8 975 10

Най-мощното серийно VW не се задържа дълго на пазара

  • vw-
  • volkswagen-
  • r-
  • touareg-
  • touareg r

Хибридният Touareg R вече не фигурира в конфигуратора на германците

Най-мощното серийно VW не се задържа дълго на пазара - 1

Малко повече от две години след официалния старт на продажбите на Touareg R, Volkswagen спря да предлага наточената модификация на най-големия си всъдеход в Европа. Това показва бърза проверка в конфигуратора на германците, където R моделът вече не фигурира, а феновете му ще трябва да се задоволят с R-Line оборудване и 3.0-литров бензинов шестак с 340 конски сили.

Върховият R модел използва именно този двигател, но в комбинация с електромотор, който повишава мощността до 462 конски сили, превръщайки кросоувъра в най-мощният сериен Volkswagen правен някога. Заедно с батерия с капацитет от 14.3кВтч, Touareg R може да измине около 47 километра само на ток.

Липсата на Touareg R не бе обявена официално от Volkswagen, но британското издание Autocar първо съобщи за липсата на кросоувъра в конфигуратора на марката. Очаква се съвсем скоро германците да разяснят повече за ситуацията около най-мощния Touareg.


Поставете оценка:
Оценка 3.2 от 13 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Причината е

    19 2 Отговор
    Липса на интерес и слаби продажби в следствие на това
  • 2 ...

    15 4 Отговор
    аха, най-мощния бил, нищо че е със същия двигател + безсмислен електромотор с най-голяма СУМАРНА мощност. Не били компютри а компоти, искаме да продаваме залежали бройки май
  • 3 хмм

    22 4 Отговор
    Лъскави и трошливи са днешните коли.

    Коментиран от #4

  • 4 Смех

    14 9 Отговор

    До коментар #3 от "хмм":

    А вчерашните кви бяха
  • 5 Последния Софиянец

    4 11 Отговор
    Електрификацията ще обезмисли много модели , че и цели марки ! Но мачът за ДВГ е свършен , завинаги

    Коментиран от #6

  • 6 Мнение

    1 0 Отговор

    До коментар #5 от "Последния Софиянец":

    Принципно съм съгласен, освен в частта спортни или по мощни автомобили, където между другото се забелязва изместване на производството на много автомобилни компании в посока ДВГ да остане единствено за спортно отиентирани автомобили или висок клас такива.
  • 7 Дядо ви Курти от село Пиперково

    3 0 Отговор
    Е това вече е лоша новина,тъкмо смятах да поръчам 7 броя в различен цвят,че да имам да карам всеки ден различен...Ко Ши прав сега вече не знам...
  • 8 българина

    1 2 Отговор
    тепърва тъпите каски ще разберат, че себестойността продавa, не къде е произведено. Цял свят произвежда, но печелят най ефективните и не алчните. Германците 60 г смучиха Русия
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 "Факти"

    0 0 Отговор
    Единствената причина, поради която се ограничават поръчките на Plyg-in хибридите във VAG е, че кабелите за високоволтовата система се произвеждат в Украйна. Защо не проверявате фактите?!?