Frontera се завърна към корените си със силно модифицирана версия за офроуд

27 Май, 2025 14:59 2 682 8

  • opel-
  • frontera-
  • gravel-
  • концепт

За момента Gravel е само концепт

Frontera се завърна към корените си със силно модифицирана версия за офроуд - 1

Името Frontera, силно напомнящо за суровото минало на Opel, е старателно възродено и изглежда, че германската марка е решена да докаже, че новият SUV е нещо повече от просто превозно средство за предградията. След успешното си представяне като хибридно и изцяло електрическо предложение, сега Opel активно разширява границите на това, което може да бъде съвременната Frontera, представяйки серия от смели концепции. Тази агресивна стратегия има за цел да вдъхне на възроденото име дух на приключение, което е отклонение от обичайния наръчник на Opel.

След като наскоро демонстрира потенциала на Frontera като платформа за пътуване по суша с умело интегрирана палатка на покрива Thule Foothill, сега Opel прави още една стъпка напред. Появява се Frontera Gravel, специално създаден за целта шоу автомобил, предназначен да покорява необуздани местности, ясен сигнал за разрастващите се амбиции на марката в областта на офроуда. Макар и засега предназначени за събития, тези смели концепции често предвещават бъдещи възможности за производство, разпалвайки въображението на ентусиастите.

Frontera се завърна към корените си със силно модифицирана версия за офроуд

Направена в сътрудничество със специалистите по моторни спортове BlackFish и XS, концепцията Gravel в основата си е електрическа Frontera. Интересно е, че Opel е избрал да запази задвижващия агрегат, което означава, че автомобилът все още разчита на своите батерии за пробег 400 км и електрически двигатели с мощност 113 конски сили. Истинската трансформация се крие във всеобхватното му адаптиране за движение в дивата природа.

Визуално Gravel е облечен в отличителното покритие Desert Stone, рязко контрастиращо с черния покрив и капак. Стратегически изблици на наситено оранжево прекъсват екстериора - подчертавайки корпусите на огледалата, броните, спойлера и дори емблематичния Opel Blitz.

Frontera се завърна към корените си със силно модифицирана версия за офроуд

Функционалността е от първостепенно значение за този офроуд воин. Отпред са интегрирани здрава лебедка и кука теглене, а отзад са прикрепени практични странични кутии за съхранение. Отгоре стабилен багажник на покрива осигурява обширен товарен капацитет, допълнително подсилен от спомагателни външни прожектори, монтирани на Thule Canyon XT и на капака, готови да проправят път и през най-тъмните пътеки.

Интериорът получава по-фина, но въздействаща индивидуализация, като основните промени са резки визуални контрасти: яркооранжеви акценти, стратегически нанесени върху преобладаващо черния салон.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 9 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 това е паркетник

    11 2 Отговор
    повдигната лека кола. за експедиции и приключения всичко е различно

    Коментиран от #2

  • 2 Георги

    7 1 Отговор

    До коментар #1 от "това е паркетник":

    дори не пише дали е 4х4
  • 3 Путин

    1 5 Отговор
    Кога ша ги стигнрм германцити

    Коментиран от #4

  • 4 двигателя и кутията

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Путин":

    са френски.... но все пак в северна франция са пофренчени германци......
  • 5 Фронтерата беше Исузо

    12 0 Отговор
    с рама и бавни скорости. Това Пежо на предно се гаври с паметта на един истински джип.
  • 6 Гост

    3 0 Отговор
    Интересно разпложение на вантите. Май са там по-скоро като да не е без хич, защото няма предна решетка на която да ги захванат и трябва са максимално близо до външните габарити. За пластмасовата броня няма как да ги захванат. Изобщо самата идея да използваш пластмасова предна броня с въздуховоди отстрани е меко казано странна. Бих изкъртил тази предна броня и бих освободил максималнно автомобила отпред, Така ще се освободят и арките на колелата до известна степен. При скорости до 100км/ч няма да има чак такова значение аеродинамиката. Да не споменавам, че с тези багажници отгоре, гуми и туби, създателите на концепта вече са пратили аеродинамиката по дяволите. Кефи ме обаче тубата за бензин закачена на ц колонката на този уж електрически автомобил :).
  • 7 Гост

    2 0 Отговор
    Който е карал офроуд поне жигула, разбира, че тези въздуховоди на предната броня ще закачат клони и ще се напълня с кал и трева още на първите 100 моточаса. Дори при лек офроуд с разстителност покрай пътя, бронята е долу още при първия клон запречил се във въздуховода.
  • 8 Язе

    3 0 Отговор
    Каква офроод версия само с предно предаване? Приключение ще е да намерите кой да ви изтегли от първата срещната кал.