Става дума за новото Cherokee и по-конкретно за неговата деветстепенна автоматична скоростна кутия, производство на ZF. Тази трансмисия имаше проблеми още преди пускането на Cherokee в продажба.
Това доведе до забавяне на пускането в серийно производство на модела и въпреки всичко специалистите от ZF не успяха да отстранят проблемите. Сега Chrysler е принуден да върне в сервизите 100 000 екземпляра от новото Cherokee, но прави това тихомълком и не като сервизна акция.
Проблемите с деветстепенната трансмисия касаят включването на горните две предавки, както и системата за самообучение, която адаптира работата на скоростната кутия към стила на шофиране.
Оказва се, че последната изобщо не работи. Експертите от ZF ще се опитат да решат проблема със срочен ъпдейт на програмното обезпечаване. Обновяването на софтуера обаче едва ли ще реши всички проблеми на деветстепенната автоматична скоростна кутия.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Славчо Димитров
Коментиран от #2
10:48 29.05.2014
2 stenly
До коментар #1 от "Славчо Димитров":
...и какво общо има твоето мнение със статията...Коментиран от #4
10:59 29.05.2014
3 Симеон Тасев
11:02 29.05.2014
4 Славчо Димитров
До коментар #2 от "stenly":
Към тази статия има прикачена друга, прочети и ще видиш. Искам да кажа, че тъпаците от Fiat се надпреварват с броя на предавките, а от BMW са разбрали отдавна, че повече от осем скорости са ненужни на този етап от развитието на автомобилите.Коментиран от #7
11:18 29.05.2014
5 Монго
14:44 29.05.2014
6 Mercedes-Benz
15:12 29.05.2014
7 Кольо Фильов
До коментар #4 от "Славчо Димитров":
Кво ти пука? Карай си Опел Астрата и не ги взимай нещата толкова навътре15:20 29.05.2014
8 ярослав станчев
Колко гориво ще спести тоя 2 тона кораб с 9 скорости? 500 грама на 100 км. я има я няма.А даже и да икономиса нещо,дали ще стигне спестеното,само за надника на хакера,който ще поправя скоростната кутия? Едва ли.
Коментиран от #9
15:22 29.05.2014
9 Киро Стоев
До коментар #8 от "ярослав станчев":
Какви части те гонят професоре, не четеш ли проблема е СОФТУЕРА. Не се адаптира към стила на шофиране. Ще го препрограмират и готовоКоментиран от #10, #11, #12
15:35 29.05.2014
10 Монго
До коментар #9 от "Киро Стоев":
Станчев е прав, за справка и размисли-темата за отказа на БМВ от...амнайсет степенните кутии /не ме хулите, не карам БМВ/16:30 29.05.2014
11 Монго
До коментар #9 от "Киро Стоев":
Станчев е прав, за справка и размисли-темата за отказа на БМВ от...амнайсет степенните кутии /не ме хулите, не карам БМВ/16:30 29.05.2014
12 ярослав станчев
До коментар #9 от "Киро Стоев":
Абе уж прочетох статията,ама може и да съм проспал нещо.А ти като чете да беше видял ей туй,преди да пишеш:Обновяването на софтуера обаче едва ли ще реши всички проблеми на деветстепенната автоматична скоростна кутия.
Коментиран от #13
16:53 29.05.2014
13 Киро Стоев
До коментар #12 от "ярослав станчев":
Ти мани тука какво ти пишат. Гледай по света какво се случва.http://www.tundraheadquarters.com/blog/zf-transmission-toyota-next/
Щом и Тойота ще слагат ZF смятай. Chrysler, Audi, BMW, Jaguar и Land Rover използват 8-ZF а девятката е супер иновативна и Chrysler и Land Rover са първите в света която я слагат.
Вместо да се впрягаш като стара бабичка по някакви статии, по добре следи с интерес и се радвай на развитието на новите технологии приятелю
17:25 29.05.2014
14 ярослав станчев
Като мина покрай някой сервиз и гледам вътре пълно със супер иновативни талиги,с алуминиеви мотори и ходови части,с пластмасови купета и бъгнати компютри,с незнайно колко степенни скоростни кутии.И всичките тези купища тенекиени и платмасови иновации чакат за безбожно скъпи ремонти.А отпред колко чакат ред,да знаеш.Само забележи,като минаваш.
Как се продават според теб по 70-80 милиона нови коли всяка година? С иновации разбира се.Колкото по-модерно и изчанчено,толкова по-скъпо и трошливо.Рай за сервизите.
Ама нека да има иновации,как се хранят иначе 1,5 милиарда китайци?
20:10 29.05.2014
15 car-critic
13:04 30.05.2014