Тази пролет Golf отбелязва две важни годишнини - 50-годишнината от създаването си и пускането на пазара на последната серия Golf с двигател с вътрешно горене. Въпреки че името Golf ще се запази, предстоящият Mk9 Golf, който ще дебютира няколко години преди края на десетилетието, ще бъде оборудван изключително с електрическо задвижване, включително варианта GTI.
Golf Mk8.5 не е изцяло нов модел, а фейслифт версия на Mk8, представена през 2019 г.. Освен отстраняването на предишни недостатъци, актуализацията носи подобрения като хибриден вариант с възможност за включване в електрическата мрежа (PHEV) с почти 70% увеличен пробег и увеличена мощност за варианта GTI.
Гамата включва мекохибридни двигатели 1,5 с мощност 114 к.с. и 147 к.с., като и двата са с обозначение eTSI и задвижват предните колела чрез седемстепенна DSG. Вариантите PHEV, наречени eHybrid и GTE, предлагат съответно 201 к.с. и 268 к.с., със значително увеличен пробег на електрическо задвижване благодарение на по-големите размери на батериите и могат да изминат до 100 километра само на ток.
Дизеловите варианти, въпреки че са налични, не са претърпели подобрения. Моделът GTI получава увеличение на мощността от 242 к.с. на 262 к.с. За съжаление, опцията за механична трансмисия за GTI е преустановена, позовавайки се на регулаторни съображения.
Визуално Golf Mk8.5 се отличава с актуализации в дизайна, включително по-прави линии в предните светлини и нова светеща емблема на VW за европейския пазар. Интериорът е претърпял значителни подобрения, като чувствителните на допир бутони са заменени с твърди такива, преработени са сензорните екрани и са подобрени графиките. Новата подредба включва конфигурируема горна лента за любими функции и фиксирана долна лента за лесен достъп до основните контроли.
Ще последват GTI Clubsport, Golf R и Golf R комби, а купувачите, които искат сигурност със задвижване на всички колела, но не могат да се сдобият с R, евентуално ще могат да си купят 4Motion 2.0 TSI, чиято мощност 204 к.с. е с 10 к.с. повече от тази на предшественика.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Баварио Ескласов
Коментиран от #6, #8, #9
11:23 24.01.2024
2 Този коментар е премахнат от модератор.
3 Миусука Мадото
Коментиран от #4
11:28 24.01.2024
4 Миго Засмука
До коментар #3 от "Миусука Мадото":
И как по точно с няколко хиляди бройки в БГ и РО - крепят концерна ФВ???13:11 24.01.2024
5 Край
Коментиран от #7
13:43 24.01.2024
6 Гост
До коментар #1 от "Баварио Ескласов":
Вие? В Германия? Ти да видиш! 😂😂😂А при мен тук в БГ го кара дъщеря ми! Ама тя щото не обича играта на голф!
13:55 24.01.2024
7 Гост
До коментар #5 от "Край":
Друго си е викаш ВЕФ-а на Королата😂😊😂14:56 24.01.2024
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 Злогош
До коментар #1 от "Баварио Ескласов":
Колега, я не играем голф , я още еBем !18:04 24.01.2024
10 Ония с Фордо
18:10 24.01.2024
11 Тоз
18:44 24.01.2024
12 4249
16:44 25.01.2024