В навечерието на новия футболен сезон 2022/2023 се навършват 10 години от старта на партньорството между Jeep и „Ювентус“. Логото на Jeep украси бяло-черния екип на най-успешния италиански футболен клуб през сезон 2012/2013. Това спонсорство беше основано и процъфтява върху основата на споделени ценности, автентичност и страст. За новия сезон емблематичният черен надпис Jeep върху екипа на „Ювентус“ съдържа светкавици, които „осветяват“ пътя на марката към електрическата мобилност.
Много купи и нови модели
През последните десет години клубът спечели много трофеи и написа още една успешна глава в историята на италианския футбол. За този период мъжкият отбор на „Ювентус“ добави във витрината си 8 шампионски титли от Серия А, 5 купи и 5 суперкупи на Италия, а само за пет години от основаването си женският отбор спечели 5 титли, 2 купи и 3 суперкупи на Италия.
През същия период от време Jeep лансира девет нови модела на пазара, започвайки с Compass през 2011 г. През 2014 г. заводът в италианския град Мелфи стана роден дом на Renegade – първия малък SUV на Jeep и първия автомобил на марката, проектиран в САЩ, произведен в Италия и продаван в повече от 100 страни по целия свят. През същата 2014 г. беше представен и моделът Cherokee.
Въвеждането на обновения Compass през 2017 г. предефинира стандартите в категорията на компактните SUV автомобили. През следващата 2018 г. новият Jeep Wrangler удиви автомобилните ценители с модернизирания си външен вид, като същевременно остана верен на себе си и разшири легендарните си офроуд способности с най-съвременни технологични решения.
Технологията 4xe
През 2020 г. Jeep направи първите си стъпки в процеса на електрификация с технологията 4xe Plug-In Hybrid. Тази концепция беше въведена първо в Renegade и Compass, за да осигури по-приятно, ефективно, устойчиво и по-безопасно задвижване 4x4. Година по-късно Jeep пусна три нови автомобила – още по-модерния Compass, емблематичния Wrangler във версия 4xe и неудържимия пикап Gladiator. Compass беше представен с поразителен и изискан външен вид, както и с важни нови функции, които го издигнаха на следващо ниво по отношение на дизайн, безопасност, технология и функционалност.
Междувременно технологията 4xe направи своя дебют във Wrangler, за да осигури напълно безшумно електрическо изживяване извън пътя с нулеви емисии и електрическо задвижване с всички функции на легендарната за модела 4х4 проходимост. Наред със задвижването 4xe марката напредва бързо с процеса на електрификация и с други концепции. През 2022 г. технологията e-Hybrid дебютира в Renegade и Compass, като предлага електрическо движение при ниска скорост без необходимост от зареждане на батерията от външен източник.
В близките месеци на пазара в Европа и у нас се очаква стартът на продажбите на електрифицирания изцяло нов модел Jeep Grand Cherokee 4xe, който съчетава автентичната за марката проходимост с безкомпромисен лукс и най-иновативни технологии. През следващата година ще бъде представен изцяло електрически компактен SUV, който ще се превърне в първия електромобил на Jeep.
Успехи на всички терени
През тези десет години „Ювентус“ уверено поддържа курса към победите, а междувременно Jeep продължи да проправя нови пътища, подобрявайки пословичните офроуд способности на своите SUV автомобили и постигайки удивителни успехи. Днес пътят на Jeep е в посока електрификация, за да могат потребителите да отидат където си поискат с нулеви емисии.
Най-яркият пример за това е устойчивата 4xe Plug-In технология, която гарантира изключително представяне на пътя и извън него. Означението 4xe вече се превърна в марка в рамките на марката Jeep и синоним на върхови нива на комфорт и сигурност при всякакви условия, движение с нулеви емисии и подобрени офроуд възможности.
Флотилията на Grand Cherokee, Renegade, Compass и Wrangler 4xe прави Jeep безспорен лидер в Италия в сегмента LEV (изцяло електрически и Plug-In хибридни автомобили) през първата половина на 2022 г., след като марката бе лидер през цялата 2021 г. Compass 4xe е най-продаваният LEV модел, Renegade 4xe е номер едно SUV в Bсегмента и при всички BEV и PHEV модели и втори след Compass в общите продажби.
Wrangler 4xe е на трето място от началото на годината. На европейския пазар моделите 4xe представляват 42% от общите продажби на Jeep. Освен това в европейският LEV сегмент марката достигна пазарен дял от 2,1%, което е над два пъти повече от общия пазарен дял (0,9% за цялата година по данни от юни 2022 г.), докато процентът в Италия е 18%.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА