Преди няколко седмици от Audi разкриха техническите характеристики на новото RS3, а малко след това видяхме и снимки, които разкриха външността на спортния модел.
Сега от компанията официално представиха модела и дадоха заявка за един от най-бързите автомобили в този клас. Обновения модел дебютира със същия 2.5-литров петак и подобрено задвижване.
Външно може да отличим новото RS3 по агресивния бодикит включващ брони с по-големи отвори и специфичните за RS решетки тип “пчелна пита”. Фарове с променени дневни светлини също са запазени за най-спортния модел, като същото важи и за стоповете в задната част.
В интериора впечатление правят спортни седалки, волан обшит с алкантара и карбонови елементи по таблото, както и различни графики и функции на таблото и централния дисплей.
Все пак най-интересното се крие под капака, където редови петак с обем от 2.5-литра генерира 400 конски сили и максимален въртящ момент от 500 нютон метра. Ексклузивно за модела се предлага и автоматична трансмисия със седем предавки. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема точно 3.8 секунди, а максималната скорост е ограничена на 290км/ч.
Очаквано задвижването се предава към четирите колела, като отличаващ за модела е заден диференциал подобен на този при Golf R, предаващ въртящия момент индивидуално към всяко от задните колела. От Audi обещават подобрено поведение в завоите, както и специален дрифт режим.
По-големи спирачки и променено окачване също са запазени само за топ модела, като колата вече стои с 10мм по-близо до земята. Първите поръчки ще се приемат към средата на август, а цените започват от 60 хиляди евро за Sportback варианта и 62 хиляди евро за седана.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Хахаха..
11:57 19.07.2021
2 сектант
12:16 19.07.2021
3 Като гост
Коментиран от #7
12:19 19.07.2021
4 Механик
За Гретето Тумбарлак питам.
12:20 19.07.2021
5 Гошо
12:29 19.07.2021
6 С.С
13:51 19.07.2021
7 11111
До коментар #3 от "Като гост":
Той Голфа разплака това Субару а това RS3 ще се гаври с него. Чети хубаво фактите 0-100км. 3,8сек. 4Х4 с дрифт режим къде се обаждаш с това Субару, гледам новата Импреза с 300к.с. и ч цилиндров двигател а тука 5 цилиндровия двигател на Ауди награждаван десетки пъти. Не сравнявай компоти с компютри.Коментиран от #8
13:53 19.07.2021
8 Като гост
До коментар #7 от "11111":
Виждам, че теорията ти е ясна. Прочел си някоя статийка за ауди. Ха прочети и за неколкократния световен рали шампион, демек Субару. STI имат дрифт режим от повече от 25 години с резпределяне на въртящия момент между преден и заден мост. Изненада, Субару също е 4х4, да знаеш да не се излагаш. Новата STI е 350кс. официално с 2.4 мотор, иначе е повече. С 5 лв. отива на 450кс. Няма смисъл повече за да няма проблеми. А за награждавания мотор на ауди, то и еко буста на Форд има доста повече награди пък...... Ако бяха толкова добри 5-цилиндъра и порше щяха да са с такива, не с боксер. Пий си компота и си мълчи, че ставаш смешен.Коментиран от #9
17:49 19.07.2021
9 Като гост
До коментар #8 от "Като гост":
Извинявам се, имаше едно Порше с двигател от ауди, 5-цилиндъра, 944 мисля. Обаче е спорно колко е Порше.17:53 19.07.2021
10 Хфйфхф
Коментиран от #11
19:07 19.07.2021
11 Като гост
До коментар #10 от "Хфйфхф":
Новия ярис с тези 3 цилиндъра и 1.6 не знам какъв ще му е ресурса. Клекнаха Тойота на модната тенденция за намаляване на кубатурата. За звука на петака и боксера можем доста да спорим. Всеки си има своето очарование.21:04 19.07.2021