През 2004 година Audi представи така нареченият Singleframe Grill дизайн с голяма решетка в предната част, който вече близо 20 години присъства в абсолютно всеки нов модел на марката. Представен с фейслифта на Audi A8 D3, новият дизайнерски език е едно от най-разпознаваемите неща при автомобилите на германския производител.
Ползата от голямата предна решетка при двигателите с вътрешно горене е ясна, а именно по-лесно охлаждане и навлизане на повече въздух. При електромобилите обаче, нуждата от такъв поток на въздух не е нужна по разбираеми причини, но пък електромобилите на Audi остават с такива решетки в предната част, макар и не особено функционални.
Оказва се, че въпреки плановете за електрификация на „четирите кръга“, тези фалшиви решетки ще останат и при новите модели, като това бе заявено от дизайнерския екип на марката в интервю пред Motor Trend. Именно заради своята разпознаваемост, решетката ще продължи да съществува, като по този начин потребителите лесно ще могат да различават моделите на Audi от тези на други производители.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Сарая
15:51 21.07.2021
2 Чирака
Коментиран от #4
16:18 21.07.2021
3 Димов
16:23 21.07.2021
4 Plameni
До коментар #2 от "Чирака":
Сега остава да си купиш и AudiКоментиран от #5
16:28 21.07.2021
5 ХУХУХУ
До коментар #4 от "Plameni":
ОСТАНА ДА СТАНЕ И МАЙСТОР16:36 21.07.2021
6 Рено ентусиаст
Освен Боримиров щото е играл в Германия друг едва ли ще си я купи в Бг.
Всеки знае че Рено са по-добрите коли
17:10 21.07.2021
7 Факт!
00:34 22.07.2021
8 незнайко
Коментиран от #9
16:11 23.07.2021
9 Гадина
До коментар #8 от "незнайко":
Сервоуправлението много отдавна си е чисто електрическо без флуиди.17:00 23.07.2021
10 Емил
21:51 23.07.2021