Третото поколение на Volkswagen Tiguan бе показано още преди няколко месеца, но покрито с камулфаж. Сега дойде време да видим кросоувъра в пълния му блясък и ето, че германците официално представиха най-популярния си „джип“ с еволюирал дизайн и нови опции за задвижване. Моделът черпи вдъхновение от ID. Моделите като предлага „затворена“ предна решетка.
Новият Tiguan е с 32 мм по-дълъг и вече достига 4551 мм. При височината подобрението е от едва 5 мм и достига 1640 мм спрямо предшественика си. Ширината от 1 939 мм и междуосието от 2 681 мм остават непроменени. Въпреки че кросоувърът е станал само малко по-дълъг, багажникът нараства с 33 литра и вече е 648 литра при натоварване до височината на облегалките на задните седалки.Пространството над главите се подобрява с още 9 мм отпред до 1058 мм)и с 10 мм отзад до 1022 мм.
Интериорът е изцяло нов, както за Tiguan, така и за Volkswagen, макар да виждаме някои подобни на ID. моделите елементи. В средата е разположен голям дисплей, който се допълва от 10-инчов дигитален километраж пред водача. Лостът за превключване на предавките също е изместен и вече се намира зад волана, а на негово място е поставено копчето за увеличаване на звука.
Предлагат се две хибридни опции със системна мощност 201 к.с. или 268 к.с.. Тези модели използват и батерия с капацитет 19,7 киловатчаса, която може да осигури пробег само на електричество до 100км. Зареждането вече достига до 50 кВ, когато Tiguan е свързан към бързо зарядно устройство.
Съществуват и варианти с мек хибрид. Те комбинират 1,5-литров четирицилиндров двигател и 48-волтов стартер/генератор и мощност от 130 или 150 конски сили. Третото поколение на Tiguan предлага и 2,0-литров четирицилиндров двигател с турбокомпресор, чиято мощност е 201 к.с. или 262 к.с.. Все още съществуват и опции за дизел с познатия 2.0-литров двигател с мощност 150 к.с. или 190 к.с.. Опционално е налично и задвижване на четирите колела.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 нео
13:03 19.09.2023
2 авто фен
14:23 19.09.2023
3 Край
15:18 19.09.2023
4 Машала
Коментиран от #5
16:36 19.09.2023
5 авто фен
До коментар #4 от "Машала":
Аз съм фен на японските автомобили, но с какво държат фронта. Мазда с допотопните дизели, когато дизелът е безпердпективен в цивилизацията като САЩ, ЕС, Япония, Ю.Корея или извън цивилизацията като Китай. Или това че нямат една единствена свестна ел.кола. Дори гигантът Тойота предлага компромисен BZ4x,който изостава с десетилетия от Фолксваген като пробег и икономия и ефективност. А и дизайнът на японските не е какъвто беше преди, тоест изчистен и интелигентен, сега залагат на някакви тумбести форми и груби лайстни,фарове, високи линии на предници,високи странични линии, малък обзор. Фолксваген учудващо се представя гениално в дизайна и ергономията, защото за да е удобна една кола за шофиране трябва да е с обзор,хем че тизи Тигуан като всички предишни също не се отличава с обзор ,трябва да има повече остъклена площ, не такива малки стъкълца, подобен е и РАВ4.Тойота главно държи фронта,но много изостанаха с ел.автомобилите, което компенсират с най-добрите хибриди и обещават новите батерии.
00:25 20.09.2023
6 Ироничен
Коментиран от #7
19:26 20.09.2023
7 Порно
До коментар #6 от "Ироничен":
Какъв ти е проблема, като свърши тока, харчиш бензин. Щото на обществени зарядни тока е от 88 стотинки за киловатчас нагоре. Като ни изхвърлят на свободния пазар на тока, и в гаража няма да е по евтино. Затова - дизел, докато има.20:55 20.09.2023