ФАКТИ.БГ
  • skoda-
  • италия-
  • двигатели с вътрешно горене-
  • забрана-
  • електромобили

Чехия също се противопоставя на Европейския съюз и забраната за двигатели с вътрешно горене

Премиерът на страната не е съгласен с плановете за бензиновите и дизеловите мотори

Публикувана: 13 Септември, 2021 13:15
31 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4567
Чехия също се противопоставя на Европейския съюз и забраната за двигатели с вътрешно горене - 1
Снимки: Skoda
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 4.4 от 35 гласа.

След като министърът на околната среда в Италия поиска от европейските власти да пощадят суперавтомобилите след 2035 година и те да могат да се движат с конвенционални двигатели, сега министър председателя на Чехия изрази остро мнение срещу забраната на двигателите с вътрешно горене, която властите налагат.

Чехия също се противопоставя на Европейския съюз и забраната за двигатели с вътрешно горене

В интервю пред местното издание iDnes, Андрей Бабиш заяви, че не е съгласен с плановете на европейските власти. „Не е възможно. Ние не можем да правим тук каквото зелените фанатици измислят в Европейския парламент.“, заяви Бабиш.

Чехия също се противопоставя на Европейския съюз и забраната за двигатели с вътрешно горене

Бабиш допълни още, че страната ще подкрепи създаването на инфраструктурата, нужна за електрическите автомобили, но няма да субсидира тяхното производство. Чехия е една от страните с голямо производство на автомобили, като почти една трета от икономиката на страната идва именно от тази индустрия благодарение на марки като Skoda, Toyota и Hyundai, които произвеждат на местна почва.

Поставете оценка на статията:
Оценка 4.4 от 35 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
1
Този коментар е премахнат от модератор.
дизел
2 Отговор
Само 120 години ДВГ? Малко е!

Коментиран от #19


Оценка:
-4 +29

0001
3 Отговор
ЩЕ ГОВОРИ ДО КАТО ИЗГУБИ ИЗБОРИТЕ.

Оценка:
-33 +10

оле
4 Отговор
Лицемерие - корабите , самолетите кога ще ги минат на ток - те не замърсяват ли?

Коментиран от #10, #26


Оценка:
-7 +65

Излезлите
5 Отговор
от употреба батерии трябва да се връщат на производителя за утилизация - задължително. В противен случай замърсяването на почвата и водата ще се превърне в кардинален проблем на екологията, като змърсяването на въздуха ще е просто смешен проблем.

Коментиран от #11


Оценка:
-4 +52

смех
6 Отговор
Щото му отива държавичката

Оценка:
-14 +9

DrivingPleasure
7 Отговор
Бе рано или късно ще почнат да се усещат ква простотия е тая електрификация, ми дано само не е прекалено късно!

Коментиран от #27


Оценка:
-7 +43

8
Този коментар е премахнат от модератор.
сега
9 Отговор
705 кап.ута в този парламент уж представляват гражданите на ЕС, да ама не, живеят в измислен си техен свят

Оценка:
-3 +40

Хмммм
10 Отговор

До коментар #4 от "оле":


И те минават на ток! И това е само началото!

Оценка:
-17 +7

Да да
11 Отговор

До коментар #5 от "Излезлите":


Замърсяване е толкова "голямо" че белите държави строят фабрики за утилизация при тях, а не в бедните държави!

Коментиран от #17


Оценка:
-15 +5

ГЕРБ
12 Отговор
БРАВО

Оценка:
-1 +6

Риналдю
13 Отговор
Разбираема е позицията на чехите,но няма да имат избор.Те обаче ще се справят,защото имат висока техническа култура и опит.Неслучайно германците са вложили пари.Те даже биха се отказали от Сеат при някаква голяма криза,но никога от Шкода.

Коментиран от #15, #29


Оценка:
-7 +16

napoli
14 Отговор
Само ламбитата, фераритата, пагани, бугати, кьонигсег да не ги махат. Щото без тях не е същото.

Оценка:
-6 +7

15
Този коментар е премахнат от модератор.
барабус
16 Отговор

До коментар #15 от "смех":


Ами ще ти дам един пример-чешките ел.локомотиви Шкода на въоръжение в БДЖ с никаква подръжка вече над 40 години вървят и то здраво,отстъпват само по комфорт на новите Сименси,но все пак това са 40 години разлика в технологиите!

Коментиран от #18


Оценка:
-3 +22

пешо
17 Отговор

До коментар #11 от "Да да":


рециклирането на батерии и акумулатори е най-мръсната дейност, която можеш да си представиш. така че иронията ти е най-малко неуместна. имаш ли завършен 8-ми клас? или си "хуманитар"? тогава - ясно.

Коментиран от #22


Оценка:
-3 +25

БАЙ Х@Й ‼️
18 Отговор

До коментар #16 от "барабус":


Над 40г са новите ‼️

Оценка:
-0 +5

ДВГелДвиг
19 Отговор

До коментар #2 от "дизел":


Пич, 1820 година е създаден ел. двигателя, смятай го ти дали е по-малко или повече от ДВГ :) Четете и мислтете преди да изказвате неадекватни мнения.

Коментиран от #23


Оценка:
-6 +8

Отровното трио
20 Отговор
Ако ги спрат Тиквата няма да може да кара шкодичката, за него се застъпва премиера на Чехия, защото са лика прилика

Оценка:
-7 +7

дааа
21 Отговор
Нещем крушки, искаме си газениците!

Оценка:
-11 +7

mi6osp
22 Отговор

До коментар #17 от "пешо":


Засега на практика няма технологии за рециклиране на автомобилни литиеви батерии. Ако се прави някаква обработка, тя е извличане на литиевите съединения, като остатък се получават голямо количество необезопасен боклук. Основната пречка е, че се произвеждат огромен брой модели, различни както по размери и конструкция, така и по състав на електролита и електродите. Негодните батерии се трупат и проблемът се разраства.

Коментиран от #25


Оценка:
-1 +18

хо хо хо
23 Отговор

До коментар #19 от "ДВГелДвиг":


Ама литиевата батерия е създадена 1990-та а нефта отпреди хилядолетия ай ся ти мисли знам че не можеш личи ти.

Оценка:
-3 +6

ИВАН
24 Отговор
Като толкова са загрижени за екологията, защо не подпомагат влаковете - и за пътници и за товари, а тировете хвърчат и само замърсяват, за катастрофите да не говорим, и автобусите ... с влак може да се стигне почти навсякъде, но не го подпомагат този най екологичен транспорт

Оценка:
-1 +14

Komapak
25 Отговор

До коментар #22 от "mi6osp":


Русия изяви желание да прибере всички негодни батерии на едно място. Мисля че е някъде зад Урал, но не съм съвсем сигурен. Складиране е вариант докато измислят как да ги преработват.

Оценка:
-4 +3

СМОГ
26 Отговор

До коментар #4 от "оле":


Ти поне живееш в небето и в морето, няма да те мислим!

Оценка:
-1 +1

СМОГ
27 Отговор

До коментар #7 от "DrivingPleasure":


Стой и чакай на Бабиш да ти реши проблема. Само дето на него Меркел му каза в прав текст: "Аааа га яде кифтетата ни рива, а, а ся ривеш!"

Оценка:
-8 +1

тарзан
28 Отговор
Кефи ме пича с розовия винтоверт, малиии...

Оценка:
-0 +6

Волвар
29 Отговор

До коментар #13 от "Риналдю":


Публикувано във факти.бг: култура и опит.Неслучайно германците са вложили пари.Те даже биха се отказали от Сеат при някаква голяма криза,но никога от Шкода.
Шкода е по-добрата марка!

Оценка:
-1 +3

Inat
30 Отговор
Като спрат да изпомпват планетата....ще спра и голфа !

Оценка:
-0 +1

Онзи
31 Отговор
Дали има зелена мафия?

Оценка:
-0 +0

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
ТОП 5