14 Март, 2014 10:40 30 249 38

Dacia със задно и цена под 10 000 лв.

  • dacia-
  • renault-
  • twingo

Интересна информация за Dacia се появи на страниците на Auto Plus. Според френското издание румънската марка подготвя малка градска кола, която ще бъде построена на базата на новото Renault Twingo. По непотвърдена информация моделът ще е със задно предаване и задно разположен двигател, а цената му няма да надвишава 5 000 евро, което се равнява на по-малко от 10 000 лева.

Новото Renault Twingo беше представено съвсем наскоро в рамките на автоизложението в Женева. Конструкцията му е идентична с тази на следващия Smart, защото автомобилът е разработен съвместно с Daimler. Според конструкторите заради задно разположения агрегат новото Twingo е значително по-маневрено. Ако се появи подобен автомобил с емблемата на Dacia, той ще притежава същите впечатляващи за града характеристики.

Що се отнася до моторизацията на новата нискобюджетна Dacia, най-вероятно те ще бъдат заимствани от базовите модификации на Twingo. Заради максимално ниската цена, която се цели с подобен модел, екстри като R-Link с навигация, сгъваем мек таван и прочие няма да присъстват в оборудването на предполагаемата нова субкомпактна Dacia. В базовата екипировка ще са налични обаче ABS, стабилизираща система и въздушни възглавници за водача и пасажера до него.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 skier

    12 2 Отговор
    Това ще е перфектната градска количка, на цена доста по-ниска от тази на up!, Citigo и компания
  • 2 bugs_bunny

    3 4 Отговор
    Да видим още една трактовка на гениалния творец Порше :)
  • 3 скар фейс

    5 1 Отговор
    Много ми прилича на citroen C2.
  • 4 Симеон Тасев

    0 9 Отговор

    Коментиран от #29

  • 5 Симеон Тасев

    1 9 Отговор
    може би
  • 6 Симеон Тасев

    1 10 Отговор
    горе долу стааа
  • 7 Споок Армин

    1 10 Отговор
    Ужас!!
  • 8 Иван Иванов

    2 11 Отговор
    Още едно румънско дърво на пазара.

    Коментиран от #9

  • 9 Georgi Enchev

    10 4 Отговор

    До коментар #8 от "Иван Иванов":

    Дърво ама ново, а твоето желязо ако имаш такова е поне над 10год
  • 10 Vasik Atanasova

    2 2 Отговор
    ДАМСКА КОЛА
    АКО БЕШЕ С 5 ВРАТИ ЩЕШЕ ДА Е ИДЕАЛНА ЗА ТАКСИ
  • 11 ДАН ДАН

    6 3 Отговор
    За 10000 лв нова кола това е много добре, така повече хора ще могат да карат нова кола , а не старите каталясници и димилници.
  • 12 Бай Иван

    3 8 Отговор
    По добре да си карам стария таралясник и димилник от колкото тази прахосмукачка с таван!
  • 13 ДАН ДАН

    5 3 Отговор
    бай иване, бай иване старите хора имат назадничево мислене п.с. ти ли се фукаше из форума с мерджан абитурент или греша?
  • 14 Shmeker

    4 3 Отговор
    Сега ще я направят и да гори около 3 на сто и ще избият рибата
  • 15 hienata

    6 6 Отговор
    Тук съм склонен да се съглася с Бай Иван.Преди месец имах "удоволствието"(неудоволствието)да карам,разгледам отдолу,вдигна капака и т.н. чисто ново Пежо 107 с две/три врати ,бензин 3 цилиндрово.Няма такъв смях, ламарина като вестник, груба пластмаса, вървеж никакъв ,пускаш климатика и умира.Возия (странно за Пежо) дървена. Разход 8,5л/100км в София (внимателно каране, все пак нова чужда кола)
    ЦЕНА 20 000лв.
    Ха сега вие се замислете какво ще има в тази Дачия за 10 000лв.

    Коментиран от #17, #19, #23

  • 16 Бай Иван

    1 5 Отговор
    Трудно е да се обясни на човек който нищо не разбира от автомобили и когато си купува кола я избира според боята и годината на производство кое е по добро.Особено на 10 г пубери които дори още не са се возили на предната седалка!

    Коментиран от #18

  • 17 running wild

    5 6 Отговор

    До коментар #15 от "hienata":

    А аз преди месец имах УДОВОЛСТВИЕТО да изкарам от магазина чисто нов дизелов Дъстър! Няма такъв автоКЕФ, като от новата кола! Вървеж сериозен, разход, колкото пише в книгите: 5.5-5.8 градско и селско нормално каране. Минаваш по бабунести и разкопани сокаци без да ти дреме! Има си всичко, което му трябва на нормален човек, за да му е комфортно и удобно.
    Ха сега вие се замислете, дали нова Дачия или 5-6 годишен "расов" ценови аналог, на има - няма 250-300 хил. километра!
    ПП Даже не знам, какво има под капака! Така де, като идем да си купим от джамбазите някоя О-О-О велика Хонда първо вдигаме капака...

    Коментиран от #20

  • 18 ДАН ДАН

    2 3 Отговор

    До коментар #16 от "Бай Иван":

    Бай Иване майтапя се с тебе бе човек. Може и да съм по голям от теб сменил съм 13 автомобила до сега така, че нито съм пубер нито имам нужда да ми обясняваш нещо. Последната ми кола е от магазина SUV и е доооста над 10000 лева.
  • 19 Иво Радев

    2 4 Отговор

    До коментар #15 от "hienata":

    Карали сте Пежо 107 на климатик през януари / за да установите, че "умира"/? Интересно, интересно!... ;)
    И Ви е харчило 8,5/100?
    Странно - от две години карам служебен Ситроен С1 / същата кола, като 107 и Айго/, в града е истинско удоволствие - само в най-големите софийски задръствания харчи около 6+, нормално - около 5,5. Ако наистина 107 харчи 8,5, то това означава само едно - сериозен проблем с двигателя! Включеният климатик в града не се усеща, мъничето е достатъчно пъргаво.
    Иначе колата е типично градска - багажник колкото за едно пазаруване, комфорт само на предните седалки, твърда возия / 3, 40 дължина, просто няма как!/, шумоизолацията е проблемна - до 90 се трае, след 100 си е шумничко в купето. За тези пари - толкова!

    Коментиран от #21

  • 20 hienata

    1 2 Отговор

    До коментар #17 от "running wild":

    Колко струва твоята Дачия? Едва ли 10 000.Бих ти разказал малко за дачиите минали през мен и мои приятели, но ти вече си взел решение. Стискам палци да си уцелил безпроблемен екземпляр.

    Коментиран от #26

  • 21 hienata

    3 2 Отговор

    До коментар #19 от "Иво Радев":

    Иво, пусках климатика за да видя какво ще се случи, а не за да се охлаждам .Макар и на една платформа и с еднакво оборудване Айго е доста по добре откъм пластмаси и сглобка. Разхода го даде при сравнително къси разстояния и студено време, но пак не е нормално 8,5/100 , а колата е чисто нова, така, че за дефекти неможе да се говори. Корсата ми на същото каране дава 8/100 газ. Разгледай форума на Пежо или Ситроен и ще видиш от какво се оплаквт най-често собствениците на 3-цилиндрови бензинки - от разхода!
  • 22 Иракли Иракли

    3 2 Отговор
    Браво на РУМЪНЦИТЕ!...........новото си е ново!...много внесен материал ще иде за скрап,а автокъщите ще си останат паркинги!
    При положение,че не се използват,като паркинги,може да се засадят
    с трайни насаждения или други селскостопански култури!
  • 23 zendera

    0 2 Отговор

    До коментар #15 от "hienata":

    Е ти кво очакваше е.ти...и то от малолитражка-няма значение марката.На времето много се залъгвах с разхода,но и неможех да си позволя нещо повече-и с това се успокоявах.Сега вече зная,никога малолитражка,при положение че минавам повече от 20-25 000 км. на година.
  • 24 Zsivko Zsivkov

    3 1 Отговор
    От кога чакам такава малка въшка със задно с ръчни скорости. И какво като е Dacia, нали ще ми вози задника в града от А до Б.
  • 25 Е46 330XI

    1 2 Отговор
    Хващам се на бас че ще бъде минимум 15 000 лева и с климатик 17 500 лв!
    Същата история ще бъде като със Шкода Сити Гоу и VW UP - които уж и те щяха да бъдат по 5000 евро!!! Много бързо забравихте това!
  • 26 running wild

    0 1 Отговор

    До коментар #20 от "hienata":

    Написал съм "ценови аналог", ако си забелязал! И нали не си мислиш, че човек на 40+ години ще си купи нов автомобил, без да коментираме марка, преди да е "притеглил" "за" и "против"?!
    И след няколко годишен" мониторинг" установих, че Дачия е марката на работещия средностатистически българин! Дай Боже в бъдеше и други брандове да тръгнат по пътя на Рено, за да има по-голям избор за "беден" пазар, като нашия!
    ПП Съотношението + и - на предният ми коментар е притеснителен! Не е нормално в държава членка на "златния милиард" (интелигентните хора ще знаят за какво иде реч) половината люде да са готови да дадат Х количество средства за употребявана вещ, вместо същото количество средства за нов аналог! Може и с по-слаби характеристики, но с далеч по-голям ресурс! А ресурса е най-важната характеристика на нещо, на което му е отредено да ти служи. Това навързано икономически и политически твърдо ме кара да си мисля, че българите си заслужаваме съдбата и най-характеризиращата ни поговорка е "на гол тумбак, чифте пищови"!

    Коментиран от #27, #28, #30

  • 27 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #26 от "running wild":

    По принцип си прав,но не всички са чак на гол тумбак чефте пищови.Ми аз веднага ще ти кажа защо няма да си купя такъв автомобил.Не е защото е Дачия.А защото е малолитражка,защото е малък и маломощен ...моят избор за момента е БМВ Е34 като смятам в скоро време да го заменя със Е61 дизел.Предпочитам голяма кола защото изминавам минимум 25 000км на година,семеен съм с 2 деца и не на последно място,защото мога да си го позволя-имам предвид че мога да подържам такъв автомобил.
  • 28 ivaylo mihaylov

    0 0 Отговор

    До коментар #26 от "running wild":

    Може да си установил нещо, но най-конкретно ползотворността на един автомобил се измерва с признака лв/км разходи. При еднакви характеристики на колите, а едната струва 5 пъти повече от другата няма логика да се купува ново за човек с ниски разходи. Абсурдно е според мен да живееш в панелка и да караш нова кола (еднаква цена на жилище и кола). Има много по-добри начини да си вложиш малкото спестени пари,вместо да си купиш една нова кола и това да е събитието на живота ти. Та това са само вещи. Когато се достигне по-висок стандарт на живот, тогава може да се купи ново и да се ползва много години, за да е екологично и ползотворно.
  • 29 гошо прупрунков

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Симеон Тасев":

    4 врати и жълт цвят ,момчета запознайте се с с новата масова таксиметрова визия на българия докато в европа карат 30 годишни мецедеси ние се правим на по набожни от папата и караме нови таксита по оф роад градки писти
  • 30 hienata

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "running wild":

    Точно за "ресурса" на новата ти Дачия, ти стискам палци, аз от "ноф фнос" Авенсис 2,0 d-4d знам какво да очаквам, похлопване, потропване, някой и друг ремонт по окачването и изминати от мен 118 000км. Дачия на 9000км!!!! за смяна на съединител. Дачия Логан комби скърцащо табло (по-зле и от на Голф 2). Не знам как да кача снимка на прагове и задна врата на същата Дачия, ръжда, без да е блъскана. За окачването няма да пиша (виновни са "хубавите" ни пътища), но все пак и с Тойотата минавам през дупки. А сега да минем и на финансовата страна. Закупих Тойотата за 11 000лв преди 3г от Австрия, доставка, гуми, чип, обслужване още 1200лв - общо 12 200лв. В момента мога да я продам за 9000-10000лв. Нова Дачия дизелова 21 000лв след 3г. - 9000-10000лв. Къде е смисъла. За ресурса мога да споря, за смисъла също

    Коментиран от #31

  • 31 running wild

    0 2 Отговор

    До коментар #30 от "hienata":

    Пич, първо трябваше да кажеш, че си "горд" собственик на японски автомобил. Човек като спори с Вас (собствениците на японски возила и на някои немски марки) все едно спори с радиото! Като клонирани сте! И при всички Ви първото условие при покупката на кола е, "колко ще и взема при следваща продажба"! Масовото бай Ганьо-вско мислене!
    Мое мнение е, че този въпрос не трябва да се гледа от такъв ъгъл, така че не виждам причина да продължавам да споря!
    Така че вместо 30 хил. за нов Дъстър, давайте същата сума за 7-8 годишен МЛ или 4-5 годишен РАВ 4 и се чувствайте велики!

    Коментиран от #32, #36

  • 32 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #31 от "running wild":

    Е,всеки сам за себе си избира.Мисля че кола върната от лизиг,примерно на 3-5 години е по-добрия избор-съответно от по-висок клас от логан дъстер или каквато и да е там.Ако за теб мощноста не е от значение и се примиряваш с липсата на такава,при мен тя е от значение и не правя компромис с нея.Никога един логан мцв няма да ми даде това което ще ми даде един тоуринг.Говоря за комбита понеже към това съм се насочил-по възможност със мощен дизелов агрегат...

    Коментиран от #33

  • 33 running wild

    1 2 Отговор

    До коментар #32 от "zendera":

    Какво значи мощност? И какво е тя без една перфектна трансмисия? Нищо, освен вероятно зададена максимална скорост, на определен автоекземпляр! Достигането на която, пак зависи от много "НО"!
    Първо провери по западно европейските сайтове, един 5-6 год. touring, на какъв пробег е. Но там, не на." автокъща" в Дупница! Като видиш истината, гле'й да не паднеш от стола, особено дизеловите версии!
    И по отношение на бЕгането: ако можеш осъществи драг на БМВ напр. 160-180 к. с. с Дачия без значение от модела с новия евро 5, 110 к. с dci мотор с 6 скорости. Ще останеш като гръмнат от резултата! ВЕрвай ми (ако искаш де)!

    Коментиран от #34, #35

  • 34 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "running wild":

    Явно няма какво да обсъждаме.Имах 530д и съм на ясно с динамиката на модела.Няма как да ти повярвам:и най-големия лаик може да намери и сравни динамичните характеристики на твоето умряло дци със 6цилиндров дизелак.По-голям виц не съм чувал от години....
  • 35 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #33 от "running wild":

    Да си жив и здрав приятел-истински ме разсмя.Голем бе пич...
  • 36 hienata

    0 0 Отговор

    До коментар #31 от "running wild":

    В момента имам 3 автомобила (2 мои и 1 на жената) Авенсис 2,0 дизел от 2004г, Корса 1,2 бензин/газ 2004г и Поло 1,4бензин 2005г. Преди това съм имал още 9 автомобила: 3 японски, 4 немски, 1 италиански и 1 руски. Работата ми позволява да карам повечето нови автомобили които се продават в България (не работя в сервиз) и имам поглед върху "вървеж" , удобства и екстри.
    Остатъчната стойност на всеки един продукт е важен показател, най-вече за качеството и. Колите са продукт и всеки си прави сметката, и аз , и Асан, и Гюнтер и Туранага , това, че теб не те интересува за колко ще продадеш Дачията не е истина, ако не те интересуваха парите щеше да си купиш не Дачия,а нов Мерцедес или някоя "резачка" т.е щеше да си над такива неща като "остатъчна стойност" ,нали така
  • 37 Zari

    1 0 Отговор
    Ма то ква остатъчна стойност-в България не са много хората ,които могат да си купуват коли от магазина и да ги сменят на 5 години,че да се интересуват от остатъчна стойност.Купуваш Дачията нова и я караш 10-12 години и направо я бракуваш.То като гледам и Мецедеси на 12 години у нас се продават по 5000 лв,което значи ,че там някъде на запад са закупени за 1000 евра-демек остаъчната им стойност си е едно нищо. И да кажем също,че остатъчната стойност не зависи само от качеството,а от това каква чат от живота на колата е минал-демек от километрите. У нас километража на колите втора употреба е мистерия,но по на запад не е,щото там в затвора се влиза за такива работи. И никой няма да си купи кола на 400 000 /примерно/,щото колкото и да е качесвена ,иде време за сериозни ремонти и инвестиции.Дават ни ги на нас.
  • 38 Shmeker

    0 0 Отговор
    Между другото ако от Дачия направят версия с 4 врати и някакво по-комби изпълнение ще разбият пазара с тая кола.