Last news in Fakti

23 Септември, 2021 15:32 5 350 15

В Германия искат по-тежките автомобили да плащат повече за паркинг

  • тюбинген-
  • германия-
  • паркомясто-
  • паркиране-
  • такса

Таксата в град Тюбинген може да се покачи от 30 евро на 180 евро

В Германия искат по-тежките автомобили да плащат повече за паркинг - 1

Кметът на град Тюбинген в Германия предвижда увеличение на таксите за паркинг в града, според това колко тежи автомобила. Така например по-тежките SUV-та ще трябва да заплащат повече за паркинг от компактен хечбек например, въпреки, че паркират на едно и също място.

Увеличението е шест пъти повече спрямо сегашните такси за паркинг и вместо 30 евро, колкото е плащал собственик на BMW X7, Mercedes GLS, Bentley Bentayga и други подобни, сега ще трябва да заплати 180 евро.

В Германия искат по-тежките автомобили да плащат повече за паркинг

Това се отнася за всички автомобили над 1800 килограма, което в днешни дни може да засегне не само големите SUV-та, но и електрическите автомобили, които също не могат да се похвалят с ниско тегло. Според Frankfurter Allgemeine Zeitung, кметът е искал дори по-висока такса с оглед на това, че поддръжката на паркоместата струва много повече от определените 50 евроцента на ден. Все пак решението още не е прието и ще трябва да премине по надлежния ред до края на месеца.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Евала

    23 13 Отговор
    на кмета, мачка тузарите с бентлитата и гегите, като си баро ще си плащаш

    Коментиран от #3, #5, #6

  • 2 гадно

    11 19 Отговор
    Общо взето по-голямото тегло на автомобила не значи, че натоварването върху пътя е по-голямо. Просто допирното петно на гумите които са по-големи е по-голямо, а от там и разпределението на товара.

    Коментиран от #9, #10

  • 3 От Германия

    26 16 Отговор

    До коментар #1 от "Евала":

    Какви тузари бе злобар? Става въпрос за Германия а не Абсурдистан. Да имаш СУВ не означава, че си богат или се фукаш с кинти. Това е избор на средностатистическия данъкоплатец а ти си живей в злоба и отчаяние
  • 4 Гулю-гулю

    15 1 Отговор
    Ами Галинчо... след като някакъв кмет искал нещо да промени но още не е, откъде реши че е в цяла Германия!?
  • 5 Виж ся...

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "Евала":

    Скъсан чувал, пробит с дупка в средата и завист в душата... стига само до опелото, щот сърцето се пръска от злоба.
  • 6 факт

    11 0 Отговор

    До коментар #1 от "Евала":

    Тая идея е крадена от Франция там има такива неща.
    Но ще ги заболи немчугите щото те са основен производител на такива коли а бентши и ролс също са тяхно притежание.Затова и нищо няма да мине
  • 7 Подвеждащо заглавие

    12 1 Отговор
    Ако взема да изброявам колко автомобили, мини ванове и бусове са с общо тегло над 1800 кг. ще се окаже, че почти всеки трети автомобил влиза в тази категория. Авторе, защо изрично наблягаш на СУВ от най-горния и скъп клас?

    Коментиран от #13

  • 8 Не разбрах

    15 1 Отговор
    Ами мангоджери като спре със счупения Шаран или буса и той ли влиза в категорията на Бентлитата? Щото и неговата кошара минава 1.8 тона. Или само да напишем там нещо, пък да се дърлят селяните....
  • 9 някой

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "гадно":

    Ако осъзнаеш колко си ми умничък,ще се гръмнеш.Няма как да ти покажа път по който 80% от минаващите по него ППС, са тежкотоварни.Няма 10 кв.м равни или без хлътнали кръпки.Това е защото теглото не оказва влияние на пътя,ама никак.

    Коментиран от #11

  • 10 РЕАЛИСТ

    5 2 Отговор

    До коментар #2 от "гадно":

    Не мога да се въздържа , да ти кажа, че пишеш глупости. Теглото си е тегло и си го пише я документацията на автомобила. А от физиката в училище не си ли учил, че G= m.g . Можеш и да си го сметнеш, как се разпределя по гумите и като събереш, пак ще е същото тегло.
  • 11 гадно

    1 5 Отговор

    До коментар #9 от "някой":

    Онзи става въпрос за разликата на теглото между лек автомобил и ван която не е кой знае колко голяма, а не за камиони и автобуси. И дума нестава да се сравняват 1,5-2 тона с 20 тона и нагоре. Така че по-голямото допирно петно на гумите осигурява същото равномерно разпределение на товара като при леките автомобили.
  • 12 Изобретатели

    6 0 Отговор
    Друго 20😊. За пътен данък разбирам, но паркомясто. Дами и господа където е текло пак ще тече, след акциза ще има такса електрификация. Между другото навремето имаше идея ако ползваш малко вода да ти е по-евтина 😊😊😊. Някой може и да не се къпе тогава😊.
  • 13 Простащина, сър

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "Подвеждащо заглавие":

    Защото е некомпетентен или е с малка тишка. Също като ония номер 1 дето се изходи без да разбере, че става въпрос за тежки автомобили над тон и 800 кг.
  • 14 Фен

    4 0 Отговор
    Вероятно визират местата които се плащат в общината, ако живееш в район където улицата се плаща си вадиш една бележка и се слага отпред на стъклото за да не глобяват. Но все пак си мисля, че хората с бентаяга няма да парморст на улицата нощем. Вероятно също се касае за Централната част на града.
  • 15 Гост

    8 0 Отговор
    Логично е да е за по-големите автомобили, които застъпват част от съседно място. Няма логика да е на килограми. Явно поредният напън за дране, дори в либералният ЕС.