22 Юли, 2024 12:02 10 140 34

Първият градски plug-in хибрид, изминал повече от 2000 км без зареждане с гориво или презареждане на батерията

  • chery-
  • fulwin-
  • t10

Електрифицираният кросоувър Chery Fulwin T10 впечатли с рекорден пробег

Първият градски plug-in хибрид, изминал повече от 2000 км без зареждане с гориво или презареждане на батерията - 1

Новият Chery Fulwin T10 влезе в Книгата на рекордите на Гинес. Електрифицираният кросоувър демонстрира впечатляващ пробег с едно зареждане от 2100 км. Това съобщи сайтът CarNewsChina .

Кросоувърът Chery Fulwin T10 стана първият градски plug-in хибрид, изминал повече от 2000 км без зареждане с гориво или презареждане на батерията. Предишното постижение беше надминато с цели 300 км.

Първият градски plug-in хибрид, изминал повече от 2000 км без зареждане с гориво или презареждане на батерията

Рекордът се случи от 17 до 20 юли в Китай. Хибридът Chery Fulwin T10 се движи от град Шангри-Ла в Тибет до Джухай. Новият Chery Fulwin T10 излиза на пазара от 25 юли. Кросоувърът е хибридна версия на Chery Tiggo 9. Моделът се предлага с 5 или 6 места.

Първият градски plug-in хибрид, изминал повече от 2000 км без зареждане с гориво или презареждане на батерията

Автомобилът се предлага в две версии с 1.5-литров бензинов турбо мотор и електрически двигатели. Версията с предно задвижване развива 375 к.с. и 610 Нм, а тази с задвижване на четирите колела - 610 к.с. и 960 Нм. По-мощният кросоувър е в състояние да ускори до 100 км/ч за 4.9 секунди и да достигне 240 км/ч.

Първият градски plug-in хибрид, изминал повече от 2000 км без зареждане с гориво или презареждане на батерията

Голяма батерия от 34.5 kWh позволява изминаването на 200-210 км на електрическа тяга, като можете да я заредите в бърз режим до 80% за 18 минути. Средният разход на гориво е 5.75 л/100 км при вариантът с предно задвижване и 6.8 л/100 км при версията със задвижване на четирите колела.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Зико

    20 27 Отговор
    Минал 2000 км и след това го пратили в сервиза за основен ремонт.

    Коментиран от #21

  • 2 Субар

    49 7 Отговор
    Браво!
    Нека Китай покаже на Европа, как се правят автомобили!
    Ще ни се отрази добре и на нас!

    Коментиран от #4

  • 3 кЕтай

    16 21 Отговор
    Дано не падне задния мост, както при една друга китайска марка.
  • 4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    21 18 Отговор

    До коментар #2 от "Субар":

    Това да не е ТИР ! 2 000 км е излишно голям пробег изискващ излишно голям резервоар и излишно голяма батерия ❗
    Целта явно е Гинес и реклама ❗

    Коментиран от #8

  • 5 Гост

    21 10 Отговор
    Да не е карал по нанадолнище?

    Коментиран от #7, #14, #26

  • 6 При посочените

    19 12 Отговор
    Показатели за разход на гориво, излиза, че резервоарът трябва да е поне 120 литра! Или, пък, се е движил само по надолнище.
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Ти да видиш

    16 6 Отговор

    До коментар #4 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Нали така или иначе карате ежедневно по 1000 км в едната посока без спиране за зареждане и затова няма да си купиш електромобил? Този е отишъл и се е върнал с един резервоар. Автомобил Точно като за тебе и на всеки на който ежедневно му трябват 1000 километра без да спира и за секунда. Пикльовците си е купуват електромобили за да спират на всеки два-три часа до тоалетна. Пък и лигльовци и искали и да ядат през деня два три пъти да спират да си губят времето.
  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Иво

    5 15 Отговор
    Поредните измишльотини на китайците. Ако бяха толкова добри тези ментета щеше да има продажби. Руските дилъри на коли в Москва не могат да продадат по една кола на месец.

    Коментиран от #12, #13, #15

  • 11 Ония с Фордо

    14 4 Отговор
    Голямо постижение няма що ! Имам Мицубиши каризма модел 1995 1,9 тди 90 коня и с един резервоар от 60 литра изминавам 1300 километра . А сега ми обяснете що за рекорд е това и то при тия развити нови технологии ?
  • 12 Говорит Москва

    11 12 Отговор

    До коментар #10 от "Иво":

    От кога Русия е мерило за тенденциите в автомобилната промишленост?

    Китайците първо погнаха Тесла, а сега и Toyota и предлагат както по-добри електромобили от Тесла така и по-добри хибриди от Toyota. Като качество надали ще ги настигнат скоро, но и това е въпрос на време. Засега наблягат на по-ниски цени в съчетание с по-добри технически характеристики и повече екстри.

    Коментиран от #22

  • 13 Говорит Москва

    7 5 Отговор

    До коментар #10 от "Иво":

    В началото ще е доста трудно, защото нямат логистика нито за продажби нито за сервизна дейност. Допускам че това ще е следващата стъпка за субсидии и държавна помощ от китайската партия за завладяване на световните автомобилни пазари, като се започне не с Русия, а с традиционните пазари на японските производители в Азия и Африка, където нямат проблеми с митата.

    Коментиран от #19

  • 14 СЗО

    6 1 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    Ами да! Началната точка е град в Тибет.
  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 Има нещо гнило

    6 3 Отговор
    Я дайте сега да сметнем к стават тия неща. 2100 км общо изминати. От тях на ток 200, което ще рече 1900 на бензин. Най-икономичната версия харчи 5.75 на сто. Тоест 19х5.75= 109.25 литров резервоар. Нещо не излиза или пък китайчето Праско е сложил 110 литров резервоар, което дълбоко ме съмнява... Иначе като дизайн вътре и вън определено кара стомаха ми да се бунтува... 🤮 То бива генерични коли правени от Chat Gpt, ама толкова чак не бива.

    Коментиран от #17, #28

  • 17 Защо се чудиш?

    6 0 Отговор

    До коментар #16 от "Има нещо гнило":

    Да си чувал за хипермайлинг? Постигат двойно по-нисък разход от каталожния. Доколкото си спомням имаше дизелов passat който също държеше рекорд около 2000 км с един резервоар.

    Щом по каталог този автомобил има 1400 км пробег, с техники за хипермайлинг защо да не постигнат 2100 км по надолнището от Тибет до морското равнище?
  • 18 Защопъкне

    6 1 Отговор
    Качили колата в Тибет . Пуснали я по надолнището. Карали на зиг-заг. Малко километри е изминала. Може много повече да се търкаля. ????

    Коментиран от #23

  • 19 Чушкопеци

    4 1 Отговор

    До коментар #13 от "Говорит Москва":

    Да не коментират .
    Освен ,,ако ,, друго не произвежда.
  • 20 Порно

    7 2 Отговор
    Със стандартно Пежо 308 съм минавал 1200 км без да ми светне резервата, и без да карам икономично. Ако се постарая, ще мина поне 1600 км преди да свърши нафтата.

    Коментиран от #29

  • 21 Еми сега

    8 0 Отговор

    До коментар #1 от "Зико":

    На Киро завода пусна ,,1 ,, милионният си екземпляр .
    Американци , Китайци ги ударихме в земята.
  • 22 Еми сега

    7 0 Отговор

    До коментар #12 от "Говорит Москва":

    Кажи нещо за завода на Киро .
  • 23 Пълзящия

    5 0 Отговор

    До коментар #18 от "Защопъкне":

    По магистрала Хемус .
    Караш на Зиг заг защото е дупка до дупка.

    Коментиран от #27

  • 24 Тоалетната хартия

    6 3 Отговор
    Любимата ми дизеларка е 240 к.с.с постоянно 4х4, в града ми харчи около 8.5 , а извън града около 7.5....Заводските данни са с 1.5 литра надолу!!!За към чеп ми е електрическа??!!!!

    Коментиран от #31

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 ганю

    2 0 Отговор

    До коментар #5 от "Гост":

    ами като не може по нанагорно кара по нанадолно
    същото е като не можеш да го вдигаш ша го спускаш
    и мацката на челна стойка
  • 27 ганю

    1 0 Отговор

    До коментар #23 от "Пълзящия":

    по магистрала Бою шкафа е тъй
  • 28 Знайко

    6 0 Отговор

    До коментар #16 от "Има нещо гнило":

    КАто гледам снимката с графиката е по-скоро нагорнища , комбинирани с надолнища но все пак не разбирам китайски.
    Ако имаш надолнища е възможно да презареждаш батерията от спусканията. Или да ползваш батерията само по надолнища и да ползваш безнзина само за изкачванията.
    Щом Гинес са регистрирали рекорда, явно са ги проверили издъно.
    Усещам че сте разочаровани, но реалността е такава.
    Китайците не лежат на стари лаври, а се развиват и бачкат здраво.
    Друга тема е , че държавата им вместо да ги скуби ги подпомага, за разликата от демократичните общности.
  • 29 ганю

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Порно":

    и се зарежда за 5 мин няма
  • 30 Знайко

    4 2 Отговор
    Шангри ла- 3200 м надморска.
    Джухай - 36 м надморска.
    Ползвали са спусканията, но можеха да тръгнат и от по-високо реално.:)

    Коментиран от #32

  • 31 Звучиш

    6 4 Отговор

    До коментар #24 от "Тоалетната хартия":

    като неандерталец дето обяснява: "в пещерата си имам огън, с него се топля, на него си готвя, и с него се пазя от съблезъби тигри. Свикнал съм така и ми е супер. За какво ми е да живея в къща с електричество и топлофикация и всякакви там екстри на прогреса?"

    Коментиран от #33

  • 32 В зората на

    2 1 Отговор

    До коментар #30 от "Знайко":

    авиацията за рекорд се е смятало ако веднага го повториш в обратна посока.
  • 33 Крум

    3 0 Отговор

    До коментар #31 от "Звучиш":

    Друго ти казва човека,ама то между ушите си трябва да имаш и малко мозък.
  • 34 Никси

    3 1 Отговор
    тъкмо да го похваля и като видях таблетите вътре на таблото и айде а не мерси , чао !!!.