Автосалонът в Ню Йорк, където ще се състои премиерата на следващото поколение Discovery, отваря врати на 20 април. От Land Rover обаче решиха да не чакат до тогава и разпространиха снимки и информация за всъдехода предварително.
Сред множеството високотехнологични особености на Vision Concept изпъква системата за дистанционно управление, която позволява да бъде констролиран от специален преносим пулт или приложение за смартфон. Според Land Rover тази функция би била особено полезна при преодоляване на тежки препятствия на пресечен терен, паркиране в трудни условия или прикачване на ремарке.
С Vision Concept ще дебютира и нова технология с името Transparent Bonnet. Специални видеокамери в предната броня предават изображение на пространството непосредствено пред автомобила на прожекционен екран в долната част на ветроупорното стъкло. Така се създава усещане за прозрачен преден капак, през който водачът вижда под всъдехода.
Системата Transparent Bonnet може да бъде безценна както при движение в пресечена местност, така и при маневриране в тясно пространство. Изображението може да се проектира не само на предното стъкло, а и върху всички остъклени повърхности на Vision Concept, включително страничните прозорци и панорамния покрив.
Прототипът на следващото Discovery е снабден и със системата Laser Terrain Scanning. Тя разчита на лазерни датчици, вградени във фаровете против мъгла, които "рисуват" релефна карта на местността пред всъдехода на дисплея на изформационно-развлекателния център.
Новото поколение на системата Wade Aid пък разпознава дълбочината на водата пред Vision Concept и информира водача дали бродът може да се премине безопасно.
Стандартната вътрешна архитектура е изградена по формулата 2+3+2 места. Самостоятелните седалки на третия ред обаче могат да се местят и сгъват в множество конфигурации.
Петимата пътници отзад разполагат с достъп до 10-инчови таблети. Салонът е тапициран с водоустойчива и отблъскваща мазнини кожа Foglizzo. Луксът в лицето на дървени декорации на пода и арматурното табло обаче не е пренебрегнат.
Прототипът няма централни колонки на каросерията. Задните врати се отварят обратно на посоката на движение, с което улесняват достъпа в купето.
От Land Rover не споделят кои от демонстрираните с Vision Concept технологии ще си пробият път до конвейера. На салона в Женева през март стана ясно, че името Discovery ще бъде използвано за цяло семейство всъдеходи, първият от които ще се появи през 2015 г.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 M_SUX
Коментиран от #5
12:13 15.04.2014
2 Alexander Hristov
12:23 15.04.2014
3 Maksito Mystafov
12:45 15.04.2014
4 Име:
14:11 15.04.2014
5 скар фейс
До коментар #1 от "M_SUX":
Докато нещо не се счупи по него. Хубав е ЗИЛ-а, за който пишеш, но лично аз препочитам немски или япоснки аналог, вместо англиийски такъв.Коментиран от #7, #9
17:18 15.04.2014
6 Владислав Димитров
17:32 15.04.2014
7 M_SUX
До коментар #5 от "скар фейс":
Немския аналог на това е Г клас, японския Ленд Крузер... Х5 и МЛ не са аналози на това нещо. Рейндж роувъра може да се бори с S класата по екстри, докато в Мл-а и Х5/Х6 има една навигация, едни подгяващи седалки, кожа и климатроник.Коментиран от #11
17:35 15.04.2014
8 Виктор Христов
18:04 15.04.2014
9 Гост
До коментар #5 от "скар фейс":
То това е Индийско с Английска цена. От както ги купиха индийците нямат качество за похвал...Коментиран от #10
20:46 15.04.2014
10 Veselin Todorov
До коментар #9 от "Гост":
Не мога да разбера индийците ли мразиш или просто нямаш пари.21:42 15.04.2014
11 скар фейс
До коментар #7 от "M_SUX":
Бъркаш се. Нищо общо. Г-класата е военен вседеход, кой е предназначен за армията и мястото му е на черния път или там, където липсва такъв изобщо. Това, че в последсвтие се е превърнал в лайвстайл автомобил е отделен въпрос. По същият път беше тръгнал хамъра, но всички видяха какво се случи с него. Тези машини релано нямат място на пътя (булевардите, шосетата, магистралите и т.н.) Аналогът му от Анлгия е Land Rover Defender - онзи на който резервната гума е на предния капак (ако си гледал "Боговете сигурно са полудели" примерно). Това са истински и сурови високопроходими автомобили за най-тежки условия. Колкото до рейнджа, наистина е доста проходим, но в момента е повече СУВ, отколкото вседеход.Наскоро излезе и спортната му весрия, която изглежда отлично. Колко до ЛандКроузъра, той си е точно вседеход, като Паджерото и Патрола, а МЛ, Х5, Q7, Кайен и т.н. са си СУВ-ове.21:57 15.04.2014