Дългоочакваният наследник на Enzo най-сетне блесна в цялата си прелест на салона в Женева. Суперавтомобилът носи лаконичното име LaFerrari ("Ферарито") и веднага се превърна в една от звездите на изложението в Швейцария.
Техническите характеристики на новото конче от Маранело станаха известни още преди месеци. Както се очакваше, LaFerrari има хибридна силова установка, съчетаваща класически високооборотен V12 и електромотор, чиито батерии се зареждат от система за рекуперация при спиране HY-KERS (Kinetic Energy Recovery System).
Двигателят с вътрешно горене има ходов обем 6 262 см3 и генерира 800 к.с. при 9 000 об/мин, едва 250 об/мин преди да сработи ограничителят. Максимумът на въртящия момент от 700 Нм се достига при 6 750 об/мин.
Подпомагащият електромотор развива мощност от 163 к.с. Благодарение на него общата мощност достига 963 коня, а когато двата агрегата работят в тандем, въртящ момент надхвърля 900 Нм.
Комплектът акумулатори с тегло 62 кг е монтиран в междуосието на колата и не влияе по никакъв начин на центъра на тежестта или разпределението на масата, което отдава предимство на задния мост (41%:59%). Хибридната система удря кантара на 140 кг, но въпреки това LaFerrari тежи едва 1 255 кг.
В дизайнерски план изненади също липсват. Изображенията на автомобила, изготвени на компютър въз основа на папарашки снимки, които отдавна циркулират из интернет, се оказаха сравнително точни. LaFerrari е типична красавица от Маранело, с внимателно подбрани пропорции и вълнуващи линии.
Наследникът на Enzo ще бъде произведен в 499 бройки, всяка на цена €1.3 млн.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 M_Sux
Коментиран от #3
09:57 06.03.2013
2 Кофти
И въпреки, че харесвам 458 Италия, тук този фейслифт не ми допада. Без предницата ми харесва - страхотен профил, отгоре и отзад е също много добра, но тази предница просто ми стои някак объркана, лично мнение.
Другото, което е - смятам, че с тези коне, показателите не са кой знае какво - в смисъл - много други производители вече имат същите или подобни и то с по-малко коне. Като цяло - мнението ми е, че от Ферари могат и много повече!
Коментиран от #7
10:00 06.03.2013
3 ГТР
До коментар #1 от "M_Sux":
Ще го бие, ще го бие.Все пак ГТР бие Авентадор.Ферарито не просто ще го бие а ще му разкаже игратаКоментиран от #4
10:01 06.03.2013
4 ГТР-циганското Ферари
До коментар #3 от "ГТР":
И тази статия ли оцапахте с вашите ГТР-и? Запомнете - това не е Нийд фор Спийд, а истинският живот... Деца.10:06 06.03.2013
5 Бай Пън
10:30 06.03.2013
6 Е- class
10:31 06.03.2013
7 Даскал Фарина
До коментар #2 от "Кофти":
При тези коли, естетическата функция на дизайна е изместена на по- заден план от чисто техническата.10:36 06.03.2013
8 Пкйхяъас
10:40 06.03.2013
9 Специалиста
Как може някой да споменава недоразумението гтр. То за такива си има и психиатри.
11:16 06.03.2013
10 Име:
11:26 06.03.2013
11 alf
Коментиран от #12
12:10 06.03.2013
12 Клаус
До коментар #11 от "alf":
Тя ли те спъна? Бързай, че това ферари ще става все по- скъпо и след някоя година цената ще е х2,х3.12:16 06.03.2013
13 Батиста
12:27 06.03.2013
14 posetitel
12:40 06.03.2013
15 Bobi
12:59 06.03.2013
16 CItroen
20:01 06.03.2013
17 Razbiram mnogo
20:04 06.03.2013
18 nikoi
20:19 06.03.2013
19 Naka
Коментиран от #20
10:22 07.03.2013
20 Bobi
До коментар #19 от "Naka":
LaFerrari означава Ферарито и като го каже някой на всеки му става ясно11:19 07.03.2013
21 Дизайнер
12:36 07.03.2013