19 Септември, 2023 12:51 3 395 7

Подробно за новия Volkswagen Tiguan

  • vw-
  • volkswagen-
  • tiguan-

Кросоувърът вече може да измине до 100 километра само на ток

Подробно за новия Volkswagen Tiguan - 1

Третото поколение на Volkswagen Tiguan бе показано още преди няколко месеца, но покрито с камулфаж. Сега дойде време да видим кросоувъра в пълния му блясък и ето, че германците официално представиха най-популярния си „джип“ с еволюирал дизайн и нови опции за задвижване. Моделът черпи вдъхновение от ID. Моделите като предлага „затворена“ предна решетка.

Подробно за новия Volkswagen Tiguan

Новият Tiguan е с 32 мм по-дълъг и вече достига 4551 мм. При височината подобрението е от едва 5 мм и достига 1640 мм спрямо предшественика си. Ширината от 1 939 мм и междуосието от 2 681 мм остават непроменени. Въпреки че кросоувърът е станал само малко по-дълъг, багажникът нараства с 33 литра и вече е 648 литра при натоварване до височината на облегалките на задните седалки.Пространството над главите се подобрява с още 9 мм отпред до 1058 мм)и с 10 мм отзад до 1022 мм.

Подробно за новия Volkswagen Tiguan

Интериорът е изцяло нов, както за Tiguan, така и за Volkswagen, макар да виждаме някои подобни на ID. моделите елементи. В средата е разположен голям дисплей, който се допълва от 10-инчов дигитален километраж пред водача. Лостът за превключване на предавките също е изместен и вече се намира зад волана, а на негово място е поставено копчето за увеличаване на звука.

Подробно за новия Volkswagen Tiguan

Предлагат се две хибридни опции със системна мощност 201 к.с. или 268 к.с.. Тези модели използват и батерия с капацитет 19,7 киловатчаса, която може да осигури пробег само на електричество до 100км. Зареждането вече достига до 50 кВ, когато Tiguan е свързан към бързо зарядно устройство.

Подробно за новия Volkswagen Tiguan

Съществуват и варианти с мек хибрид. Те комбинират 1,5-литров четирицилиндров двигател и 48-волтов стартер/генератор и мощност от 130 или 150 конски сили. Третото поколение на Tiguan предлага и 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, чиято мощност е 201 к.с. или 262 к.с.. Все още съществуват и опции за дизел с познатия 2.0-литров двигател с мощност 150 к.с. или 190 к.с.. Опционално е налично и задвижване на четирите колела.


Поставете оценка:
Оценка 1.8 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 нео

    10 7 Отговор
    Ммммда , пак ще заложа на Тойота
  • 2 авто фен

    3 7 Отговор
    Изглежда доста интелигентно този Фолксваген. Браво, изчистен и красив дизайн. Задницата е особено красива и ефектна. Връща чара на 80-те години,когато се слагаха цели стопове,което придава завършеност на задницата. Отпред лайстната, съединяваща се с LED елементите във фаровете подчертава изчистената линия на дизайна и предницата.А в същото време предната и задната броня придават мощен вид на автомобила.
  • 3 Край

    6 1 Отговор
    Мммм браво. Даже и с таблет. Е това е Колата. Която ще угаси лампата на немското автомобилостроене.
  • 4 Машала

    5 4 Отговор
    Германците заприличаха на китайците! Дожбре, че японците държат фронта!

    Коментиран от #5

  • 5 авто фен

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Машала":

    Аз съм фен на японските автомобили, но с какво държат фронта. Мазда с допотопните дизели, когато дизелът е безпердпективен в цивилизацията като САЩ, ЕС, Япония, Ю.Корея или извън цивилизацията като Китай. Или това че нямат една единствена свестна ел.кола. Дори гигантът Тойота предлага компромисен BZ4x,който изостава с десетилетия от Фолксваген като пробег и икономия и ефективност. А и дизайнът на японските не е какъвто беше преди, тоест изчистен и интелигентен, сега залагат на някакви тумбести форми и груби лайстни,фарове, високи линии на предници,високи странични линии, малък обзор. Фолксваген учудващо се представя гениално в дизайна и ергономията, защото за да е удобна една кола за шофиране трябва да е с обзор,хем че тизи Тигуан като всички предишни също не се отличава с обзор ,трябва да има повече остъклена площ, не такива малки стъкълца, подобен е и РАВ4.
    Тойота главно държи фронта,но много изостанаха с ел.автомобилите, което компенсират с най-добрите хибриди и обещават новите батерии.
  • 6 Ироничен

    0 0 Отговор
    Тиганът можел да мине 100 километра. Такава кола ти трябва за път, лек офроуд и пак път, а не за обиколка на околовръстното и пак в контакта.

    Коментиран от #7

  • 7 Порно

    1 0 Отговор

    До коментар #6 от "Ироничен":

    Какъв ти е проблема, като свърши тока, харчиш бензин. Щото на обществени зарядни тока е от 88 стотинки за киловатчас нагоре. Като ни изхвърлят на свободния пазар на тока, и в гаража няма да е по евтино. Затова - дизел, докато има.