ФАКТИ.БГ

Новият хиперавтомобил Aston Martin Valhalla впечатли с производителност и цена

Публикувана: 16 Юли, 2021 11:14
20 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 3126
Новият хиперавтомобил Aston Martin Valhalla впечатли с производителност и цена
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Aston Martin сподели подробности за новата суперкола Valhalla. Производството на новия модел трябва да започне през 2022 година. Ще бъдат пуснати общо 500 купета на стойност милион евро, а колата ще се появи и в новия филм за Джеймс Бонд.

Новият Aston Martin Valhalla е вторият модел на марката със средноразположен двигател. Не е толкова екстремен като пистовия Valkyrie, но впечатлява и с изпълнението си.

И ако при концепцията имаше V6 мотор с турбо, то серийният впечатлява с 4.0-литров с мощност 750-конски битурбо V8 от Mercedes-AMG. Той е сдвоен с два електрически мотора с мощ 100 конски сили - по един на всяка ос.

Новият хиперавтомобил Aston Martin Valhalla впечатли с производителност и цена

Така системната мощност е 950 конски сили, а максималният въртящ момент - 1000 Нм. Хиперколата е оборудвана и с осемстепенна роботизирана трансмисия с два съединителя, която е разработена специално за купето.

Суперавтомобилът на Aston Martin е с 4х4 задвижване и ускорява от 0 до 100 км/ч за 2.5 секунди Максималната му скорост е 350 км/ч. По-интересното е, че разработчиците са си поставили за цел нов рекорд на Нюрбургринг с време на обиколка под 6 минути 30 секунди.

В същото време Aston Martin Valhalla може да измине 15 км само на електрическа тяга. Но в този случай няма да е възможно да се развият повече от 160 км / ч. Хибридното купе се основава на въглероден монокок, така че теглото му е впечатляващо - 1 550 кг. То също така обещава добра аеродинамика и 600 кг притискаща сила при 240 км/ч.

Новият хиперавтомобил Aston Martin Valhalla впечатли с производителност и цена

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.3 от 11 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
ГРАД КОЗЛОДУЙ
1 Отговор
страхотна лека кола но не и за нашите пътища и джоб

Оценка:
-2 +10

2
Този коментар е премахнат от модератор.
gost
3 Отговор
Много е хубаво, ма с тоя мотор АМГ не ми допада. Ще виси по сервизи

Коментиран от #5


Оценка:
-8 +13

Механик
4 Отговор
Малко ми е екзотично това купе, но не отричам потенциала.
Ама друго ми е интересно. какво ще каже Гретето Тумбарлак по повод на ДВГ-то?
Или щом е за Джеймс Бонд може, за останалите "Наденица. Ергенска наденица."

Коментиран от #18


Оценка:
-1 +5

CL500
5 Отговор

До коментар #3 от "gost":


Ти колко АМГ-мотора си поддържал, само питам?
Астън от край време ползват АМГ-мотори и явно са доволни, щом и продължават.
Пагани и те, които от край време ползват само АМГ-мотори, що ли продължават да ги ползват толкова време..
А явно и самите купувачи и на Астън, и на Пагани дават милиони за автомобили с подобни двигатели...
Не отварям темата и за АМГ във Ф1, откъдето лека-полека се взема нещо и за 'по-нормалните' автомобили.

Коментиран от #6, #7


Оценка:
-3 +8

Гост
6 Отговор

До коментар #5 от "CL500":


Не ги ползват от край време, а от 3-4 години. От АМГ ползват само V8 битурбо (във новия Vantage и в евтината версия на DB11), а все още имат и техен 5.2 V12 който го слагат в по-скъпите модели (DBS Superleggera). Странно е как в толкова ексклузивен и рядък модел ползват този двигател който е сравнително масов. Иначе класиката на Астън си беше техния 6.0 V12 допреди 4-5 години, еволюирал от два слепени Фордови V6.

Оценка:
-2 +7

гост
7 Отговор

До коментар #5 от "CL500":


Аз лично не поддържам амг, ма ги гледам около мен как се трошат W222 500, та много са хубави. Алуминиев блок който като се надере се изхвърля или се набиват ризи които колко държат не е ясно. Ма как да е, много са хубави.

Коментиран от #8, #12, #13, #17


Оценка:
-4 +3

Edf
8 Отговор

До коментар #7 от "гост":


S500 не е амг обикновен в8 .

Коментиран от #9


Оценка:
-0 +3

гост
9 Отговор

До коментар #8 от "Edf":


Знам, ма базата е същата. Просто единия се води ръчно сглобен.

Оценка:
-4 +1

карал многократно
10 Отговор
тази марка db7,db9...трудно управляем автомобил със страхотен звук на v12(v6 при db7).Може би назад в времето е бил стрхотен.Да не кавам че грябва да си под 175см ръст да се събереш вътре.Едно обикновено м3 от същата година ще го разкъса и е мн по-балансирано

Коментиран от #15


Оценка:
-3 +1

добре че е Джеймс Бонд
11 Отговор
да се пробутват тези автомобил.Колкото Омега е часовник,толкова и това е спортен звяр

Оценка:
-1 +0

Plameni
12 Отговор

До коментар #7 от "гост":


Много ми е интересно, къде покрай теб ги гледаш
AMGтата как се трошат.

Коментиран от #16


Оценка:
-1 +3

Plameni
13 Отговор

До коментар #7 от "гост":


гост ,да не си дал задния двор на замъка в Норвегия за сервиз на Мерцедес хахахахахахахаха

Оценка:
-0 +3

Буха ха
14 Отговор
Какво ще рече производителност? Произлиза от производителен, прил. Който произвежда, продуктивен, резултативен, ефективен.същ. производителност, производителността, ж.

Та какво точно произвежда този звтомобил та толкова впечатли с производителност?

Оценка:
-1 +2

Хайл
15 Отговор

До коментар #10 от "карал многократно":


Бмв ще разкъса.....уахахахаха майтапчия

Оценка:
-0 +1

Хайл
16 Отговор

До коментар #12 от "Plameni":


Искал е да каже че теслата се разваля...много е далеко гост от истината

Оценка:
-0 +0

въх
17 Отговор

До коментар #7 от "гост":


Теслинчо, нали в Норвегия всички карате тесли, откъде тия AMG-та дето под път и над път се чупят? Да не ги теглиш с теслата до сервиза? хахахахаха

Оценка:
-1 +3

Jacques Yves Moineau
18 Отговор

До коментар #4 от "Механик":


Е нали затова са сложили ел. моторите с които може да мине цели 15 км.

Оценка:
-0 +0

19
Този коментар е премахнат от модератор.
20
Този коментар е премахнат от модератор.
ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Траян Бъсеску
Бившият президент на Румъния за реалностите в Европа
Все плачем САЩ да ни защитават"

Още бисери
ТОП 5