Stellantis агресивно промотира гама от нови електрифицирани модели в САЩ, започвайки с новите купета и седани Charger. Очевидно автомобилният производител използва богатото минало на своите марки, за да въведе плавно клиентите в бъдещето. А следващата стъпка в това начинание може да бъде възраждането на легендарен масълкар.
На 30 април 2024 г. Stellantis подаде заявление за регистрация на търговската марка Cuda в Съединените щати. Въпреки че това не потвърждава завръщането на легендарния Plymouth, заслужава да се отбележи, че автомобилният производител се отказа от търговската марка през 2020 г. и това е първият му опит да върне името обратно.
Както беше отбелязано от Motorauthority , който първи съобщи за регистрацията на търговската марка, интересно е, че заявлението на Stellantis изрично посочва, че името ще се прилага за „моторни превозни средства, а именно концептуални коли“. Това може да означава, че автомобилният производител планира да представи нова версия на легендарния си автомобил под формата на концепция на някое от предстоящите автомобилни изложения.
Въпреки че името Cuda понякога се използва за означаване на Plymouth Barracuda, то се появява за първи път официално през 1969 г. и се предлага с двигателите 340, 383 или 440 Super Commando V8. Година по-късно колата сменя поколенията и конфигурацията Cuda се завръща като спортна версия. Тогава моделът беше тясно свързан с Dodge Challenger.
Връщането на Cuda ще бъде трудна задача от гледна точка на марката, тъй като Plymouth беше официално затворена през 2001 година. Въпреки това, Dodge вече показа, че е готов да преосмисли креативно старите имена, какъвто е случаят с новия Hornet.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 Гост
15:56 20.05.2024
3 Както и евровизия
16:08 20.05.2024
4 Ти да видиш
Коментиран от #10
16:14 20.05.2024
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Гост
Коментиран от #12
18:14 20.05.2024
7 Факт
Коментиран от #8
18:20 20.05.2024
8 Гост
До коментар #7 от "Факт":
И бензинът и дизелът изпускат много повече 0тр0ви, от со2. Поинтересувай се от продуктите на горенето при двете горива. Има неща като азотни окиси, сажди и т.н. коктейлът е голям и гаден.Коментиран от #9
19:40 20.05.2024
9 Факт
До коментар #8 от "Гост":
Само дизеля не бъркай бензина тука. Там саждите са минимални и азорните окиси.20:12 20.05.2024
10 Хайл 14/88
До коментар #4 от "Ти да видиш":
Изпеедерасиха всичко,даже и колите с тия електрогеейски про3тотии...да я боядисат розова,таблото с пухчета и ония от гейвизията вътре🤮01:10 21.05.2024
11 Кой туй нещо ма стрино?
08:09 21.05.2024
12 Точно това е
До коментар #6 от "Гост":
"Масълкар и на ток, са две несъвместими понятия"Всъщност почти всеки електромобил по подразбиране е масълкар - мощен високопроизводителен автомобил, който става единствено за драг и не може да взима завои. Това е и разликата между масъл кар и спортен автомобил. Първоначално са били купета. После слагат мощни двигатели на всякакви автомобили, което не ги прави спортни, а само "мускулести". Бързи са само на права линия. Типично по американски. Но пък им върши чудесна работа за правите и дълги пътища в САЩ.
09:01 21.05.2024