Близнакът на Dacia Bigster се появи по пътищата в Европа, но няма да се продава тук

11 Май, 2025 12:15 3 022 20

  • renault-
  • boreal-
  • dacia-
  • bigster

Бюджетният Renault Boreal е предназначен за пазарите, където румънската марка не е представена

Близнакът на Dacia Bigster се появи по пътищата в Европа, но няма да се продава тук - 1

Новото Renault Boreal беше забелязано в Европа по време на пътни тестове. Семейният кросоувър ще е брат на Dacia Bigster, а подробности за него бяха разкрити от Carscoops.

Новото Renault Boreal всъщност е близнак на Dacia Bigster и ще е предназначен за онези пазари, където румънската марка не е представена. Моделът ще бъде лансиран тази година в Бразилия и ще се продава в 70 страни по света.

От снимката се вижда, че кросоувърът Renault Boreal е покрит с камуфлажно фолио, но детайлите от дизайна му са видими. В профил колата е почти идентична с Dacia Bigster, но предната ѝ част е различна, подобно на Renault Duster.

Интериорът на Renault Boreal не се вижда на снимката, но е малко вероятно кросоувърът да се различава много от Dacia Bigster отвътре. 4.6-метровият автомобил ще има просторен интериор и голям багажник от 667 литра.

Спецификациите на Renault Boreal все още се пазят в тайна, но е известно, че моделът ще дебютира с 1.3-литров бензинов турбо двигател с мощност 167 к.с. Припомняме, че кросоувърът Dacia Bigster се предлага с 1.2-литров турбодвигател със 130 конски сили и „мека“ хибридна система и с 1.8-литрова хибридна версия със 155 конски сили.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Редник

    6 1 Отговор
    Език свещен на моите деди! Що не транскрибиране на кирилица? Срам ли ви е от българската азбука?

    Коментиран от #3

  • 2 Мнение

    4 9 Отговор
    Дачия Бигстер?!
    Голям автомобил, задвижван от двг с 3 цилиндъра около литър, надут до краен предел с над 100кс???

    Това е все едно да трансплантирате сърце от домашна котка в тяло на слон, като го надуете чрез адреналин и др изкуствени методи, така че да помпа на макс през цялото време?!
    И колко ще издържи така???


    П.П. Не, нямам забрана за публикуване на коментари!
    Спрете вече с постоянната цензура за коментари, които нямат нужда от такава, а се обърнете към коментарите на троловете с грантовете, които често обиждат и псуват, но странно защо мн нарядко ги блокирате тях?!
  • 3 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #1 от "Редник":

    Толкоз могат, Баце! Или срещу грант да плямпат врели некипели, или от мрежата прев транслейта и хоп, фанааме наденицата! Журналисти на ангро да искаш в европейска България.
  • 4 Жо суи негро

    5 6 Отговор
    Европейските производители направо се гаврят с тия 4.6 метрови автомобили с двигател 1.2 литра, с които да изпревариш един тир ти трябват повече от 300 метра.

    Коментиран от #6, #9

  • 5 Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺

    6 7 Отговор
    Дачиа с логото Рено се продаваше и в руската фашизация Рено Роган, Рено Сандеро, Рено Дъстър. Защото 🚾🇷🇺руснаците 🇷🇺🚾се смятат за много велики и не можеха да се унижават да карат румънски коли!

    Коментиран от #18, #20

  • 6 Тю а Ла русофил сало

    7 4 Отговор

    До коментар #4 от "Жо суи негро":

    Друго си е жигулката казваш!

    Коментиран от #8

  • 7 тук преимуществено

    3 2 Отговор
    се пласират турски сглобки......
  • 8 ИНО ВРЕМЕ ТИРОВЕТЕ

    3 5 Отговор

    До коментар #6 от "Тю а Ла русофил сало":

    БЯХ ТУК ТАМ А СЯ СА ПО ДЕСЕТ ЕДИН СЛЕД ДРУГ.....ША ФЪРЛИ ГАРНИТУРИТЕ НА ПЪРВАТА ГОДИНА ДАЧКАТА...
  • 9 Гост

    7 6 Отговор

    До коментар #4 от "Жо суи негро":

    Хммм, всичко е физика, Баце, да знаеш, щото не си учил, явно! Тези три цилиндъра си достигат мощността доста по рано, и разполагат с въртящия си момент от 2000 оборота. Имат характеристики на старите 2.0 16v двигатели, с които всеки се перчеше и правеше на рейсър едно време! Та не са толкова зле, да знаеш! Е, няма да изкарат 400 000, ама 250 ги правят без проблем. И на хората не им пука, щото след 4 години я връщат и вливат в новия лизинг! Па ти си чакай вечната Тойота на 20+ години, с изпърдяни седалки и тасове със тел завързани! Света се променя и върви напред, харесва ли ти, или не, затова се качвай, и недей да мислиш щуротии!

    Коментиран от #11

  • 10 Калин

    5 0 Отговор
    Баща ми купи нова Дачия преди 4 години. Кара такси. Здраво каране в града зиме и лете. Мина 200000 км без никакви проблеми и редовно обслужване. Вярно, вози като дърво но е здрава и евтина поддръжка.За наше скапани пътища е идеална.
  • 11 Сър Мастър Бейтс

    2 2 Отговор

    До коментар #9 от "Гост":

    А ти дето много си учил, я кажи кой точно те научи, че е нормално на 4 години да встъпваш в нов лизинг? Защото това е всичко друго, но не и нормално за финансовата независимост на един човек.

    Коментиран от #12

  • 12 Гост

    2 2 Отговор

    До коментар #11 от "Сър Мастър Бейтс":

    Сър, Баце, кой е критерия за финансова независимост? И всъщност, тя как се измерва?
    А иначе, между 3тата и 4тата година, новия автомобил има най-добра остатъчна стойност.
    И това е момента, когато продавача ще ти го вземе обратно и ще ти предложи нов автомобил, отново на лизинг. Правилото е просто, до 6 брутни месечни дохода за кола, или 10% от месечният ти доход макс за лизинга...

    Коментиран от #13, #14, #15

  • 13 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Сър Мастър Бейтс

    1 0 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    За съжаление ми трият коментарите без да нарушавам никакви правила. Критерия е един - да си свободен човек, без борчове. А 6 заплати в София са средно около 18к. За толкова няма нови коли вече.

    Коментиран от #16

  • 16 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "Сър Мастър Бейтс":

    Ами какво да ти кажа, няма хора без борчове, дори и богатите. Трудно е, просто ежедневието вече е такова, няма как. А иначе, да, за 18К няма нова кола вече! Не и при доходите които си цитирал. Но пък се съгласи, че всичко е въпрос на възможности, и човек без възможности не трябва да упреква решението на такъв със възможности. Защото как да кажеш на млад програмист да не си купи нова кола със 5 или 6К нетен доход? Ами на него му се иска, пък било то и Дачия, нали?

    Коментиран от #17

  • 17 Сър Мастър Бейтс

    1 1 Отговор

    До коментар #16 от "Гост":

    Има хора без борчове. Аз съм такъв. Семейството ми (аз и жената) е с нетен доход около 8к. Имаме 2 стари коли, които вършат работа засега. Не сънувам нови коли, в момента планирам поредната ми екскурзия из Европа. Има много по-стойностни неща от една купчина желязо, пък било то и ново.
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Модер кво си се впрегнал та триеш

    1 0 Отговор
    като изоглавен бе? Това което написах,че не руснаците определят как да се казват там колите на марката им е вярно,а пацула дето се е обозначил като хахахащ клозет ру е тъп та чак объл,защото не чете,а пише простотии и ти оставяш неговия коментар полит коректно,а моя триеш. Хайде малко разбий остатъка от мозъчната структура и приеми правилното решение. Не може един да обижда,а друг не и обидния коментар защото е полит коректен оставяш,а триеш другия.
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.