2 97819

Заводът на VW във Волфсбург с най-малко произведени коли от 1958 година насам

  • volkswagen-
  • vw-
  • криза-
  • полупроводници

От началото на 2021 година германците са произвели около 300 хиляди автомобила в главната си фабрика

Заводът на VW във Волфсбург с най-малко произведени коли от 1958 година насам - 1
Снимки: Volkswagen

Тази година най-вероятно ще остане в историята като една от най-трудните за автомобилните производители, които изпитват огромни загуби и най-вероятно ще изпитват още такива и през следващата 2022 година. Поредното доказателство за това идва от Volkswagen и заводът им във Волфсбург.

Заводът на VW във Волфсбург с най-малко произведени коли от 1958 година насам

Според информация на AutoBlog, германския производител е произвел 300 хиляди автомобили от началото на тази година, което е най-ниската стойност от 1958 година до сега. Мястото където се произвеждат Golf, Tiguan, модели на Seat и други от VW Group се очертава да запише една от най-трудните си години в историята на марката.

Заводът на VW във Волфсбург с най-малко произведени коли от 1958 година насам

За сравнение през минали години от завода са излизали средно по около 780 хиляди автомобила годишно със заявка от Volkswagen през 2018 година, тази бройка да нарасне до 1 милион. През изминалата година данните показват, че във фабриката са произведени малко под половин милион.

Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 8 гласа.

Свързани новини

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 оня с магарето

    15 6 Отговор
    как е производството на чушкопеци?
  • 2 dada

    34 5 Отговор
    най-добре въобще да спрат.
  • 3 време разделно

    25 3 Отговор
    И още ще намалят производството, и не само те!
  • 4 Българина

    26 8 Отговор
    това което се случва е продължението на тенденцията от последните години, деиндустриализация на германия. което се случи с немската ел битова техника, ще се случи в цяла европа и с авроондуатрият, всичко е на изток. Там няма ислямизъм мигранти джендаризъм директиви скъп ток и газ, има умни образовани и работливи хора не печатащи долари и евра... Германия смаза за трери път европа и всички ще потънем с нея ако не се откачим моментално от снапния ЕС. 300хил германци нашускат всяка година Германия и на тяхно място идва Хасан и Ахмед с 5 чавета.
  • 5 Blackthorn

    21 5 Отговор
    То да бяха коли............
  • 6 Пейю съм

    16 4 Отговор
    Продавам батерия Никополка за ФолькЦвагин....йофтино я давам, даже мога да я дам на прИмоция до края на месеца + подарък(найлонов дъждобран)!

  • 7 А спомняте ли си Антиелектици?

    16 11 Отговор
    Точно тази фабрика давахте за пример как произвежда 800 хиляди автомобила с 50 000 работника. А Тесла планира да произвежда 500 000 автомобила с 12 000 работника. Виждате ли разликата? Производството на Volkswagen тази година е двойно по-ниско, а производството на Тесла двойно по-високо. И въпреки това твърдяхте, че Фолксваген ще задмине Тесла тази година и дори според вас били задминали още сега Тесла по продажби на електромобили?

    Коментиран от #8

  • 8 Госあ

    12 9 Отговор

    До коментар #7 от "А спомняте ли си Антиелектици?":

    Какво е това нещо тесла ? Автомобили ?

    Коментиран от #13

  • 9 БАЙ Х@Й‼

    6 13 Отговор
    1958г ФВ колко завода имаха по Света? Ако кажат колко коли са произвели всички заводи на ФВ груп всичко ще си дойде на мястото!
  • 10 То е ясно

    11 7 Отговор
    Кочини за бедняци.
  • 11 Boxer EZ 3.0

    25 4 Отговор
    Снощи гледах АМС сравнителен тест между фолксваген голф комби и хюндай и30 комби. Хюндаят е по-бърз, спира по-добре и е значително по-евтин, но победител в класацията е Фолксваген. Освен да си кривят душата до безобразие, друго не могат! А, гаранцията? Пак е в полза на Хюндай! С лъжи до тука я докараха...
  • 12 Е като ти казват?

    4 3 Отговор
    Защо задаваш въпроси на които вече ти е отговорено? През 2015година, Volkswagen произведе 10,5 милиона автомобила, а тази година я успее да продаде 9 милиона, я не. За сметка на това Тесла през 2015 година продаде 0,05 милиона - шест пъти по-малко дори от продажбите на porsche, а тази година се очаква да продаде близо милион, а догодина ще се опита да детронира audi по продажби. Следиш да ми мисълта?
  • 13 фактъ

    1 6 Отговор

    До коментар #8 от "Госあ":

    Нещо което японците никога няма да имат. Защото в Сащ действа свободата а не Якудзата
  • 14 Анонимен

    4 1 Отговор
    Новите управляващи ще ги накарат да произвеждат велосипеди.
  • 15 Буха ха

    20 2 Отговор
    Когато започнеш да произвеждаш боклуци, пазарът реагира бавно, но неумолимо. Няколко години лежиш на стари лаври, но след това продажбите се сриват. Справка Кадилак, някога са били един от най-скъпите и луксозни автомобили, но един ден решават че може да пробутват Шевролет с малко повече хром и кожа за Кадилак, първоначално хората ги купуват по инерция, но скоро измамата лъсва и сега са едно нищо в сравнение с конкурентите.
  • 16 бай Даньо

    11 3 Отговор
    Изглежда не съм сам. Никога Фолксваген!
  • 17 Никога повече

    14 3 Отговор
    няма да купя продукт на Народния автомобил. Достатъчно се напатих от чисто нов Крафтер и Поло фирмени и подържани в гаранция. . И двата автомобила имат сериозни дефекти. Както и много скъпа подръжка. На Крафтъра смяна на масло и филтри е над 500лв. За разлика от тях Тойота на 300.000км. само бензин масло накладки. Да си карат те боклуците.
  • 18 Клайн Фанера

    4 3 Отговор
    Тази статия е немски авторитетен източник, преведена. Германия изгуби голяма част от сладкия руски пазар, където безпроблемно може да пластира всичко, без да се обяснява за емисиите на газовете! Затова пьк яде горчиви глоби от ,"приятеля" САЩ! Елав омобилите се натрапват от САЩ, защото там са напред, а при двг бензинови, особено дизелови са безнадеждно изостанали!
  • 19 ивелин

    1 0 Отговор
    Това е може би началото и краят на немската автомобилна индустрия. А.Меркер в 2020 година в месец март каза " За 3-4 седмици икономиката напълно ще се въстанови".?