21 Февруари, 2024 10:20 12 723 15

Dacia представи обновените Logan, Sandero и Jogger

  • dacia-
  • sandero-
  • sandero stepway-
  • logan-
  • jogger
Dacia представи обновените Logan, Sandero и Jogger - 1

Румънската компания Dacia, която е част от концерна Renault, обнови едни от основните си модели. Става въпрос за хечбека Sandero, седана Logan и комбито Jogger. Разликите във външността са минимални, но оборудването им стана по-богато и по-модерно.

Визуално моделите не се различават от своите предшественици. Производителят обаче предлага разширена палитра от нюанси за боя на каросерията и нови опции за джанти. Цветът Safari Beige е ексклузивен за Sandero Stepway, докато Shale Grey и Cedar Green, които преди се предлагаха само за Jogger, сега се предлагат за всички модели.

Dacia представи обновените Logan, Sandero и Jogger
Logan

Обновените модели на Dacia имат значително по-богато оборудване и брой системи за безопасност. Сега, още в базовото си ниво на оборудване те получават сензори за паркиране, подобрена система за аварийно спиране, сензори за дъжд и светлина.

Налични са още и система за разпознаване на пътни знаци, поддържане в лентата за движение и предупреждение за напускане. А най-добрият вариант Extreme добавя към екипировката си климатроник и камери за задно виждане.

Dacia представи обновените Logan, Sandero и Jogger
Sandero

Хибридната версия на минивана Dacia Jogger включва също дигитален инструментален панел и USB-C портове. Както и функцията E-SAVE, която се използва за задаване на целево ниво на зареждане на батерията.

Dacia не коригира двигателната гама на своите флагмани. Автомобилите се доставят с 1.0-литров бензинов турбо двигател с мощност 90, 100 и 110 к.с. Jogger с хибридна инсталация произвежда мощност от 140 к.с. Предлагат се и версии с фабрични газови уредби.

Dacia представи обновените Logan, Sandero и Jogger
Jogger


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 30 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 скъпо

    9 22 Отговор
    и куцо
  • 2 знаещ

    10 39 Отговор
    Който иска качествета кола, няма да си купи Дачия/Рено.

    Коментиран от #14

  • 3 ПоКУРко

    15 28 Отговор
    Dacia направи противоположното на автомивка, след като години наред успешно продава противоположното на автомобил. Така ще бъде завършен пълният цикъл на бойно кръщене за Разбирачи - отива г-н разбирача до представителството, взима на лизинг Дачия, бият му печат за полуидиот, след което минава през въпросната автомивка, където му бият печат за завършен идиот и после са връща в представителството да му връчат жълтата книжка, с която ако си е купил дизел може да играе за томбола за рециклирана скоростна кутия, докато официалната версия на представителството е "твоята кутия е добре, ако знаеш другите колко са по-зле", "карай ,не бой се", "ние и да я сменим, тя пак ще е същата", "следващите 3 седмици сме много заети, карай си я така без задна, втора и четвърта".
  • 4 ПоКУРко

    11 22 Отговор
    След това г-н Разбирача се прибира вкъщи да покаже на семейството за какво са чакали 5 месеца - най-надежния автомобил на света - евтиното рено от Румъния... Следват бърза разходка до различни аптеки и хосписи и накрая воаяжа приключва с демонстративно паркиране в зелената(да се разбира калната) площ пред панелката, точно където бордюра е най-висок. Но истинския хепиенд идва с регистрацията във форума на Дачовистите от седмия ден, където в раздел Свидетелите на Дъстър качва снимки на съвършения СУВ(понеже във форума много обичат снимки). И тогава Алилуя - има толкова много разбирачи като него, всички му честитят придобивката, хвалят го за "логичния избор" и започват съветите за подобрения, като първия е от къде да си купи уплътниние за Лада, което да монтира в моторния отсек, защото всичко под предния капак става кафяво за два месеца. Има разбира се съвети и за истински седалки, шумоизолация и др. подобрения за съвършената Дачия, т.е. за пълно щастие. А ве който си купи нещо различно се е набутал!

    Коментиран от #6

  • 5 Мъдрият

    21 17 Отговор
    Тия шефове на Дачия са прости и недалновидни хора!

    Дачия се купуваше много до преди около 4 години, защото беше най-евтината нова кола - и то много по-евтина от всички други! Иначе за качество и качествени материали вложени в нея - е ясно че не е конкурент на останалите!

    Аз самият тогава се чудех дали да си купя - базовият им модел струваше 15 000лв. На следващата година обаче, цената на базовия им модел скочи със 6000 - и стана 21 000лв. - уж ми обясниха, че бил съвсем различен автомобил - с ново купе и т.н.т.

    Аз се отказах да си купувам Дачия!

    А сега чух че базовият им модел вече струва 36-37 хиляди лева - тоест тия "многоумници" продължават да качват цените без да имат предвид - че тая марка се продава само когато е евтина!

    Ако продължат така - ще я докарат до фалит!
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Гост

    9 4 Отговор
    "Тая марка" и сега е продава защото е евтина, по-евтино НЯМА . Инфлацията расте, цените на всички марки също . 2019 Митсубиши Спейс Стар струваше 19,900, сега е 37,900 .
  • 8 Тити

    6 2 Отговор
    Пак същата претоплена манджа!
  • 9 БАЙО

    8 2 Отговор
    Румънците няколко години поред са първенци в продажбите. Би трябвало да са спечелили достатъчно за да инвестират в по качествени коли без да им вдигат драстично цените. Тези коли се купуват само защото са евтини и потдръжка та им също е евтина, но с вдигането на цените Румънците се лишават от много потенциални купувачи, а все още китайците не са навлезли както трябва
  • 10 Европа изостава много прекалено много

    5 4 Отговор
    Китайската BYD Honor със същите показатели е 10 000 Евро!
  • 11 Гогс

    10 0 Отговор
    Направих си пуканки и чакам топ коментари и разбирачи. За момента поне първите 5,6 коментара са супер - топ философи. Аз нямам Дачия, не съм имал, ходя с пеш. Имам приятели с такива и си купуват пак нова след 4-5 години, явно им харесват достатъчно за да повторят. Със сигурност има компромиси за тези цени, но за всеки влак си има пътници. Не разбирам само, как без никога да си карал/опитвал/тествал какъвто и да е продукт можеш да го плюеш на макс?
  • 12 Дачиите

    5 0 Отговор
    са си ОК. Няма лошо. За мен това са честни автомобили. Не предлага кой знае какво, но върши работа. Цената си е ОК. Просто скромен, непретенциозен автомобил с чисто утилитарно предназначени. От точка А до Б, много често и обратно. Няма лъжа, няма подвеждащи реклами, няма претенции за премиум, както някои клоуни от фирмата майка.
  • 13 Шкода-Жалко

    0 6 Отговор
    Дачия са боклук ,във Франция карат само Пежо ,Ситроен .В Германия само Мерцедес ;)
    Лично съм гледал с лупа в Европа Дачия не карат. ;)
  • 14 Офанзивен дефанзиф

    3 1 Отговор

    До коментар #2 от "знаещ":

    Естествено - ще си купи на старо BMW или Golf, за да е вървежен на село! Само че и двете трябва задължително да са карани от баба в Германия, която е ходила с колата само до магазина. А приятелите на гордия собственик ще го питат "на колко години е?" новата кола... Клоун!
  • 15 Милен

    6 0 Отговор
    Здравейте! Имам Сандеро Степауй.Какво да Ви кажа?Мога само да се похваля ,не че защитавам избора си,но за парите си получих много читава кола. Варна /София 26 литра газ.Турбото помага доста и съм сигурен в изпреварване. Системите за активен контрол се доказват в дъждовно време.
    Леко управление и стабилно поведение на пътя.
    Модела ще се надгражда още,така че предстои да видим този двигател с 120 кс ,на Газ.
    Любовта към Дачия идва постепенно, но остава за цял живот!