея момчета лично аз бих си взел това яко парче но имам един отзивАко можеше да има перки и крила щях да и дам името СУПЕР ТУРБО АВТО-МОБИЛ.
21:29 09.12.2018