ФАКТИ.БГ
  • тюбинген-
  • германия-
  • паркомясто-
  • паркиране-
  • такса

В Германия искат по-тежките автомобили да плащат повече за паркинг

Таксата в град Тюбинген може да се покачи от 30 евро на 180 евро

Публикувана: 23 Септември, 2021 15:32
15 КОМЕНТАРА | ВИДЯНА 4358
В Германия искат по-тежките автомобили да плащат повече за паркинг - 1
ШРИФТ ПЕЧАТ
Вашата оценка:
Оценка 3.3 от 9 гласа.

Кметът на град Тюбинген в Германия предвижда увеличение на таксите за паркинг в града, според това колко тежи автомобила. Така например по-тежките SUV-та ще трябва да заплащат повече за паркинг от компактен хечбек например, въпреки, че паркират на едно и също място.

Увеличението е шест пъти повече спрямо сегашните такси за паркинг и вместо 30 евро, колкото е плащал собственик на BMW X7, Mercedes GLS, Bentley Bentayga и други подобни, сега ще трябва да заплати 180 евро.

В Германия искат по-тежките автомобили да плащат повече за паркинг

Това се отнася за всички автомобили над 1800 килограма, което в днешни дни може да засегне не само големите SUV-та, но и електрическите автомобили, които също не могат да се похвалят с ниско тегло. Според Frankfurter Allgemeine Zeitung, кметът е искал дори по-висока такса с оглед на това, че поддръжката на паркоместата струва много повече от определените 50 евроцента на ден. Все пак решението още не е прието и ще трябва да премине по надлежния ред до края на месеца.

Поставете оценка на статията:
Оценка 3.3 от 9 гласа.

Въвеждане на коментар към статията
Име :


Напишете кода от картинката
Визуална кептча
Коментар:
Коментари към статията
Евала
1 Отговор
на кмета, мачка тузарите с бентлитата и гегите, като си баро ще си плащаш

Коментиран от #3, #5, #6


Оценка:
-12 +21

гадно
2 Отговор
Общо взето по-голямото тегло на автомобила не значи, че натоварването върху пътя е по-голямо. Просто допирното петно на гумите които са по-големи е по-голямо, а от там и разпределението на товара.

Коментиран от #9, #10


Оценка:
-18 +11

От Германия
3 Отговор

До коментар #1 от "Евала":


Какви тузари бе злобар? Става въпрос за Германия а не Абсурдистан. Да имаш СУВ не означава, че си богат или се фукаш с кинти. Това е избор на средностатистическия данъкоплатец а ти си живей в злоба и отчаяние

Оценка:
-15 +23

Гулю-гулю
4 Отговор
Ами Галинчо... след като някакъв кмет искал нещо да промени но още не е, откъде реши че е в цяла Германия!?

Оценка:
-1 +14

Виж ся...
5 Отговор

До коментар #1 от "Евала":


Скъсан чувал, пробит с дупка в средата и завист в душата... стига само до опелото, щот сърцето се пръска от злоба.

Оценка:
-5 +10

факт
6 Отговор

До коментар #1 от "Евала":


Тая идея е крадена от Франция там има такива неща.
Но ще ги заболи немчугите щото те са основен производител на такива коли а бентши и ролс също са тяхно притежание.Затова и нищо няма да мине

Оценка:
-0 +11

Подвеждащо заглавие
7 Отговор
Ако взема да изброявам колко автомобили, мини ванове и бусове са с общо тегло над 1800 кг. ще се окаже, че почти всеки трети автомобил влиза в тази категория. Авторе, защо изрично наблягаш на СУВ от най-горния и скъп клас?

Коментиран от #13


Оценка:
-1 +12

Не разбрах
8 Отговор
Ами мангоджери като спре със счупения Шаран или буса и той ли влиза в категорията на Бентлитата? Щото и неговата кошара минава 1.8 тона. Или само да напишем там нещо, пък да се дърлят селяните....

Оценка:
-1 +13

някой
9 Отговор

До коментар #2 от "гадно":


Ако осъзнаеш колко си ми умничък,ще се гръмнеш.Няма как да ти покажа път по който 80% от минаващите по него ППС, са тежкотоварни.Няма 10 кв.м равни или без хлътнали кръпки.Това е защото теглото не оказва влияние на пътя,ама никак.

Коментиран от #11


Оценка:
-2 +6

РЕАЛИСТ
10 Отговор

До коментар #2 от "гадно":


Не мога да се въздържа , да ти кажа, че пишеш глупости. Теглото си е тегло и си го пише я документацията на автомобила. А от физиката в училище не си ли учил, че G= m.g . Можеш и да си го сметнеш, как се разпределя по гумите и като събереш, пак ще е същото тегло.

Оценка:
-2 +5

гадно
11 Отговор

До коментар #9 от "някой":


Онзи става въпрос за разликата на теглото между лек автомобил и ван която не е кой знае колко голяма, а не за камиони и автобуси. И дума нестава да се сравняват 1,5-2 тона с 20 тона и нагоре. Така че по-голямото допирно петно на гумите осигурява същото равномерно разпределение на товара като при леките автомобили.

Оценка:
-5 +1

Изобретатели
12 Отговор
Друго 20😊. За пътен данък разбирам, но паркомясто. Дами и господа където е текло пак ще тече, след акциза ще има такса електрификация. Между другото навремето имаше идея ако ползваш малко вода да ти е по-евтина 😊😊😊. Някой може и да не се къпе тогава😊.

Оценка:
-0 +6

Простащина, сър
13 Отговор

До коментар #7 от "Подвеждащо заглавие":


Защото е некомпетентен или е с малка тишка. Също като ония номер 1 дето се изходи без да разбере, че става въпрос за тежки автомобили над тон и 800 кг.

Оценка:
-2 +4

Фен
14 Отговор
Вероятно визират местата които се плащат в общината, ако живееш в район където улицата се плаща си вадиш една бележка и се слага отпред на стъклото за да не глобяват. Но все пак си мисля, че хората с бентаяга няма да парморст на улицата нощем. Вероятно също се касае за Централната част на града.

Оценка:
-0 +4

Гост
15 Отговор
Логично е да е за по-големите автомобили, които застъпват част от съседно място. Няма логика да е на килограми. Явно поредният напън за дране, дори в либералният ЕС.

Оценка:
-0 +7

ФАКТИ.БГ не толерира обидни коментари и спам. Некоректни коментари ще бъдат изтривани. Такива са тези, които съдържат нецензурни изрази, лични обиди и нападки, заплахи; нямат връзка с темата или са написани изцяло на език, различен от български. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.


АПИ: актуална пътна обстановка
Ловци на бисери
Бойко Борисов
Лидерът на ГЕРБ в коментар на темата с изборното законодателство
Пак се "объркаха"...Докога ще си мислят, че сме толкова наивни"

Още бисери