Американското сп. Motor Trend организира надпревара между някои от най-наточените модели от 2013-а за трета поредна година. На старта застават автомобили на стойност $1.9 млн. с обща мощност над 6 100 к.с.
В еклектичния подбор са включени коли с 4-, 6-, 8-, 10- и 12-цилиндрови двигатели. Състезателите варират от Ford Focus ST с 252 к.с. до Viper SRT с 640 коня. От новите модели, продавани в Щатите, липсва само Chevrolet Corvette Stingray, който не бил наличен по времето на теста.
Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 мирослав борисов
Коментиран от #2, #3
16:11 27.08.2013
2 Dr. Dick
До коментар #1 от "мирослав борисов":
World DUMBEST Drag Race 3! Къде е Porsche 911 Carrera GT2 Turbo S, къде е McLaren MP4-12C? В това състезание все едно някой 10-годишен е подбирал колите.17:09 27.08.2013
3 Dr. Dick
До коментар #1 от "мирослав борисов":
За да могат да се порадват почитателите на оризовата хартия, че иначе ако застане достоен конкурент - всичко свършва.17:17 27.08.2013
4 Ahil
Коментиран от #5, #7, #9, #89
18:55 27.08.2013
5 HAHA
До коментар #4 от "Ahil":
18:59 27.08.2013
6 Filip Dimitrov
19:53 27.08.2013
7 Dr. Dick
До коментар #4 от "Ahil":
Да, затова в другата тема можеш да видиш как инфинитата се правят на базата на "жълтите таксита".Иначе 400 м е късо разстояние. На една миля тоя "на.ран ще стане точка в огледалото на повечето от тези коли. Силата им е в късите разстояния
Коментиран от #8, #10
20:02 27.08.2013
8 Ярослав Станчев
До коментар #7 от "Dr. Dick":
21:17 27.08.2013
9 Ярослав Станчев
До коментар #4 от "Ahil":
Я дай един пример,когато ГТР е спечелил състезание сред равни.Щото,като гледам клипа и колите май само "великия" ГТР е би-турбо,а всички останали са или турбинитани комбита и луксозни купета по 2 тона или атмосферки и как само яко ги бие,малееее,няма такава кола.Я да наредим до тоя японски "звяр",вместо фокус ст,авентадора,макларън ф1,гт2 рс,енцо,сск,коьнигсек и вейрон,които са му в категорията и да видим дали ще ти е така весело,а.Като гледам р8-та и слс-а бяха на стотни зад ГТР-а,а те почват да вървят след 400 метра,където нисана спира.Първите 5 коли беха събрани в 4 десети на финала,от които слс,р8 и вайпър бяха с по-висока скорост от гтр.Сега сложи още 400 метра и ще видиш как нисана става седми.
Коментиран от #11, #13
21:42 27.08.2013
10 Hristian Iliev
До коментар #7 от "Dr. Dick":
Dr.Dick някакво понятие от двигатели да имаш? Дори и малко? То ако става въпрос и Veyron-а вдига 400 с триста зора, ама не че не е 16 цилиндъра.Първо - GTR = 3.8 V6
Второ - SLS AMG = 6.2 V8
Кажи ми сега има ли разлика между двата?
Японците се опитват от малък двигател да изкарат и най малката подробност, а немците и всичките тея остатъци пилеят ресурс на вятъра.
Коментиран от #12
21:56 27.08.2013
11 Maurice
До коментар #9 от "Ярослав Станчев":
Какво си изброил?? Няколко марки, няколко модела и?? Първо Нисан ГТ-Р не струва повече от 1/10 от цената на всяка една от изброените от теб. Второ, кой е казал, че Нисан ГТ-Р е свръх луксозна спортна кола, каквато категория са изброените от теб?? Какво е "енцо", "сск", "авентадора", "гт2 рс", "вейрон" и най-вече "КОьнигсеК". В NFS това ли има като коли? Макларън Ф1 е 20 годишен модел! Вече трудно се намира и не съм убеден, че ще се разправи с Годзила. Виж Макларън Р1 е съвсем друг автомобил. Топ моделът на Ферари е "Ла Ферари", Кьонигсег Агера Р, Шелби Суперкар Туатара, Ламборгини Венено, Бугати Вейрон Суперспорт, Порше 918 Спайдър............ един куп други автомобили с цена доста над Нисан ГТ-Р.Коментиран от #30
22:34 27.08.2013
12 Dr. Dick
До коментар #10 от "Hristian Iliev":
А ти имаш ли някакво понятие от двигатели?1. В най-първия ми коментар съм написал кои коли са с аналогични двигатели на този на нисана. Това са 911 3.8 Turbo S и МcLaren, който също е 3.8 Т
2. ГТР - битурбо. SLS e атмосферен. Дали си наясно с това, понеже имаш много богата техническа култура??? Въпреки това дори коментатора каза, че при по-висока скорост SLS бързо започва да настига нисанченцето
Коментиран от #14
22:36 27.08.2013
13 Maurice
До коментар #9 от "Ярослав Станчев":
Интересно обаче, какво ще кажат феновете на БМВ и по-специално онези от тях, които преди няколко дни ми обясняваха колко божествена била М6?!?! Ами дори Е клас комби е 0.4 сек по-бързо от М6 купе!! С кой модел БМВ могат да бият Ауди Р8, Додж Вайпър?? Ама инъче БМВ са бегачки та дрънкат!! Поне така смятат полските мишлета, изявяващи се за великани в канализационната шахта - България!!22:39 27.08.2013
14 Maurice
До коментар #12 от "Dr. Dick":
А ти разбра ли какво друго каза коментатора за бързото настигане. Освен това е жалко, че четириместен Нисан бие двуместен Мерцедес. Като ги сложат един до друг, лесно се забелязва разликата във височините, а от там следва доста по-слабо челно въздушно съпротивление за Бенца. Ако изравним двата автомобила по маса, то ГТ–Р ще направи минута на Мерцедеса. Нормално е кола само със задно да има по-голяма крайна скорост. Все пак загубите при 4х4 са доста по-големи. И Ламбо Авентадор има едно от най-бързите ускорения до 100, но на максимална скорост отстъпва на 100-200 автомобила. Така че нисанченцето е крайния победител в битката, а е необяснимо нищожното предимство на СЛС Черна Серия пред Е клас комби, когато ценовото съотношение е 3:1!!Коментиран от #15, #16, #17
23:16 27.08.2013
15 Dr. Dick
До коментар #14 от "Maurice":
Крайният победител в битката е с неравностойни конкуренти.Още 100 пъти ли трябва да кажа, че трябва да го изправят до аналогично Порше или McLaren.
Коментиран от #19, #20
00:05 28.08.2013
16 Dr. Dick
До коментар #14 от "Maurice":
Само че става ето така: [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=4jOQFMlpdVI[/youtube]00:09 28.08.2013
17 Dr. Dick
До коментар #14 от "Maurice":
Коментиран от #21
00:10 28.08.2013
18 Marin Denev
01:00 28.08.2013
19 Ivailo Chankov
До коментар #15 от "Dr. Dick":
Прав си, Нисанът е с неравностойни конкуренти всички автомобили освен Фокусът са доста по-скъпи от Нисанът .11:26 28.08.2013
20 Maurice
До коментар #15 от "Dr. Dick":
Макларън е двуместен болид за разлика от Нисан ГТ-Р. Теглото му е близо 350 кг по-малко. Централно разположен двигател срещу предно разположен на ГТ-Р. ГТ2 РС е 300кг. по-леко, задно разположен двигател. Пак не попада в същата категория. Освен това, на 1/4 миля и двете посочени от теб губят от Нисан ГТ-Р.Коментиран от #22
12:04 28.08.2013
21 Maurice
До коментар #17 от "Dr. Dick":
Ако си чувал за Гъмпер Аполо Р, който е 4,2л с две турбини и 800 к.с.Тегло 1100 кг. и задно. Ако мислиш, че Макларъна или Поршето, които си посочил са еталон, то е добре да знаеш, че има много други коли, които могат да застанат до ГТ-Р, но не и до цената му!
12:16 28.08.2013
22 Dr. Dick
До коментар #20 от "Maurice":
Вие феновете на японските коли, ако не кажете на черното бяло, няма кой друг. Я виж пак в клипчето резултатите от 1/4 миля - май пада с от Порше с 10.9 с/у 11.2 .А като го правят 1750 кила туч с предно разположен двг какво претендират за голям спортен автомобил? Точно в това е майсторлъка на спортната кола - да има всичко и да можеш да я направиш лека. Затова Нисана си е просто Нисан. Иначе точно Поршето и Макларъна са еталон в тази категория. Иначе си прав - и много други коли като Ферари 458 Италия с атмосферен двг се подиграват на Нисан-а. И стига вече сте претендирали с тая цена на GT-R. Цените му започват от 182 000 лева за базовия модел! Това е лудост!Иначе не ми говори за коли, които само по списанията могат да се видят.
Коментиран от #23
14:15 28.08.2013
23 Maurice
До коментар #22 от "Dr. Dick":
Виж какво!! Нямам, нямал съм, нито мисля да имам японска кола. Така че не ме пиши фен на японското. Колкото до клипа, ти наясно ли си коя кола е там?? Не твоята ГТ2 РС, а Турбо С! Разликата е, че едната е със задно, другата е 4х4! Нещо друго искаш ли да научиш, или сам ще се разровиш в нета??Коментиран от #24
17:24 28.08.2013
24 Dr. Dick
До коментар #23 от "Maurice":
Да, прав си в клипа версията е Turbo S, а GT2 RS e с едни 60 коня отгоре и там вече Нисана ше яде много прах, на пистата да не говорим.17:35 28.08.2013
25 Easy ryder
Показателен е факта ,че Порше с голяма мъка успяват да направят времето на нисана на писта и то след като олекотяват с 400 кила купето и правят 80 коня по мощен двигател.За цената на Порше RS няма да говорим тя е космическа.
Но да оставим Порше.На мен най смешно ми беше да гледам как баварския коптор дето уж бил много спортен беше задминат от
повечето коли.
Другият път като почнете много да ми хвалите баварските щайги се сетете за този клип.
А на хейтърчетат на Нисан ГТР само ще кажа ,че колкото и да ви е тъжно момчета няма друг производител ,който за 90 000 евро да предлага кола с възможностите на Годзила.
Коментиран от #31
01:21 29.08.2013
26 триста итридесети
нещо тия 400 метра, не че ни ги признавам, ма по-ме блазни да тръгнат по германския аутобан на малко по-дълга дистанция, и да сложат оная алпина със 700 НМ, и след 100,200,300,400 или и нагоре километра да сложат един финал
19:46 29.08.2013
27 триста итридесети
все едно да сравняваш casio и omega
Коментиран от #28
20:20 29.08.2013
28 Maurice
До коментар #27 от "триста итридесети":
Кажи за М6 бе!!Коментиран от #29
21:10 29.08.2013
29 триста итридесети
До коментар #28 от "Maurice":
100 от 100 ще изберат М6 пред гтра.... жълтурКоментиран от #37
21:23 29.08.2013
30 ярослав станчев
До коментар #11 от "Maurice":
Ей тъй,както е 20 годишен котур макларъна,държа на вейрон една кола преднина 500 метра.А сега си представи,какво ще направи на нисанчето,тоз дъртия кош,а?А колко е четириместен ГТР,е все едно да кажеш,че Порше 911 дето е 2+2,също е четириместно.За някое дете на 3-4 годинки сигурно ще има място на задната му седалка.Я пробвай да седнеш отзад в Опел тигра,толкова ще можеш и в ГТР-а и в поршето и в други спортни коли дето се ежат,че видиш ли ние събираме 4 човека,а сме бигачки,ай няма,а.Ама жив в БМВ м6 могат да седнат 4 нормални човека,нали.Не че съм им фен на бенветата,даже не ги обичам особено,меко казано,ама когато е очевидно нещо,е добре да се признава.21:24 29.08.2013
31 Dr. Dick
До коментар #25 от "Easy ryder":
А, г-н ОРИЗ се появи!Иначе прав си - няма друг производител, който за 90 000 Евро можеш да си купиш евтина оризова хартия
Коментиран от #32
23:42 29.08.2013
32 Easy ryder
До коментар #31 от "Dr. Dick":
А господин Вурст пак дава оценки без да е в час.За твое сведение гумите на ГТР са напълно станадартни с такива се продава в магазина.
Времето е 7,19, 550 коня 1736 килограма за Нисан.
Порше RS GT2 7,18 620 коня 1370 килограма.
Макалрън няма официално време със серийна кола 7,11.
Големите майстори от Порше на 20 километра писта правят 1 секунда с най добрата кола която въобще произвеждат с изхвърлени всички екстри за да могат да я олекотят защото стандартното ГТ2 не може да даде по добро време от нисана.
Цена 250 000 euro срещу 90 000.
Ще ми говориш за оризова хартия.Я кажи понеже си фен на БМВ къде се намира баварската гробница М6 с 8 цилиндров 4,4 турбо двигател в класацията.Наритаха я здраво.Немска талига която според твоите думи дори коли от оризова хартия я правят смешна. Истината боли,толкова ви боли,че чак не знаете какво да измислите и как да оправдаете слабото представяне на уж големие баварски спортисти.Годзила е по добра това е истината и просто я преглътнете вместо да казвате на черното бяло и да се излагате.
Коментиран от #33
02:25 30.08.2013
33 триста итридесети
До коментар #32 от "Easy ryder":
интересно:в мобилето се продават останки от двг от гтр (поне така го разбирам)
интересно какво ли е станало, от друга страна за М6 части от, или цял ДВГ няма обявени!
някакъв извод може ли да си направиш? .... а г-н цункайх..
Коментиран от #34
18:55 30.08.2013
34 Easy ryder
До коментар #33 от "триста итридесети":
Друга тъпотия не можа ли да измислиш?Имало части от двигател в мобилето..Вземи си погледни пак клипа да видиш боклука М6 с двигател от камион къде остана после обяснявай какво имало на старо по обявите.БМВ НЯМА КОЛА РАВНОСТОЙНА НА ГТР.ПОВТАРЯЙ СИ ГО МОЖЕ И ДА ТИ ВЛЕЗЕ В ПРОМИТИЯ БАВАРСКИ МОЗЪК.
Коментиран от #35, #36, #38, #40, #41, #42
20:37 30.08.2013
35 Dr. Dick
До коментар #34 от "Easy ryder":
Само по тона и големите букви си личи, че много се дразниш и се тормозиш за тоя оризБМВ нямат кола в класа на GTR. Но там където имат коли в едни и същи класове джапанките издишат отвсякъде. Вземи М3 Е46 CSL с/у Honda NSX, М3 Е92 с/у Lexus IS-F (въпреки, че е с по-голям двг).
Времето от 7:19 за Нисан е само на хартия. Може да стане отново с много cheating.
А между другото, понеже много знаеш, кои коли изпревариха М6 в това състезание? SLS AMG, Audi R8, Viper, E-Klasse 5.5 biturbo. И между другото официалния резултат за 1/4 миля на М6 е 11.8, а не като тук 12.1. Посочи ми сега японска кола от същия клас, която да ги прави по-бързо??? Опп... май няма такава.
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_N%C3%BCrburgring_Nordschleife_lap_times
Отдолу можеш да видиш секцията Non-series/non-road-legal vehicles, в което едно БМВ Е 46 CSL е с турбина, което е легално само извън Щатите т.е. в Европа и навсякъде другаде и прави обиколката за 7:22 и като цяло в този списък виждам немско, италианско и една прахосмукачка от Тойота, която сигурно стои в музей... а да слезнем още малко по-надолу в списъка със състезания - само Поршета и БМВ-та... няма какво да говорим, освен вече да ходиш да ядеш ОРИЗ
Коментиран от #46
21:38 30.08.2013
36 триста итридесети
До коментар #34 от "Easy ryder":
М6 е по добрия автомобил защото:много по-дълъг живот на двигателя и ходова част,
много по-добро качество и на материала вътре в купето, много по-добро табло, седалки, комфорт, много по-добро усещане на автомобила, всичко което се опиташ да сравниш при М6 е много по-добро.
това ускорение 2.8 до 100 е с цената на "изнасилване" на материала и скъсяване живота не само на двигателя, то затова и гаранцията отпада.
ускорението на гтра е по-добро --- хм --- а след свръхвисоката скорост от 50км/ч ???
а след 100 ???
а след 200 ???
след 300 ?? опс гтр не може с 300
а със по-двама или трима, а защо не и по-четирима в купето на байр ?? -- доста често срещано явление е да качиш някой -- знаете само едно сухо 400 метра при слънчево време и го повтаряте, а да - и цената
Коментиран от #39, #45
21:51 30.08.2013
37 Maurice
До коментар #29 от "триста итридесети":
Само в NFS си избират колите. В живота извън PC-то, те се купуват. Ако беше само с избиране, никой нямаше да кара допотопно М6, а щяха да си взимат я Кьонигсег Агера Р или Пагани Зонда Революционе. В краен случай щяха да прибягнат до Бугати Вейрон Супер Спорт.22:30 30.08.2013
38 Maurice
До коментар #34 от "Easy ryder":
А ти д-р Х.., стига вече с твоите безмислени драсканици. Не си глупав човек, но фенщината ти пречи да мислиш трезво!!22:32 30.08.2013
39 Dr. Dick
До коментар #36 от "триста итридесети":
Реално това ускорение от 2.8, което бяха обявили първоначално малко пропадна, защото се оказа, че не може за толкова. Сега този, който се води 2014 година модел чак евентуално ще може.А иначе М6 годават 0-100 за 4.2, но фактите говорят друго:
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_fastest_production_cars_by_acceleration
Oсмата кола отдолу нагоре.
22:43 30.08.2013
40 Dr. Dick
До коментар #34 от "Easy ryder":
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=Nhs0J3May1w[/youtube]22:44 30.08.2013
41 Dr. Dick
До коментар #34 от "Easy ryder":
22:45 30.08.2013
42 Dr. Dick
До коментар #34 от "Easy ryder":
Тук долу да не караш ти? Ти ли го направи това време?Коментиран от #44
22:47 30.08.2013
43 Dr. Dick
23:35 30.08.2013
44 Easy ryder
До коментар #42 от "Dr. Dick":
http://www.youtube.com/watch?v=6ZiJFxpYG4gНе там не карам, но можеш да ме видиш тук.
И погледни списъчето да видиш къде е БМВ.
Добре си се ориентирал към БМВ там вурстове ще ти дадат да лапаш яко и името си даже си подбрал подходящо.Ха ХА ХА.
23:57 30.08.2013
45 Easy ryder
До коментар #36 от "триста итридесети":
А нещо и ремарке не искаш ли да им закачим или каравана?То бива да пишеш глупости ама твоето е прекалено.
Що не вземеш да им предложиш във Формула едно да се возят четирима или да си закачат по едно ремерке.
И за твое сведение ГТР вдига 320 това не ти е БМВ да не може над 300.
И не ми говори кое е по здраво,че баварците хич не блестят със здравина.В класацията за надеждност за доста надолу.
Фактите са си факти коптора М6 с огромен 8 цилиндров мотор го задминават от всички страни.
А понеже отвори приказка за NSX там е още по смешно.Кола пусната на пазара 1990 година с 280 коня мотор прави обиколка на ринга на мокро за 7:56.
А великото M6 със 507 коня на сухо прави 8:07.
М3 2007 година 8:05 с 420 коня.
М3 96 година 321 коня 8:22.Горе долу половин минута.
Ей това се казва инженерно постижение Хонда са направили кола през 1990 с 280 коня мотор която БМВ през 2007-ма не могат да бият с 420 коня.
Не напразно Гордън Мъри е използвал тази кола за да проектира Макларън.
Коментиран от #50
00:28 31.08.2013
46 Easy ryder
До коментар #35 от "Dr. Dick":
http://www.youtube.com/watch?v=KGco3vowTs4Ей ти на v6 срещу v10.
280 срещу 507.
Хонда си е Хонда.
00:45 31.08.2013
47 Dr. Dick
Коментиран от #48
09:40 31.08.2013
48 Easy ryder
До коментар #47 от "Dr. Dick":
На кое викаш равностойно 280 коня срещу 500+? Значи на бавареца му трябват поне 200 коня горница за да е равностоен на шаси на Хонда проектирано през 80-те?А М3 2007 година 420 коня не му стигат за версията NSX от 2002-ра която кара на мокро при това.А и CSL който визираш който са му останали само корите за да е по лек пак на сухо дава по добро време.
Е то не е като да въртиш гуми по светофарите и да се пънеш на опелите.
E не напразно Мъри е проектирал Макларън по подобие на NSX и сам го заявява.Човека си знае работата.Няма да иде да копира баварски гробници и после да трябва да им слага двигатели по 1000 коня че да може да постигне нещо.
Ето ти още едно клипче да видиш как "оризовата хартия" се пъне даже на върхови поршета.Явно на порше му трябват повече от 100 коня горница мощност и по леко с 400 кила шаси за да е "равностоен" противник.
http://www.youtube.com/watch?v=LrmA0JVqJMg
11:40 31.08.2013
49 Dr. Dick
Това правите японските фенчета - сравнявате това, което ви е угодно. Видя че не става с М3 Е 46 CSL и мина на Е92, само че там конкурентът е IS-F и положението е още по-трагично за гуменките.
Коментиран от #54
12:41 31.08.2013
50 триста итридесети
До коментар #45 от "Easy ryder":
на 15 секунди викаш горе долу половин минута, :) хахахаей такива сте - преувеличавате, натъкмявате, показвате това което ви изнася (ти и марусята), както за великите клапани дето хонда ги разработвала, открила и толкова много са напред в открията, а пък БМВ нищо не стрували, и какво става р'ъйш ли през 1999 год. току що проектирана хонда акорд с уникалните клапани и 147 коня срещу 320д 136 коня, като печката е по-тежка, и ... ускорението в нейна полза !!! и как става така по-тежка с по-малко мощност а пък по-бърза, !!!!! , егати и печката, хондата с великите клапани, по-мощна, по лека, а изостава, не може да бъде нали, А, И ДА НЕ ЗАБРАВЯ РАЗХОДА - разбиващ в полза на печката, е това ако не е УРОК здраве му кажи, при евентулано гонене по магистралата с 200-220 печката ще изгори 12-15, а акорда 20-25 --- егати разликата --- и изостава, и по-лека, и с предно, и с великите клапани и хонда, според американския сайт - в града акорда гори цели 3.9 литра повече гориво, щото нали твърдяхте че БМВ лъжат за разхода, ЕТО ВИ НЕЗАВИСИМ САЙТ:
http://www.automobile-catalog.com/auta_cmp_bb2.php
трябва само да кликнеш на compare
накрая да те светна, че БМВ подобряват механизма, като го правят по-съвсем различен начин, по-ефективен, от хонда, все пак не отричам че идеята е тяхна нали, което си е вярно, вярно е! не като вас само да плюя щом видя дадена японска марка - в случая хонда
Коментиран от #52
13:06 31.08.2013
51 Петър Петров
14:13 31.08.2013
52 Easy ryder
До коментар #50 от "триста итридесети":
Ти знаеш ли да смяташ?7:56 и 8:22.Разликата е 26 секунди.И хондата е на мокро а БМВ то на сухо. Хондата 280 коня БМВ то 320.И недей като шизофреник да ми пишеш за икономични дизели след като коментираме статия за спортни коли които правят 100 под 3 секунди.Като прочетеш статия че БМВ е поставило рекорд за най нисък разход тогава ще коментираш икономии.
Коментиран от #53, #57
18:38 31.08.2013
53 Dr. Dick
До коментар #52 от "Easy ryder":
На теб май са ти пълни ушите с ОРИЗХващаш някво старо време от по-старо БМВ и го сравняваш с най-бързото на хонда
За N-ти път хонда NSuX-R е 2002-ра, както и БМВ М3 CSL. Времената са съответно 7:56 и 7:50. И по-надолу ти казах защо е мокро. С М3 Е90 можеш да сравниш Lexus IS-F, който е 13 секунди по-бавен, защото сигурно е духал много силен насрещен вятър, а когато са правили теста на БМВ-то е имало силен попътен.
Относно клипа, който си постнал. Щях да се попикая от смях като го гледах, даже си го пуснах още един път. Само като го слушах как пъшка малкото оризче
1. Естествено самият клип е пълна пародия, особено шофьора на Поршето, който на 5:46 не успя да превключи скоростите и изсхруска скоростната кутия... въобще прилича ми на теб
2. Най-истинската мъжка спортна кола е със ръчни скорости, останлите им ги сменя компютър, както на теб ги сменя NFS.
3.Отдолу е дискутиран въпроса със 7:19 на Нюрбургринг, понеже има и други заблудени като теб, които си мислят, че Нисан има 7:19 време. Такова време НЯМА. Сега поствам цитат: "the official source (Nissan press releases) don't support that time, neither does Nissan's chief engineer, Kazutoshi Mizuno. He talked about 7:18 during INTERNAL TESTS with non production development platforms only."
Съжалявам трябва още ОРИЗ
19:11 31.08.2013
54 Easy ryder
До коментар #49 от "Dr. Dick":
Ха ха че на другите М3 да не са им по малки двигателите от хондата?Я сметни съотношението тегло мощност на CSL e 3,8 NSX 4,5.
Това ли е равностойно?Хонда спазва споразумението в Япония да не прави коли над 280 коня.Къде са ти М3 ките?2007 ма година с 420 коня не могат да дадат по добро време.И хондата на мокро на всичко отгоре.
Правилно забеляза че хондата е така направена че превъзхожда БМВ то.За това Гордън Мъри я харесва толкова.Шасито и е уникално и десетилетия по късно направени коли от БМВ не могат да се мерят с него.
Но да оставим хондата тя е шедьовър и само факта че БМВ още не може да направи такава кола е показателен.
Да се върнем на статията.
Nissan GTR наши дни БМВ,му събира пушилката щото с двигател 4,4 турбо 8 цилиндъра нито на драг а още по малко на писта може да го доближи дори.
Продължавай да чакаш БМВ да направи такава кола.Някой ден слънцето може да огрее и твоя баварски г...
Коментиран от #55, #56
19:15 31.08.2013
55 Dr. Dick
До коментар #54 от "Easy ryder":
19:57 31.08.2013
56 Dr. Dick
До коментар #54 от "Easy ryder":
кАжи честно, къде видЕ вода?? На 5:30 слънцето така ми блесна в очите, че чак исках сенника да пусна.Даже и на измислици сте способни само и само да се оправдаете
Нали сравняваме топ версиите, които са правени за писта? Не ти харесва идеята. Дай да взмем бмв 316 да сравним с нсх, тогава е равностойно
Айде стигат ти толкова хранилки май за днес.
И нека ОРИЗА бъде с теб
Коментиран от #58
20:04 31.08.2013
57 триста итридесети
До коментар #52 от "Easy ryder":
нали нсх-а е супер изчислена кола дето БМВ нямат аналог бе, какво взе да го усукваш сега .... килограм към кон, мокро, вълната ми пречи,земи се стегни малко, виждаш че цлса е по-добър, кажи го, какво толкова като е по-добър
20:31 31.08.2013
58 Easy ryder
До коментар #56 от "Dr. Dick":
Яденето на мазни вурстове ти се е отразило на зрението.По цялата писта се виждат мокри участъци и така блестят че ти се иска да пуснеш сенника.Значи ще сравняваме топ версия на БМВ от2004 та с версия на Хонда от 2002 на шаси от 1990-та.И ако може хондата да е на мокро че да може БМВ то да блесне.
Интересно защо М6,М3 не могат да са поне толкова добри като тази стара Хонда въпрки 500 коня мотори.
Ами дай да видим и топ версията на БМВ сравнена с GTR.Айде за LFA няма да ти искам че там съвсем ще се разплачеш.
И между другото в Уикипедия са решили да не слагат в класацията коли които не са потвърдили времената си с видео за да не стават грешки като онази с нисана 7:18.Странно e че Порше е потвърдило само 7,24 с gt2 rs.
И в Топ гиър GT2 е доста надолу от нисана а уж са равностойни даже поршето е 300 кила по леко.
Коментиран от #59, #60, #61
20:52 31.08.2013
59 Dr. Dick
До коментар #58 от "Easy ryder":
Тия "мокри участъци" сигурно са от силното слънце.
БМВ М3 CSL се произвежда ДО 2004 и ОТ 2002. Въпросът не е в конета, а в кубатурата. И двата двигателя имат еднакъв работен капацитет - 3200 кубика, по 6 цилиндъра, хондата е по-лека, а на пистата вали слънце
А защо Лексът ISF не може дори да се доближи до времето на М3, въпреки преимуществото си с 1 литър работен обем? И тук пак ядеш ОРИЗ
Уикипедия не е единствения източник на информация. Самата писта си има сайт и както винаги си с информация от вестник Уикенд: http://nurburgringlaptimes.com/lap-times/lap-times-top-100/
и 6-7 секунди не са малко, все едно да успееш да изядеш 6 - 7 кила ОРИЗ наведнъж
Коментиран от #64
21:32 31.08.2013
60 Dr. Dick
До коментар #58 от "Easy ryder":
23:59 31.08.2013
61 Dr. Dick
До коментар #58 от "Easy ryder":
v ВзЕми тоя вурст с ОРИЗ да имаш и за цЕла нощКоментиран от #62
00:01 01.09.2013
62 HAHA
До коментар #61 от "Dr. Dick":
как може да сравняваш една толкова легендарна марка с бмв които не са постигнали нищо и няма да постигнат нищо а бмв са една НЕМСКА БЕЗДУШНА КОЧИНА КАКВАТО КАРАШ И ТИ !!!01:07 01.09.2013
63 Валентин Маджиров
02:37 01.09.2013
64 Easy ryder
До коментар #59 от "Dr. Dick":
Ха ха даже не знаеш кога се е произвеждало CSL.1400 бройки са направени през 2004 година.Специални състезателни пружини,амортисьори.Скоростна кутия с електронен съединител,карбонови елементи за да се олекоти още,всички шумови изолации са изхвърлени даже радио няма.И какво става? Сравнявай двигатели с еднаква мощност Хонда не нарушава споразуменитео за 280 коня двигатели.Иначе спокойноможе да извади 400 коня от такъв мотор и нали се сещаш къде щеше да е BMW то.360 коня срещу 280 електронна трансмисия срещу ръчна.Кола от 2004 година с последните разработки на БМВ срещу такава влязла в производство 1990-та.Това ли ти е сравнението.
Я провери колко е времето на БМВ с коли до 2002 година на Нюрбургринг.Що така няма по добри времена нали уж са големи спортисти.Не стига това ами дори М3 и М6 с гигантски двигатели пак са зле.
А си тръгнал с Nissan GTR да ги мериш.Жалки баварски кошници с огромни мотори сложени на куци купета,резултатът е ясен и добре се вижда на клипа от статията.
А ето ти и нещо за гледане:
Две почти еднакви коли (поршето е много по леко) карани от един и същи човек на една и съща писта при еднакви условия
http://www.youtube.com/watch?v=lnmpIqFoYtg
http://www.youtube.com/watch?v=lnmpIqFoYtg
Коментиран от #65, #66, #67, #68
15:19 01.09.2013
65 триста итридесети
До коментар #64 от "Easy ryder":
ей, не се спря, нали помниш от 1500 кубика колко коня коня вадят от бмв? така че бмв най-добре знаят как се вадят коне, хонда могат само да се учат, и това са правили.знам че помниш, ма да го напиша пак - от кубиче - конче, и нали помниш кой взима титлата с тоя двигател през 1983 ?
и това споразумение откъде го измисли - да ограничават конете - в япония !!! - дай други примери с коли произвдвни по него време (1990) да видим - атмосферен 6-так 3200 кубика и ТЕ ЛИ СА 280 КОНЯ --- чак си вярваш
Коментиран от #69
16:01 01.09.2013
66 триста итридесети
До коментар #64 от "Easy ryder":
М3 CSL се е произвеждал от септември 2003 до декември 200416:02 01.09.2013
67 триста итридесети
До коментар #64 от "Easy ryder":
а за нисана - чуплива пластмасова лагерна количка, единствената кола която като я напънеш и гаранцията отпада, егати и колата, с едно 335Д ще го чакам навсякъде накъдето тръгнем, само след 100-на километра - аз ще пия кафе (ако няма трафик - 200км) , а той ще пълни резервоара, МА няколко пъти, щото тоя напън дето ще трябва да подържа, ще му коства един резервоар на всеки 100 кмКоментиран от #72
16:13 01.09.2013
68 Dr. Dick
До коментар #64 от "Easy ryder":
Ехх, тая Уикипедия ти е изпила мозъка. Всичко там е безпрецедентната истина. Само се разрови из мобиле.де и виж М3 CSL от 06 2003, 04 2003. Те сигурно имат телепорт за връщане назад във времето. Пък касетофона и корите са им все така на място. Ето че пак си се информирал от вестник УикендПроизводството е стартирало 2002-ра, кога са реализирани е друг въпрос.
Иначе постовете са ти предимно пълни с оправдания с мокри писти, някви безсмислени измишльотини като споразумения и "беше, щеше и можеше", е ама не може
За М3 Е90 8:05, а за ISF 8:18. Дори "бавните" М5 и М6 са с няколко секунди по-бързи. През целия разговор така и не ти се говореше за тоя лексъс, ама нищо то е разбираемо
Намирам за прекалено глупаво да си повтаряме едни и същи неща. Фактите са си факти и със "щеше, ако беше и можеше" няма да се променят.
16:17 01.09.2013
69 Easy ryder
До коментар #65 от "триста итридесети":
Не се изкзавай неподготвен.Nissan Skyline R 32 gtr чувал ли си?2,6 turbo 280 коня.
Любима кола на тунерите,изхвърлят допотопния БМВ двигател от е36 и слагат такъв за да има мощност и надеждност.
Този двигател е умишлено ограничен заради това споразумение.Само с бутване на компа без други промени стигаш до 400 коня.При хард тунинг такъв мотор отива на 1600 конq.
А за помнененто помня добре ама ти не помниш.БМВ не са измерили никъде 1500 коня.Но е известно че двигателят им е бил трошлив и неустойчив.Поради това нямат дори една титла въпреки напъните си.
За Хонда няма да ти обяснявам тотална доминация като доставчик на двигатели.С техните двигатели Сена ,Прост,Менсъл ит.н. къртят конкуренцията докато БМВ едвам финишира.
Така че БМВ се учи от Хонда а не обратното.
Хонда е печелила победи във формулата далеч преди БМВ.
Не се пънете да сравнявате БМВ с Хонда .Хонда е технология и дух,БМВ е показност за да се вземат парите на балъците.
Коментиран от #70
16:22 01.09.2013
70 триста итридесети
До коментар #69 от "Easy ryder":
пак се въртиш, коя атмосферка 3200 кубика серийна кола е ограничена на 280 коня през 1990 год.?17:06 01.09.2013
71 Easy ryder
Ей това ви е обяснението на мощноста.Като не знаете нещо не бързайте да се цепите.
Що се отнася до годините на производство на csl данните са различни но най старите са:
BL95: European-spec CSL coupe (LHD): 05/2003 through 12/2003
.Реалните продажби са 2004 година в голямата си част.2002 не е било произведено НИЩО от този модел.
Понеже на Нюрбургрин сравнението на сухо и мокро не е коректно погледнах тестове на "Цукуба". Теста на Хонда NSX R от 2002 ра е 1,0392 а на БМВ csl 2003 e 1,0688.
Така че каквото и да говорите е срамота най доброто БМВ правено някога от моделно семейство излязло след 2000 година да е съизмеримо с Хонда от 1990 с 80 коня по слаб мотор.
А през 1990 та няма да говорим какво е било произвеждано от БМВ и какво време е давало на писта.
Коментиран от #73, #74
17:27 01.09.2013
72 Easy ryder
До коментар #67 от "триста итридесети":
Тая глупост въобще няма да ти я коментирам.Нали видя какво стана с М6 на клипа.Ти искаш 3,5 дизел да се пънеш.С един резервоар се минават поне 400 километра така че не знам къде ще си пиеш кафето.Направо си смешен.Коментиран от #75
17:32 01.09.2013
73 триста итридесети
До коментар #71 от "Easy ryder":
като бургия го усукваш !!!дай конкретен модел с атмосферен двигател 3200 кубика, да е 280 коня произведен 1990 година
18:07 01.09.2013
74 триста итридесети
До коментар #71 от "Easy ryder":
така: НСХ е 2977 кубикапроизвежда се от 1991 година
ИЗОБЩО НЯМА ОГРАНИЧЕНИЕ НА МОЩНОСТТА, а тя 277 коня
277 коня при 7300 !!! оборота
може да е имало такова някакво "car market" споразумение, но то НЕ ЗАСЯГА НСХ, аре чупаро
18:16 01.09.2013
75 триста итридесети
До коментар #72 от "Easy ryder":
прав си че се минават 400 км, с един резервоар но с 335д щото оня китюк ще го изгори за 100 км18:18 01.09.2013
76 Ahil
Да се сравнява Хонда с БМВ е смешно.Те дръпнатите очи правят вече хуманоиди,а немските каски слагат 5,6,7,8 турбо компресори.Освен порше други спортни автомобили швабите нямат.
19:28 01.09.2013
77 триста итридесети
що не е 280, после от 1996 3.5 V6 постига огромните 205 коня, и го правят чак до към 2005 !!!
А!! сетих се, щото после променили "магазинското" споразумение 3.5 моторите да са до 205 коня
21:46 01.09.2013
78 триста итридесети
00:16 02.09.2013
79 триста итридесети
Коментиран от #80
00:16 02.09.2013
80 Easy ryder
До коментар #79 от "триста итридесети":
Понеже явно не схващаш въпреки подробните обяснения ще ти кажа че Хонда през 1989 година имат атмосферен двигател 1,6 литра с мощност 160 коня.През 1999 вече имат 2000 кубика с 250 коня.Ако искаш можеш да си умножиш да видиш от 3000 кубика какво са можели да изкарат.
За това ти цитирах преди това че Нисан спокойно са вадели над 400 коня от 2,6 мотора си но са сложили умишлено ограничение заради споразумението да не се произвеждат коли над 280 коня.
Понеже много приказваш дай да видим БМВ какво са направили през 1990 та и какво време е дало на пистата.Те поне споразумения не са спазвали но като гледам кой знае колко не им е помогнало това.
Що се отнася до Nissan GTR с тоя дизелов коптор може да го видиш само докато се отдалечава като потегляте.Градския му разход е около 15.Резервоара е 74 литра.По груба сметка ще мине близо 500 километра при този разход.Твоите тъпи измислици за 100 километра показват само колко си неграмотен.
Но това за любител на БМВ е нормално.
Коментиран от #81
22:18 02.09.2013
81 триста итридесети
До коментар #80 от "Easy ryder":
не ми се занимава пак с тебе, веднъж си играх два дена, показах ти, НЕ ТИ ВЛЕЗЕ в главата, немам нерви пак, само да ти нахвърлям няколко факта:- ако два двигателя са с едни и същи пропорции, но с различен кубик, всичко друго е еднакво -- по-малкия ще вади повече мощ спрямо кубика си;
- не е никакъв проблем да се направи двигател 1500 кубика 1450 коня за бмв, те го имат още през 1983, блока е от тогавашната 3-ка,проблема е другаде;
- с моята съм "постигал" разход около 30 на 100 на магистралата, може и още, прави сметка че гтра е с 200 кила по-тежък и с турбини;
- 335 е 3.0 литров дизел с около 280 коня, новата е над 300 коня, разхода и при жега е поне 2 пъти по-малко от гтра при да речем 240-260 -280, а с такава скорост вярвай, ще виждащ как стрелката на горивомера се движи
Коментиран от #84
00:11 03.09.2013
82 триста итридесети
00:47 03.09.2013
83 Dr. Dick
09:40 03.09.2013
84 Easy ryder
До коментар #81 от "триста итридесети":
Понякога забравям колко ограничен и некомпетентен си.Първо двигател 2000 кубика ако е 200 коня и запазиш всичко друго същото но го направиш 4000 кубика няма да е 400 коня а 450 горе долу.загубите от триене и ред други неща които няма да разбереш допринасят за това.
така че ако 1,6 литров атмосферен мотор е 160 коня 3 литров такъв минимум ще е 320.
Не повтаряй като папагал как БМв било казало че има 1450 коня мотор за една минута и после гръмвал.Не се знае колко коня е бил но е гръмнал не ведъж.Така че БМв не ги бива в тази работа много и не ми ги давай за пример.
Що се отнася до разход и аз съм карал БМВ е34 с 200 и разхода беше над 20.Оказа се че при същата скорост един Акорд ми даде около 16.И двете коли бяха с 5 скорости.
Колите с турбини горят по малко при същата мощност от атмосферните заради по голямо КПД на двигателя.
Разходът на дизелова кола е с около 20-30% по нисък при същото каране.Ако дизел гори 6 бензина гори долу 8 при горе долу еднакви купета.
При разход 11 на сто на магистрала със 130 на нисана коло мислиш че ще гори при 200 може би очакваш разход 60 на сто за да ти се изпълни прогнозата че щял да мине 100 километра с един резервоар?
Като покараш Нисан тогава се изказвай по този смехотворен начин.
Коментиран от #85, #86, #87
21:13 03.09.2013
85 триста итридесети
До коментар #84 от "Easy ryder":
браво бе, нова физика откри, че и на мене вика глупав,ти си бил много прост бе, че и нахален, не ми се занимава с тебе казах ти, някой друг ако иска да пробва, ... загубите от триене ... бреее , ами загубите от центробежните сили къде са? или загубите от КПД,
значи 1500 кубила 1450 коня, според специалисти, взимат купата със Ф1 с тоя двигател, за хиляден път го пиша, и значи като удвоиш става 3000 кубика - 2900 коня --- през 1983 година, а хонда през 1991 прави 3000 кубика 277 коня - егати разликата А?
Коментиран от #88
14:01 04.09.2013
86 триста итридесети
До коментар #84 от "Easy ryder":
колите с турбини може и да горят повече - особено ако са по-тежки и с два блокирани дифа14:04 04.09.2013
87 триста итридесети
До коментар #84 от "Easy ryder":
разходът на 335д 300 коня при 240+ км/ч е поне 2 пъти, (да не кажа 3) от гтра защото: разликата в КПД е огромна при тази мощност, е само на задно, е по-лек, е с по-добра аеродинамика (предполагам, и да не е = ще са близки), и ЗАЩОТО Е БМВ14:11 04.09.2013
88 Easy ryder
До коментар #85 от "триста итридесети":
УФФФ направо биеш собствените си рекорди по глупост.Сравняваш ми двигател с турбина с атмосферен двигател.Първия може да издържи 5 минути в максимален режим втори десетки хиляди километри.Загуби от центробежни сили ХА ХА ХА.
Какво знаеш ти за центробежните сили?Знаеш ли от какво зависят първо тези сили?Вземи да прочетеш малко че си смешен.
ЗАГУБИ ОТ КПД ХА ХА ХА ХА ХА . Направо строши глупомера не го пиши другаде че ще ти смеят и децата.
БМВ не е вземало купа нещо бъркаш , мощността е предполагаема и то за малко в квалификация.БМВ не успява да направи здрав двигател се влачи по опашката на формулата.
Нищо не знаеш за ГТР и за това пишеш простотии.ГТР не е с блокирани дифове не знам от къде ги вадиш тия простотии.
Колите с турбини при същото каране горят по малко от атмосферните защото КПД е по голямо това го запомни.Не си измисляй как щял да гори три пъти повече.
Просто нямаш шанс с БМВ да победи Nissan GTR каквото и да си измисляш няма как да стане
23:53 04.09.2013
89 ERETA2
До коментар #4 от "Ahil":
AHIL MLUKNI19:12 05.09.2013