13 Септември, 2021 13:15 6 339 31

Чехия също се противопоставя на Европейския съюз и забраната за двигатели с вътрешно горене

  • skoda-
  • италия-
  • двигатели с вътрешно горене-
  • забрана-
  • електромобили

Премиерът на страната не е съгласен с плановете за бензиновите и дизеловите мотори

Чехия също се противопоставя на Европейския съюз и забраната за двигатели с вътрешно горене - 1
Снимки: Skoda

След като министърът на околната среда в Италия поиска от европейските власти да пощадят суперавтомобилите след 2035 година и те да могат да се движат с конвенционални двигатели, сега министър председателя на Чехия изрази остро мнение срещу забраната на двигателите с вътрешно горене, която властите налагат.

Чехия също се противопоставя на Европейския съюз и забраната за двигатели с вътрешно горене

В интервю пред местното издание iDnes, Андрей Бабиш заяви, че не е съгласен с плановете на европейските власти. „Не е възможно. Ние не можем да правим тук каквото зелените фанатици измислят в Европейския парламент.“, заяви Бабиш.

Чехия също се противопоставя на Европейския съюз и забраната за двигатели с вътрешно горене

Бабиш допълни още, че страната ще подкрепи създаването на инфраструктурата, нужна за електрическите автомобили, но няма да субсидира тяхното производство. Чехия е една от страните с голямо производство на автомобили, като почти една трета от икономиката на страната идва именно от тази индустрия благодарение на марки като Skoda, Toyota и Hyundai, които произвеждат на местна почва.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 36 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 дизел

    31 4 Отговор
    Само 120 години ДВГ? Малко е!

    Коментиран от #19

  • 3 0001

    10 35 Отговор
    ЩЕ ГОВОРИ ДО КАТО ИЗГУБИ ИЗБОРИТЕ.
  • 4 оле

    70 7 Отговор
    Лицемерие - корабите , самолетите кога ще ги минат на ток - те не замърсяват ли?

    Коментиран от #10, #26

  • 5 Излезлите

    57 4 Отговор
    от употреба батерии трябва да се връщат на производителя за утилизация - задължително. В противен случай замърсяването на почвата и водата ще се превърне в кардинален проблем на екологията, като змърсяването на въздуха ще е просто смешен проблем.

    Коментиран от #11

  • 6 смех

    9 15 Отговор
    Щото му отива държавичката
  • 7 DrivingPleasure

    50 7 Отговор
    Бе рано или късно ще почнат да се усещат ква простотия е тая електрификация, ми дано само не е прекалено късно!

    Коментиран от #27

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 сега

    45 3 Отговор
    705 кап.ута в този парламент уж представляват гражданите на ЕС, да ама не, живеят в измислен си техен свят
  • 10 Хмммм

    7 19 Отговор

    До коментар #4 от "оле":

    И те минават на ток! И това е само началото!
  • 11 Да да

    5 17 Отговор

    До коментар #5 от "Излезлите":

    Замърсяване е толкова "голямо" че белите държави строят фабрики за утилизация при тях, а не в бедните държави!

    Коментиран от #17

  • 12 ГЕРБ

    6 1 Отговор
    БРАВО
  • 13 Риналдю

    18 8 Отговор
    Разбираема е позицията на чехите,но няма да имат избор.Те обаче ще се справят,защото имат висока техническа култура и опит.Неслучайно германците са вложили пари.Те даже биха се отказали от Сеат при някаква голяма криза,но никога от Шкода.

    Коментиран от #15, #29

  • 14 napoli

    7 6 Отговор
    Само ламбитата, фераритата, пагани, бугати, кьонигсег да не ги махат. Щото без тях не е същото.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 барабус

    25 3 Отговор

    До коментар #15 от "смех":

    Ами ще ти дам един пример-чешките ел.локомотиви Шкода на въоръжение в БДЖ с никаква подръжка вече над 40 години вървят и то здраво,отстъпват само по комфорт на новите Сименси,но все пак това са 40 години разлика в технологиите!

    Коментиран от #18

  • 17 пешо

    27 3 Отговор

    До коментар #11 от "Да да":

    рециклирането на батерии и акумулатори е най-мръсната дейност, която можеш да си представиш. така че иронията ти е най-малко неуместна. имаш ли завършен 8-ми клас? или си "хуманитар"? тогава - ясно.

    Коментиран от #22

  • 18 БАЙ Х@Й ‼️

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "барабус":

    Над 40г са новите ‼️
  • 19 ДВГелДвиг

    9 6 Отговор

    До коментар #2 от "дизел":

    Пич, 1820 година е създаден ел. двигателя, смятай го ти дали е по-малко или повече от ДВГ :) Четете и мислтете преди да изказвате неадекватни мнения.

    Коментиран от #23

  • 20 Отровното трио

    7 8 Отговор
    Ако ги спрат Тиквата няма да може да кара шкодичката, за него се застъпва премиера на Чехия, защото са лика прилика
  • 21 дааа

    8 14 Отговор
    Нещем крушки, искаме си газениците!
  • 22 mi6osp

    19 1 Отговор

    До коментар #17 от "пешо":

    Засега на практика няма технологии за рециклиране на автомобилни литиеви батерии. Ако се прави някаква обработка, тя е извличане на литиевите съединения, като остатък се получават голямо количество необезопасен боклук. Основната пречка е, че се произвеждат огромен брой модели, различни както по размери и конструкция, така и по състав на електролита и електродите. Негодните батерии се трупат и проблемът се разраства.

    Коментиран от #25

  • 23 хо хо хо

    6 3 Отговор

    До коментар #19 от "ДВГелДвиг":

    Ама литиевата батерия е създадена 1990-та а нефта отпреди хилядолетия ай ся ти мисли знам че не можеш личи ти.
  • 24 ИВАН

    18 1 Отговор
    Като толкова са загрижени за екологията, защо не подпомагат влаковете - и за пътници и за товари, а тировете хвърчат и само замърсяват, за катастрофите да не говорим, и автобусите ... с влак може да се стигне почти навсякъде, но не го подпомагат този най екологичен транспорт
  • 25 Komapak

    3 4 Отговор

    До коментар #22 от "mi6osp":

    Русия изяви желание да прибере всички негодни батерии на едно място. Мисля че е някъде зад Урал, но не съм съвсем сигурен. Складиране е вариант докато измислят как да ги преработват.
  • 26 СМОГ

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "оле":

    Ти поне живееш в небето и в морето, няма да те мислим!
  • 27 СМОГ

    1 9 Отговор

    До коментар #7 от "DrivingPleasure":

    Стой и чакай на Бабиш да ти реши проблема. Само дето на него Меркел му каза в прав текст: "Аааа га яде кифтетата ни рива, а, а ся ривеш!"
  • 28 тарзан

    6 0 Отговор
    Кефи ме пича с розовия винтоверт, малиии...
  • 29 Волвар

    3 1 Отговор

    До коментар #13 от "Риналдю":

    Публикувано във факти.бг: култура и опит.Неслучайно германците са вложили пари.Те даже биха се отказали от Сеат при някаква голяма криза,но никога от Шкода.
    Шкода е по-добрата марка!
  • 30 Inat

    1 0 Отговор
    Като спрат да изпомпват планетата....ще спра и голфа !
  • 31 Онзи

    1 0 Отговор
    Дали има зелена мафия?