Интересна информация за Dacia се появи на страниците на Auto Plus. Според френското издание румънската марка подготвя малка градска кола, която ще бъде построена на базата на новото Renault Twingo. По непотвърдена информация моделът ще е със задно предаване и задно разположен двигател, а цената му няма да надвишава 5 000 евро, което се равнява на по-малко от 10 000 лева.
Новото Renault Twingo беше представено съвсем наскоро в рамките на автоизложението в Женева. Конструкцията му е идентична с тази на следващия Smart, защото автомобилът е разработен съвместно с Daimler. Според конструкторите заради задно разположения агрегат новото Twingo е значително по-маневрено. Ако се появи подобен автомобил с емблемата на Dacia, той ще притежава същите впечатляващи за града характеристики.
Що се отнася до моторизацията на новата нискобюджетна Dacia, най-вероятно те ще бъдат заимствани от базовите модификации на Twingo. Заради максимално ниската цена, която се цели с подобен модел, екстри като R-Link с навигация, сгъваем мек таван и прочие няма да присъстват в оборудването на предполагаемата нова субкомпактна Dacia. В базовата екипировка ще са налични обаче ABS, стабилизираща система и въздушни възглавници за водача и пасажера до него.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 skier
11:47 14.03.2014
2 bugs_bunny
11:52 14.03.2014
3 скар фейс
12:50 14.03.2014
4 Симеон Тасев
Коментиран от #29
14:59 14.03.2014
5 Симеон Тасев
14:59 14.03.2014
6 Симеон Тасев
14:59 14.03.2014
7 Споок Армин
15:19 14.03.2014
8 Иван Иванов
Коментиран от #9
16:44 14.03.2014
9 Georgi Enchev
До коментар #8 от "Иван Иванов":
Дърво ама ново, а твоето желязо ако имаш такова е поне над 10год17:54 14.03.2014
10 Vasik Atanasova
АКО БЕШЕ С 5 ВРАТИ ЩЕШЕ ДА Е ИДЕАЛНА ЗА ТАКСИ
20:42 14.03.2014
11 ДАН ДАН
20:46 14.03.2014
12 Бай Иван
20:58 14.03.2014
13 ДАН ДАН
21:52 14.03.2014
14 Shmeker
21:52 14.03.2014
15 hienata
ЦЕНА 20 000лв.
Ха сега вие се замислете какво ще има в тази Дачия за 10 000лв.
Коментиран от #17, #19, #23
22:43 14.03.2014
16 Бай Иван
Коментиран от #18
06:20 15.03.2014
17 running wild
До коментар #15 от "hienata":
А аз преди месец имах УДОВОЛСТВИЕТО да изкарам от магазина чисто нов дизелов Дъстър! Няма такъв автоКЕФ, като от новата кола! Вървеж сериозен, разход, колкото пише в книгите: 5.5-5.8 градско и селско нормално каране. Минаваш по бабунести и разкопани сокаци без да ти дреме! Има си всичко, което му трябва на нормален човек, за да му е комфортно и удобно.Ха сега вие се замислете, дали нова Дачия или 5-6 годишен "расов" ценови аналог, на има - няма 250-300 хил. километра!
ПП Даже не знам, какво има под капака! Така де, като идем да си купим от джамбазите някоя О-О-О велика Хонда първо вдигаме капака...
Коментиран от #20
11:33 15.03.2014
18 ДАН ДАН
До коментар #16 от "Бай Иван":
Бай Иване майтапя се с тебе бе човек. Може и да съм по голям от теб сменил съм 13 автомобила до сега така, че нито съм пубер нито имам нужда да ми обясняваш нещо. Последната ми кола е от магазина SUV и е доооста над 10000 лева.13:24 15.03.2014
19 Иво Радев
До коментар #15 от "hienata":
Карали сте Пежо 107 на климатик през януари / за да установите, че "умира"/? Интересно, интересно!... ;)И Ви е харчило 8,5/100?
Странно - от две години карам служебен Ситроен С1 / същата кола, като 107 и Айго/, в града е истинско удоволствие - само в най-големите софийски задръствания харчи около 6+, нормално - около 5,5. Ако наистина 107 харчи 8,5, то това означава само едно - сериозен проблем с двигателя! Включеният климатик в града не се усеща, мъничето е достатъчно пъргаво.
Иначе колата е типично градска - багажник колкото за едно пазаруване, комфорт само на предните седалки, твърда возия / 3, 40 дължина, просто няма как!/, шумоизолацията е проблемна - до 90 се трае, след 100 си е шумничко в купето. За тези пари - толкова!
Коментиран от #21
17:29 15.03.2014
20 hienata
До коментар #17 от "running wild":
Колко струва твоята Дачия? Едва ли 10 000.Бих ти разказал малко за дачиите минали през мен и мои приятели, но ти вече си взел решение. Стискам палци да си уцелил безпроблемен екземпляр.Коментиран от #26
19:22 15.03.2014
21 hienata
До коментар #19 от "Иво Радев":
Иво, пусках климатика за да видя какво ще се случи, а не за да се охлаждам .Макар и на една платформа и с еднакво оборудване Айго е доста по добре откъм пластмаси и сглобка. Разхода го даде при сравнително къси разстояния и студено време, но пак не е нормално 8,5/100 , а колата е чисто нова, така, че за дефекти неможе да се говори. Корсата ми на същото каране дава 8/100 газ. Разгледай форума на Пежо или Ситроен и ще видиш от какво се оплаквт най-често собствениците на 3-цилиндрови бензинки - от разхода!19:33 15.03.2014
22 Иракли Иракли
При положение,че не се използват,като паркинги,може да се засадят
с трайни насаждения или други селскостопански култури!
22:13 15.03.2014
23 zendera
До коментар #15 от "hienata":
Е ти кво очакваше е.ти...и то от малолитражка-няма значение марката.На времето много се залъгвах с разхода,но и неможех да си позволя нещо повече-и с това се успокоявах.Сега вече зная,никога малолитражка,при положение че минавам повече от 20-25 000 км. на година.22:54 15.03.2014
24 Zsivko Zsivkov
02:47 16.03.2014
25 Е46 330XI
Същата история ще бъде като със Шкода Сити Гоу и VW UP - които уж и те щяха да бъдат по 5000 евро!!! Много бързо забравихте това!
09:41 16.03.2014
26 running wild
До коментар #20 от "hienata":
Написал съм "ценови аналог", ако си забелязал! И нали не си мислиш, че човек на 40+ години ще си купи нов автомобил, без да коментираме марка, преди да е "притеглил" "за" и "против"?!И след няколко годишен" мониторинг" установих, че Дачия е марката на работещия средностатистически българин! Дай Боже в бъдеше и други брандове да тръгнат по пътя на Рено, за да има по-голям избор за "беден" пазар, като нашия!
ПП Съотношението + и - на предният ми коментар е притеснителен! Не е нормално в държава членка на "златния милиард" (интелигентните хора ще знаят за какво иде реч) половината люде да са готови да дадат Х количество средства за употребявана вещ, вместо същото количество средства за нов аналог! Може и с по-слаби характеристики, но с далеч по-голям ресурс! А ресурса е най-важната характеристика на нещо, на което му е отредено да ти служи. Това навързано икономически и политически твърдо ме кара да си мисля, че българите си заслужаваме съдбата и най-характеризиращата ни поговорка е "на гол тумбак, чифте пищови"!
Коментиран от #27, #28, #30
11:01 16.03.2014
27 zendera
До коментар #26 от "running wild":
По принцип си прав,но не всички са чак на гол тумбак чефте пищови.Ми аз веднага ще ти кажа защо няма да си купя такъв автомобил.Не е защото е Дачия.А защото е малолитражка,защото е малък и маломощен ...моят избор за момента е БМВ Е34 като смятам в скоро време да го заменя със Е61 дизел.Предпочитам голяма кола защото изминавам минимум 25 000км на година,семеен съм с 2 деца и не на последно място,защото мога да си го позволя-имам предвид че мога да подържам такъв автомобил.11:54 16.03.2014
28 ivaylo mihaylov
До коментар #26 от "running wild":
Може да си установил нещо, но най-конкретно ползотворността на един автомобил се измерва с признака лв/км разходи. При еднакви характеристики на колите, а едната струва 5 пъти повече от другата няма логика да се купува ново за човек с ниски разходи. Абсурдно е според мен да живееш в панелка и да караш нова кола (еднаква цена на жилище и кола). Има много по-добри начини да си вложиш малкото спестени пари,вместо да си купиш една нова кола и това да е събитието на живота ти. Та това са само вещи. Когато се достигне по-висок стандарт на живот, тогава може да се купи ново и да се ползва много години, за да е екологично и ползотворно.12:45 16.03.2014
29 гошо прупрунков
До коментар #4 от "Симеон Тасев":
4 врати и жълт цвят ,момчета запознайте се с с новата масова таксиметрова визия на българия докато в европа карат 30 годишни мецедеси ние се правим на по набожни от папата и караме нови таксита по оф роад градки писти16:45 16.03.2014
30 hienata
До коментар #26 от "running wild":
Точно за "ресурса" на новата ти Дачия, ти стискам палци, аз от "ноф фнос" Авенсис 2,0 d-4d знам какво да очаквам, похлопване, потропване, някой и друг ремонт по окачването и изминати от мен 118 000км. Дачия на 9000км!!!! за смяна на съединител. Дачия Логан комби скърцащо табло (по-зле и от на Голф 2). Не знам как да кача снимка на прагове и задна врата на същата Дачия, ръжда, без да е блъскана. За окачването няма да пиша (виновни са "хубавите" ни пътища), но все пак и с Тойотата минавам през дупки. А сега да минем и на финансовата страна. Закупих Тойотата за 11 000лв преди 3г от Австрия, доставка, гуми, чип, обслужване още 1200лв - общо 12 200лв. В момента мога да я продам за 9000-10000лв. Нова Дачия дизелова 21 000лв след 3г. - 9000-10000лв. Къде е смисъла. За ресурса мога да споря, за смисъла същоКоментиран от #31
19:16 16.03.2014
31 running wild
До коментар #30 от "hienata":
Пич, първо трябваше да кажеш, че си "горд" собственик на японски автомобил. Човек като спори с Вас (собствениците на японски возила и на някои немски марки) все едно спори с радиото! Като клонирани сте! И при всички Ви първото условие при покупката на кола е, "колко ще и взема при следваща продажба"! Масовото бай Ганьо-вско мислене!Мое мнение е, че този въпрос не трябва да се гледа от такъв ъгъл, така че не виждам причина да продължавам да споря!
Така че вместо 30 хил. за нов Дъстър, давайте същата сума за 7-8 годишен МЛ или 4-5 годишен РАВ 4 и се чувствайте велики!
Коментиран от #32, #36
09:54 17.03.2014
32 zendera
До коментар #31 от "running wild":
Е,всеки сам за себе си избира.Мисля че кола върната от лизиг,примерно на 3-5 години е по-добрия избор-съответно от по-висок клас от логан дъстер или каквато и да е там.Ако за теб мощноста не е от значение и се примиряваш с липсата на такава,при мен тя е от значение и не правя компромис с нея.Никога един логан мцв няма да ми даде това което ще ми даде един тоуринг.Говоря за комбита понеже към това съм се насочил-по възможност със мощен дизелов агрегат...Коментиран от #33
10:06 17.03.2014
33 running wild
До коментар #32 от "zendera":
Какво значи мощност? И какво е тя без една перфектна трансмисия? Нищо, освен вероятно зададена максимална скорост, на определен автоекземпляр! Достигането на която, пак зависи от много "НО"!Първо провери по западно европейските сайтове, един 5-6 год. touring, на какъв пробег е. Но там, не на." автокъща" в Дупница! Като видиш истината, гле'й да не паднеш от стола, особено дизеловите версии!
И по отношение на бЕгането: ако можеш осъществи драг на БМВ напр. 160-180 к. с. с Дачия без значение от модела с новия евро 5, 110 к. с dci мотор с 6 скорости. Ще останеш като гръмнат от резултата! ВЕрвай ми (ако искаш де)!
Коментиран от #34, #35
11:00 17.03.2014
34 zendera
До коментар #33 от "running wild":
Явно няма какво да обсъждаме.Имах 530д и съм на ясно с динамиката на модела.Няма как да ти повярвам:и най-големия лаик може да намери и сравни динамичните характеристики на твоето умряло дци със 6цилиндров дизелак.По-голям виц не съм чувал от години....11:43 17.03.2014
35 zendera
До коментар #33 от "running wild":
Да си жив и здрав приятел-истински ме разсмя.Голем бе пич...11:44 17.03.2014
36 hienata
До коментар #31 от "running wild":
В момента имам 3 автомобила (2 мои и 1 на жената) Авенсис 2,0 дизел от 2004г, Корса 1,2 бензин/газ 2004г и Поло 1,4бензин 2005г. Преди това съм имал още 9 автомобила: 3 японски, 4 немски, 1 италиански и 1 руски. Работата ми позволява да карам повечето нови автомобили които се продават в България (не работя в сервиз) и имам поглед върху "вървеж" , удобства и екстри.Остатъчната стойност на всеки един продукт е важен показател, най-вече за качеството и. Колите са продукт и всеки си прави сметката, и аз , и Асан, и Гюнтер и Туранага , това, че теб не те интересува за колко ще продадеш Дачията не е истина, ако не те интересуваха парите щеше да си купиш не Дачия,а нов Мерцедес или някоя "резачка" т.е щеше да си над такива неща като "остатъчна стойност" ,нали така
17:51 17.03.2014
37 Zari
22:51 17.03.2014
38 Shmeker
14:38 20.03.2014