В Европа продажбите на Lynk&Co 02 ще започнат през 2024 г. Компактният кросоувър от премиум подразделението на концерна Geely ще се предлага изключително в електрическа версия. Изпълнителният директор на Lynk&Co Ален Висер разказа за модела пред Reuters .
Марката Lynk&Co 02 е представена в Европа от 2021 година и досега продава само един модел - кросоувъра Lynk&Co 01. На Стария континент тя продава в Белгия, Германия, Италия, Холандия, Швеция и Швейцария. Сега Geely реши да разшири моделната гама на марката, както и географията ѝ в Европа.
Geely Lynk&Co 02 е компактен кросоувър от C-клас, произвеждан от 2018 г. Моделът е изграден върху платформата SMA, заимствана от Volvo XC40 и достига 4 448 мм дължина при междуосие от 2 702 мм.
Дизайнът на Lynk&Co 02 е направен в характерния за марката стил - с тънка псевдорадиаторна решетка и високо монтирани LED фарове. В кабината са монтирани виртуално арматурно табло и голям 10.2-инчов дисплей.
Кросоувърът Geely Lynk&Co 02 в Китай струва от 142 000 юана (€18 700), но там моделът не се продава в електрическа версия, само с двигатели с вътрешно горене - бензинови турбо двигатели 1.5 л (156 и 180 к.с.) и 2.0 л (190 и 254 к.с.), както и с хибриден агрегат с 260 конски сили.
Електрическата кола Geely Lynk&Co 02 може да бъде оборудвана с силов тракт с мощност 231 конски сили и батерия от 70 kWh, като тези възли ще бъдат заимствани от свързания с модела Volvo XC40 Recharge . Пробегът с едно зареждане може да надхвърли 450 км, а цената ще е една от най-ниските за електромобил от такъв клас в Европа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
18 зелени хилки за бензинка там!
А на ток и мита ....
тук може да надскочи и теслАта ❗
10:55 26.05.2023
2 Пробвал съм подобен плъг ин хибрид (MG)
Като изпълнение и екстри ставаше. Но дали ще издържат 100 хил. км не се знае.
То и Алфа е хубава, но като ти падне стойността с 50% за 18 месеца и се чудиш какво става.
Коментиран от #3
11:28 26.05.2023
3 Същия
До коментар #2 от "Пробвал съм подобен плъг ин хибрид (MG)":
хибриден го карах като кола под наем в Испания преди 2 месеца...Ужасяващ разход при нормално магистрално каране 130-140, след 180 изобщо не се представя като за 260 к.с., посредствено качество на сглобката и неприятни на допир/груби пластмаси, лоша функционалност и използване на интериора за размерите на колата, усеща се тежка и не-маневрена... и субективно, но като всяка нова кола миришеше на "ново", но тук си миришеше на евтина китайска пластмаса... все едно си в DECATHLON.... Иначе за града и на сфетофара - представя се нормално за хибрид.... а да и ужасни менюта за боравене и свързаност...
15:03 26.05.2023