4 Август, 2024 12:15 3 297 33

Новата Toyota GR Corolla получи опция, която ще я превърне в бестселър

  • toyota-
  • corolla-
  • gr-
  • автоматична трансмисия

Новото поколение на "наточения" модел ще бъде пуснато в продажба следващата зима

Новата Toyota GR Corolla получи опция, която ще я превърне в бестселър - 1

Toyota ще пусне нов хечбек GR Corolla, този път с автоматична скоростна кутия. От дебюта си през 2022 година този хотхеч стана много търсен по целия свят. През цялото това време обаче колата се предлагаше изключително с ръчна скоростна кутия. Сега, с възможността за закупуване на новото поколение на този горещ хеч, ще има и опция с автоматична скоростна кутия, която ще се увеличи привлекателността на модела за тези, които не са фенове на оформлението с три педала.

Базовата трансмисия за новата GR Corolla ще остане шестстепенна механична. За първи път обечу в този "наточен" хечбек ще се предлага с осемстепенна автоматична скоростна кутия, наречена Direct Automatic Transmission, която е разработена от подразделението Gazoo Racing. Заедно с новата скоростна кутия, колата е оборудвана с охладител на трансмисионната течност за по-добър контрол на температурата и подобрена производителност.

Хот хечът се задвижва от 1.6-литров трицилиндров турбомотор, чиято мощност е 300 конски сили. Освен това, за да подобрят сцеплението на колелата по време на динамично завиване, инженерите на Toyota модернизират окачването на спортния автомобил и променят формата на предната броня, за да подобрят аеродинамиката.

Новото поколение GR Corolla ще бъде пуснато в продажба следващата зима. Компанията все още не е разкрила цената на "наточения" хечбек. В началото на юли беше разработен и агресивен фирмен тунинг за актуалната версия на Toyota GR Corolla . Подобренията включват много "зли" решения в екстериора, а новото поколение се очаква да е още по-динамично изглеждащо.


Поставете оценка:
Оценка 4.7 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Три цилиндъра

    16 2 Отговор
    300 конски сили! Харесвам Тойота, но това е прекалено.

    Коментиран от #5

  • 3 Хейехе

    16 3 Отговор
    1.6 300кс това моторче е изцедено на макс . На всеки 100к основен ремонт баце . Иначе сигурация , ще изкърти зъбите на всички немски резачки

    Коментиран от #6, #16

  • 4 Функционално неграмотен

    18 1 Отговор
    Очевидно съм функционално неграмотен и не мога да разбера заглавието. Според моите скромни знания бестселър означава най-продавания. В случая заглавието твърди че това ще е най-продаваният автомобил в света. Или аз или този който е писал заглавието е функционално неграмотен. Вие как мислите? Ще стане ли този автомобил най-продаваният в света? По продаван от обикновената Toyota corolla или RAV4?

    Коментиран от #17

  • 5 Директора

    7 9 Отговор

    До коментар #2 от "Три цилиндъра":

    Aко мислиш да я караш 25 години, може и да не е ОК. Хората не са с това сиромашко мислене, че купувайки нещо то ще е вечно.
    Средно по 15-20 хил. на година, колкото карат масата хора е перфектна за поне 7-8, че и 10 години.

    Коментиран от #7, #11

  • 6 Така е

    13 8 Отговор

    До коментар #3 от "Хейехе":

    Това да не са ти немските кошници, които ако не спрат като минат покрай сервиз значи са им отказали спирачките. Това е Toyota. Доказано надежден автомобил който ще изкара 1 милион без да пипнеш нищо по него дори да го караш на писта. Точно този модел е един от най-надеждните в света и никой от клиентите не се оплакал от каквато и да е повреда. А дори да има такава се отстранява за жълти стотинки, за разлика от немските недоразумения.
  • 7 Перфектна е

    8 6 Отговор

    До коментар #5 от "Директора":

    Това е спортен автомобил, проектиран за писта и състезания, подготвен за улицата. Ще изкара много години ако не превишаваш максималната позволена скорост от 130 км в час на магистралата, иначе ти отпада гаранцията.

    Наскоро на собственик на такъв автомобил буталата се бяха показали от двигателя и от Toyota отказаха гаранционния ремонт защото бил си позволил да вдигне 135 км в час на междуградски път както си караш спокойно в трафика, доказано от видеорегистратор. Чудесен градски ежедневен автомобил, нали? За дълги пътувания все нуждаеш от втори автомобил.
  • 8 Изтрит коментар

    4 1 Отговор
    Понеже споменах, че обикновената Корола струва колкото навия Тиган на фау ве. Маллееее цензура 33 хилки в евра
  • 9 Радославеее

    6 0 Отговор
    Освен че ти е платено за реклама на този автомобил, платено ли ти е да триеш всяка друга истина която не съвпада с гледната точка на рекламодателя. Дерзайте люде идва революция и всички мисири трябва да бъдат пометени като пясък на сред буря...@@
  • 10 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    20 1 Отговор
    И най-добрият ТРИЦИЛИНДРОВ мотор си остава.... с липсващ един цилиндър ❗

    Коментиран от #33

  • 11 Либе Рало

    8 2 Отговор

    До коментар #5 от "Директора":

    И аз се отказах от това сиромашко мислене. Сега ползвам една жена няколко години и после хвърлям и скачам на някой нов модел.
  • 12 Бестселър. Да, ама Не!

    9 1 Отговор
    Много наточена, че чак преточена!
    Четири тактов мотор, а с Три цилиндъра, 1,6 литра, 300 к.с
    Благодаря!
  • 13 Перник

    5 4 Отговор
    Ай стига с тия джапанки бе дайте нещо за TDI
  • 14 Гост

    2 3 Отговор
    Голям зор за няколко стотни, или секунда, че и пък от 3 цилиндъра.
    Това не е смислен автомобил, сякаш даже не и измислен от японци!
  • 15 Да, ама...

    1 0 Отговор
    Type R и Elantra N я превъзхождат, особено на писта. Има доста клипчета в Тубата по темата.
  • 16 Гост

    5 2 Отговор

    До коментар #3 от "Хейехе":

    Ша изкърти генерацията, Баце!
    В тубата има бая клипове с Батко Голф...., сещаш се какво става! Е, ако новата трансмисия е нещо уникално, може и да се получи нещо, ама Голфа я отнася като куцо пиле домат към момента!
  • 17 авто фен

    2 1 Отговор

    До коментар #4 от "Функционално неграмотен":

    Може би имат предвид бестселър в класа хот хеч.

    Коментиран от #18

  • 18 Гост

    1 4 Отговор

    До коментар #17 от "авто фен":

    Като феп трябва да ннаеш, че поне от 40 години 3 немски марки си оспорват тази титла, именно най добрия хот.хеч! Победител още няма, както и марка извън тези 3, която е в състояние да им успори титлата!!!

    Коментиран от #19

  • 19 авто фен

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "Гост":

    Ти ако мислиш,че някой продава в световен мащаб повече от Корола, значи не си никакъв фен. Корола може да продава и много хот хечове и затова да е бестселър и в този клас. Замислям се- преди 40 години нито една немска марка няма хот хеч, или само Опел, Фолксваген Голф 2-ката е мнооооооооооооооого далеч от хот хеч. Те други,които да са правили хечбек от немските марки няма преди 40 години. Ти за кои три говориш,освен ако включваш Форд Ескорт, да и той е хот хеч от тези времена XR3. Но честно казано отново Корола е предлагала най-добрия хот хеч преди 40 години - 84-та Corolla AE86, ами тази кола е най-спортна и смислена в сравнение с изброените немски табуретки.

    Коментиран от #20, #21, #22

  • 20 Гост

    1 2 Отговор

    До коментар #19 от "авто фен":

    Това че Корола се продава е неоспорим факт, ама с двигатели до 2.0!
    И недей да ми броим точно годините, 40, 30, 25, все е тая.
    От десетилетия трите немски марки Ауди, БВМ и Мерцедес правят такива хечове, и никой още не може да каже кой е по най! Опел също, Форд, Рено, ФВ, а последните години и Купра! Да сравняваш Королата с тях е несериозно!

    Коментиран от #25, #29

  • 21 Суши фен

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "авто фен":

    Да наричаш АЕ86 хот-хеч и с това смешно 4AGE ли е какво е - да го имаш за някаква сила...недей...
    Едно 130 ТС и всичко приключва...и то много грозно!!!

    Коментиран от #28

  • 22 Пилотът Гошу

    1 1 Отговор

    До коментар #19 от "авто фен":

    AE86 има само варианти coupe liftback. Абсолютно бос по темата си. Никога не са били активни в сегмента hot hatch преди, надрънкал си купчина словесен тор. Многото продадени бройки на Корола нямат нищо общо с хот хеч категорията... Там винаги са било водещи голф, ескорт/фокус, с допълнителни участници от Опел и тн. Пежо с 205 гти беше даже победителят в ГрБ. Кви японци и 5 лева в сферата...

    Коментиран от #23, #24, #26, #27

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Оффф,купра

    1 1 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    офф купра фолксваген - това са скучни хечове и не вървят като Хонда и Тойота. Фиорд и Рено имат силни коли. Трите германски премиум табуретки са мега грозни и мега надценени.
  • 26 Браво

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "Пилотът Гошу":

    Общо взето АЕ86 е най-спортната от тия,дето си изброил. Немските високи табуретки с предно нямат пътното поведение на учденста Тойота АЕ86 със задно, тя е и по-ниска типично за спортна кола, а не да се клатиш нависоко като в работническа кола,каквито са Голф и Опел. АЕ 86 е направена за хот хеч,а не преправена като Голф и Опел,които са невзрачни работнически коли с лошо пътно поведение.
  • 27 Справка

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Пилотът Гошу":

    В статията се говори за бестселър в категория хот хеч според мен, какъвто може да стане Королата. Малко трудно разбираш като че ли?
  • 28 Справка

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "Суши фен":

    АЕ 86 е най-добрата спортна кола за годините, тогава няма нито една германска спортна кола хот хеч, която да е по-добра от Тойотата, конкуренция йе само другите японски и най-вече Хонда. Общо взето японските игарят в своя лига тогава, просто нямат конкуренция от германските работнически табуретки в ония години - нито Голф е спортна кола 2-ката, тя изглежда и се движи нелеоп, нито захлупения работнически Кадет, нелепо е да се слагат до велика и легендарна спортна кола като Тойотата.

    Коментиран от #30

  • 29 Смешно

    0 0 Отговор

    До коментар #20 от "Гост":

    Никой не може да каже кой е по-най, защото трите немски марки нямат хот хечове от десетилетия,камо ли от времето на Тойота АЕ86! Я кажи кой спортния хечбек на Мерцедес преди 15 години? А преди 20? А преди 40 както твърдеше? За Ауди ,а Ауди А3 си е голф с луксозна тапицерия. Я кажи един хот хеч на бМВ от 90-та??? Нали само трите премиума от десетилетия? Първо Мерцедес изобщо не са имали хот хеч,второ бмв не са имали хот хеч от десетилетия за да каже някой кой е по-най. Стига си писал наизуст и спориш нахално.

    Корола продавала много, ама с двигатели до 2.0. Ами близко е до акъла след като не предлага Корола с по-големи двигатели, не защото ги няма, не защото не знае да ги направи,ами защото знае кое е най-продаваемата стока, бизнес. Ти ако мислиш,че Фолксваген продава много от мощните модели и разчита на тях си заблуден. Та Тойота продава много това,което предлага, това,което не предлага не продава.
  • 30 Във твоята

    0 0 Отговор

    До коментар #28 от "Справка":

    справка и глава ли??? АЕ86 не е хот-хеч, не разбра ли??? Каква собствена лига на оризарниците те гони... когато през 70-те и 80-те години европейските производители правят на базата на скучните работнически модели - всепобеждаващи оръжия за рали и писта с предно, задно...4х4..., твоите приятели правят Хонда Квинтет, Цивик, и онова недоразумение Датсун Зет....
    Като е с такова "брилянтно" поведения - в кои световни шапионати се наложи през 80-те???
    Същите сте тесльовци....

    Коментиран от #31

  • 31 Само ала бала приказко,

    0 1 Отговор

    До коментар #30 от "Във твоята":

    Само ала бала прийазваш. Първо скед като се оказа, пе няма 3 германски марки да спорят от десетилетия в клас хот хеч, сеха извъртя за ралита, ами Тойота именно с хот хеча Корола става рали шампион, а никога Фолксваген, опек, бнв, мерцедес не са ставали рали шампиони. АЕ86 е единствения истински спортен автомобил от онези години с конкуренция само японски марки, защото германските правеха табутетките голф и кадет работника да ходи на работа с 1.6 дизел с 55 коня. Те дори стърчат над Тойотата, зсщото не са проектирани за спортни коли, а Тойотата е.

    Коментиран от #32

  • 32 Олелее

    3 0 Отговор

    До коментар #31 от "Само ала бала приказко,":

    какви филми са ти в главата….не съм същия с 3-те немски марки….
    За какво е разработен този кашон за обувки?? Ставаш смешен вече…. Я почети малко, защото си доста малък и няма от къде да знаеш-какво правят италианци, французи и немци в световните състезания и с какви коли и после ми говори за кутиите с обувки от изтока…Тук-таме нещо епизодично в локални шампионати….
    Дай еквивалент на 1-ца ГТИ от 70-те? Дай еквивалент на 130 ТС….Делта ХФ Турбо….205 ГТИ….Кадет с ХЕ ако щеш….
  • 33 3×3=9+1=10

    0 0 Отговор

    До коментар #10 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Според мен липсват още три.😃😃😃