28 Октомври, 2024 16:28 2 102 14

Китайски хибрид измина 2208 километра без презареждане

  • roewe-
  • хибрид-
  • плъг-ин хибрид-
  • рекорд

Рекордната дисциплина е направена с пълен резервоар и пълна батерия

Китайски хибрид измина 2208 километра без презареждане - 1

Притежаваната от SAIC компания Roewe постигна забележително постижение, като постави нов световен рекорд на Гинес за най-дълго разстояние, изминато от хибриден автомобил с възможност за включване към електрическата мрежа (PHEV) без зареждане с гориво или презареждане. Roewe D7 DMH, седан от среден клас, измина удивителните 2208 км за четири дни.

Roewe D7 DMH премина през предизвикателни терени, включително чакълести пътища, сняг и лед, като същевременно изкачи значителни височини. Впечатляващата производителност и ефективност на автомобила бяха очевидни по време на цялото пътуване, демонстрирайки възможностите на хибридното задвижване от плъгин тип.

Китайски хибрид измина 2208 километра без презареждане

Roewe D7 DMH е оборудван с 1,5-литров бензинов двигател и електромотор, които предлагат комбинирана мощност от 201 конски сили. Автомобилът може да се похвали с обявен пробег от 1400 км, който включва 125 км чисто електрически пробег. Рекордното пътуване обаче надхвърли тези стойности, демонстрирайки потенциала на технологията PHEV.

Това постижение подчертава напредъка на технологията PHEV и потенциала за удължаване на пробега и горивната ефективност. Тъй като автомобилните производители продължават да въвеждат иновации, можем да очакваме в бъдеще да видим още по-впечатляващи постижения на хибридните автомобили от типа plug-in.


Поставете оценка:
Оценка 4.2 от 10 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Директора

    9 10 Отговор
    Да не би вместо багажник и задни седалки да има резервоар от около 1800 литра?!
    В контролирана среда ли е? На път ли е? В какви условия? 1000 неизвестни.

    Коментиран от #3, #6, #13

  • 2 Разход 15 на сто бензин

    9 8 Отговор
    Китайка плъг ин на магистралата със 150 харчи 15 бензин...
  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 мислетебе

    10 5 Отговор
    Коли, които правят преход от 2000км с едно зареждане има и сега. Хибридът осигурява макс. 125км от целия преход, което е само торетично (всеки който е пробвал електричка, знае колко се различава пробегът по документи и реалния). Това са 5% ОТ ПРЕХОДА в най-добрия случай!!! Ако допълнителната маса на батерията на хибрида я нямаше, може би същата кола само с ДВГ-то щеше да мине същото разстояние. Какъв напредък на PHEV е това, какво общо има!?

    Коментиран от #7

  • 5 Хохо Бохо

    8 4 Отговор
    А в същото време Волцваген и др ойро производители волно фалират за да му е гадно на Путин. И по-зле ще става за колективните
  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 0000

    5 3 Отговор
    Компанията е на фолксваген, чайна имат само 10 процента

    Коментиран от #9, #10

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Хохо Бохо

    6 1 Отговор

    До коментар #8 от "0000":

    50% SOIC, 40% ваген, 10% ваген инвест, които са китайци. Венчъра е до 2030 (за 45 години, които изтичат 2030)
  • 11 Каква е средната скорост?

    4 2 Отговор
    "измина удивителните 2208 км за четири дни."!?
    2500 км от Бг. до Франция ги минавах преди време за около 36 ч. нормално шофиране...четири дни са пълзели за "рекорд" ;)
  • 12 тъй шъй

    4 2 Отговор
    Китайски извращения. Ако резервоарът е около 60 л. със скоростта на охлюв, би могло да се постигне 3-4 л. разход на 100. Но тази голяма батерия тежи и не върши особена работа след като се изтощи. Винаги пълния хибрид е по икономичен от плъгин ако се сравняват в хибриден режим след изтощена батерия. Едното носи 50кг батерия, другото 350кила
  • 13 веско

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Директора":

    Мало....умен катър чакаш някой да дойде и да те убеждава ли защото си много умен ? и не вярваш на останалите. Запази мнението за себе си и не давай акъла си който го имаш то е много малко не го раздавай ще останеш и без него.
  • 14 Край

    3 0 Отговор
    И фолксваген го може. По нанадолно.