30 Януари, 2024 11:48 20 003 39

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II)

  • употребявани автомобили-
  • колекционерски коли-
  • янгтаймери

20 модела, произведени през 1994 г., които от сега нататък само ще поскъпват

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II) - 1

ЧАСТ I

Продължаваме с 30-.годишните автомобили, които ако са в добро състояние скоро могат да започнат да поскъпват, тъй като вече попадат в графата "янгтаймери" и колекционерите започват да им обръщат внимание.

Важно условие при автомобилите, които се опитвате да предложите на ретро маниаците е, по тях да няма неоригинални възли и агрегати. Колкото по-автентична е една кола, толкова по-ценна е за колекционерите.

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II)

Jaguar XJ

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II)

Jeep Cherokee XJ

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II)

Mercedes-Benz E-класа (W210)

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II)

Opel Omega

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II)

Peugeot 205 Sacré Numéro

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II)

Кабриолет Peugeot 306

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II)

Renault Laguna I

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II)

Skoda Felicia

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II)

Toyota RAV4 първо поколение (XA10)

Не продавайте тези 30-годишни коли! Вече се превръщат в колекционерски (ЧАСТ II)

Volkswagen Polo


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 32 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Име

    57 6 Отговор
    Дааам, това са си истински автомобили, класики. Единствено, както пише в статията, трябва да са запазени и с оригинални части.

    Коментиран от #6, #14

  • 2 Андро

    27 74 Отговор
    Кой ще ги купи тези каруци?

    Коментиран от #25, #38

  • 3 Гост

    57 8 Отговор
    Омегата трябва ли да е с оригиналните ламарини?
  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Намират се най-много

    26 4 Отговор
    в Металекс
  • 6 Мхм

    29 27 Отговор

    До коментар #1 от "Име":

    Тия "истински" и "класики" са отдавна изгнили по моргите

    Коментиран от #20

  • 7 Наборът

    44 5 Отговор
    А мойто 50г. Жигули, което още пердаши из хендеците по язовирите, за него някой ше даде ли некоя пара... или да го лъскам до 100г...?

    Коментиран от #19

  • 8 Тоз

    3 54 Отговор
    На това в БГ казваме- купих си нов автомобил. Затова трябва да се ограничат до 15години и след това да заминават към други континенти.

    Коментиран от #9

  • 9 Квот такоз

    47 2 Отговор

    До коментар #8 от "Тоз":

    То нема кво да заминава към други континенти, щот сегашните не могат остиска 15г.
  • 10 Не бих карал никоя от тези щайги

    15 50 Отговор
    Дори да е подарък а кво остава пари да давам

    Коментиран от #18, #26, #39

  • 11 дедо..

    24 4 Отговор
    Я съм тойотаджия,карам си карината летоска,а сега съм с рав-1-и двете са с един и същи бензинов двг-двувалки,и на газ-нема слизане-само консумативи,нема ръжда оти са ги мазали с нещо от рода на пластмасата.
  • 12 Който ги нарича каруци

    29 4 Отговор
    Гледай в мобилето само цената на Полотата и ще видиш за какво става на въпрос. На Горубляне най-евтиното копфторче беше Нисан Микра (женските) и струваше около 8 бона. Аз не видях да се продават коли (дори стари дръгели) , които да са по-евтини от 8 бона. Само едно интересно нещо видях - Ауди А3 ( около 2006та където са ) "по-новите" - всичките с еднакви двигатели (дизели разбира се), но цената варираше от 7 до 15 000. За една и съща А3-ка. И тук според мен има нещо неадекватно в правилното й оценяване.
  • 13 Божо

    17 11 Отговор
    Единствено Е38 от показаните дотук ме кефи
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Кракра

    25 36 Отговор
    Никой няма да даде пари за 30-годишна "ретро" Шкода Фелиция, пък ако ще да е на нула километра и с найлони по седалките. Същото важи за голяма част от другите изброени модели.

    Коментиран от #17, #21

  • 16 Аз пък

    39 1 Отговор
    Като ги гледам, всичките стават все още за ежедневна употреба, въпреки възрастта си ! НЕ на насилствено налаганото обновяване !
  • 17 Хайл 14/88

    17 5 Отговор

    До коментар #15 от "Кракра":

    Карай си гоуфа и не мисли хората които разбират от коли
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Хайл 14/88

    7 0 Отговор

    До коментар #7 от "Наборът":

    Ами ако не си го раздрънкал може да му вземеш хубава цена
  • 20 Ония с Фордо

    13 6 Отговор

    До коментар #6 от "Мхм":

    Имам Мицубиши Каризма година на производство 1996 година в движение. Има по-малко ръжда от 5 годишен Мерцедес С 220 и от 3 годишен Фолксваген Кеди !
  • 21 Ироничен

    11 4 Отговор

    До коментар #15 от "Кракра":

    "Никой няма да даде пари за 30-годишна "ретро" Шкода Фелиция, пък ако ще да е на нула километра и с найлони по седалките. Същото важи за голяма част от другите изброени модели."
    Не давам и пет пари за кола, която не ме е радвала някога. Да, седмицата на БМВ беше добра, макар че и тя имаше една измислена ТДС версия.
    Никакви колички с по 77 коня. Иначе още щях да си пазя БМВ-то Е 34 или Волвото Ес 80. Но и тях ги махнах, не съм достатъчно богат, да събирам автопарк.
    Визията ми е да имам една кола, която горе-долу става. Сега съм с БМВ Ф11. Не е най-доброто, но толкова мога.
  • 22 Емо

    12 2 Отговор
    В Германия Лада 1600 и Шкода 120 са по-скъпи от коли на 10 години. Ауди 100 С3 и 100/А6 С4 са доста по-скъпи от следващото поколение А6 С5. Просто хората в зависимост от степента си на интелигентност и цивилизованост по различен оценяват класиката. За първите две е на преден колекционерската и историческата стойност, както и рядкостта им, а за вторите, и това, и факта че са доста по-здрави.
  • 23 Така е

    6 1 Отговор
    с леко уточнение - става въпрос за топ версиите, които са се произвеждали в по-ограничени количества. Колкото до ван-а на Ситроен….хм, трудно ми е да си представя какво го отличава от тълпата. Това което т.н. специалисти си мислят срещу това което т.н. колекционери купуват не е винаги едно и също.
  • 24 Aлфа Bълкът

    5 0 Отговор
    По двете снимки на статиите – всичкото брадчет колектсионер.
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 реален

    31 0 Отговор
    Излиза че България е страна с най-много колекционери по глава на населението.😂😄😆

    Коментиран от #37

  • 28 Торанага

    12 1 Отговор
    Хубуу ама красивитета е на път да забрани коли над 20 г. да се движат по пътя .
    Каква полза от файдата тогава ?! То като гледам една такава стара е в пъти по-здрава от днешните и ако е подържан и реновиран двигателя с т.н. катализатор мисля разликите в карбоновите емисии ще е минимален, а пък ако е и на газ напрао сиийбалу фара !
  • 29 Точно така!

    3 6 Отговор
    Не ги продавайте! Викайте платформата и ги връщайте за скрап!
  • 30 Пурко

    5 1 Отговор
    Моят голф 2 е на 33г(1990г.)и си го карам всеки ден.

    Коментиран от #35

  • 31 Мъдурко

    8 1 Отговор
    Басиму, по нашите "пътища" само колекционери уа!!!! Ово е стандарт!
  • 32 Край

    1 10 Отговор
    Имате ли такъв варел - веднага в Надин или Норд. Такава недвижимост не ви трябва. Вземете си 400 лв. И не задушавайте хората по пътищата с тия канцерогенници.

    Коментиран от #33

  • 33 Глупости

    8 0 Отговор

    До коментар #32 от "Край":

    По тази логика, когато тези коли са били масови, всички са умирали от рак и болести на белите дробове... Да ама не! Баща ми все още си кара 24 годишна Е-класа W210 - той смята, че колата вероятно ще го надживее!!!

    Коментиран от #34

  • 34 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 35 Чобанов

    4 0 Отговор

    До коментар #30 от "Пурко":

    Пасат 1991...пушка...
  • 36 Видял

    3 0 Отговор
    Скоро бях в България с мой колеги чужденци .Бяха удивени от колекционерската страст на целия ни народ . 30-40 г Мерцедеси ,Лади , Рено ....! Е дупетатите разчитат на новото ;)
  • 37 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #27 от "реален":

    така излиза баце , я имам само 3 автомобила колекцйонерски , 2 мерцедеса 190 W201 и 1 ц250 W202 , де да разполагах с повечко парици и база , щях да си на купя доста ретро и да им се радвам като горд собственик !!!.
  • 38 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Андро":

    ще си ги купи онзи който разбира от тези неща и знае защо и как да ги стопанисва !!!.
  • 39 Никси

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "Не бих карал никоя от тези щайги":

    е да ама стока лежи и държи много пари , за светли дни !!!.