17 Ноември, 2013 09:51 39 951 26

BMW и Mercedes се изложиха пред Volvo

  • adac-
  • mercedes-benz-
  • bmw-
  • lexus-
  • volvo

 

Немската независима агенция ADAC публикува поредното си интересно изследванe. Този път става дума за сравнение на автоматичните системи за спиране пред пешеходци. Специалистите от ADAC изпробват системите на BMW, Mercedes-Benz, Volvo и Lexus, като за целта тестват моделите Volvo V40, Lexus LS 600h, Mercedes-Benz E-Klasse и BMW 3er GT.
 
Тестът се провежда като автомобилите се движат със скорост 50 км/ч. и се имитира внезапна поява на пешеходец на платното. Ситуациите са две - стоящ на платното човек и движещ се пешеходец. Изследванията се правят, както в дневно време, така и в условия с недостатъчна видимост. Автомобилите се оценяват по петобалната система.
 
Любопитното е, че нито един от автомобилите не получава най-високата оценка. Още по-интересното е, че Volvo-то е оценено най-високо. Втората позиция е за Lexus и чак след това се нареждат Mercedes-Benz и BMW. По темата има направени още две проучвания - на EuroNCAP и на американската IIHS
 
Различното при тях е, че на теста на EuroNCAP за спиране пред препятствие, първото място е за Mercedes-Benz E-Klasse. Американците от IIHS тестват 74 модела, като дават най-висока оценка само на седем от тях - Cadillac ATS и SRX, Mercedes-Benz C-Klasse, Subaru Legacy и Outback, а така също на Volvo S60 и XC60.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Shmeker

    7 5 Отговор
    Хахаха спомням си едно време Волво преди да фалират се хвалиха с тая система... като я демонстрираха за първи път официално обаче, волвото се заби в камион.. и се размаза.
    Китайците явно са скъсали задниците на инженерите да я оправят

    Коментиран от #3

  • 2 Симеон Тасев

    7 2 Отговор
    няма разлика почти еднакво спират нито един не успя да не удари куклите при тези ситуации странно какво са оценявали
  • 3 Iaroslav Stanchev

    7 3 Отговор

    До коментар #1 от "Shmeker":

    Хахахахаха,да,ето го клипа EPIC VOLVO FAIL
    То и затова отзовават всяка години по милиони коли,всички големи фирми.Щото правят бъкани с електроника коптори и после се чудят как да ги дооправят.
  • 4 Hristian Iliev

    11 1 Отговор
    Колкото са надежни електрониките, толкова и хората за това си време. Не очаквайте от тях да са супермен - гледайте си пътя и преценявайте ситуацията...
  • 5 The Bear

    8 3 Отговор
    И аз не мога да разбера на клипа къде са разликите!? Ако говорим за милиметри и някой и друг сантиметър - това е издребняване, да не кажа и подвеждане на фона на многобройните фактори влияещи на спирачния път след задействане на спирачките.
  • 6 7777

    6 2 Отговор
    Ееее и к'во с тоя клип EPIC VOLVO FAIL ?!?!? Нормално е първите тестове на тази система да са неуспешни. От Volvo винаги тръгват тея иновации, които другите после копират. Ама нали някои хора разбират само от BMW, Mercedes и други марки , ама виж за Volvo почти нищо не са чували и само плюят, компанията която има автомобили, камиони, багери, трактори, фадроми, колесни челни товарачи и доста много други подобни машини..... , после защо беше на косъм да фалира..... , ако Mercedes и BMW произвеждаха такава техника също щеше да са на ръба..... ;)

    Коментиран от #15

  • 7 Iaroslav Stanchev

    6 2 Отговор
    Аааа,нищо.Те щото са много сигурни,електронните системи,затова от ADAC са сложили кукла,а не човек.
  • 8 Станислав Сапунджиев

    6 2 Отговор
    Volvo for life !!! ;)
  • 9 emilyamaha .

    7 3 Отговор
    хахах та те Волво винаги и във всяко отношение са си били по-напред от гореспоменатите немски кошници :))
  • 10 emilyamaha .

    7 2 Отговор
    А ГолуФваген дали въобще знаят,че съществуват такива системи??? Или след 10 години(защото толкова им трябва да реагират) ще четеме заглавие "Фолцваген измислиха система за защита на пешеходци"

    Коментиран от #12

  • 11 ВИП АМГ

    3 1 Отговор
    kato gledam ednakvo spirat.
  • 12 Николай Николов

    6 3 Отговор

    До коментар #10 от "emilyamaha .":

    ВАГ си плащат на друго място да ги оценяват.
  • 13 аноним

    5 5 Отговор
    прехвалените немски ламаринени курници пак се изложиха
    освен да продават Емблеми на глупаците трябва и някакво качество

    Коментиран от #14

  • 14 Тунингтм Тунингтм

    1 5 Отговор

    До коментар #13 от "аноним":

    mlukvai we
  • 15 Ts@r

    2 3 Отговор

    До коментар #6 от "7777":

    Или за да бъдат първи и да могат да патентоват системата от Volvo избързаха и направиха публичен тест твърде рано и затова се провалиха. Колкото до теорията ти за техния фалит, в случай, че не си забелязал Mercedes също произвеждат камиони и автобуси от всякакви класове, а при фадромите, тракторите, челните товарачи и др. от Mercedes компенсират със силни представители в луксозния, свръх-луксозния, семейния(ванове и тн.) и спортния сегмент. Та мисълта ми е че не само Volvo играят на много пазари, от Mercedes също го правят и въпреки това не са пред фалит.

    Коментиран от #16

  • 16 7777

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Ts@r":

    Просто забравих да спомена за камионите, автобусите и пр. на Mercedes, но все пак мисълта ми е, че Volvo бива доста подценявана, при това направиха от преди доста време 5 цилиндров мотор, който е не по - малко добър от шестака на Bmw Е36 и Е46 по експлоатационни характеристики.
  • 17 Стоян Тенев

    5 2 Отговор
    Незнам защо спорите по такива въпроси, всичко което правите е да се държите като деца в момента... Бмв са най-добри, Мерцедес са най-добри, незнам си кво.... НЯМА НАЙ-ДОБЪР АВТОМОБИЛ.. Има коли които са добри в едно за сметка на другото.. Лично за мен нещата стоят така: Искам спортист палавник - купувам си БМВ, искам луксозен спортист - Мерцедес. Искам пълен комфорт комбиниран с добра возия и вид - Ауди, искам да ми харчи малко - Фолксваген, ражда ми се дете - купувам Волво, искам върховен външен вид на колата - Хонда.. И така нататък... И не казвам, че това което е изброено за 1 марка, го няма и в другите..
    Впрочем не толерирам коментари от сорта на "Немските кошници/курници"
    Нека видим вашите курници..
    И в общи линии няма значение от народността, всеки автомобил има 4 гуми и своите приимущества и недостатъци :) И да уточня.. Да разделяте автомобилите по народност ви прави не по-малко расисти, от това да разделяте хората по народност...

    Поздрави, с пожелания за хубава вечер!
    С. Тенев
  • 18 Стоян Тенев

    2 2 Отговор
    Незнам защо спорите по такива въпроси, всичко което правите е да се държите като деца в момента... Бмв са най-добри, Мерцедес са най-добри, незнам си кво.... НЯМА НАЙ-ДОБЪР АВТОМОБИЛ.. Има коли които са добри в едно за сметка на другото.. Лично за мен нещата стоят така: Искам спортист палавник - купувам си БМВ, искам луксозен спортист - Мерцедес. Искам пълен комфорт комбиниран с добра возия и вид - Ауди, искам да ми харчи малко - Фолксваген, ражда ми се дете - купувам Волво, искам върховен външен вид на колата - Хонда.. И така нататък... И не казвам, че това което е изброено за 1 марка, го няма и в другите..
    Впрочем не толерирам коментари от сорта на "Немските кошници/курници"
    Нека видим вашите курници..
    И в общи линии няма значение от народността, всеки автомобил има 4 гуми и своите приимущества и недостатъци :) И да уточня.. Да разделяте автомобилите по народност ви прави не по-малко расисти, от това да разделяте хората по народност...

    Поздрави, с пожелания за хубава вечер!
    С. Тенев

    Коментиран от #19, #20

  • 19 Easy ryder

    4 2 Отговор

    До коментар #18 от "Стоян Тенев":

    За доста от нещата си прав.Аз ще добавя че ако искам истински спорист на нормална цена ще взема GTR.Няма БМВ което да се доближи до този звяр.Ако искам върховна возия все още S класата е с едни гърди напред,ако искам да ми харчи малко Хонда и Тойота са колите,като Хонда както каза преди малко докарват и добра визия.
    Фолксваген и Ауди в нищо не са най добри даже Шкода напоследък е по здрава от уж по луксозните си събратя.
    И понеже статията е за Волво трябва да им се отдаде дължимото за въвеждане на много от ситемите за сигурност на колите.
    Въпреки че малцина знаят че през 2004-та година Хонда Ледженд имаше такава система,но тя намаляваше скороста и предупреждаваше когато в опасна зона около колата не само пред нея има пешеходец.Така че Волво не е пионер точно в тази разработка,но има редица други в които е било първо.
    Жалко наистина че го купиаха китайци.Жалко и за СААБ.Оказва се че посредствени марки като Фолксваген са по успешни от такива като Волво.
  • 20 БМВ БЪЛГАРИЯ

    1 4 Отговор

    До коментар #18 от "Стоян Тенев":

    Е да ама като казваш че това изброено една марка не значи че го няма в другите какъв е смисъла да изреждаш това по горе защото и BMW и Audi и Mercedes и Volvo имат "спортист палавник, луксозен спортист, пълен комфорт комбиниран с добра возия и вид" и другите.Тоест ти не каза почти нищо че всяка марка и модел си има предимства и недостатъци и то вече се знаe - нищо ново.
    А за споренето в тоя случай наистина няма смисъл да се спори тъй като се видя че всяка от колите блъсна и спря пред куклата.
    Това все пак е машина не го забравяйте не може само на тези системи да се разчита те са само за подпомагане при краен случай не да управляват автомобила.
  • 21 Бхд БхД

    1 6 Отговор
    Я питайте някой немец на кои от тези марки би заложил.
    Мерцедес или БМВ това е.Та и Волво не е лоша кола.
  • 22 vertu

    4 5 Отговор
    Германецът казва МЕРЦЕДЕС!

    Коментиран от #25

  • 23 Станимир Христов

    0 0 Отговор
    "Още по-интересното е, че Volvo-то е оценено най-високо."-от това по-нормално няма
  • 24 PROFESIONALISTA

    3 2 Отговор
    Този тест е едно голямо нищо, защото резултатите от него с малките си разлики не определят еднозначно един модел за по-добър от останалите. Тези разлики нямат никакво съществено значение. Единствено би имало значение ако теста се повтори след 100, 200, 300 хил.км и след 5 и 10 години, дали резултатите ще бъдат същите. Иначе никой няма да избере кола само заради тези резултати, има куп други по-важни фактори.
  • 25 Бай Иван

    1 0 Отговор

    До коментар #22 от "vertu":

    Всеки нормален човек ,ще каже МЕРЦЕДЕС! Нормално е да заложиш на марка която има традиции в качественото автомобилостроене. БМВ са автомобили за хлапетии с изключение на няколко луксозни модела появили се в последните години които са за много богати хлапетии.Ако искаш кола която да ти дава тежест и комфорт то това си е МЕРЦЕДЕС. Волво изобщо не влиза в класацията защото в последно време имам предвид от 20год насам правят само някакви измислени сглобки в които дори не ползват свой двигател. Но пък те правят най добрите камиони в света ,но това е друго.
  • 26 Кобрата

    0 0 Отговор
    Mercedes and BMW THE BEST