През 1979 година Aston Martin показва необикновен проект за суперкола, която трябва да подобри всякакви рекорди и да премине границата от 200 мили в час (322км/ч). Тогава компанията показва своя проект с името Bulldog, който разчита на 5.3-литров бензинов осмак с мощност от 608 конски сили. Колата е с изключителна аеродинамика с остра предна част и изцяло равен таван.
За съжаление, британците не успяват да достигнат бленуваната скорост от 200 мили в час, достигайки 191 мили в час. Въпреки това, хората зад проекта не се отказват и след реставрация продължила над 7000 часа, колата успя да достигне скорост от 205.4 мили в час или 330.6км/ч.
Зад волана бе трикратният победител в Льо Ман - Дарън Търнър, заводски пилот на Aston Martin, който твърди, че всичко е било наред, за да се постигне целта за максимална скорост. "Условията бяха перфектни за теста, а автомобилът също се представи отлично, като с лекота достигна границата от 200 мили/ч", каза 49-годишният британец.
"Сега Bulldog изпълни обещанието на Aston Martin от 80-те години на миналия век и всички, които са работили по автомобила - от тези, които са го проектирали и конструирали, до Classic Motor Cars, които извършиха реставрацията под ръководството на Ричард Гонтлет - могат да се чувстват много горди", добави Търнър.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Нормално
12:20 07.06.2023
2 Закъснително
Коментиран от #3, #6
13:01 07.06.2023
3 Така е
До коментар #2 от "Закъснително":
Дори семейния седан на Тесла е проектиран да вдига 350 км в час без проблеми. Електронно са го ограничили на 320 или 270 км в час спрямо спирачките и гумите които са му монтирани, защото това са единствените ограничаващи фактори.Коментиран от #4, #7
15:36 07.06.2023
4 Нарухито
До коментар #3 от "Така е":
Това е най-голямата глупост която съм чел.Model S Plaid няма нито батерий, нито шаси, нито спирачки, нито гуми за скорост над 270км/ч.
Коментиран от #5
17:33 07.06.2023
5 Знайко
До коментар #4 от "Нарухито":
Императоре, обясни му кво ще се случи на дисковете на плейда като направиш с тоя тритонен кош 3 спирания от 240! То много лесно да сравняваш цифрички във форума. Излез , покарай 200-300 км , свали си джама да подушиш мирише ли на феродо или на нещо изгоряло , виж си ръбчето на диска на спирачките станало ли е 0,5 мм по-дълбоко и се върни тук да ни обясниш как стоят нещата.01:32 01.08.2023
6 Знайко
До коментар #2 от "Закъснително":
Шшшшшш, клоун...събуди се! Хората са реконструирали стара кола , от младостта на баба ти и с нея са постигнали рекорда, който създателите не са успели да постигнат! Да не говорим за клинообразния силует. НАПЪЛНО ПРАВ ТАВАН също няма да коментирам , защото в тоя модел има много по впечатляващи неща. Превеждам просто, като за прости хора! Вероятно ти всеки ден караш с 340....не се и съмнявам!01:37 01.08.2023
7 Знайко
До коментар #3 от "Така е":
Не се притеснявай, не е само Тесла ограничена. Същото е при моторите. Сузуки К7 пълен тунинг , без двата кюнеца и катализатора(-12 кг), къдрави дискове, сътезателни маркучи за спирачките, които не позволяват раздуване и имаш дълбочина на спирачката , която ти позволява да дозираш усилието, една мини -фуниййка Акрапович и накрая шеста ...300 и лампата за оборотите свети въпреки , че не съм в критичните и мотора почва да работи на изключвател...понижава оборотите но пак ги вдига защото си му дал газ и пак ги сваля и гъгне.... тдъ-тдъ-тдъ-тдъ...300 и толкова. За повече трябва да му се смени мапинга на инжекцията със рейсинг и тогава вече със сигурност ще се метнеш в някоя нива с 7 салта цукахара . Но мотора и така си върви повече отколко ти можеш да караш!!!Получава се като при телефоните- за да получиш максимума ти трябва къстъм РОМ. А сложиш ли къстъм РОМ -забравяш за гаранцията. Същото е и при лаптопите-слагаш нелегален БИОС-разпояват ти се платките.01:50 01.08.2023