Bugatti е един от производителите, известни със своята скъпа поддръжка, независимо дали става въпрос за най-евтиният им модел, струващ около 2 милиона евро или пък някои от по-скъпите и лимитирани модели, произведени в ограничени серии. Фен на марката от Малайзия, живеещ в Сингапур е посетил новооткрито представителство на марката и е получил детайлна информация за това колко точно струва всичко по Chiron Pur Sport. Колегите ни от CarScoops споделят цените.
Първото обслужване се прави на 14 месеца или 16 хиляди километра, като то включва подмяна на масло, маслен филтър, охладителна течност и 16 различни пробки. Това обслужване ще ви струва малко над 21 хиляди евро.
Смяна на предни дискове и накладки струва малко над 50 хиляди евро и включва смяна на карбо керамичните дискове и титаниевите накладки. Смяна на спирачната течност, кабели, датчици и почистване на системата ще ви струва още толкова. На всеки 14 до 16 месеца или 16 хиляди километра е хубаво да заменяте и ултра леките джанти, които струват близо 43 хиляди евро за комплект от четири. Добавете и гумите, които също се сменят на подобен период и струват по около 7 хиляди евро за четири броя.
Ако решите, че искате максималното от Pur Sport, то тогава трябва да заложите на Michelin Pilot Sport Cup 2R с размер от 285/30 R20 отпред и 355/25 R21 отзад за „скромната“ сума от 35 735 евро. Турбините също подлежат на подмяна на всеки 42 до 48 месеца, като всяка една от тях ще ви струва по около 5500 евро или общо 22 хиляди евро за комплект от четирите. Към тях може да прибавите и подмяната на въздуховоди и други прилежащи части на стойност от около 18 хиляди евро.
По същото време ще трябва да смените и резервоара, който струва малко над 37 хиляди евро, а след всички тези процедури прибавете и 24 хиляди евро за настройка и калибриране на двигателя. Ако нещо се случи и предното ви стъкло се счупи, това ще струва 51 хиляди евро, докато комплект чистачки се продава за 3240 евро. Пребоядисване на автомобила пък струва 47 хиляди евро.
Все пак ако не използвате толкова често колата и тя стои в гаража през повечето време, но все пак искате да е в идеално състояние, то ще трябва да платите едва около 90 хиляди евро на всеки 14 месеца.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Komapak
Коментиран от #8
10:09 27.09.2021
2 Митко
Всяко удоволствие струва пари.
10:11 27.09.2021
3 До 2
10:15 27.09.2021
4 пешо
в тази връзка изказвам съболезнованията си на борците за климат.
10:20 27.09.2021
5 един от многото
10:22 27.09.2021
6 Човек
10:30 27.09.2021
7 Сестра Галева
10:39 27.09.2021
8 Hellish
До коментар #1 от "Komapak":
Не знам при Бугати как е, но при Ferrari F40 примерно са два гумени резервоара и се сменят защото след определен период почват да се скашкват и ще задръстиш всичко от отлаганията в тях10:39 27.09.2021
9 Зелени зъби
10:44 27.09.2021
10 Димов
10:48 27.09.2021
11 1000 SEL
Коментиран от #12
11:39 27.09.2021
12 Komapak
До коментар #11 от "1000 SEL":
Гледай в тубата как се сменя маслото на това животно. Разглобяваш целия двигателен отсек. Горе долу към 8ч работа....11:51 27.09.2021
13 gggggggg
Коментиран от #17
12:36 27.09.2021
14 МАСЛАР
Коментиран от #15
13:26 27.09.2021
15 Komapak
До коментар #14 от "МАСЛАР":
За маслото не знам, но карат най-скъпите коли в света. Отделно ако нямаш паркомясто не можеш да си купиш автомобил... Тоя за да се оглежда в Бугати ще да е бая милионер ша знаиш😀. След Копенхаген не мислех, че нещо може да ме изненада, но един колега се прибра от Сингапур и такива страхотии разказа, че общо взето ние тук живот си живеем😀 В известен смисъл сме от 25% от населението на земята което живее добре. Вярвате или не се замислете колко мъка има в Африка, Южна Америка и Азия.15:25 27.09.2021
16 Чудя се
15:26 27.09.2021
17 Komapak
До коментар #13 от "gggggggg":
Абе франсетата са си малко наглички. Буса Рено гаранционна смяна на масло, 450лв. Във Форд е безплатно, което не е точно така защото Форд е с 30% по-скъп от рендето. Освен това маслото на Форда се сменя на 50000км, а на рИно 30000км. Нищо не искам да кажа, просто факти. В Германия признават международнната гаранция на Форд и всичко е безплатно докато с Рино не е точно така. Във фирмения сервиз на Форд в Германия ми поискаха по 60 евро на гума смяна летни, зимни. В частен сервиз, двойно по-евтино. След два въпроса в сервиза на рИно спряхме посещенията защото са безмислени.Коментиран от #22, #23
15:33 27.09.2021
18 Фон Браунп
15:59 27.09.2021
19 Бачо-Киро
Коментиран от #21
18:35 27.09.2021
20 джорналист
20:01 27.09.2021
21 гостгост
До коментар #19 от "Бачо-Киро":
Как се става милиардер ,ако си "малоумник" ? Ти си дарявай каквото пожелаеш.Хората са си изкарали парите ,тяхни са си и те преценяват кое и как ги прави щастливи и за какво ще ги похарчат.06:31 29.09.2021
22 За първи
До коментар #17 от "Komapak":
път чувам по гаранция да се сменя масло,а що не пита горивото не го ли включват в гаранцията и гумите,защото моите немските с които купих колата отидоха на 2-та година,а гаранцията и е 5 години. Аман от глупости писани от мислещи ни за ттакива дето ядем доматите с коловете.16:36 29.09.2021
23 Гаранционен
До коментар #17 от "Komapak":
ли е автомобила придобит в държава от ЕС се признава гаранцията където и да отидеш в държава от съюза.Запази лъжите за себе си и не ни мятай по върбите.16:37 29.09.2021