Last news in Fakti

12 Март, 2023 13:15 5 969 12

BMW Е30 от 1989 г. бе продадено за почти 100 000 евро

  • bmw-
  • m3-
  • e30-
  • кабриолет-
  • търг

Това М3 кабрио е с механична и козметична реставрация, завършена от BMW Group Classic

BMW Е30 от 1989 г. бе продадено за почти 100 000 евро - 1

BMW E30 M3 Кабриолет е рядък и много търсен класически автомобил. С произведените само 781 екземпляра от версията кабриолет е изключителна рядкост да видите някой обявен за продажба или дори на пътя. Сега обаче, един от тези култови автомобили беше продаден от Collecting Cars за сумата от 95 500 евро.

BMW Е30 от 1989 г. бе продадено за почти 100 000 евро

Този конкретен екземпляр E30 от 1989 година е с пробег от само 80 407 километра, което го прави сравнително свеж предвид възрастта му. Тази кола е и основно реставрирана от BMW Group Classic, което я прави още по-ценен класически автомобил, като реставрацията е, както механична, така и козметична.

BMW Е30 от 1989 г. бе продадено за почти 100 000 евро

2.3-литровият четирицилиндров двигател с атмосферно пълнене, задвижващ този M3 кабриолет, е съчетан с петстепенна ръчна скоростна кутия, която задвижва задните колела на автомобила. Колата е боядисана в цвят Macao Blue Metallic, а интериорат е черен с кожени акценти. Предни спортни седалки, M-spec волан, климатик и радио BMW Bavaria C Electronic са част от интересните характеристики на автомобила. Купето на автомобила е допълнено от комплект оригинални и реставрирани лети джанти.

BMW Е30 от 1989 г. бе продадено за почти 100 000 евро

Както споменахме, това BMW E30 M3 кабриолет от 1989 г. е напълно реставрирано от BMW Group Classic, с богат набор от документация за него. По време на реставрацията автомобилът получава смяна на двигателя с мотор и трансмисия от BMW M5 . По-късно обаче този силов тракт отново е заменен с правилния двигател M3 тип S14 и трансмисия от BMW Group Classic.

BMW Е30 от 1989 г. бе продадено за почти 100 000 евро

Като част от пълното механично възстановяване са сменени скоростна кутия, зъбни колела, спирачни маркучи, маслен радиатор, карданен вал, задвижване на задния мост, ауспух, климатичните тръби и доста други детайли. Според продавача автомобилът е в отлично вътрешно и външно състояние.

BMW Е30 от 1989 г. бе продадено за почти 100 000 евро

Боята Macao Blue Metallic наскоро е освежена с воден лак и изглежда фантастично. Няма известни механични или електрически проблеми с всички възли и агрегати. BMW Service Dusseldorf извършва последното обслужване през юни 2021 г., което включва годишна поддръжка, както и смяна на спирачни дискове и накладки.

BMW Е30 от 1989 г. бе продадено за почти 100 000 евро


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 девил

    30 1 Отговор
    Хубава е 30 браво
  • 2 Смех

    21 22 Отговор
    На 80407км му сменили двигателя,скоростите,електрониката и т.н. но ако питате някой БМВ фен до утре ще ве обяснява колко здрави коли били.

    Коментиран от #3, #10

  • 3 Така е

    12 24 Отговор

    До коментар #2 от "Смех":

    От колите произвеждани в тези години единствено Ауди80 все-още може да се види по пътищата.

    Коментиран от #4

  • 4 Не е точно така

    23 8 Отговор

    До коментар #3 от "Така е":

    Не позна.Мерцедес 190 и 124 не се спират от каране.Пълно е с такива милионници по нашите пътища ,а такива БМВ я видиш един път в месеца я не.

    Коментиран от #5

  • 5 Смех 😆🤡🤣

    11 8 Отговор

    До коментар #4 от "Не е точно така":

    То е36 и е40 труено се срещат ти за е30 мечтаеш да видиш
  • 6 ЕКОТОЙ

    13 6 Отговор
    Явно не си излизате от панелките , затова не виждате...

    Коментиран от #7

  • 7 Ти пък

    3 9 Отговор

    До коментар #6 от "ЕКОТОЙ":

    на село всеки ден ги виждат защото се движат основно там.
  • 8 Евроатлантик

    4 13 Отговор
    И едно евро не давам за това боклуче!
  • 9 Хаха

    5 0 Отговор
    Класика !
  • 10 Нищо не са

    6 2 Отговор

    До коментар #2 от "Смех":

    Нищо не са сменили , боядисано с нова тапицерия , къде произвеждат двигатели че и аз да си купя 😅
    На баща ми е 30 то си върви на над 300 Хил всичко оригинално даже съединител не е сменян !
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Знайко

    2 0 Отговор
    Който не е карал такъв автомобил-да не коментира! Не случайно му викат Хулигана на магистрала! Купето е добро , но кабриолета е невероятен. За да няма усукване праговете са високи по 40 см и влизаш като във формула. Съответно това снижава центъра на тежестта и колата изглежда като останалите но е в пъти по стабилна. Зимата се слага един чугунен радиатор с 8 ребра в багажника и газ до дупка, да видиш не върви ли баварката на сняг! Не си спомням точно какво намествахме по гюрука, но нямам добри спомени. Легендарен леген!