Last news in Fakti

7 Юни, 2023 09:04 2 292 8

TRUCK EXPO 2023 отваря врати на 8-ми юни в Пловдив

  • truck expo-
  • truck expo 2023-
  • камиони-
  • пловдив-
  • мобилност

Автомобили и технологични иновации на новата мобилност

TRUCK EXPO 2023 отваря врати на 8-ми юни в Пловдив - 1

Стотици милиарди инвестиции в технологии за автомобилната индустрия обещаваха да променят начина, по който ще се придвижват хора и стоки. 400 млрд. долара за последните 10 години бяха насочени към новите концепции за електрическа, свързана, автономна и споделена мобилност. 100 млрд. от тях отидоха конкретно за електрифицирането, свързаността и технологиите за автономно управление само през последните 24 месеца. Докъде e стигнала индустрията на модерния транспорт ще покаже TRUCK EXPO 2023 – от 8-ми до 10-ти юни в Пловдив, на територията на Международния панаир.

Искахме да предложим нов и различен начин за представяне на иновациите в транспорта, защото превозните средства с инвестиционно предназначение са флагман на високите технологии и оборудване в автомобилите, казват от Асоциацията на автомобилните производители, организатор на TRUCK EXPO. По думите им освен специалистите в сектора и професионалната публика, така могат да бъдат приобщени дори хора, които нямат никаква връзка с камионите, но се интересуват от развитието на технологиите и новите концепции за мобилност. А изложителите на TRUCK EXPO 2023 са подготвили десетки нови технологии и модели, които ще бъдат представени за първи път в България. Ето някои от тях, които ще предизвикат интереса на посетителите на изложението.

Какво ще кажете за off – road пакет при тежкотоварни автомобили? DAF ще представи част от новата си гама тежкотоварни Construction автомобили, проектирани за работа в тежки условия. Иновативни кабини, оптимизирана силова линия, off – road пакет и много други полезни функции ще изненадат професионалистите, а за масовата публика ще бъдат истинска атракция.

MAN също вече разполага с 360-градусово виждане през система с камери, вместо конвенционалната система с огледала за следене на пространството около автомобила. Марката за първи път ще покаже тази технология на TRUCK EXPO 2023, където премиерата си за България ще направи и последното поколение силово предаване на MAN Truck, което дава още по-добра горивна икономичност.

В лекотоварния сегмент също ще имаме премиери на TRUCK EXPO 2023. TOYOTA Prоace Family дебютира за българският пазар с пълна гама модели с напълно електрическо задвижване. Всички те се предлагат и с конвенционални двигатели на дизел и бензин, но само помислете за свободата да правиш бизнес с нулеви емисии, при това на 3 пъти по-ниска цена за придвижване, в сравнение с конвенционален двигател (при зареждане от локален източник)!

Cool! Наистина е така и в сферата на ремаркета и полуремаркета, чийто производители са подготвили новости, с които да впечатлят професионалистите. Очаквайте премиерното за страната ни полуремарке KRONE Cool Liner с хладилен агрегат Celsineo. Бордовите полуремаркета Krone Profi Liner и Mega Liner, които също ще бъдат представени на изложението, могат да се похвалят с нов тип портални врати и под за улеснена експлоатация, а в тъмното вече ще се виждат отдалеч с последната генерация стоп светлини на Hella (Gen.2).

Ще повдигнем завесата и за самосвалното полуремарке SCHMITZ CARGOBULL SKI 24 SL 7.2 за превоз на инертни материали и скална маса, оборудвано с ново поколение шаси, оптимизиран самосвален кош и увеличен полезен товар. Моделът беше представен за първи път на специално събитие по повод 25-годишнината на завода в Гота, Германия. Вижте го в три версии - STANDARD, LIGHT и HEAVY-DUTY в зависимост от приложението му и с четири различни дължини – 7.2 м., 8.2 м., 9.6 м. и 10.5 м.

Има и още новости от тази марка - хладилното полуремарке SCHMITZ CARGOBULL SKO SMART EXECUTIVE вече е оборудвано с последно поколение телематична система TrailerConnect®, която предоставя широк обем от информация на потребителя, а хладилният агрегат S.CU V2.0 е с електродвигател с батерия.

TRUCK EXPO 2023 ще отвори врати на 8-ми юни от 10:00 часа на откритите площи на територията на Международен панаир Пловдив. Официалното откриване ще бъде в 11:00 часа, а от 13:00 ч. на щанда на FORD TRUCKS Ути Бъчваров ще приготви вкусна храна, с музика, настроение и много изненади за посетителите, по повод 30-годишнината на компанията.

Входът е свободен след регистрация. Вземете своя безплатен пропуск от тук: https://truckexpo.eu/visitors/registration-2.html.


Поставете оценка:
Оценка 1 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ИВАН

    5 3 Отговор
    Трак-мрак всички тия чудеса яко замърсяват планетата и особено нашата държава, че сме и на кръстопът ... влаковете са най екологичния транспорт, но всячески гледат да го унищожат.

    Коментиран от #2

  • 2 Никси

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "ИВАН":

    говориш глупости ми се струва , всички камиони и автобуси си от евро 5 и евро 6 са снабдени с катализаторни колектори в азспусите и имат една добавка адбу система която да не замърсява въздуха , на определен модел може момент тази течност си има дюза която пръска директно в азспуха на автомобила , било то товарен пътнически или товарен автомобил , не как па в цяла Америка там Маковете не замърсяват и разни Петърбилди и Волво , там 85% икономиката им се вози на тези камиони ,пък тука все ви се вижда мръсно не мога да ви разбера , че и в света има столични Градове къде къде по голями от наща София , много се навъдихте платените еколози и подрипвате за много пари ми се струва , а защо не садите дървета в гората например а ги само сечете , те от там е проблема в Софийското бившо блато, то по твойта логика в Европа транспортния бизнес трябва да спре , е тогава знам сещаш ли се какво следва после от тук на татък без транспорт , било влакове , самолети , кораби и камиони , няма начин просто !!!!.

    Коментиран от #3

  • 3 До наивника

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Никси":

    Хаха и ти мислиш че тия ад блу и му много действат ли.Второ мислиш че всеки ги слага ли трето мислиш че с дъртия автопарк не замърсяват ли.

    Коментиран от #5, #6

  • 4 Никси

    2 0 Отговор
    Иначе който се чувства Профи шофер , заслужава да ходи и да разгледа това изложение , най ми беше интересно и като дете и по възрастен да присъствам на Есенния Пловдивски Панаир да се нагледам на Нова Техника всякаква , защото си ме влече и до ден днешен , хубаво е да се разгледа и от кандидат Профи Шофери те за обща култура , то си е и за ваз това !!!.
  • 5 Никси

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "До наивника":

    дъртия автопарк ни замърсява , защото ни е НЕКАЧЕСТВЕНО ГОРИВОТО и второ почти всеки трети не прави обслужване на време на автомобила си , трето има коли които им предстоят основни ремонти на двигателите но Ганьо го кара през просото докато не умре напълно мотора , и четвърто от всяко дърво свирка не става , има хора които не знаят как се отваря предния капак на двигателя или пък да си видят пръчката за маслото и паро въздушния клапан за течността на охладителната система !!!.
  • 6 Никси

    3 0 Отговор

    До коментар #3 от "До наивника":

    карал съм камиони с евро 5 и знам как му действа адблуе системата , това не търпи примеси и щом е сложено там има значение за самия камион !!!.
  • 7 ИВАН

    2 2 Отговор
    Ама изобщо не ми дреме за разните му там екологични системи и катализатори с които лъжат хората - влаковете пак са си в пъти по чисти, а пък за транспорта, че щял да спре - ами да спира, то едно време все с камиони сме джиткали ... дори и колите да спрат, пак няма да е края на света, много се плаши колегата от 2 ком.

    Коментиран от #8

  • 8 Никси

    3 1 Отговор

    До коментар #7 от "ИВАН":

    ако живее в Швейцария там наистина влаковете са по чисти , но за Австралия с тия дизелови локомотиви дето теглят огромни композиции на дали , но влака няма да ти спре до Кауфланд или Лидъл или до Мола а ще ти спре Камиона или Буса , напротив влака е до големия завод , склад или база и после вече с камионеро , сега разбрали ме какво искам да ти кажа , ако можеш да вденеш въобще в горния багаж над тялото ти ? едно време може да сте яздили и волове с каруци , сега е друго време и гледай само напред !!!.