Темата за разход на гориво е обширна и често е тема за спор, независимо дали става въпрос за публикации в социалните мрежи, сбирка на автомобилно събитие или пък дори разговори между високопоставени лица в някои от най-големите автомобилни компании. Доказателство за това е пререкание между Nissan и Toyota в което основна тема е именно разхода на гориво между два подобни кросоувъра – X-Trail и RAV4.
Хибридният Nissan X-Trail използва интересна система с бензинов двигател, чиято единствена цел е да зарежда батерията, която сама по себе си задвижва електромотори. Според официалните цифри, този модел харчи 6.1 литра на 100 километра. В същото време, хибридна Toyota RAV4 с традиционен тракт, комбиниращ бензинов двигател и електромотор постига разход от 4.7 литра на 100 километра според официалните данни.
Изглежда това не е вярно според Александър Пеканяц, продуктов мениджър на Nissan Australia за X-Trail. “ "„Мисля, че разхода на гориво е специфична тема. Ще го оставим във вашите ръце да направите тестовете в реалния свят. Но от много статии, които видях за RAV4 Hybrid, не можете да стигнете до 4,8 ( литра на сто километра )", заяви той, цитиран от Carsguide.
Nissan продължава да твърди, че системата e-Power осигурява превъзходно шофиране. Според Адам Робъртсън, заместник-директор на Техническия център на Nissan в Европа, X-Trail се шофира „По-скоро като електромобил и от нашия опит с електрически автомобили знаем, че клиентите го обичат“. Електромобилите имат най-високото ниво на удовлетвореност при ускорение и това не е само откровеното представяне за автомобили като Porsche Taycan. Това са всички електромобили. Знаем също, че традиционните хибриди имат най-ниско удовлетворение. Искахме да уловим клиентското изживяване, което наистина им харесва, и да го внесем с e-Power."
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Така е
Имайки дългогодишни-3 години впечатления от това задвижване, Тойота може да стигне 4.7 среден разход. Особено в държави с ограничение 120.
Ще помоля дезинформатора дрън-дрън да спре да публикува разхода на 3 модела хибрид-бензин-дизел.
Нищо общо няма с действителността.
Престанете без хабер да си имате от хибрид Тойота да обяснявате как на магистрала гори много повече от дизел.
А един с Камри публикува смехотворни данни за разход в град и магистрала-едни и същи.
Съберете си главите и разберете, че Тойота хибрид наистина е изненадващо добър във всичко. А разхода на мощните хибриди е огромна изненада.
Коментиран от #2, #5, #6
09:52 20.02.2023
2 Факт
До коментар #1 от "Така е":
Дизела умре.Лукойл 1.15 лева литър пропан бутан 2.89 левостотинки литрр диезел ама не Вин.Дакия Драгстер харчи 7/100 средно и ти излиза с 3лв по евтино да изминеш 100км отколкото с дизел харчещ 4/100 средбо 1.6 на фяу ве.И не ми пука за седната цена във Фюело която качва пропан бутана до 1.19 щото.Люкойл има 220 бензиностанции а омв около 100 а такива като Зара и Дезолор с краденият дизел от трактори имат по 7.Дизела умре.За меките хибриди некой друг пат ше ви разпраам
Коментиран от #3
09:59 20.02.2023
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Факт
До коментар #1 от "Така е":
Всеки модерен хибрид по Адкинсън ама не Роуънд харчи $редно между 4-5 литъра на 100 километъра.Сирич при цина средна от 2.60 литъръ на газолина и 2.90 на дизела е ясно кое е по евтинотои от кое се пести.10:29 20.02.2023
6 Факт
До коментар #1 от "Така е":
Ето рекламата на Тойота11:16 20.02.2023
7 Така е
При излизане на новия Рав 4.7 беше заявен разход по стария цикъл. Година по-късно в Европа дават около 5.5 по wltp. Като за Камри е 5.3. Някъде по света какво се обявява не знам.
Аз съм правил 5-6х в БГ среден разход 5. С по-малко магистрала.Около тези стойности се движи разходът на Камри,Рав,Авалон,Хайландер-еднакво заднижване.По-малките надолу.
Компютърът на Тойота отчита с грешка от0 до 0.1.
Това въобще не е така при повечето други марки.
Всеки се цепи и дава разходи кой както му падне.
11:54 20.02.2023