13 Март, 2023 09:32 28 131 41

Вижте колко е поскъпнал този дизелов Mercedes W124 за 28 години

  • mercedes-benz-
  • w124-
  • e 300 diesel-
  • търг
Вижте колко е поскъпнал този дизелов Mercedes W124 за 28 години - 1

Дизелов Mercedes-Benz W124 E 300 Diesel бе продаден на търг за рекордна цена. В САЩ Bring & Trailer успя да продаде такъв екземпляр за... $152 607. Става дума за стандартна E-класа с атмосферен дизел. За сравнение, новото поколение Mercedes-AMG E 63 S W213 може да бъде закупено за $112 800, като дори с всички опции сегашният супер седан ще бъде по-евтин.

Вижте колко е поскъпнал този дизелов Mercedes W124 за 28 години

Любопитното е, че дизеловите коли не са толкова популярни в САЩ, а още по-изненадващо, че рекордът е поставен от Mercedes-Benz E 300 с 3.0-литров атмосферен двигател OM 606. Задвижващият агрегат на този автомобил е комбиниран с четиристепенен автоматик и развива мощност от 136 конски сили и 210 Нм въртящ момент. Задвижването е на задния мост.

Вижте колко е поскъпнал този дизелов Mercedes W124 за 28 години

От 1995 г. насам белият Mercedes-Benz е изминал само 9 763 мили (еквивалент на 15 700 километра), а състоянието на каросерията и интериора отговаря напълно на този нищожен пробег. Има документи, потвърждаващи безаварийната история на колата и сервизни доклади от дилъра за всички интервенции по колата. „Гаражният“ статус на седана се напомня и от оригиналните гуми Pirelli, произведени през миналия век.

Вижте колко е поскъпнал този дизелов Mercedes W124 за 28 години

Седанът е добре оборудван с електрически люк на покрива, алуминиеви джанти, електрически предни седалки, климатик, круиз контрол и аудио система Alpine. Любопитни детайли са отворите за въздух в предния десен калник и т.нар. панорамна чистачка. Всичко по автомобила работи безотказно.

Вижте колко е поскъпнал този дизелов Mercedes W124 за 28 години


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 48 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Пич

    96 7 Отговор
    Велика кола ! Навремето имах изпълнение Лоринзер , и още съжалявам , че не си я оставих !

    Коментиран от #3

  • 2 ТИРбушон

    19 115 Отговор
    Не куц, ами мнооооо куц кон.
  • 3 Смех 😆🤡🤣

    18 115 Отговор

    До коментар #1 от "Пич":

    Какво и е великото велик гнилоч

    Коментиран от #4

  • 4 Име

    90 5 Отговор

    До коментар #3 от "Смех 😆🤡🤣":

    погледни снимката от долу и пак се изкажи неподготвен.

    Коментиран от #5

  • 5 Смех 😆🤡🤣

    20 87 Отговор

    До коментар #4 от "Име":

    Калници прагове и брони на тия баклюци гният по норматив.Снимали една читава останалите отдавна са минали през пресата

    Коментиран от #33, #38

  • 6 Димитър

    51 8 Отговор
    Като гледам снимката на преден десен калник това трябва да е Е300 турбо дизел

    Коментиран от #11, #21

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 най добрия

    67 1 Отговор
    седан правен някога от инженери, а не като сегашните правени от счетоводители, и с най здравия шестцилиндров атмосферен ОМ606, разбира се вече морално остарял, и имаш повече колекционерска стойност заедно с вечния и най красив модел W126/пурата/, дълбоко се съмнявам дали някоя от сегашните Е или S класи на Мерцедес-Бенц ще доживеят до дълбока старост като техния дядо модел W124 и W126, предвид факта, че са натъпкани с евтина и постоянно дефектираща електроника, демек таблет на колела, но това е прогреса, в Дубай вече се транспортират по въздух с електродронове, демек хеликоптер на ток, дали и кога тук, ще поживеем и ще видим.

    Коментиран от #32

  • 10 Реалист

    64 2 Отговор
    Уникална кола. На този двигател му казват "милионера" . Имах го от 1999 до 2005 Още съжалявам че го продадох. След това се качих на чисто нова Е (2005). Не беше същото. Возия , комфорт, двигател на 124ката бяха уникални.

    Коментиран от #19

  • 11 друг Димитър

    13 13 Отговор

    До коментар #6 от "Димитър":

    Разбира се, че е турбо. Щом отворите в десния калник са "любопитна подробност". Няма турбо без тази подробност. Но,... това не е W124 до 1993 г. При тези ръждата избива бързо, а моторът не е толкова надежден като стария. Боята от август 1992 вече е друга. Абе уж е същият, ама не е. Това Е отзад сочи новото "качество". Като че ли Е класата започва от него. Ами и W 123 е Е класа.

    Коментиран от #12

  • 12 Димитър

    14 9 Отговор

    До коментар #11 от "друг Димитър":

    Ясно е че е турбо дизел.В статията го описват като атмосферен.
  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Хе хе

    27 2 Отговор
    Браво! Да се прегледа дали е ок изолацията на окабеляването, да няма напуквания и да се подкарва. Да се видят и карданните карета също за напуквания, също да не се е запушила ватата на вентилацията на диференциала. Може и да просълзява водната помпа от евакуабионното отворче, нищо сериозно. Газ до 1 милион без основен!
  • 16 Какви са тея Измислени Цени??

    8 32 Отговор
    Капани за Балъци, но никой не се лови в тях!! Мерседес 124 купе 200 Е по на 25 - 27 год Изолацията на Ел инсталацията се рони и за нищо не стават!! Никой не иска да сменя инсталацията, с тази статия някой търси Баламурници!!

    Коментиран от #31

  • 17 Пенсионер

    12 9 Отговор
    Мерцедес 190 е сглобяван и в Китай. Това са колите дето гният.Много лоша защита против ръжда. Имаше материал как да разберем по номера на шасито дали е от Китай , или Германия.

    Коментиран от #26, #30, #39, #41

  • 18 БАТ МИТКО

    29 2 Отговор
    АВТОМОБИЛЪТ Е ТУРБО-ДИЗЕЛ,ЗАЩОТО Е 135 к.с.И ИМА РЕШЕТКА НА ДЕСНИЯ КАЛНИК.МОМЧЕТА ТАЗИ КОЛА Е ЗА ЦЕНИТЕЛИ,А НЕ ЗА ДРАЗНИТЕЛИ.

    Коментиран от #20, #40

  • 19 Тиберий

    7 2 Отговор

    До коментар #10 от "Реалист":

    Качи се на Аmg и ще усетиш разликата.
  • 20 Янек

    25 0 Отговор

    До коментар #18 от "БАТ МИТКО":

    Не е турбодизел, а атмосферен ОМ606 двувалка 136к.с.Турбо OM606 в W124 няма. Монтира се турбо OM603 с два клапана на цилиндър и 143-147к.с. При Е-класата от 1993-1995 решетка на десен калник имат всички дизели без таксиджийския 4-цилиндров 200D. Не се бъркайте със 124-ката до 1993г, където перфориран калник имат само петака 250TD ОМ602 126к.с. и 6-цилиндровия 300TD OM603.
  • 21 а защо

    5 0 Отговор

    До коментар #6 от "Димитър":

    не пробваш и да четеш статиите не само заглавията… то полезно за мозъка ама кой да го знае
  • 22 Експерт

    12 3 Отговор
    Тирбушона е прав, много куц кон!!! Но много здрав!!! Имам може би една от най хубавите в БГ без една точка ражда по нея като нова много си я харесвам , но тази кола е за панаира за стари коли вече и да и се радваш през свободните дни , не може да се сравнява с новото поколение автомобили. Велика кола за времето си.
  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 А колко ли

    20 0 Отговор
    Ще струва една 28 годишна Тесла.

    Коментиран от #29

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Хе хе

    3 0 Отговор

    До коментар #17 от "Пенсионер":

    1 бр. е сглобен и в Северна Корея. Е и ? Тук у нас са си сглобявани в Западна Германия и са си бетон 190тките.
  • 27 Мерчо

    3 0 Отговор
    Имах 124 за 4 години,нищо не бях пипал,освен масло,дискове и спирачки.
    Още ме е яд ,че го продадох.
  • 28 Калата

    4 0 Отговор
    Това е най здравият и хубав автомобил създаван някога.
    В западните държави все още си ги карат и подържат,а цените са им колкото нов.
  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 Йоско

    2 0 Отговор

    До коментар #17 от "Пенсионер":

    Когато не ви дават пенсиите,глупости пишите.
    Когато са правели това олицетворение на изкуството,китайците са правели единствено пимпончета,билки за тенис на маса и бели кецове.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 40 Никси

    2 0 Отговор

    До коментар #18 от "БАТ МИТКО":

    да но не забравяй че има два 6 цилиндрови дизела , тоя с вградената решетка и хромираната лайсна на задния капак ,се слага 24 клапановия мотор ТД защото се води Е-класа , а на обикновената 124 преди фейслифта се слага също турбо дизел но 12 клапановия мотор , подобно като на 190-то 2,5тд само че с едно бутало повече , но класиката си е класика , представи си на онова време струваше 100 чанти с пари , и сега има много запазени екземпляри в мобилето , които са и доста скъпи в момента и държът цена !!!.
  • 41 Този коментар е премахнат от модератор.