6 Март, 2013 09:41 9 150 21

Запознайте се с Ferrari LaFerrari

  • женева 2013

Дългоочакваният наследник на Enzo най-сетне блесна в цялата си прелест на салона в Женева. Суперавтомобилът носи лаконичното име LaFerrari ("Ферарито") и веднага се превърна в една от звездите на изложението в Швейцария.

Техническите характеристики на новото конче от Маранело станаха известни още преди месеци. Както се очакваше, LaFerrari има хибридна силова установка, съчетаваща класически високооборотен V12 и електромотор, чиито батерии се зареждат от система за рекуперация при спиране HY-KERS (Kinetic Energy Recovery System).

Двигателят с вътрешно горене има ходов обем 6 262 см3 и генерира 800 к.с. при 9 000 об/мин, едва 250 об/мин преди да сработи ограничителят. Максимумът на въртящия момент от 700 Нм се достига при 6 750 об/мин.

Подпомагащият електромотор развива мощност от 163 к.с. Благодарение на него общата мощност достига 963 коня, а когато двата агрегата работят в тандем, въртящ момент надхвърля 900 Нм.

Комплектът акумулатори с тегло 62 кг е монтиран в междуосието на колата и не влияе по никакъв начин на центъра на тежестта или разпределението на масата, което отдава предимство на задния мост (41%:59%). Хибридната система удря кантара на 140 кг, но въпреки това LaFerrari тежи едва 1 255 кг.

В дизайнерски план изненади също липсват. Изображенията на автомобила, изготвени на компютър въз основа на папарашки снимки, които отдавна циркулират из интернет, се оказаха сравнително точни. LaFerrari е типична красавица от Маранело, с внимателно подбрани пропорции и вълнуващи линии.

Наследникът на Enzo ще бъде произведен в 499 бройки, всяка на цена €1.3 млн.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 M_Sux

    1 0 Отговор
    La Ferrari e уникална красавица... надявам се на писта да бие Lambo Aventador....

    Коментиран от #3

  • 2 Кофти

    0 1 Отговор
    Фейслифт на 458 Италия.
    И въпреки, че харесвам 458 Италия, тук този фейслифт не ми допада. Без предницата ми харесва - страхотен профил, отгоре и отзад е също много добра, но тази предница просто ми стои някак объркана, лично мнение.
    Другото, което е - смятам, че с тези коне, показателите не са кой знае какво - в смисъл - много други производители вече имат същите или подобни и то с по-малко коне. Като цяло - мнението ми е, че от Ферари могат и много повече!

    Коментиран от #7

  • 3 ГТР

    2 1 Отговор

    До коментар #1 от "M_Sux":

    Ще го бие, ще го бие.Все пак ГТР бие Авентадор.Ферарито не просто ще го бие а ще му разкаже играта

    Коментиран от #4

  • 4 ГТР-циганското Ферари

    1 1 Отговор

    До коментар #3 от "ГТР":

    И тази статия ли оцапахте с вашите ГТР-и? Запомнете - това не е Нийд фор Спийд, а истинският живот... Деца.
  • 5 Бай Пън

    2 1 Отговор
    гтр-а нема кой да го бие!
  • 6 Е- class

    2 1 Отговор
    Ееее, браво бре, най- сетне и вие да ни информирате за най-култовата кола на следващото десетилетие.
  • 7 Даскал Фарина

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Кофти":

    При тези коли, естетическата функция на дизайна е изместена на по- заден план от чисто техническата.
  • 8 Пкйхяъас

    1 0 Отговор
    РЕСПЕКТ! Профила е ....... нямам думи. Това се случва когато изкуството срещне висшата инженерна мисъл.
  • 9 Специалиста

    1 1 Отговор
    Лодка за разходка стилна и аристократична.

    Как може някой да споменава недоразумението гтр. То за такива си има и психиатри.
  • 10 Име:

    1 0 Отговор
  • 11 alf

    0 1 Отговор
    eeeeeeeeeeegati i cenata

    Коментиран от #12

  • 12 Клаус

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "alf":

    Тя ли те спъна? Бързай, че това ферари ще става все по- скъпо и след някоя година цената ще е х2,х3.
  • 13 Батиста

    1 1 Отговор
    За да си го купиш-трябва преди това да си притежавал Ферари.Иначе дори и да имаш пари няма да га получиш.Бройките вероятно вече са продадени предварително.
  • 14 posetitel

    1 1 Отговор
    Култ! Икона! Поклон пред създателите му, Гозпод здраве да им дава да творят още такива неща! И евала на тези, които ще могат да го притежават и карат!
  • 15 Bobi

    1 0 Отговор
    Ускорение от място до 100 км/ч за по-малко от три секунди, до 200 км/ч за под седем секунди, до 300 км/ч за 15 секунди, а максималната скорост е 350 км/ч.
  • 16 CItroen

    0 1 Отговор
    tva vse edno az v mazeto s raketata sum go dqlkal.Injenerite ot ferari mai sa gi sabirali ot nqkoq ciganska mahala.Kato gi gledam izob6to ni6to ne razbirat ot koli.puuu
  • 17 Razbiram mnogo

    1 5 Отговор
    hahaha kvi sa tezi gluposti."Trqbva da si imal ferari predi tova ina4e nqma da ti go prodadat :D :D :D :D".Te se blaskat horata da q kupuvat taq ko6nica.Vseki koito iskara pari ako 6te i nai va6liviq ciganin da e ne samo 6te mu go prodadat mi e g.za 6te mu izlijat.
  • 18 nikoi

    1 0 Отговор
    Vsichki izglejda mnogo "razbirat" ot avtmobili kato gledam komentarite tuk. Purvo Citroen ako mojeshe da naprawish takawa kola w mazeto si s raketata dosega da si naprawil i ako ti hora ne razbiraha ot koli nqmashe da sa edni ot nai dobrite w sweta .. Kolata e unikalna! sig sum che shte bie powecheto koli na pista koeto shte se widi skoro. S dwe dumi ne kritikuwaite neshto koeto nikoga nqma da pritejawate dori i w sunq si ;)
  • 19 Naka

    0 0 Отговор
    Красиво,стилно и най-важното мощно!Не може да се сбърка с друга кола на пътя.Единственото нещо,което не ми харесва е името - прекалено нахаано звучи...просто LaFerrari.Тъпо е! Трябва да е Ferrari "нещо си",а сега ако човек каже Ferrari LaFerrari и му става неудобно :D

    Коментиран от #20

  • 20 Bobi

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Naka":

    LaFerrari означава Ферарито и като го каже някой на всеки му става ясно
  • 21 Дизайнер

    1 0 Отговор
    Има някои оригинални дизайнерски хрумки, които не могат да се видят при конкурентите и по- ранните модели на марката. Ферари винаги са били новатори и техните линии се копират години наред от 99% от производителите на хиперкари.