4 79414

Toyota Sienta дебютира като модерната Fiat Multipla

  • toyota-
  • sienta-
  • хибрид-
  • fiat-
  • multipla

Хибридният ван разполага със седем места

Toyota Sienta дебютира като модерната Fiat Multipla - 1

Toyota обнови още един модел от своето портфолио в родната Япония и представи новата Sienta. Ванът е получил изцяло нов дизайн, запазвайки просторното място в интериора и плъзгащите се странични врати. Sienta се отличава с модернизирана предница с нови светлини и огромна решетка , както и таван с още по-овална форма за максимално пространство.

Toyota Sienta дебютира като модерната Fiat Multipla

Задната част също е получила нов дизайн, включително и нови светлини, които са преместени в горната част на купето и са свързани с декоративна черна пластмаса. Моделът се предлага в няколко вариации, включително и базови такива, които елиминират ненужни според Toyota елементи в полза на по-ниската цена.

Toyota Sienta дебютира като модерната Fiat Multipla

В интериора прави впечатление модерно присъствие с дигитално табло и нова инфотеймънт система с дисплей в централната част на таблото. Запазени са физическите бутони за климатичната система, както и множеството джобове за съхранение.

Toyota Sienta дебютира като модерната Fiat Multipla

Задвижването се осигурява от 1.5-литров хибриден мотор в комбинация със CVT трансмисия. Той може да се похвали с разход от 5.5 литра на 100 километра, а при допълнително заплащане може да се разчита и на задвижване на четирите колела.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 15 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 🧝🏿‍♂️🧝🏿‍♀️🐉

    16 2 Отговор
    Ане тия хора как карат с тоя десен волан, все наобратно да са на белите държави.
  • 2 Адам Хилтън

    13 17 Отговор
    CVT трансмисия? Не мерси, по-добре грозна Мултипла или ръждива Дачия Комби, отколкото скоростна кутия с ремък. Жива бомба със закъснител.
  • 3 Прилича на кола от 2000-2005 година

    11 5 Отговор
    Прилича на кола от 2000-2005 година
  • 4 Тишо

    13 4 Отговор
    Прилича на Цитроен Кактус.

  • 5 Така

    16 2 Отговор
    Как едно нещо не научиха тези автожурналисти-няма CVT хибрид на Тойота. Това е eCVT и няма нищо общо със CVT.Няма ремъци,ластици,колани.Работи по съвсем различен начин вече 25 години с редица значителни подобрения.

    Коментиран от #6, #7, #8, #9, #10, #11

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 ртухфйк

    0 0 Отговор

    До коментар #5 от "Така":

    хтгйкихг
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 няма такава цензура

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Така":

    факти факт
  • 11 тфгй

    1 3 Отговор

    До коментар #5 от "Така":

    има гугъл има и ремък в e-cvt Toyota

    Коментиран от #12

  • 12 ТАКА

    6 0 Отговор

    До коментар #11 от "тфгй":

    Има ремък в първото поколение еСВТ Преди 25г.Този ремък е само за предаване на движение между 2 вала.Следващото поколение и до ден днешен няма ремък.Заменен е със зъбни колела.Има гугъл, ама детайлите са важни.

    Коментиран от #13, #14

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 гфгй

    0 1 Отговор

    До коментар #12 от "ТАКА":

    има ,има ремък и в последните модели