Last news in Fakti

30 Септември, 2022 09:48 5 718 10

Изключително рядка Lancia си търси нов собственик срещу 1.3 милиона лева

  • lancia-
  • delta-
  • integrale-
  • restomod-
  • automoili amos

Delta Restmod е дело на Autmobili Amos

Lancia Delta Integrale е един от любимите автомобили на рали феновете от миналия век и запазени екземпляри от модела се продават за стотици хиляди левове. Този път, обаче, интернет пространството буквално бе зашеметено, след като някой пусна за продажба преработена от Automobili Amos версия с името Delta Restomod. Колата е направена от Еуженио Амос и неговият екип в общо 20 екземпляра, след като видяхме серийната версия през 2018 година.

Той казва, че винаги е искал да премахне тежестта на колата, което обяснява факта, че по-голямата част от купето е направена от карбонови влакна. Двигателят също е преработен, като е получил нови колектори, изпускателна система, по-голям интеркулер, ново ECU и вече може да се похвали с мощност от 330 конски сили. Задвижването се предава към четирите колела чрез подсилена механична трансмисия с пет предавки и преработен заден диференциал с ограничено приплъзване.

Промени има и по купето на Integrale-то, което се е лишило от задните си врати в полза на твърдостта на купето. Благодарение на решенията за използване на карбонови панели, теглото на колата е едва 1250 килограма. Джантите са специално разработени с отвори за охлаждане, а в интериора е заложено на черна и червена алкантара с алуминиеви педали. Колата е изминала едва няколко километра, а цената на която сегашният ѝ собственик е готов да я продаде е 649 950 долара или близо 1.3 милиона лева.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 24 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    29 2 Отговор
    3г@ти, тупалката. Невероятна кола.
  • 2 Минувач

    23 3 Отговор
    Безсмислен проект на безумна цена. Колата вече почти няма нищо общо с оригинала, който би си заслужавал парите, заради историята му. Тази кола е почти изцяло съвременна кола, съвсем нова, избягали са прекалено много от оригинала и ползват славата на истинската Интеграле, за да надуят цената, използвайки запазената донякъде обвивка. Без славата на оригинала, всичкият им труд би струвал 5 пъти по-малко.

    Коментиран от #9

  • 3 Анджело

    12 5 Отговор
    Тоз сега колата ли ще продава или завода за коли?
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 дада

    3 4 Отговор
    Вижте последната снимка, тя е с фотошоп, около волана има червени отблясъци, следователно новината е фейк
  • 6 Куку

    5 11 Отговор
    Само като видях волана,като на бус и си викам как ги карат тези фиати??? Отврат ,като на Уазка ...луда работа....не мерси!!!

    Коментиран от #8

  • 7 Асд

    6 1 Отговор
    По-скоро бих платил няколко пъти в повече за оригинала на Didier Auriol отколкото за този плейстейшън
  • 8 РуКу

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "Куку":

    Карал ли си Фиат с именно такъв волан и великата дву-валка на Лампреди???
    За това толкова години подред им биеха шамарите къде им падне…. колата е направена и проектирана с една единствена цел-да печели всякакви ралита по цял свят!!!
    Пък нека и е таква стойката на кормилната колонка….ако имаш идея какво е 130 ТС, там работата е още по-нестандартна….
  • 9 За тези

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Минувач":

    пари каква интересна и подкована Делтона с кована карантия и трансмисия Р90 може да се събере…тамън 2 пъти и ще има за участие във високо-планиските шампионати в Алпите!!!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.