5 132 10

Изключително рядка Lancia си търси нов собственик срещу 1.3 милиона лева

  • lancia-
  • delta-
  • integrale-
  • restomod-
  • automoili amos

Delta Restmod е дело на Autmobili Amos

Lancia Delta Integrale е един от любимите автомобили на рали феновете от миналия век и запазени екземпляри от модела се продават за стотици хиляди левове. Този път, обаче, интернет пространството буквално бе зашеметено, след като някой пусна за продажба преработена от Automobili Amos версия с името Delta Restomod. Колата е направена от Еуженио Амос и неговият екип в общо 20 екземпляра, след като видяхме серийната версия през 2018 година.

Той казва, че винаги е искал да премахне тежестта на колата, което обяснява факта, че по-голямата част от купето е направена от карбонови влакна. Двигателят също е преработен, като е получил нови колектори, изпускателна система, по-голям интеркулер, ново ECU и вече може да се похвали с мощност от 330 конски сили. Задвижването се предава към четирите колела чрез подсилена механична трансмисия с пет предавки и преработен заден диференциал с ограничено приплъзване.

Промени има и по купето на Integrale-то, което се е лишило от задните си врати в полза на твърдостта на купето. Благодарение на решенията за използване на карбонови панели, теглото на колата е едва 1250 килограма. Джантите са специално разработени с отвори за охлаждане, а в интериора е заложено на черна и червена алкантара с алуминиеви педали. Колата е изминала едва няколко километра, а цената на която сегашният ѝ собственик е готов да я продаде е 649 950 долара или близо 1.3 милиона лева.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 24 гласа.

Свързани новини

  • Да си спомним за шедьовъра Lancia 2500 Zagato Flaminia Sport
    Да си спомним за шедьовъра Lancia 2500 Zagato Flaminia Sport
    Изключителният дизайн на италианските автомобили преди Втората световна война още тогава ги превръща в хит и до ден днешен те са изключително ценени о ...
    23.10.2022
    3 049
    16
  • Идва нова Lancia Ypsilon
    Идва нова Lancia Ypsilon
    В Сарагоса групата Stellantis отпразнува първите 40 години на своята фабрика там, която отворя врати през есента на 1982 г. и започва да произвежда Op ...
    16.10.2022
    4 678
    20

Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гост

    29 2 Отговор
    3г@ти, тупалката. Невероятна кола.
  • 2 Минувач

    23 3 Отговор
    Безсмислен проект на безумна цена. Колата вече почти няма нищо общо с оригинала, който би си заслужавал парите, заради историята му. Тази кола е почти изцяло съвременна кола, съвсем нова, избягали са прекалено много от оригинала и ползват славата на истинската Интеграле, за да надуят цената, използвайки запазената донякъде обвивка. Без славата на оригинала, всичкият им труд би струвал 5 пъти по-малко.

    Коментиран от #9

  • 3 Анджело

    12 5 Отговор
    Тоз сега колата ли ще продава или завода за коли?
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 дада

    3 4 Отговор
    Вижте последната снимка, тя е с фотошоп, около волана има червени отблясъци, следователно новината е фейк
  • 6 Куку

    5 11 Отговор
    Само като видях волана,като на бус и си викам как ги карат тези фиати??? Отврат ,като на Уазка ...луда работа....не мерси!!!

    Коментиран от #8

  • 7 Асд

    6 1 Отговор
    По-скоро бих платил няколко пъти в повече за оригинала на Didier Auriol отколкото за този плейстейшън
  • 8 РуКу

    6 0 Отговор

    До коментар #6 от "Куку":

    Карал ли си Фиат с именно такъв волан и великата дву-валка на Лампреди???
    За това толкова години подред им биеха шамарите къде им падне…. колата е направена и проектирана с една единствена цел-да печели всякакви ралита по цял свят!!!
    Пък нека и е таква стойката на кормилната колонка….ако имаш идея какво е 130 ТС, там работата е още по-нестандартна….
  • 9 За тези

    6 1 Отговор

    До коментар #2 от "Минувач":

    пари каква интересна и подкована Делтона с кована карантия и трансмисия Р90 може да се събере…тамън 2 пъти и ще има за участие във високо-планиските шампионати в Алпите!!!
  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.