25 Юни, 2021 14:30 5 211 50

Дизайнер от Aston Martin ще прави новите "дачии" и "лади"

  • dacia-
  • aston martin-
  • -
  • lada

Майлс Нюрнбергер започва работа в Renault Group

Дизайнерът Майлс Нюрнбергер, който е отговорен за създаването на Aston Martin Valkyrie Project, както и луксозният кросоувър DBX, ще поеме поста директор на дизайна в Dacia и Lada, считано от 1 септември тази година.

45-годишният дизайнер се присъединява към Renault Group след близо 13 години работа в Aston Martin. В кариерата му преди това можем да открием още имената на Citroen, Lincoln и Ford.

Преди няколко дни от Dacia показаха новото си лого и бранд идентичност, като изглежда, че Нюрнбергер ще работи именно в тази насока и ще се присъедини към променящата се марка и новите ѝ амбиции.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Рено ентусиаст

    20 7 Отговор
    Дизайнер от Астън мартин Дуъл КЛъч от Ламборгини.
    Дачия скоро ще открие и представителство в Монако точно срещу Казиното и ще заеме мястото което и се полага а именно на върхът на световното премиум автомобилостроене.

    Коментиран от #8

  • 2 Вичо 22 см БМВ

    15 39 Отговор
    Да си купиш и караш Дачия, е пример за НИКАКЪВ вкус, проява на грубо неуважение към самия себе си, задоволяване с огризките, с най - лошото на пазара, румънско рено, подвижна тоалетна, в която са вложени най - долнопробните материали, двигатели със смехотворна мощност, нулева динамика, отзад вместо дискове още са с барабани, абсолютно безполов автомобил, безличен, пълен погром!

    Коментиран от #3, #4, #5

  • 3 Съгласен

    17 1 Отговор

    До коментар #2 от "Вичо 22 см БМВ":

    ...!!! Но трябва да си знаеш и финикийските знаци, защото не е само до автомобила!!! Трябват ти и за вода, храна, ток, дрехи и т. н.

    Коментиран от #48

  • 4 Джокера

    24 2 Отговор

    До коментар #2 от "Вичо 22 см БМВ":

    Е за какво са ти дискове отзад като е с предно предаване само да ти качва цената ше поискаш още и карбонови спирачки
    за нормалните хора които не крадат пари и не си купуват колите за сметка на мизерните заплати плащащи на служителите си ака съвременно робство не им трябват дискови спирачки на задните гуми които само ще ускъпят излишно колата
    Сега за хора като Пеевски Божков Борисов Цветанов и тн които крадат и имат милиони и си купуват напудерни бмв-та като Ролс Ройс например който е едно към едно с бмв 7-ма серия сигурно има значение но...
  • 5 Иванчо l-ви

    19 3 Отговор

    До коментар #2 от "Вичо 22 см БМВ":

    Мале ти си много ЗЛЕ🤭🤭🤭
  • 6 Someone

    19 4 Отговор
    Ето това не харесвам в марки, като Дачия, Шкода, Сеат и изобщо тези, които са на най - ниското ниво в концерна собственик на още 5 марки.
    В началото предлагат отлични цени, макар и качеството да е очаквано ниско. Имат добър пазар, защото има голяма ниша за подобен вид превозни средства. Генерират се печалби, въртят се обороти и в един момент марката започва да повишава качеството (уж), но в същото време да повишава непропорционално цената. В един момент започва да се конкурира в сегмент, в който не ѝ е мястото (поради маркетингови причини, канибализъм между моделите на един концерн и др. причини).
    Вижте цените на моделите на Дачия, какви бяха преди години, какви са сега. Процентното им увеличение е огромно. Предлагат малко повече, но какво от това. Загубиха същността си - да можеш за 15 хиляди да си купиш чисто нов автомобил, който да те движи от т.А до т.Б.
    Лично мнение...

    Коментиран от #9, #45

  • 7 Търпин

    2 0 Отговор
    А дано ама нада ли.Уважавам това че си фен на дадена марк и си лоялен към нея ама намали темпото малко че приличаш вече на тия от лгбт на парад а това не е хубаво и здрвословно.
  • 8 маминия,

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "Рено ентусиаст":

    Това мама ти го разказа, като приказка за лека нощ ли?
  • 9 Смех

    13 1 Отговор

    До коментар #6 от "Someone":

    Няма как да е 15 хиляди изискванията за безпоасност се повишиха значително за 15 хилки не можеш да сложиш вече задължителни системи които допреди 20 години изобщо несъществуваха
  • 10 сектант

    12 5 Отговор
    Никой дизайнер не може да подобри съвършенството
  • 11 S Class 63AMG

    8 28 Отговор
    Хубавите жени не се возят в неуДачия! Коли за най - нисшата прослойка на обществото, пиеща долнопробна бира като Ариана или Шуменско, по възможност на промоцийка, живееща в ниските етажи на панелни жилища - коптори, с наднормено тегло, тривиални възгледи за живота и силни смущения в еректилната функция.

    Коментиран от #12, #13, #14, #46, #49

  • 12 Търпин

    17 1 Отговор

    До коментар #11 от "S Class 63AMG":

    Хвърчиш много на високоа като паднеш от високо боли много повече нали ти е ясно това?

    Коментиран от #17

  • 13 каруцар

    20 2 Отговор

    До коментар #11 от "S Class 63AMG":

    Пич, комплексите са те затрупали яко!Ай наздраве- с Ариана
  • 14 Смех

    13 1 Отговор

    До коментар #11 от "S Class 63AMG":

    Ти декларира ли данъци бе дебелак?
  • 15 Be care

    17 4 Отговор
    Дъстъра си е ок. От къде знам ли? Имам го. Без забележки е.

    Коментиран от #20

  • 16 Търпин

    0 0 Отговор
    Коментар 7 е до номр 1
  • 17 S class 63AMG

    9 20 Отговор

    До коментар #12 от "Търпин":

    Това е успокоението за пролите от работническата класа, бачкащи за трицифрена заплатка, консумиращи кренвирши с домашна метилова парцуца, марка "Орхан Мурад", цял живот в калта, мизерията, нищетата и мечтаещи за нова неуДачийка.

    Коментиран от #27, #42

  • 18 До 17

    10 2 Отговор
    ...затихвай ве въшкар!
  • 19 Джейсън Стейтън

    9 16 Отговор
    Дачия е едно от най - големите недоразумения на автомобилостроенето, къде го бият и тролеите от градския на вървеж, по - добре пешеходец да съм.
  • 20 Търпин

    8 1 Отговор

    До коментар #15 от "Be care":

    Съгласен съм стеб повечето от пишещите са абонирани за МГТ ама си цъкат за да не заспят.
  • 21 Baby Mimi 99

    5 20 Отговор
    Никога не бих се качила в отпадък като Дачия, истинският мъж не би карал такова жалко нещо.

    Коментиран от #26

  • 22 Роко Сифреди

    2 20 Отговор
    Проучване е доказало, че собствениците на Дачия са импотентни.

    Коментиран от #29, #35

  • 23 Само импотентен

    8 2 Отговор
    ще помисли да лОви ички чрез кола. Майсторите и пеш да одат, ура на сухо не им стои.
  • 24 хххх

    3 13 Отговор
    Само неможач и киртак ще си позволи да кара дачийка.
  • 25 Нормално е

    12 1 Отговор
    масовката тук да кара трета употреба чайник. Пък и от къде да извади 20-30-40 к? И да продаде бъбрек, пак не стига.
  • 26 Тарзан

    11 3 Отговор

    До коментар #21 от "Baby Mimi 99":

    Ми не се качвай, кой те кара
  • 27 Търпин

    1 6 Отговор

    До коментар #17 от "S class 63AMG":

    А колкото до Мерцедес,бих предпочел един МБ—190Е пред някой от днешните модели нщо че е модел на почти 30 години.
  • 28 Очевидно

    9 0 Отговор
    дизайнера, на когото е посветена статията, не разсъждава като бг хейтър (потник), но затова пък е изключително напред с материала.

    Коментиран от #30, #39

  • 29 Санчо

    9 0 Отговор

    До коментар #22 от "Роко Сифреди":

    Ох котьо, ела да провериш, само да паркирам Дачията!
  • 30 Komapak

    1 4 Отговор

    До коментар #28 от "Очевидно":

    Е колко да е напред като астън са продали една единствена Валкирия. Дизайна е ок, но цената стряска. За абсолютно същата цена се продава Кьонигсег йеско. Ами..... Почитател съм на АМ, но бих предпочел шведите безспорно.
  • 31 сектант

    16 3 Отговор
    Коментиращите които не харесват Дачия ги разбирам . Не могат да влязат в магазина и да купят , за тях АМГ от Горубляне е най-най -най ....хич не има стига акъла , че някой е хвърлил кола на боклука и от там в Горубляне

    Коментиран от #34

  • 32 А дано

    4 1 Отговор
    Дано поне ги барне малко от вън. Но при всяка промяна се вдига и цената. Скоро ще е като на Рено!
  • 33 селянин

    14 0 Отговор
    Няма да забравя миризмата на нова Тойота , когато я взех
    Чисто новата кола си е покупка , останалото е обиране на трошките на западняците . Не се учудвам , така е с нация която е издигнала чалгата в култ
  • 34 Komapak

    12 1 Отговор

    До коментар #31 от "сектант":

    Толкова съм разочарован от новите псевдоколи от магазина, че се заглеждам по един стар ягуар за 19000 евра. Поне 20-30% от коментиращите тук не живеем в България. Това, че използваме български език за комуникация не ни прави българи по мислене и самосъзнание. Жандармерията във Франция е основно с Дачии. Зависи от региона все пак. Доста съм се заглеждал, но дизелова не видях. Чудно защо ли...

    Коментиран от #40

  • 35 гост

    5 3 Отговор

    До коментар #22 от "Роко Сифреди":

    Сега напиши какви са и тия с Лада , щото тя е по-евтиния вариант на Дачия вече и се приготви за "божествения" гняв на русопитеците , хахахахха !!!
  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Кочев

    1 2 Отговор
    А великата сила Русия не може ли сама да си прави Ладите?
  • 38 xxx

    13 0 Отговор
    Гледам, че вече има степуей от новото сандеро тук-там...
    Не зная как е отвътре, но като екстериор ако не знаеш каква марка е, хич не изглежда зле. Съвсем спокойно мога да го объркам с някое рено, киа или хюндай. Да моторчето е изнасилено 3-цилиндрово с мощност около 100 кс, но в задръстванията в София, Пловдив и Варна, че и в по-големите градове вероятно е идеално за градски/дамски/втори автомобил. Уви, цената е вече над 25к, което идва твърде много за Дачия и по-скоро бих се замисли за С3 на ситроен например. Но че се развиват сервените съседи е факт, хората не ги купуват вече само за служебни автомобили...
  • 39 Гост

    6 1 Отговор

    До коментар #28 от "Очевидно":

    Истинските дизайнери на Астън Мартин са Ян Калъм и Марек Райхман. На DB7, DB9 и първия Vanquish е Калъм, след това e Райхман до последния DB11. Този е някакъв инцидентно появил се, за DBX и Valkyrie които доста се различават от основните модели на марката.
  • 40 един от стадото

    8 0 Отговор

    До коментар #34 от "Komapak":

    а джандар мерията в Италия още си джитка на Алфи. По скоро чоплят телефоните по цял ден. Минаха времената на полицейските гонки в Европа, в Америка има още нахъсани полицайчета, но и на тях ще им мине. Нета е пълен с клипове с 300+км/ч., никой не гони такива откачалки, а и няма с какво. Вярно има отделни звена с Ламбота, но и те май возят по- вече шефовете, от колкото да шпорят по магистралите след бандюгите, А за магазинските коли си прав. Пета година не поглеждам към тях, то и преди само ги гледах, сега и за гледане не стават. От както се метнах на Акурата разбрах, че това е моята кола. Подчертавам моята, никого не ангажирам с оценки. Най- малко ще са субективни и лични. Дали остаряваме, помъдряваме или оглупяваме, но всеки си е сам сайбия..

    Коментиран от #44, #47

  • 41 Miron

    9 4 Отговор
    Избора на автомобил зависи от отношението на съответния индивид към автомобилите. Ако колата за някой е средство за придвижване, то за други е страст. Ако един човек вижда в дачията практичност на изгодна цена, то друг не вижда нищо. Една Дачия няма абсолютно нищо с което да привлече един човек който се вълнува от автомобили и това р абсолютен факт.
  • 42 Капитана

    10 1 Отговор

    До коментар #17 от "S class 63AMG":

    на газ ли е AMG то, щото ги виждам такива ходят да сипват по тъмното....
  • 43 оня с коня

    2 4 Отговор
    Каквато и форма да измисли дори Най-добрият Дизайнер на Планетата за Дачия и Лада,те ПАК ще си останат същите сандъчета,защото Основната идея е ДА СА ЕВТИНИ,т.е. Достъпни за Простолюдието.И като знаем че "С пръдня боя не става",...ето го и резултата.
  • 44 Komapak

    5 1 Отговор

    До коментар #40 от "един от стадото":

    300+ км/ч е за 20 до 30 мин, колега😄 После резервоара свършва. Откакто не съм семеен се заглеждам по двуместни полуспортни. Тръгнах да купувам миналата година АМ7. После прочетох в нета колко е дефектна и зле конструирана и се отказах. Много си падам по F430F1, но имам точно толкова пари. Данъците и ремонтите са убийствени. И най накрая си избрах XKR на Ягуар. Поне мога да си го поддържам. 😊
  • 45 Фау Ве

    4 0 Отговор

    До коментар #6 от "Someone":

    Няма как да стоят на 15 бона за нов автомобил, понеже последните 3-4 години всичко поскъпва прогресивно, отделно блъскат непрекъснато нови технологии, за да карат клинетите си да им остават лоялни, раздуват размерите на всяка следваща генерация на същия модел и т.н. и всичко това води до поскъпване в крайната цена. При всички марки е така и всичко е подчинено на фундаментални икономически принципи. Трудното е да съхранят идентичността, да запазят целевата си група и същевременно да увеличат пазарния си дял спрямо конкуренцията. А точно това Дачия и Шкода правят успешно и именно последните години дръпнаха много. Виж Сеат са изтърсака на VW групата и честно казано не знам как още съществуват - хем са почти на цената на Шкода, че и дори по-скъпи, хем са по-дървени и бедни откъм екстри, изглеждат отвън добре, но отвътре - евтино и са доста неадекватни на българския пазар като цени и условия. Трябва сериозно да подобрят стартегията си, ако искат да оцелеят.
  • 46 розови хапченца

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "S Class 63AMG":

    Не е лошо да си пиеш розовите хапченца, пич
  • 47 Komapak

    1 0 Отговор

    До коментар #40 от "един от стадото":

    Между Генуа и Ливорно на един паркинг спряха едно БМВ и една Шкода жандармерия. Жандармериската направо ми спря часовника. С телефон в ботуша... Леле!
  • 48 Точно

    0 0 Отговор

    До коментар #3 от "Съгласен":

    Точно.
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Този коментар е премахнат от модератор.