26 Юни, 2023 12:59 5 854 8

Запознайте се с новата Toyota CH-R

  • toyota-
  • ch-r-
  • европа-
  • кросоувър

Компактният кросоувър пристига с ново лице и нови технологии

Запознайте се с новата Toyota CH-R - 1

Toyota CH-R предизвика огромен интерес в Европа с първото си поколение и японците се надяват да запазят тази форма и с второто поколение, което дебютира преди броени минути онлайн. Новият модел с по-агресивна и по-модерна визия, разчита на нови технологии и представя първата плъг-ин хибридна опция за модела.

Запознайте се с новата Toyota CH-R

Серийният модел следва дизайнерския език на концепта C-HR Prologue с познатата ни от bZ4X предница, която откриваме и при Prius, остри линии по цялото купе и визуално по-издължена форма в задната част. Въпреки това усещане, цялостната дължина на колата се е смалила с 3см, докато ширината е нараснала също с толкова. Междуосието и височината остават същите като при предходното поколение. От Toyota са заложили на модерните в последно време дръжки, които са равни с профила на вратите.

Запознайте се с новата Toyota CH-R

В интериора е заложено на познат интериор с два 12.3-инчови дисплея, един пред водача и един над централната част на таблото, докато по-ниските нива на оборудване получават 8-инчов дисплей в средата. Налични са обичайните системи за безопасност, дигитален ключ, функция за отдалечено паркиране и асистент при задръстване.

Запознайте се с новата Toyota CH-R

За първи път CH-R се предлага с плъг-ин хибридна система, която комбинира 2,0-литров бензинов двигател с електромотор за системна мощност от 226 к.с. и възможност за ускорение от 0 до 100 км/ч за 7,4 секунди. Toyota твърди, че се предлага пробег от 66 км с електрическо задвижване, но интересното е, че се използва технология за геоопределяне, за да се разпознае кога C-HR е навлязъл в зона с ниски емисии и автоматично да премине в режим на електрическо задвижване, при условие че имате достатъчно заряд.

Другите двигатели също са хибридни, но не могат да се включват към електрическата мрежа. Най-слабият от тях е 1,8 с предно предаване и 138 к.с., а при преминаване към 2,0-литровия вариант мощността се увеличава до 197 к.с.. Моделът 2.0 е и единственият C-HR, който се предлага със задвижване на всички колела.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Золтар

    7 9 Отговор
    Двигателите са готини и колицата изглежда доста добре с изключение на грозната задница която не се е променила от предишното поколение.
  • 2 Влади

    3 7 Отговор
    Здравей CH-R, aз съм Влади!
    Приятно ми е!
  • 3 Така е

    11 2 Отговор
    Няма как след авангардния първи модел и следващия да е такъв. Прилича на разтеглено АйгоХ. Първия беше наистина попадение и харесвано много от млади хора. А и дизайнера беше голямо светило. Скоро, покарах стария и много ми хареса.
  • 4 Учуден

    11 1 Отговор
    Никъде не посочват цени но вероятно ще започват от 70-75х за базовите версии.
  • 5 123456

    13 4 Отговор
    Toyota е много добра кола ,най вече бензиновите двигатели . В новите модели не ми харесва това , че са ги направили малко тесни вътре и ако човек е малко по едричък е трудна работа .Цените винаги са били високи , на колите втора ръка също , няма да се учудя на стартова цена от 70-80 хиляди .Качеството е отлично !
  • 6 Ввв

    4 15 Отговор
    Недоразумение,сър!!!
  • 7 Димирест

    0 1 Отговор
    Тойота е спестила от боята за задницата ама викат авангардно изглежда!
  • 8 123

    0 0 Отговор
    Добре е всичко, но защо стария 99 коня 1.8 бензин го има в CH-R, а в Приус не?! (Само 2-ка плъг ин хибрид имаме за Приус за Европа). Значи който иска само хибрид от Приус, си купува новия Сивик Хибрид от Хонда. Ако е като нас в Европа! Само хибрид на Приус няма! А където има по Света е с по-мощния , но с по-висок разход 2.0 150 коня двигател ( с ел. мотора става 194 коня, както при ch-r 1.8 става 140 коня) и именно 1.8 приус 140 коня (обща мощ) има само в Япония, Мексико, и още не се сещам. А това е най-икономичната кола в Света, след предния приус 1.8, сегашния пак 1.8 приус. На икономия 2.0 е стъпка назад когато ти свърши токът в плъг ин версия или само хибридна (ако въобще я имаше в Европа).