1 5494

Range Rover Sport дебютира с 530 конски сили и множество изненади

  • sport-
  • -
  • range rover-
  • range rover sport-
  • land rover

През 2024 година ще видим и изцяло електрическа версия

Range Rover Sport дебютира с 530 конски сили и множество изненади - 1

Близо 8 месеца след премиерата на новият Range Rover, британската компания показа по-интересната версия на модела – Range Rover Sport. Наточената версия на всъдехода е заимствала елементи от своя по-голяма брат, но със собствен стил и усещане за мощ.

Range Rover Sport дебютира с 530 конски сили и множество изненади

Новият модел вече е с по-заоблени форми, което освен за визията, допринася и за изключително ниското челно съпротивление от едва 0.29. Дневните светлини са най-тънките, които от Land Rover някога са поставяли на свой модел, а прибиращите се във вратите дръжки са ни познати от по-големия Range Rover.

Range Rover Sport дебютира с 530 конски сили и множество изненади

Дизайнът в предната част донякъде също напомня този на „императора“, но тук въздуховодите на бронята са повече и по-големи, добавящи нотка агресия към визията на SUV-то. Задната част е мястото, където няма как да объркате двата модела, тъй като тук стоповете са хоризонтални, отново свързани в цял панел. Багажникът е изчистен, а номерът е преместен в долната част на бронята в трапецовиден отвор.

Range Rover Sport дебютира с 530 конски сили и множество изненади

Новият модел е построен на платформата MLA-Flex, което дава множество предимства като възможност за различни задвижвания, адаптивно въздушно окачване и завиване на четирите колела. Освен това, Range Rover Sport може да се похвали с 54мм по-голямо междуосие, което ще се отрази на мястото в интериора.

Range Rover Sport дебютира с 530 конски сили и множество изненади

Там виждаме добре позната конфигурация с комфортни седалки с всевъзможни опции, 13.1-инчов дисплей в средата на таблото и 13.7-инчов пред водача. За разлика от позиционирането при класическия Range Rover, тук разположението на елементите е направено по такъв начин, че да се създаде по-спортно усещане.

Range Rover Sport дебютира с 530 конски сили и множество изненади

Под капака на новият Range Rover Sport можем да открием бензинов, дизелов или хибриден задвижващ тракт. Най-мощният двигател е заимстван от BMW, добре познатият 4.4-литров мотор, който тук генерира 530 конски сили и предоставя ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 4.3 секунди.

Range Rover Sport дебютира с 530 конски сили и множество изненади

За феновете на хибридите има две plug-in хибридни версии с мощност от 440 конски сили и 510 конски сили, както и „мек“ хибрид с 400 конски сили. Те използват 3.0-литров бензинов мотор и 38.2кВч батерия при plug-in моделите. По този начин могат да изминат около 115 километра само на ток.

Дизеловите опции също са две и използват 3.0-литров редови шестак с мощност от 300 конски сили или 350 конски сили при по-силната версия, които ускоряват всъдехода до 100км/ч за съответно 6.3 или 5.6 секунди.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa или ca нaпиcaни изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 сервиз

    14 1 Отговор
    Ако и новия Рейндж е , като стария - изненадите наистина ще са много . При стария - най изненадващото е , че такова недоразумение изобщо се движи . По голям боклук от индийско-британската малоумщина - няма (или , поне няма в този клас и за тези пари). Ужасно качество , причудливи , нелогични и ненужно сложни инженерни решение , страховита и сложна (за боравене) електроника (дефектираща непрекъснато) , трошливо окачване (да се чуди човек - как на СУВ два тон и половина може да се направи такова паянтово окачване) , трудна и безумно скъпа поддръжка , ужасно трудно сервизно обслужване (дотам , че и Мото Пфое не искат да се занимават , въпреки огромните цени , които са побили) , идиотски скъпи резервни части и нелогично голям разход на гориво. И всичко това - за автомобил , на който цената пада с главоломна скорст ! Изобщо , честито на собствениците и жална им майка.

    Коментиран от #3

  • 2 Ввв

    4 0 Отговор
    Изненадата е в новите вкусове кафе в сервизите им,докато собствениците живеят там
  • 3 Груйо

    0 3 Отговор

    До коментар #1 от "сервиз":

    Сякаш BMV и Мерца са по -евтини....
  • 4 селянин

    0 0 Отговор
    ще си го купя след 20 години кога е на промоция. хахахах