Карлос Тавареш, един от лидерите в сливането на Stellantis и неин първи главен изпълнителен директор, неочаквано се оттегли. Това се случва само два месеца, след като се появи новина, че често избухливият лидер планира да изпълни петгодишния си договор, който приключва в началото на 2026 г.
Внезапното напускане повдига някои съмнения, особено като се имат предвид настоящите проблеми на компанията. Stellantis е изправен пред перфектна буря: рязко спадащи продажби на основните им марки в САЩ (Jeep, Ram, Dodge, Chrysler), спиране на производството поради свръхпредлагане и недоволна дилърска мрежа.
Самият Тавареш не се притеснява да посочи проблемите на компанията. Той посочи като причина за бавните продажби на Maserati слабия маркетинг и проблемите с контрола на качеството в завода за пикапи Ram в Стърлинг Хайтс.
Компанията изглежда подготвена за напускането на Тавареш, като временният изпълнителен комитет, оглавяван от председателя Джон Елкан, поема управлението, докато се търси постоянен наследник през първата половина на 2025 г.
Междувременно търсенето на план за промяна на ситуацията се засилва. Запасите са раздути, производството се нуждае от сериозно съкращаване, а дилърската мрежа в САЩ се чувства отчуждена.
Това не е единствената промяна в ръководството на Stellantis. През последните месеци се случиха сътресения в подразделението за спортни автомобили, като Санто Фичили пое ръководството на Alfa Romeo и Maserati.
Дали новото ръководство ще се справи с опасенията, които самият Таварес изтъкна? Само времето ще покаже дали Stellantis ще успее да се измъкне от това затъване и да се върне на пътя към успеха.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ситрошен
10:23 02.12.2024
2 Мдааа
Коментиран от #3
10:24 02.12.2024
3 Баварише Моторен Верке
До коментар #2 от "Мдааа":
Такива са си френските ПEДAЛИ.. MA3HИ, ГHУCHИ и ЛИЦEMEPHИ...10:32 02.12.2024
4 такива работи
10:55 02.12.2024
5 такива работи
10:58 02.12.2024
6 дон Вито
11:02 02.12.2024
7 Българин
11:23 02.12.2024
8 Германски експерт
Спряха да правят здрави коли, за да печелят повече милярди, но хората сряха да купуват новите боклуци... Лошото е, че здравите коли, които можеха да изкарат две поколения, са на изчезване.
Иначе мога да споря с всеки за екологията!
Голф 1 от 1978г,дизел гори 4-4,5л на 100км.
Голф 7 от 2020г гори 6,5-7л на 100км.
Никой не може да ме убеди, че вредните газове от повече изгорено са помалко от помалко изгорено!!!
От 6,5л отпадъка не може да е по малко, отколкото от 4л!!!
Всичко е прах в очите и пари... Много пари!
12:37 02.12.2024