3 94121

Повече за новата Delta и бъдещето на Lancia

  • lancia-
  • delta-
  • ypsilon-
  • aurelia

Италианската марка сподели плановете си за следващите 12 години

Повече за новата Delta и бъдещето на Lancia - 1

Lancia е на път да се завърне на Европейския пазар с три нови модела. Това споделиха от марката, като част от своя план за разширяване на пазарите си, започващ от 2024 година. Той включва представянето на компактният Ypsilon, кросоувърът Aurelia и новата Delta. Колите ще бъдат представени съответно през 2024 година, 2026 година и 2028 година.

Започвайки с Ypsilon, който ще видим най-скоро, той ще порасне на размери и ще достигне дължина от 4 метра. Моделът ще се предлага, както с хибридно задвижване, така и с изцяло електрическо такова. За разлика от предходното поколение, това ще е базирано на новата STLA Small архитектура на Stellantis, която може да открием в Peugeot 208, Opel Corsa, Citroen C3 и други.

Повече за новата Delta и бъдещето на Lancia

Следващият модел, който ще видим през 2026 година носи името Aurelia и за разлика от своите предшественици, които се предлагаха като седан, купе и кабриолет, новият модел ще предлага кросоувър форми с модерен дизайн. Вероятно колата ще бъде базирана на платформата STLA Medium и ще има сходни черти с новия Citroen C5 X.

Повече за новата Delta и бъдещето на Lancia

Безспорно най-интересният модел в гамата на Lancia е новата Delta, която ще пристигне през 2028 година с дължина от 4.4 метра. Италианците обещават моделът да запази класическите хечбек форми с“ мускулести черти и геометрични линии“. Възродената легенда ще бъде само на ток и вероятно също ще бъде построена на платформата STLA Medium.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 11 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Джузепе

    8 38 Отговор
    Тия легендите дето правиха автомобил на който ако си навъртял волана и си оставил колата на студено, като я запалиш 100% и изхвърчат буталата. И не е никаква тайна, че главните им рали победи са с измама. Защо не си седяха умряли? Италинските коли са ВЕЛИКИ само на супер кар ниво! Всичко друго е по зле от лада. Алфа и Фиат и те едвам съществуват горките.

    Коментиран от #2, #3, #5, #7

  • 2 Голям Каин си

    28 4 Отговор

    До коментар #1 от "Джузепе":

    Ти явно много ги разбираш нещата
  • 3 Гост

    9 29 Отговор

    До коментар #1 от "Джузепе":

    И суперколите им (Ферари, Мазерати) не са цвете за мирисане откъм инженерни решения и качество на изработка. Искат обслужване с разглобяване на колата на две и вадене на двигател на всеки 30-40 хиляди км, електрическите им инсталации са боклук, често се запалват заради лесно прегряващи и запалими материали в близост до горивопроводите. Ламборгини е малко по-добре откакто е във ВАГ, но пак е много по-зле от Порше, Макларън или Астън Мартин.

    Коментиран от #4, #6, #17

  • 4 смех

    21 8 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    А ро па набедената за спортна кола Торше 911 с технически решения от Биитъл 38-ма не са мръднали много.

  • 5 Велика България

    30 5 Отговор

    До коментар #1 от "Джузепе":

    Ако и от жени разбираш толкова, колкото и от коли..... ще продължиш да бъдеш на ръкоделие до края си
  • 6 Велика България

    16 5 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    И ти си в оная категория като първия тупан
  • 7 Потребител

    20 6 Отговор

    До коментар #1 от "Джузепе":

    Явно никога не си имал такава кола . Ама нали една жена каза 😉 Карам Делта от няколко години. Добре,че има такива като теб , та италианските коли да струват малко. Автомобил който е класи над ВАГ таралясниците ,за малко пари . Иначе Гоуфу и 1.9 тди е върха 😂

    Коментиран от #9, #11

  • 8 Ситрошен

    4 20 Отговор
    Ланча няма никакво бъдеще .. станаха по-зле и от Лада - сглобяват чуждо творение с друга емблема и броня ..
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Джузепе

    6 19 Отговор

    До коментар #7 от "Потребител":

    Аз карам по принцип чисто нова кола. От фирмата майка на всички марки! Казва се Тойота и няма кой да я пипне! Лачия са доста бедна марка. Умряха натурално. Сега искат да ги възродят ненатурално. Не си съчинявам за буталата и рали хитрините. Това съм чел. Никога не съм карал такава кола. Возил съм се в тая последната им. Една голяма и кръгла. Доста голямо дърво. Евтини са защото не са малко лудите да карат такива таралясници. На мен ми е ясно, че има мазохисти и върли фенове на тази забравена от бог марка. Заради това се обаждам! Да ви гледам пяните и как се гърчите в опитите си да убедите някой, че не са пълно клекало.

    Коментиран от #18

  • 12 Трифонов

    2 3 Отговор
    Проблемът на Ланча и Алфа никога не е бил толкова в лошото качество и надеждността (особено след 2000г. и в сравнение с останалите автомобили в аналогични класове и ценови диапазони), колкото в ужасяващия мениджмънт на компанията-майка Фиат спрямо тези два бранда. Никога не са имали правилна концепция за бъдещето на продуктите Алфа и Ланча, никога не са имали правилна ценова политика (италианецът си е италианец - третира автомобилите, като дрехи и обувки, пък са несъвместими продукти главно, защото, за разлика от модата в областта на облеклото, автомобилният бизнес е най-консервативният след банковия - по-лесно е да утвърдиш на пазара напълно нов бранд автомобили, отколкото да възстановиш съсипания веднъж имидж на стар - справка "Киа" и "Хюндай"). Не може в продължение на три десетилетия да си прецакал напълно имиджа на Алфа, изпозвайки платформи и компоненти изцяло на Фиат и GM (включително задвижванията), както и чрез пълно занемаряване на качеството на изработката в името на спекулативното увеличение на печалбата си, а след това да пооправиш нещата и да набузиш цените до предела на пазара - една Алфа Джулия, респ. Джулиета, я продават на цената, на която се продава БМВ 3 серия, Ауди А3 и Мерцедес С клас, респ. на цената на 1 серия и А3. Дори да приемем, че колите са с аналогично качество (а не са), марките не стоят еднакво добре на пазара, за да се продават на еднакви цени. Тази напълно сбъркана политика води до лоши продажби, а това от своя страна реф

    Коментиран от #15, #19

  • 13 Трифонов

    2 2 Отговор
    ...а това от своя страна рефлектира негативно върху производствените разходи, обновяванията на продуктите, осъвършенстването на производствените мощности и внедряването на иновации, както и в разработването на нови модели. А пък последното завихря спиралата на упадъка. Всичко е в мениджмънта и маркетинга!

    Коментиран от #20

  • 14 Антонн

    2 5 Отговор
    Интегралето от снимката е легенда,истинска кола не може да се каже нещо лошо за нея.
    Но до там след това са само варели,то и по пазара си личи.
    Колко нови модели се карат само Типо има тук там,няма алфи фятове и ланчия.
    Обезценяването е по голямо от на телефон или компютър,чупи се и се ремонтира всичко трудни са за правене и не са толкова евтини частите.По старите модели се саморазпадат за това ги няма по пътищата вече,колко има браво,брава,уно,пунто,145,146,155,164,делта,дедра.

    Коментиран от #16


  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 Ттъ

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    Имам Мазерати 4200, за да караш такава кола трябва да си подготвен...съединителя св смена на 30 хил. Но двигателя е чук, взаомстван от Ферари. За кефа и духа на колата няма да говорим. Това не са коли които се карат ежедневно и тук няма здрава е чуплива е.
    Относно Ланчията - жалко за марката, сега е посмесище. Имах преди 20 тина години Ланчия Бета 1980 г. Кефа с нея също беше уникален
  • 18 Ттъ

    4 1 Отговор

    До коментар #11 от "Джузепе":

    Не си разбрал някой неща от живота колега, италианската кола е за кеф, а не за здрава е чуплива е. Както бях прoчел някъде. Германската и японската кола е като добрата съпруга, която е предвидима и добра а италианската кола е като красива любовница която те побърква но кефа с нея е веднъж
  • 19 Пилот на Ферари

    5 1 Отговор

    До коментар #12 от "Трифонов":

    Истината е че Опел ползваха двигателите на Алфа , не Алфа на GM . А относно Джулия , който иска да си я купи . Който не иска да си кара БМВ или Мерцедес . Всичко е въпрос на вкус .
  • 20 Пилот на Ферари

    6 1 Отговор

    До коментар #13 от "Трифонов":

    Стига дрънка празни приказки . В най голямата криза Фиат извадиха свежи пари и купиха Крайслер . Фиат дадоха най добрата оферта за Опел , обаче понеже Крайслер се явяваше пряк конкурент на GM , не им я продадоха .

    "Мазерати не било в категорията на БМВ и Мерцедес " - бе големи разбирачи станахте . Мазерати не е конфекция като БМВ и Мерцедес .
  • 21 хубави коли бяха

    1 0 Отговор
    Помня първата Тима и Делта от дете.