8 Ноември, 2024 15:21 6 751 20

Mazda разработва нов бензинов двигател

  • mazda-
  • cx-5-
  • двигател-
  • бензинов двигател

Компанията ще представи и изцяло новото CX-5

Mazda разработва нов бензинов двигател - 1

На фронта на двигателите с вътрешно горене Mazda представя ново поколение двигатели Skyactiv-Z, които обещават подобрена горивна ефективност и производителност. Тези двигатели ще използват усъвършенствана технология на горене за постигане на по-висока топлинна ефективност и по-ниски емисии.

Макар че Mazda приема електрификацията, тя остава ангажирана с усъвършенстването на двигателя с вътрешно горене. Компанията активно разработва нови технологии за двигатели, включително ротационни двигатели, за да осигури устойчиво бъдеще за своите автомобили.

Също така, компанията се подготвя да представи следващото поколение на популярния си кросоувър CX-5. Този нов модел ще отбележи значителна стъпка напред за автомобилния производител, включвайки нови технологии и фокус върху електрификацията.

Mazda разработва нов бензинов двигател

Един от ключовите акценти на следващото поколение CX-5 е въвеждането на нов хибриден задвижващ агрегат, разработен от самата компания. Тя ще замени сегашната хибридна система, която се намира в CX-50. Новата хибридна система ще повиши горивната ефективност и производителността, съобразявайки се с ангажимента на Mazda за устойчива мобилност.

За да рационализира производството и да намали разходите, Mazda планира да опрости гамата на CX-5. Това означава по-малко нива на оборудване и конфигурации, което ще позволи на автомобилния производител да се съсредоточи върху основните характеристики и да предостави по-последователен продукт.

В допълнение към хибридния CX-5, Mazda разработва и специална платформа за електромобили, която ще бъде в основата на нов електрически кросоувър през 2027 г. Компанията също така проучва възможността за плъг-ин хибридни варианти за бъдещите си модели, като по този начин ще разшири още повече електрифицираните си предложения.


Поставете оценка:
Оценка 4.5 от 22 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 българина

    15 30 Отговор
    точно мазда по добре да спрат да правят собствени! Купетата са добре, но двг дизел и бензин са трагедия, всеки който кара знае за какво говоря, едните са маслояди след 100 хил, другите кривят глави пак на 100 хил, казва ефективност и екологичност.

    Коментиран от #3, #5, #16, #17, #19

  • 2 Слушко

    17 21 Отговор
    Мазда всяка година изкарва нови двигатели и все не струват...

    Коментиран от #4

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Хохо бохо

    17 25 Отговор

    До коментар #1 от "българина":

    Купетата? Японците са измислили ръждата, Опел са жалки плагиати. Не съм виждал японска марка дето да не е изгнила изцяло отдолу. Няма Лен крузъри, мазди, сузукита, мицита...сичкото е леш. Нисаните са една идея по-добре...шаси за Патрул е като еднорог, не съществува

    Коментиран от #6, #9, #13

  • 6 Житомир

    14 3 Отговор

    До коментар #5 от "Хохо бохо":

    Аз имам американски Нисан хардбоди 1991г. и няма точка ръжда никъде
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 купувай докато има

    8 15 Отговор
    Мазда 323 от 4-то, 5-то и 6-то поколение. 1990-2003 година. Вечни, практични, евтини. След това не биват.
  • 9 Японеца

    25 1 Отговор

    До коментар #5 от "Хохо бохо":

    Погледни прехвалените мерцедеси как гният по вратите и отдолу!
  • 10 Ггг

    20 6 Отговор
    2 години карам Мазда сх 30 бензин, перфектна и забавна за каране,но най вече красива

    Коментиран от #11

  • 11 такива работи

    12 6 Отговор

    До коментар #10 от "Ггг":

    Изкарах 1 час в такава-сх30. По-твърдо окачване, ако въобще има такова, не съм се возил. Няма неравност, която да не се усети като силен удар. Иначе наистина е красива, ама хубостта кола не кара.

    Коментиран от #14

  • 12 Ггг

    5 2 Отговор
    Да за окачването абсолютно вярно
  • 13 ха ха ха ха ха ха ха

    10 4 Отговор

    До коментар #5 от "Хохо бохо":

    Купи си нова кола и няма да има ръжда. Каиши като теб с коли на 20 години са опасни за околните.
  • 14 Сър Мастър Бейтс

    6 4 Отговор

    До коментар #11 от "такива работи":

    Возията за мен е едно от най-важните неща в един автомобил. Не знам как е CX-30, но в по-дървена кола от Голф 2 никога не съм се возил/карал....

    Коментиран от #15

  • 15 има има

    9 0 Отговор

    До коментар #14 от "Сър Мастър Бейтс":

    Golf 1 е още по-дървена, защото предните амортисьори са почти вертикално монтирани и дъмп ефекта е почти нулев.
  • 16 Педро инспектор

    18 2 Отговор

    До коментар #1 от "българина":

    Нямаш дори и малка идея, колко смешно звучиш. Да, точно аз зная и то по-добре от теб. Oт 11 години карам Skyactiv-G . Среден разход за 150 хил.км 6.3. Колата е Мазда 3 и все още дори крушка не ми ми е изгоряла. Бензиновите Мазди са едни от най-надеждните на пазара. Имам и приятел с CX-5 бензин 2013-a на 220 000км, без никакви проблеми. Загуба на масло за 15хил.км - 0 ml. Дизела не е о.к. за там съм съгласен.

    Коментиран от #18

  • 17 Кочо Честименски

    10 0 Отговор

    До коментар #1 от "българина":

    Два редови шестака направиха. Един дизел и един бензин. Какво по-добро?
  • 18 Име

    7 1 Отговор

    До коментар #16 от "Педро инспектор":

    Потвърждавам! Карам мазда 6 2015 бензин, автоматик.
  • 19 Някой

    14 1 Отговор

    До коментар #1 от "българина":

    Поредния "разбирач" дето е карал нова Мазда само в youtube. На Мазда бензиновите двигатели са едни от най-добрите и нямат никакви сериозни проблеми. Турбото им, котето за съжаление не се предлага в Европа заради зелените бюрократи е най-мощния двигател в сегмента, всичко по-мощно е в луксозната гама. Да не говорим, че са единствената японска марка, която все оше се прави само в Япония. В последните години е на едно от първите места по надеждност, като преди няколко години беше и на първо място пред Лексус. Карай си там немската бръкма от 95 и недей да се правиш, че разбираш от нови коли.

    Коментиран от #20

  • 20 мазда 3 светлосиня металик

    2 2 Отговор

    До коментар #19 от "Някой":

    Zoom-Zoom 250 кончета и гледай отдалечаващият се номер 👍