Новият пикап Tasman на Kia със сигурност предизвика дебати, а уникалният му дизайн раздели мненията на две групи. Въпреки че първоначално някои критици смятаха стила на пикап за нетрадиционен, последните резултати на Kia показват, че личните срещи променят възприятията.
Дийн Норбиато, генерален мениджър по маркетинг на Kia Австралия, разкри, че потенциалните клиенти, които са видели Tasman отблизо, все повече се радват на отличителния му дизайн. Компанията вярва, че нетрадиционният стил на пикапа му помага да се открои на претъпкания пазар, особено в сравнение с по-традиционни предложения като Ford Ranger и Toyota Hilux.
Kia признава първоначалните критики, свързани с „веждите“ на Tasman, и планира да усъвършенства този дизайнерски елемент. Въпреки това компанията остава отдадена на смелия си дизайнерски език, който има за цел да привлече ново поколение купувачи на пикапи.
Макар че нетрадиционният дизайн на Tasman може да не е по вкуса на всеки, ясно е, че Kia предприема смел подход, за да предизвика утвърдените играчи в сегмента на средноразмерните пикапи.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Родителите и възпитанието!
Коментиран от #5
11:53 17.12.2024
2 честно ли?
12:17 17.12.2024
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Верно ли бе
12:20 17.12.2024
5 ОТ КЪКТО
До коментар #1 от "Родителите и възпитанието!":
ПЪРВО ТАМ В КОРЕЯ А ПОСЛЕ И В ДЖАПОНИЯ АМЕРИТЕ ПРЕДИЗВИКАХА БОРСОВА ИЗМАМА И ИИЗКУПИХА АКЦИИТЕ НА ОСНОВНИТЕ АЗИАТСКИ ГОЛЕМИ И ОБОРОТНИ ФИРМИ..ПОСЛЕ ИЗНЕСОХА ЗЛАТОТОТ НА КИПЪР С КОРАБИ ОГРАБИХА ГЪРЦИЯ.И ТН.14:09 17.12.2024
6 става става
14:21 17.12.2024