19 Юли, 2021 11:54 3 584 11

Новото Audi RS3 дава заявка за един от най-бързите модели в този клас

  • audi-
  • audi rs-
  • rs3

От компанията представиха модела в Sportback и Sedan версия

Новото Audi RS3 дава заявка за един от най-бързите модели в този клас - 1
Снимки: Audi

Преди няколко седмици от Audi разкриха техническите характеристики на новото RS3, а малко след това видяхме и снимки, които разкриха външността на спортния модел.

Новото Audi RS3 дава заявка за един от най-бързите модели в този клас

Сега от компанията официално представиха модела и дадоха заявка за един от най-бързите автомобили в този клас. Обновения модел дебютира със същия 2.5-литров петак и подобрено задвижване.

Новото Audi RS3 дава заявка за един от най-бързите модели в този клас

Външно може да отличим новото RS3 по агресивния бодикит включващ брони с по-големи отвори и специфичните за RS решетки тип “пчелна пита”. Фарове с променени дневни светлини също са запазени за най-спортния модел, като същото важи и за стоповете в задната част.

Новото Audi RS3 дава заявка за един от най-бързите модели в този клас

В интериора впечатление правят спортни седалки, волан обшит с алкантара и карбонови елементи по таблото, както и различни графики и функции на таблото и централния дисплей.

Новото Audi RS3 дава заявка за един от най-бързите модели в този клас

Все пак най-интересното се крие под капака, където редови петак с обем от 2.5-литра генерира 400 конски сили и максимален въртящ момент от 500 нютон метра. Ексклузивно за модела се предлага и автоматична трансмисия със седем предавки. Ускорението от 0 до 100км/ч отнема точно 3.8 секунди, а максималната скорост е ограничена на 290км/ч.

Новото Audi RS3 дава заявка за един от най-бързите модели в този клас

Очаквано задвижването се предава към четирите колела, като отличаващ за модела е заден диференциал подобен на този при Golf R, предаващ въртящия момент индивидуално към всяко от задните колела. От Audi обещават подобрено поведение в завоите, както и специален дрифт режим.

Новото Audi RS3 дава заявка за един от най-бързите модели в този клас

По-големи спирачки и променено окачване също са запазени само за топ модела, като колата вече стои с 10мм по-близо до земята. Първите поръчки ще се приемат към средата на август, а цените започват от 60 хиляди евро за Sportback варианта и 62 хиляди евро за седана.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хахаха..

    7 8 Отговор
    Закъде се разбърза бе,Дойчланд?! Не ти трябва Ауди в Аквапарка..
  • 2 сектант

    11 0 Отговор
    ще се купуват яко
  • 3 Като гост

    7 20 Отговор
    Предпочитам новото STI на Субару. Здрава класика с ръчни скорости. С 350кс.заводски,с лек ремап отиваш на 450 и се радваш на живота. А не ти минава живота по сервизите. От щатите идва наполовина по-евтино в сравнение с Ауди-то. 100К км и вземам ново.

    Коментиран от #7

  • 4 Механик

    4 1 Отговор
    а отказа от фосилни горива ?!?!
    За Гретето Тумбарлак питам.
  • 5 Гошо

    12 14 Отговор
    Красота. Един от най-красивите автомобили в последните 10 години. Както винаги ВАГ ненадминати в дизайна. Светлинни години пред BMW И Мерцедес
  • 6 С.С

    4 0 Отговор
    "Тъй ли....сега ще видят тия от Ауди-като направя ремап на моя Голф, като му сложа турбина от Камаз, като му изключа EGR-a и ДПФ филтъра, премахна катализатора, сменя разните му там интеркулер-и, прави тръби-за да гърми, моя майстор пипне компютъра, чипоса го, сложа 235/45/19, налея добавка на Бардал у нафтата, дето я крада от селскостопанския двор от комбайна, напрау ша го правя да умирга туй Ауди! Ще гледа само отзаде моята бегачка как пуши и върви на умряло! " Скрити мисли на VW фенът.
  • 7 11111

    10 10 Отговор

    До коментар #3 от "Като гост":

    Той Голфа разплака това Субару а това RS3 ще се гаври с него. Чети хубаво фактите 0-100км. 3,8сек. 4Х4 с дрифт режим къде се обаждаш с това Субару, гледам новата Импреза с 300к.с. и ч цилиндров двигател а тука 5 цилиндровия двигател на Ауди награждаван десетки пъти. Не сравнявай компоти с компютри.

    Коментиран от #8

  • 8 Като гост

    7 6 Отговор

    До коментар #7 от "11111":

    Виждам, че теорията ти е ясна. Прочел си някоя статийка за ауди. Ха прочети и за неколкократния световен рали шампион, демек Субару. STI имат дрифт режим от повече от 25 години с резпределяне на въртящия момент между преден и заден мост. Изненада, Субару също е 4х4, да знаеш да не се излагаш. Новата STI е 350кс. официално с 2.4 мотор, иначе е повече. С 5 лв. отива на 450кс. Няма смисъл повече за да няма проблеми. А за награждавания мотор на ауди, то и еко буста на Форд има доста повече награди пък...... Ако бяха толкова добри 5-цилиндъра и порше щяха да са с такива, не с боксер. Пий си компота и си мълчи, че ставаш смешен.

    Коментиран от #9

  • 9 Като гост

    1 4 Отговор

    До коментар #8 от "Като гост":

    Извинявам се, имаше едно Порше с двигател от ауди, 5-цилиндъра, 944 мисля. Обаче е спорно колко е Порше.
  • 10 Хфйфхф

    5 1 Отговор
    Супер фен съм на Субаруто, но точно с това Ауди е срам да ги сравняваме. 5така е мноого як двигател.. нищо че не е боксер. Няма такъв як звук, а и си върви много здраво. Врх си в много вехта история, много слабо развитие в последните години. И пак повтарям, адски много го харесвам, заради историята и готиният двигател..просто не наливат пари в развитието на модела. А с ремап Аудито колко мощно става? .безумни са сравненията. Ако ще е японска, предпочитам новият Ярис гр!

    Коментиран от #11

  • 11 Като гост

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "Хфйфхф":

    Новия ярис с тези 3 цилиндъра и 1.6 не знам какъв ще му е ресурса. Клекнаха Тойота на модната тенденция за намаляване на кубатурата. За звука на петака и боксера можем доста да спорим. Всеки си има своето очарование.