След като през февруари месец тази година BMW показа новата „петица“ комби във вариант с ДВГ и електричество, сега практичният модел вече е наличен за продажба и у нас. От официалния сайт на марката за България разбираме и неговата цена, която започва от 122 800 лева.
За тази сума получавате модел с 2.0-литров дизелов и мощност от 197 конски сили, които се предават единствено към задните колела. Срещу допълнителни 5 хиляди лева можете да получите и xDrive версията, която разполага със същата мощност и автоматична трансмисия с 8 предавки. За момента това са единствените обявени двигатели у нас, но скоро се очаква гамата да бъде допълнена и от други опции.
Наличен е и базов i5 eDrive40 модел със задно предаване и 340 конски сили, който се продава за сумата от 143 250 лева. Освен него се предлага и най-мощната за момента версия M60 xDrive, която ще ви струва минимум 199 650 лева и осигурява 601 конски сили.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ппп
15:10 16.04.2024
2 150-250 бонки
15:10 16.04.2024
3 такива работи
Коментиран от #8
15:26 16.04.2024
4 BMW с немска регистрация
15:26 16.04.2024
5 Техно
16:51 16.04.2024
6 Дедо клец
17:09 16.04.2024
7 Факт
22:31 16.04.2024
8 Трифонов
До коментар #3 от "такива работи":
Има един Момчил Манчев, не знам дали си спомняш, коментираше преди доста година Формула 1. Доста знаеше и доста коли беше покарал. Та... и той така се кълнеше в Тойота и навсякъде разправяше как били много добри, много надеждни и свръх технологични. Оказа се, че той, всъщност, никога не беше карал ново БМВ. Покрай работата му, свързана с организиране на разни автомобилни спортни прояви, веднъж го поканиха от МКар да участва в някакъв масов тест-драйв на няколко нови модела на БМВ. Това беше преди 8 години. И така, от тогава само за БМВ говори. Те така. Зарежи го тово умрело Камри, то даже само на вид изглежда мега фалшиво, и пробвай тая 5-ца. Има ги по шоурумите, и с ДВГ, и електрички. Покарай пък после пиши тъпотии по форумите. Не ти трябват по-високи класове и М-ки. Като човек, който кари Тойота Камри, тая 5-ца ти е предостатъчна, за да осъзнаеш глупостите, които пишеш в достатъчна степен.Коментиран от #9, #11
08:30 17.04.2024
9 такива работи
До коментар #8 от "Трифонов":
Има приближени на сайта, които могат да хвърлят обидни думи и няма реакция- обичайното триене на коментари.Актуализирайте си усещанията по повод Камри или Лексъс ES- има тест драйв. Скоро возих собственик на БМВ 5 и учуден повтаряше- то е като БМВ. Всъщност окачването е по-добро, но да не издребняваме.
Монтираният конзолно таблет 1.5 метра не ми позволява даже да влеза в новите модели на БМВ. Правят се за арабско-азиатски вкусове, както жалкия интериор, така и екстериора, различим благодарение на надписа БМВ. Айде да говорим за базови нива, които са твърде постни в Европа. За М и тн малко не ни достига дебелината на портфейлите. Не сме деца на шейхове.
10:13 17.04.2024
10 Тити
10:22 17.04.2024
11 Тази фирма за мен вече не съществува
До коментар #8 от "Трифонов":
Бмв са хубави коли или бяха. Говоря от личен опит като собственик на няколко нови првз годините. После минах на порше и други немски премиуми; поомръзна ми и реших да си взема новата седмица хибрид. Е да ама даде дефект и вече 3-ти месец колата стои в сервиза, и не могат да я оправят, нямат части. Е питам ония швабите, могат ли да правят коли, които не могат да обезпечат с поддръжка.Случая вече е пренасочен към адвокатска кантора и ще ми защитават правата пред съда!
Това в момента е лицето на бмв. Така се губят завинаги фенове на марката.
Коментиран от #13
19:32 17.04.2024
12 Ввв
12:10 18.04.2024
13 ПоКУРко
До коментар #11 от "Тази фирма за мен вече не съществува":
Добре де къде ти беше акъла за да си купиш Хибрид?!? Ако си карал преди това истински автомобили не разбирам последната ти покупка!?! Хибридите са възможно най-лошия вариант за автомобил като единствено плъг ин хибрида ги разминава по трошливост и недоразумения!Коментиран от #14
12:04 19.04.2024
14 ами защото
До коментар #13 от "ПоКУРко":
няма друго. Има електрическо седма серия, за мен ел. колите са извращения. Има един мисля трилитров дизел и хибрида. V8 се продава в щатите и не може да се поръчва в европа. И хибрида им е смотан на семицата, и то много смотан, ама това няма как да го знаеш докато не покараш колата. Движи само на ток, като свърши тока, пуска мотора. Е да ,ама на ток можеш да двигнеш до 130-140 км/ч. И така както си караш само на ток с 80-90 по ококоловръстното в един момент пуска мотора, щото е свършил тока, при минус 5 градуса навън и студено масло...... Ако искаш да се движиш комбинирано трябва да шофираш в спортен режим. Е да де, ама защо да карам в спортен режим в пиковите часове на спри тръгни из София. отделно в книжката са написали че отоплението на седалките и вентилацията зависи от заряда на батерията, и ако същата е с малко ток или няма такъв, тези функции ще работят с намален капацитет. Явно всичко е направено да те принудят да караш на ток. Пълен абсурд. Честно казано в момента съжалявам че се преместрих от една фирма на друга, но в крайна сметка всеки си плаща цената на авантюрите.17:35 19.04.2024
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 авто фен
03:43 05.05.2024