Карлос Тавареш вече не е директор на Stellantis

2 Декември, 2024 10:16 772 8

  • карлос тавареш-
  • изпълнителен директор-
  • stellantis

Той трябваше да остане на поста поне още една година

Карлос Тавареш вече не е директор на Stellantis - 1

Карлос Тавареш, един от лидерите в сливането на Stellantis и неин първи главен изпълнителен директор, неочаквано се оттегли. Това се случва само два месеца, след като се появи новина, че често избухливият лидер планира да изпълни петгодишния си договор, който приключва в началото на 2026 г.

Внезапното напускане повдига някои съмнения, особено като се имат предвид настоящите проблеми на компанията. Stellantis е изправен пред перфектна буря: рязко спадащи продажби на основните им марки в САЩ (Jeep, Ram, Dodge, Chrysler), спиране на производството поради свръхпредлагане и недоволна дилърска мрежа.

Самият Тавареш не се притеснява да посочи проблемите на компанията. Той посочи като причина за бавните продажби на Maserati слабия маркетинг и проблемите с контрола на качеството в завода за пикапи Ram в Стърлинг Хайтс.

Карлос Тавареш вече не е директор на Stellantis

Компанията изглежда подготвена за напускането на Тавареш, като временният изпълнителен комитет, оглавяван от председателя Джон Елкан, поема управлението, докато се търси постоянен наследник през първата половина на 2025 г.

Междувременно търсенето на план за промяна на ситуацията се засилва. Запасите са раздути, производството се нуждае от сериозно съкращаване, а дилърската мрежа в САЩ се чувства отчуждена.

Това не е единствената промяна в ръководството на Stellantis. През последните месеци се случиха сътресения в подразделението за спортни автомобили, като Санто Фичили пое ръководството на Alfa Romeo и Maserati.

Дали новото ръководство ще се справи с опасенията, които самият Таварес изтъкна? Само времето ще покаже дали Stellantis ще успее да се измъкне от това затъване и да се върне на пътя към успеха.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 2 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Ситрошен

    5 5 Отговор
    Учудва ли се някой? Направи френските бoклyци, още по-лaйняни..
  • 2 Мдааа

    12 1 Отговор
    Тоя Таварищ излага проблемите сякаш той няма нищо общо с тях все едно не той е бил шеф!?!? Ама взел многомилионна заплата и бонуси!? Готов е за лидер на политическа партия в България, все едно слушам Тиквьо Борисов, КирчоТъпиpчо и пр.!

    Коментиран от #3

  • 3 Баварише Моторен Верке

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Мдааа":

    Такива са си френските ПEДAЛИ.. MA3HИ, ГHУCHИ и ЛИЦEMEPHИ...
  • 4 такива работи

    10 1 Отговор
    Как малко не погледнат какво правят японците. Огромни кубатури /сравнено с тези/, дефорсирани, по цикъл милър-аткинсън, висока степен на сгъстяване, огромна ефективност, плюс хибрид. А тези турбо, форсирани малолитражки със старт стоп мек хибрид. Резултат- фалит.
  • 5 такива работи

    6 0 Отговор
    Забравих, тия наблягат на дизайнерски трикове. Като сложат по 3 лед лупи на фар на Алфата и всичко е наред.
  • 6 дон Вито

    6 1 Отговор
    Да обявяват фалит и да се приключва с тези малоумни марки в постоянен упадък от десетилетия.
  • 7 Българин

    6 1 Отговор
    С трицилиндрови малолитражки е така.Жалко за хубавите автомобилни марки произвеждали култови модели в миналото.
  • 8 Германски експерт

    1 0 Отговор
    Лакомо д..е кръв с..е е казал народа!
    Спряха да правят здрави коли, за да печелят повече милярди, но хората сряха да купуват новите боклуци... Лошото е, че здравите коли, които можеха да изкарат две поколения, са на изчезване.
    Иначе мога да споря с всеки за екологията!
    Голф 1 от 1978г,дизел гори 4-4,5л на 100км.
    Голф 7 от 2020г гори 6,5-7л на 100км.

    Никой не може да ме убеди, че вредните газове от повече изгорено са помалко от помалко изгорено!!!
    От 6,5л отпадъка не може да е по малко, отколкото от 4л!!!

    Всичко е прах в очите и пари... Много пари!