Стотици милиарди инвестиции в технологии за автомобилната индустрия обещаваха да променят начина, по който ще се придвижват хора и стоки. 400 млрд. долара за последните 10 години бяха насочени към новите концепции за електрическа, свързана, автономна и споделена мобилност. 100 млрд. от тях отидоха конкретно за електрифицирането, свързаността и технологиите за автономно управление само през последните 24 месеца. Докъде e стигнала индустрията на модерния транспорт ще покаже TRUCK EXPO 2023 – от 8-ми до 10-ти юни в Пловдив, на територията на Международния панаир.
Искахме да предложим нов и различен начин за представяне на иновациите в транспорта, защото превозните средства с инвестиционно предназначение са флагман на високите технологии и оборудване в автомобилите, казват от Асоциацията на автомобилните производители, организатор на TRUCK EXPO. По думите им освен специалистите в сектора и професионалната публика, така могат да бъдат приобщени дори хора, които нямат никаква връзка с камионите, но се интересуват от развитието на технологиите и новите концепции за мобилност. А изложителите на TRUCK EXPO 2023 са подготвили десетки нови технологии и модели, които ще бъдат представени за първи път в България. Ето някои от тях, които ще предизвикат интереса на посетителите на изложението.
Какво ще кажете за off – road пакет при тежкотоварни автомобили? DAF ще представи част от новата си гама тежкотоварни Construction автомобили, проектирани за работа в тежки условия. Иновативни кабини, оптимизирана силова линия, off – road пакет и много други полезни функции ще изненадат професионалистите, а за масовата публика ще бъдат истинска атракция.
MAN също вече разполага с 360-градусово виждане през система с камери, вместо конвенционалната система с огледала за следене на пространството около автомобила. Марката за първи път ще покаже тази технология на TRUCK EXPO 2023, където премиерата си за България ще направи и последното поколение силово предаване на MAN Truck, което дава още по-добра горивна икономичност.
В лекотоварния сегмент също ще имаме премиери на TRUCK EXPO 2023. TOYOTA Prоace Family дебютира за българският пазар с пълна гама модели с напълно електрическо задвижване. Всички те се предлагат и с конвенционални двигатели на дизел и бензин, но само помислете за свободата да правиш бизнес с нулеви емисии, при това на 3 пъти по-ниска цена за придвижване, в сравнение с конвенционален двигател (при зареждане от локален източник)!
Cool! Наистина е така и в сферата на ремаркета и полуремаркета, чийто производители са подготвили новости, с които да впечатлят професионалистите. Очаквайте премиерното за страната ни полуремарке KRONE Cool Liner с хладилен агрегат Celsineo. Бордовите полуремаркета Krone Profi Liner и Mega Liner, които също ще бъдат представени на изложението, могат да се похвалят с нов тип портални врати и под за улеснена експлоатация, а в тъмното вече ще се виждат отдалеч с последната генерация стоп светлини на Hella (Gen.2).
Ще повдигнем завесата и за самосвалното полуремарке SCHMITZ CARGOBULL SKI 24 SL 7.2 за превоз на инертни материали и скална маса, оборудвано с ново поколение шаси, оптимизиран самосвален кош и увеличен полезен товар. Моделът беше представен за първи път на специално събитие по повод 25-годишнината на завода в Гота, Германия. Вижте го в три версии - STANDARD, LIGHT и HEAVY-DUTY в зависимост от приложението му и с четири различни дължини – 7.2 м., 8.2 м., 9.6 м. и 10.5 м.
Има и още новости от тази марка - хладилното полуремарке SCHMITZ CARGOBULL SKO SMART EXECUTIVE вече е оборудвано с последно поколение телематична система TrailerConnect®, която предоставя широк обем от информация на потребителя, а хладилният агрегат S.CU V2.0 е с електродвигател с батерия.
TRUCK EXPO 2023 ще отвори врати на 8-ми юни от 10:00 часа на откритите площи на територията на Международен панаир Пловдив. Официалното откриване ще бъде в 11:00 часа, а от 13:00 ч. на щанда на FORD TRUCKS Ути Бъчваров ще приготви вкусна храна, с музика, настроение и много изненади за посетителите, по повод 30-годишнината на компанията.
Входът е свободен след регистрация. Вземете своя безплатен пропуск от тук: https://truckexpo.eu/visitors/registration-2.html.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ИВАН
Коментиран от #2
10:47 07.06.2023
2 Никси
До коментар #1 от "ИВАН":
говориш глупости ми се струва , всички камиони и автобуси си от евро 5 и евро 6 са снабдени с катализаторни колектори в азспусите и имат една добавка адбу система която да не замърсява въздуха , на определен модел може момент тази течност си има дюза която пръска директно в азспуха на автомобила , било то товарен пътнически или товарен автомобил , не как па в цяла Америка там Маковете не замърсяват и разни Петърбилди и Волво , там 85% икономиката им се вози на тези камиони ,пък тука все ви се вижда мръсно не мога да ви разбера , че и в света има столични Градове къде къде по голями от наща София , много се навъдихте платените еколози и подрипвате за много пари ми се струва , а защо не садите дървета в гората например а ги само сечете , те от там е проблема в Софийското бившо блато, то по твойта логика в Европа транспортния бизнес трябва да спре , е тогава знам сещаш ли се какво следва после от тук на татък без транспорт , било влакове , самолети , кораби и камиони , няма начин просто !!!!.Коментиран от #3
11:50 07.06.2023
3 До наивника
До коментар #2 от "Никси":
Хаха и ти мислиш че тия ад блу и му много действат ли.Второ мислиш че всеки ги слага ли трето мислиш че с дъртия автопарк не замърсяват ли.Коментиран от #5, #6
11:58 07.06.2023
4 Никси
11:59 07.06.2023
5 Никси
До коментар #3 от "До наивника":
дъртия автопарк ни замърсява , защото ни е НЕКАЧЕСТВЕНО ГОРИВОТО и второ почти всеки трети не прави обслужване на време на автомобила си , трето има коли които им предстоят основни ремонти на двигателите но Ганьо го кара през просото докато не умре напълно мотора , и четвърто от всяко дърво свирка не става , има хора които не знаят как се отваря предния капак на двигателя или пък да си видят пръчката за маслото и паро въздушния клапан за течността на охладителната система !!!.12:08 07.06.2023
6 Никси
До коментар #3 от "До наивника":
карал съм камиони с евро 5 и знам как му действа адблуе системата , това не търпи примеси и щом е сложено там има значение за самия камион !!!.12:14 07.06.2023
7 ИВАН
Коментиран от #8
12:48 07.06.2023
8 Никси
До коментар #7 от "ИВАН":
ако живее в Швейцария там наистина влаковете са по чисти , но за Австралия с тия дизелови локомотиви дето теглят огромни композиции на дали , но влака няма да ти спре до Кауфланд или Лидъл или до Мола а ще ти спре Камиона или Буса , напротив влака е до големия завод , склад или база и после вече с камионеро , сега разбрали ме какво искам да ти кажа , ако можеш да вденеш въобще в горния багаж над тялото ти ? едно време може да сте яздили и волове с каруци , сега е друго време и гледай само напред !!!.14:03 07.06.2023