14 Май, 2022 13:00 13 166 19

Dacia Oroch е странен пикап на базата на Duster

  • dacia-
  • duster-
  • oroch-
  • renault

Румънският кросоувър се превърна в „работен кон“

Dacia Oroch е странен пикап на базата на Duster - 1

Dacia Duster е един от най-популярните кросоувъри в Европа през последните години, но какво ще се случи ако румънската марка реши да пусне на пазара пикап, който да е базиран на Duster. Визуалният отговор на този въпрос е даден от дизайнер с псевдонима Theottle в социалните мрежи, който представя последното поколение на всъдехода с отворено товарно пространство.

Новият пикап е с увеличено междуосие, което позволява увеличаването на мястото за товари в задната част. Разликите със стандартния Duster започват след задните врати, като е запазена линията на модела, но с допълнителни аксесоари за по-добра визия. Стоповете също са различни, както и задната врата.

Dacia Oroch е странен пикап на базата на Duster

За донор е използвана първата генерация на предлагания в Южна Америка пикап Renault Oroch. Моделът е непознат в Европа, тъй като не се предлага официално тук. Въпреки това, идеята за евтин пикап на базата на Dacia Duster, изглежда като интересно решение, което може да донесе допълнителни дивиденти на компанията.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 28 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Хах

    15 48 Отговор
    Абе веднъж тръгне ли ти слава на кампава марка после разправяй, че нямаш сестра.

    Коментиран от #2

  • 2 Б А Й Х @ Й ‼️

    52 9 Отговор

    До коментар #1 от "Хах":

    Не са калпави! Просто "ЗА ТОЛКОВА ПАРИ -ТОЛКОВА" ‼️ Нима очакваш за 20 000 да ти продават коли на ниво БМВ или Мерцедес ❗

    Коментиран от #3, #9

  • 3 Хах

    27 7 Отговор

    До коментар #2 от "Б А Й Х @ Й ‼️":

    Само дето от 20 000 минаха на 30к+ да се мерят с големите.

    Коментиран от #5

  • 4 гост

    13 3 Отговор
    Нов, нов, колко да е нов? Има няма 7-8 години. А "странен" пък защо?
  • 5 Б А Й Х @ Й ‼️

    35 5 Отговор

    До коментар #3 от "Хах":

    Ами първо под 100 000 лв Ауди, Мерцедес и БМВ - само на старо !
    И второ , зависи къде гледаш цената, ето един пример ::
    Каква е цената на самата кола ли? Зависи. В България Spring започва от 33 100 лева - един от най-ниските показатели в Европа. И почти наполовина под следващия най-евтин електромобил. Но пък ще трябва да ги платите всичките. Докато в Румъния стартовата цена е 36 200 лева. Само че румънското правителство ще ви отбие 800, ако върнете старата си кола, и после ще ви даде eквивалента на 20 000 лева субсидия, задето си купувате електромобил. И тогава Spring ще ви излезе едва ...
    15 400 лева.‼️
    не съм дилър, просто пак ти казвам

    Коментиран от #6

  • 6 Komapak

    5 5 Отговор

    До коментар #5 от "Б А Й Х @ Й ‼️":

    Звучи измамно лесно. Подозирам че има капан и ще се консултирам с румънските си колеги. Ще пиша за резултата тук.
  • 7 Истина

    12 5 Отговор
    Като си поръчаш Дачия я чакаш 8 месеца и ония те въртят още 1 от гишетата щото не знаят какво се случва, по зле от хрантутниците на държавната хранилка.
  • 8 Дфен

    7 4 Отговор
    Купувам
  • 9 kkk

    12 19 Отговор

    До коментар #2 от "Б А Й Х @ Й ‼️":

    Само дето лаѝното Дъстър струва 45 бона, а един такъв пикап лесно ще отиде на 55 бона + поне още 5 бона за аксесоари... Та така- за 45 бона колкото е Дъстъра у магазина спокойно си купувам поне 4-5 интересни модела СУВ на максимум 3г., в гаранция и под 60 000км.- защо ми е изобщо румънското лаѝно?

    Да казвам ли, че докато чакам доставката на великата неуДачия спокойно ще ми пристигне контейнера от Канада с някой Тигуан или ЦР-В набор към края на 2020г., на под 30 000км. и с екстри дето при неуДачията не съществуват? И гарантирано накрая ще ми струват под 45 бона- тествано само тази година 6 пъти, точно с тези модел като изборът беше точно или "канадка", или неуДачия...

    Наскоро гледах новичък Рав 4 за около 75 бона у магазина- не лоша количка, но за максимум 60 бона. Просто в Европа цените са безбожно и най-вече неоправдано високи. И не е заради данъците- у Канада същите коли са с поне 15% по-евтини ПРЕДИ данъците

    Коментиран от #10, #11, #15, #17

  • 10 един от стадото

    6 5 Отговор

    До коментар #9 от "kkk":

    друг път внимавай като ми вземаш думите от устата. Кафето е виновно. До като го направя гледам някой ме преварил
  • 11 Б А Й Х @ Й ‼️

    18 7 Отговор

    До коментар #9 от "kkk":

    Забелязваш ли , че сравняваш ЧИСТО нова кола с кола ВТОРА ръка ‼️‼️‼️
    Нищо лично, нищо против колата на две, три или десет години !

    Коментиран от #12

  • 12 kkk

    7 21 Отговор

    До коментар #11 от "Б А Й Х @ Й ‼️":

    А ти забелязваш ли, че говоря за КОЛИ, а не за шареното лаѝно неуДачия?

    Записвай си- само балъците купуват масов автомобил нов от дилъра. Разумните хора купуват точно 2-3 годишни коли с минимален пробег и в гаранция спестявайки едни 30% от цената. И не- не го казвам щото гроздето е кисело, просто е истина. В гаража ми има само 2 коли купени нови като едната е тип "колекционерска" (интересен модел в още по-интересна комплектация), а другата е любимият ми модел специално поръчан в завода и НЕ Е "с всички екстри"- само с тези които аз искам + няколко неща които според каталогът им "не могат да се комбинират". Тоест все коли които не мисля да продавам изобщо... Всичко друго е купувано втора ръка- основно върнати от лизинг или дадени в трейд-ин коли при покупка на следващата кола. Дребно примерче:
    Mercedes-AMG GT 63 S 4MATIC+ днес струва 350 бона у магазина, конфигурацията на моя излиза над 430 бона (само боята му е 15 бона, керамичните спирачки пак там някъде, джантите и седалките са по над 5 бона, музиката е над 10 бона)- купих го за 340 бона и на бесният пробег от 7320км. И то не "бивша тестова кола" на дилъра, а от частно лице. Свободен си да ми се подиграваш, че съм купил втора ръка автомобил, аз все някак ще го преживея...

    Коментиран от #13

  • 13 Б А Й Х @ Й ‼️

    14 4 Отговор

    До коментар #12 от "kkk":

    Не съм ти се подигравал и не мисля да го правя! Сам пишеш AMG за 350 000! Как можеш да го сравняваш с кола за 35 000 ! Това се опитвам да ти обясня ! От кола за 350 000 и Опел и Форд биха ти изглеждали по същия начин! За хора които искат просто да стигнат от точка А до точка Б твоята инвестиция би изглеждала неразумна, но ти си доволен от покупката! На пистата в Яс марина имаше модели на Ферара на цени от 10 000 и 18 000 бг лева ! Аз не бих си купил, но явно има желаещи да олекнат с такава сума за един "мачбокс" дълъг 20-30 см ! Дано съм бил ясен.
  • 14 Тихомир Атанасов

    10 0 Отговор
    Този пикап на базата на dacia съществува още от първото поколение на Дъстър само че не е в Европа ако ще пишете за автомобили осведомете се по-подробно
  • 15 Дфен

    6 5 Отговор

    До коментар #9 от "kkk":

    Сигурно онази ти работа е ККК-къс, крив и космат и наудачника си самия ти.
  • 16 Българин от "старо време"

    4 4 Отговор
    А бе много лъскава и някак си безполезна работа , струваща предполагам бая пари за нашия джоб. И що ще качиш в тоя "пикап" натруфен - бидоните и дървата за казана ли или строителни материали. Аз през 1991-ва още сам си отрязох "Москвич"а- "дванадесетак" бе само на 7 години ,но вече на 300 000 км ,защото от 1988-ма го карах ,като "Кооптакси" ,та си го направих на пикап -даже с надстройка висоха ,спойлер -някъде 5 кубика обем имаше , минах "Технотест" ,пререгистрация и го търкалях някъде до 2 000-та ,като му навъртях още 300 000. Що пари ми изкара тая яка СССР машина . Соло до 1 000 кг му качвах ,а с ремаркето по 750 в двете и перях из България ...Та румънците правяха едни заводски пикапи на база старата "Дачия" с удължена база и задно предаване - те ми харесваха .
  • 17 327

    18 4 Отговор

    До коментар #9 от "kkk":

    От личен опит казнам че БЯХ на същото мнение! След като преди няколко години фирмения автопарк не се обнови с 20 чисто нови Дъстъри! Ми хареса ми колата, за парите си е направо перфектна! Купих си Дъстър за лична кола! Идеална е за парите си и това което предлага! Не искам и да чуя за за 10 годишен немски премиум пред нова кола, пък било то и Дачия! Само който не е карал нова кола не знае какви глупости дрънка!

    Коментиран от #19

  • 18 Николайчо

    1 4 Отговор
    Гледах днеска едни поляци направиха от стар VW Sharan пикап и си мъкнаха с него мотор, сто процента е по-добър от тази Неудачния!
  • 19 kkk

    0 3 Отговор

    До коментар #17 от "327":

    Продължавате да не схващате базовата идея- нова кола от дилъра СЕ КУПУВА В ИЗКЛЮЧИТЕЛНИ СЛУЧАИ. Масови коли дето се продават с милиони НЯМА СМИСЪЛ да купиш нови, на 0км. и с найлоните на седалките... Ама щял си да я вземеш изгодно на лизинг/дупинг/духинг- същите лизингови условия важат и за кола на 2г. и 20-30 000км. само дето цената на самата кола е с 20% надолу. Нека да е неуДачия колата, забравяме за схемата "внос от Канада"- защо да не спестиш 10 бона като вземеш 2-годишна неуДачия в гаранция и т.н.? И никога не съм казвал да купувате 10-годишни каруци на цената на нова кола, пък била тя и неуДачия...

    И за да ти харесва гнусният Дъстър явно никога не карал нормална кола- бас хващам, че си карал някой 15++ годишен японец и затова неуДачия-та ти харесва...