Last news in Fakti

18 Април, 2023 09:17 4 296 6

Това е най-мощното и най-луксозното електрическо BMW

  • bmw-
  • i7-
  • m70-
  • xdrive-
  • 7 series

I7 M70 xDrive разполага с до 650 конски сили

Това е най-мощното и най-луксозното електрическо BMW   - 1

Преди около година BMW представи електрическата лимузина i7 и още тогава загатна, че освен представените тогава версии, ще видим и още по-мощна версия, която ще дебютира през 2023 година. Ето, че това време вече дойде и германците официално ни запознаха с върховия модел с означението M70 xDrive. Това е най-мощното електрическо BMW правено някога, разчитайки на два електромотора, един на предната ос и един на задната ос.

Системната мощност на електромобила вече достига 650 конски сили при спортен режим и до 1100 нютон метра при старт от място. Това позволява ускорение от 0 до 100км/ч в рамките на 3.7 секунди и максимална скорост от 250км/ч. Батерията е с капацитет от 101.7кВтч и според официалните данни позволява пробег до 560 километра с едно зареждане. В зависимост от станцията, батерията може да се зарежда с до 195кВ, което позволява заряд от 10 до 80 процента в рамките на около 34 минути.

От BMW представят и новия режим Max Range, който ограничава максималната скорост до 90км/ч и ограничава използването на функции като климатика, подгрева на седалките и други, за да намали консумацията на енергия. От компанията казват, че този режим е разработен за критични ситуации, когато шофьорът види, че наблизо няма станция. Колата разполага с въздушно адаптивно окачване, завиване на задните колела, както и активна стабилизираща щанга.

Отличаващи за върховата модификация са различна предна броня, характерни М прагове, както и специфичен заден дифузьор. При показания модел е избрана двуцветна комбинация, а клиентите могат да избират между осем подобни конфигурации и над 100 индивидуални цвята. Все още не са ясни цените за модела, но се очаква те да станат ясни по-късно тази година.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 11 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 резервираме

    14 1 Отговор
    десетина бройки, от хидрострой-трейс-джи пи груп-гроб дъпъсъ сме
  • 2 ТИРбушон

    15 6 Отговор
    Само на мен ли ми се струва, че е грозно🤔
  • 3 Смех 😆🤡🤣

    4 2 Отговор
    С тоя смешен батери пак спокойно можете да делите обявеният рейндж на две че и пойче

    Коментиран от #4

  • 4 400 км пробег

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "Смех 😆🤡🤣":

    са гарантирани и зимата с тая батерия
  • 5 Име не толкова късо

    2 4 Отговор
    Бронята отпред е безумна. Няма нужда от такива въздухозаборници, понеже не охлаждат нищо.
    Супер глупост е на всички нови коли изкуствени решетки и дупки, под които няма нищо.
    За съжаление в днешно време дизайна диктува. Ние потребителите искаме практичност.

    Коментиран от #6

  • 6 Антон

    4 2 Отговор

    До коментар #5 от "Име не толкова късо":

    И с какво се губи практичността на колата, от това че имала голяма решетка. Автомобил за добре платени мениджъри, собственици на бизнес и т.н. Никой в бмв не се вълнува от мнението на тъмни балкански субекти, кланящи се на автомобили, отдавна бракувани в развитие страни