След месеци тийзъри, снимки, видеа и какви ли не рекламни трикове, Honda най-накрая показа новия Type R и го представи като най-мощния Civic правен някога. За съжаление от Honda не разкриват точно каква е неговата мощност, но знаем, че тя е повече от тази на предходното поколение, което се предлага с 320 конски сили.
Японците запазват класическата конфигурация с предно задвижване и механична трансмисия, както и 2.0-литровия К20 двигател с принудително пълнене. От Honda не споделят нищо за представянето на Civic Type R на пътя, но се очаква ускорението от 0 до 100км/ч да отнема под 5 секунди, а рекордът на Нюрбургинг от 7 минути и 20 секунди да бъде подобрен.
По отношение на визията, Type R вече е с по-обли форми, но запазва агресивната визия на стария модел. Предната решетка е с истински отвори за разлика от тези при обикновения Civic, като под тях откриваме и голям отвор на предната броня свързан с два въздуховода. Предния капак също разполага с отвор за охлаждане, а калниците са по-изнесени навън в сравнение със стандартния модел.
Голямо фиксирано крило се простира над задното стъкло, а под него откриваме и голям дифузьор с три накрайника в неговата среда. Праговете също са получили стилни добавки, които играят роля и в разпределянето на насрещния въздух под колата и около гумите.
От Honda казват, че новият модел е по-лек и по-твърд, което заедно с ново окачване помага за по-добро поведение и по-добро чувство при шофиране. Подобрени са и спирачките, които са дело на Brembo, а за разлика от 20-цоловите джанти при предходния модел, тук откриваме по-малки 19-цолови, но с по-широки гуми. Тук те са с размер 265/30 за разлика от 245/30 при предходния модел.
В интериора също има някои промени, като например червените спортни седалки, дигиталният километраж с променена графика, металният скоростен лост, табелката Type R и решетката тип „пчелна пита“ около въздуховодите. Очаква се повече информация за колата да стане през следващите месеци, а първите бройки да пристигнат в представителствата през следващата година.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Иво
Коментиран от #6
10:10 21.07.2022
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 експерт
Коментиран от #11
10:26 21.07.2022
4 Пилот на Ферари
10:27 21.07.2022
5 Ганчо е безсмъртен аристократ
10:44 21.07.2022
6 най бързия
До коментар #1 от "Иво":
След Меган рс11:06 21.07.2022
7 Дошо
11:27 21.07.2022
8 Ввв
11:48 21.07.2022
9 Амдертлиев
12:51 21.07.2022
10 авто фен
Тъмно червените седалки и мокети и тази ретро лента през таблото са като в кола модел 70-те години. Самото табло изглежда като на кола от 70-те години. Скоростният лост ни връща директно към максимум 2008-ма година. Никога японците не са си позволявали да правят толкова изостанал дизайн, тази кола трябваше да е новия Голф или Опел, а новия Голф 8-ца трябваше да е Хонда, просто защото той изглежда по-японски и с по-модерен интериор и модерно табло без бутони с голями дисплеи.
Коментиран от #12, #13
15:57 21.07.2022
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Погледни коментар 5
До коментар #10 от "авто фен":
и ще разбереш какво си написалКоментиран от #14, #15
21:30 21.07.2022
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 авто фен
До коментар #13 от "Погледни коментар 5":
Ти сектант ли си? Аз съм фен на Хонда и японските коли, но тази Хонда просто е грозна и безлична, за разлика от предишните бегачки на Хонда. Отзад е висока като СУВ, какъв спортен дизайн? Спортният хечбек трябва да е нисък точно както бяха старите Хонди.Коментиран от #17
01:39 22.07.2022
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Циник
До коментар #15 от "авто фен":
Предполагам по-високият хечбек е за да има повече товарно място, поне като обем. Литрите на багажника са много важен фактор при избор на кола, всички сайтове ги пишат на видно място, и Хонда явно искат да ги максимизират. Да, дизайнът не е най-агрвесивният, но тия Хонди винаги са искали да стават и за ежедневно каране, тоест място за 5 човека и багаж.22:53 22.07.2022