25 Септември, 2024 10:02 1 225 8

Stellantis търси заместник на Тавареш

  • тавареш-
  • карлос тавареш-
  • stellantis

Договорът му изтича през 2026-та

Stellantis търси заместник на Тавареш - 1

Stellantis, автомобилният конгломерат, създаден чрез сливането на Fiat Chrysler Automobiles и PSA Peugeot-Citroën, е изправен пред нарастващ натиск, тъй като се ориентира в предизвикателна пазарна среда. Въпреки че е четвъртият по големина производител на автомобили в света, компанията отчита значителен спад на нетната печалба през първата половина на 2024 г.

Един от основните фактори, допринасящи за финансовите затруднения на Stellantis, е отслабващото търсене на нейните продукти, особено в Съединените щати. Дилърите изразяват недоволство от работата на компанията, като обвиняват Карлос Тавареш, настоящия главен изпълнителен директор, за „катастрофата“ и „бързата деградация“ на американските марки.

Тъй като договорът на Тавареш изтича през януари 2026 г., Stellantis активно търси нов главен изпълнителен директор. Въпреки че компанията не изключва възможността за подновяване на договора на Тавареш, търсенето на наследник показва потенциална промяна в ръководството.

Няколко марки на Stellantis, включително DS Automobiles, Lancia и Chrysler, се борят да поддържат рентабилност. Особено при Maserati се наблюдава драматичен спад в продажбите, като през първата половина на 2024 г. доставките са намалели с над 50%.

За да се справи с тези предизвикателства, Stellantis прилага различни стратегии. Компанията се фокусира върху подобряване на маркетинговите усилия и разширяване на продуктовите си предложения. Освен това Stellantis инвестира в електрически превозни средства и планира да представи нови модели през следващите години.

Бъдещето на Stellantis ще зависи от способността ѝ да се справи с тези предизвикателства и да се адаптира към променящия се автомобилен пейзаж. Търсенето на нов главен изпълнителен директор и изпълнението на стратегически инициативи ще бъдат от решаващо значение за определянето на дългосрочния успех на компанията.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 долу ЕС

    11 3 Отговор
    всички европейски авто производители ще фалират или изкупят от извън ЕС, защо? който има акъл да се сеща. очевидно те нямат, щом позволиха сащ и ЕК да ги съсипят съзнателно.
  • 2 тъй шъй

    10 6 Отговор
    Аутсайдерското обединение и обединено няма шанс. С 3-цил,турбо, меки хибриди и зле автоматици, няма как да се борят с големите. Пък и чупливи, а и порядъчно скъпи. Ако смениш фаровете и решетката и го кръстиш Пежо, Алфаромео, Опел, Джип,ще излъжеш не много наивници. Не съсдадоха нищо авангардно като задвижване и няма да стане работата.
    В Япония се създава подобно обединение на Митсубиши, Нисан и Хонда май, ама какво прави Хонда с тройкаджиите, не знам.

    Коментиран от #7, #8

  • 3 спряха износа към

    7 1 Отговор
    източна европа на стари автомобили и на запад се научиха да карат колите по 10-15 години защото като дадеш много пари за кола не се знае дали ще възстановиш парите си които си похарчил
  • 4 Гацо

    13 2 Отговор
    Спряха да продават дизелови коли и до там. Имаха номер 1 при нафтовите двигатели. Сега продават СУВ Пежо 3008 с 1.2 бензинов двигател. Га не си го купя за 80 000 лева :)
  • 5 михаил

    6 2 Отговор
    Запада мислеха ,че както да сега повече от 85 години имаха постоя нит възход в автомобилната индустрия това все така ще продължава. ? Нещата корено се промениха докато преди 35-40 години страни като Китай или Индия без Западна технология не автомобил даже един хладилник не можеха да произведат. Сега ли - спокойно в много области -- могат все още като микрочиповете , атомната технология и във военната имат известно проблеми. Така ,че хегемонията на Запада приключва идва нова епоха когато страни като Китай , Индия , Виетнам ще доминират не само в Тихоокеанският регион но и в Световните пазари. При високите енергийни разходи Европа не е в състояние на конкуренция от старана на тези държави.
  • 6 Логично

    6 1 Отговор
    Превърна всички марки в Пежо. Очевидно на собствениците им писна. Все пак чакат печалби. А това едва ли става с една и съща кола, облечена в различни ламарини.
  • 7 Госта..

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "тъй шъй":

    Ами и Хонда са зле финансово
  • 8 Дружбенеца

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "тъй шъй":

    Митсубиши и Нисан работят заедно под Рено Алиансът. Затова Дачия Дъстър е базирана на Нисан Кашкай а Новото Митсубиши Колт е Рено Клио.