На фронта на двигателите с вътрешно горене Mazda представя ново поколение двигатели Skyactiv-Z, които обещават подобрена горивна ефективност и производителност. Тези двигатели ще използват усъвършенствана технология на горене за постигане на по-висока топлинна ефективност и по-ниски емисии.
Макар че Mazda приема електрификацията, тя остава ангажирана с усъвършенстването на двигателя с вътрешно горене. Компанията активно разработва нови технологии за двигатели, включително ротационни двигатели, за да осигури устойчиво бъдеще за своите автомобили.
Също така, компанията се подготвя да представи следващото поколение на популярния си кросоувър CX-5. Този нов модел ще отбележи значителна стъпка напред за автомобилния производител, включвайки нови технологии и фокус върху електрификацията.
Един от ключовите акценти на следващото поколение CX-5 е въвеждането на нов хибриден задвижващ агрегат, разработен от самата компания. Тя ще замени сегашната хибридна система, която се намира в CX-50. Новата хибридна система ще повиши горивната ефективност и производителността, съобразявайки се с ангажимента на Mazda за устойчива мобилност.
За да рационализира производството и да намали разходите, Mazda планира да опрости гамата на CX-5. Това означава по-малко нива на оборудване и конфигурации, което ще позволи на автомобилния производител да се съсредоточи върху основните характеристики и да предостави по-последователен продукт.
В допълнение към хибридния CX-5, Mazda разработва и специална платформа за електромобили, която ще бъде в основата на нов електрически кросоувър през 2027 г. Компанията също така проучва възможността за плъг-ин хибридни варианти за бъдещите си модели, като по този начин ще разшири още повече електрифицираните си предложения.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 българина
Коментиран от #3, #5, #16, #17, #19
15:46 08.11.2024
2 Слушко
Коментиран от #4
16:29 08.11.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Този коментар е премахнат от модератор.
5 Хохо бохо
До коментар #1 от "българина":
Купетата? Японците са измислили ръждата, Опел са жалки плагиати. Не съм виждал японска марка дето да не е изгнила изцяло отдолу. Няма Лен крузъри, мазди, сузукита, мицита...сичкото е леш. Нисаните са една идея по-добре...шаси за Патрул е като еднорог, не съществуваКоментиран от #6, #9, #13, #21
16:43 08.11.2024
6 Житомир
До коментар #5 от "Хохо бохо":
Аз имам американски Нисан хардбоди 1991г. и няма точка ръжда никъде17:03 08.11.2024
7 Този коментар е премахнат от модератор.
8 купувай докато има
18:43 08.11.2024
9 Японеца
До коментар #5 от "Хохо бохо":
Погледни прехвалените мерцедеси как гният по вратите и отдолу!19:20 08.11.2024
10 Ггг
Коментиран от #11
21:31 08.11.2024
11 такива работи
До коментар #10 от "Ггг":
Изкарах 1 час в такава-сх30. По-твърдо окачване, ако въобще има такова, не съм се возил. Няма неравност, която да не се усети като силен удар. Иначе наистина е красива, ама хубостта кола не кара.Коментиран от #14
22:31 08.11.2024
12 Ггг
02:38 09.11.2024
13 ха ха ха ха ха ха ха
До коментар #5 от "Хохо бохо":
Купи си нова кола и няма да има ръжда. Каиши като теб с коли на 20 години са опасни за околните.09:35 09.11.2024
14 Сър Мастър Бейтс
До коментар #11 от "такива работи":
Возията за мен е едно от най-важните неща в един автомобил. Не знам как е CX-30, но в по-дървена кола от Голф 2 никога не съм се возил/карал....Коментиран от #15
09:44 09.11.2024
15 има има
До коментар #14 от "Сър Мастър Бейтс":
Golf 1 е още по-дървена, защото предните амортисьори са почти вертикално монтирани и дъмп ефекта е почти нулев.10:53 09.11.2024
16 Педро инспектор
До коментар #1 от "българина":
Нямаш дори и малка идея, колко смешно звучиш. Да, точно аз зная и то по-добре от теб. Oт 11 години карам Skyactiv-G . Среден разход за 150 хил.км 6.3. Колата е Мазда 3 и все още дори крушка не ми ми е изгоряла. Бензиновите Мазди са едни от най-надеждните на пазара. Имам и приятел с CX-5 бензин 2013-a на 220 000км, без никакви проблеми. Загуба на масло за 15хил.км - 0 ml. Дизела не е о.к. за там съм съгласен.Коментиран от #18
11:14 09.11.2024
17 Кочо Честименски
До коментар #1 от "българина":
Два редови шестака направиха. Един дизел и един бензин. Какво по-добро?13:20 09.11.2024
18 Име
До коментар #16 от "Педро инспектор":
Потвърждавам! Карам мазда 6 2015 бензин, автоматик.23:41 09.11.2024
19 Някой
До коментар #1 от "българина":
Поредния "разбирач" дето е карал нова Мазда само в youtube. На Мазда бензиновите двигатели са едни от най-добрите и нямат никакви сериозни проблеми. Турбото им, котето за съжаление не се предлага в Европа заради зелените бюрократи е най-мощния двигател в сегмента, всичко по-мощно е в луксозната гама. Да не говорим, че са единствената японска марка, която все оше се прави само в Япония. В последните години е на едно от първите места по надеждност, като преди няколко години беше и на първо място пред Лексус. Карай си там немската бръкма от 95 и недей да се правиш, че разбираш от нови коли.Коментиран от #20
10:33 10.11.2024
20 мазда 3 светлосиня металик
До коментар #19 от "Някой":
Zoom-Zoom 250 кончета и гледай отдалечаващият се номер 👍15:52 10.11.2024
21 Гарван
До коментар #5 от "Хохо бохо":
Аз имам Мазда Демио 2002 и за сега е напълно здрава!14:59 05.12.2024