ФАКТИ.БГ
  • audi-
  • e-tron-
  • continental

Проблем със спирачките при Audi изпраща E-tron Quattro в сервиза

Грешката е при серво усилвателя

Публикувана: 4 Август, 2021 10:18
8 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 1929
Проблем със спирачките при Audi изпраща E-tron Quattro в сервиза  - 1
Снимка: Audi
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.9 от 8 гласа.

Проблем със спирачките на електрическото Audi E-tron Quattro и E-tron Sportback Quattro предизвика сервизна акция за двата модела. Неправилно заварени елементи в серво усилвателя на спирачките е проблем, който засяга споменатите коли, произведени до 22 декември 2020 година.

Компонентите са доставени от Continental, които признават грешката си и споменават, че това се е случило през септември 2018 година след ремонт в един от заводите. След този случай, компанията е нанесла нужните коригирани стойности на машините.

Към момента от Audi нямат данни за инциденти със споменатите модели, но все пак всички засегнати 498 броя ще получат възможност за поправяне на проблемите след 24 септември тази година.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.9 от 8 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Сатъра на Хана
1 Отговор
Да си купиш кола за 80 000 евро и да умреш от заварка ..... Перверзия :)) ... Тоя свят се обърка

Коментиран от #6


Оценка:
-2 +22

Aas
2 Отговор
Вече има няколко изгорели E-tron Quattro докато зареждат батериите.

Оценка:
-3 +12

Alfa Romeo
3 Отговор
Немско качество- турско-арабско де

Оценка:
-1 +16

ел мел
4 Отговор
Какъв е този серво усилвател??

Нали казвахте че електричките имали само един електродвигател и нищо друго. Били евтини щото нямало какво да поддържаш, а то май се оказва че имат същите скъпи компоненти както и в нормалните коли

Коментиран от #5, #7


Оценка:
-8 +8

😂😂😂
5 Отговор

До коментар #4 от "ел мел":


Серво усилвател на спирачките имаше и на баща ми Шкода 105Л! И не съм чувал при тях да да имали проблеми за да ги изтеглят! Да говорят със Шкода!

Оценка:
-1 +11

Наркос
6 Отговор

До коментар #1 от "Сатъра на Хана":


Така е с електрониката...

Оценка:
-0 +3

гост
7 Отговор

До коментар #4 от "ел мел":


Ти кола без спирачки ли искаш да има? Когато електрическата кола има функция за каране само с един педал, тогава в много редки случаи се налага използване на стандартната система, по-голямата част от спирането е рекуперация. Факт, ауди се изложиха напълно в този сектор, ужасно скъпи, неефективни и крайно ненадежни. Вижте колко собственници се жалват, дали торба с пари и колата постоянно дава грешки, дефектира, лоша изработка и месеци престой в сервиза на година. В същото време мениджърите им си прибират милионите и не им дреме, докато е така, няма какво да се промени, но немците напълно се изложиха. След Тесла са Хюндай, Френските, Японските, Китайските и тогава немските. Поточните линии на Мерцедес са в отпуск, никой не им ги купува.

Оценка:
-1 +5

незнайко
8 Отговор
Смяна на сервоапарат на 500 коли ! Добре, че не са 5 милиона !!!

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Слави Трифонов
Телевизионният водещ с обръщение към журналисти на пресконференция.
Да цитирам колегата Йода. Силата е във вас."

Още бисери
ТОП 5