7 62254

BMW M4 е много по-бързо от предшественика си

  • bmw-
  • m4-
  • нюрбургринг

Новото наточено баварско купе, което носи индекс M4, завъртя обиколка на Северната дъга на пистата "Нюрбургринг" за време 7.52 минути. Интересното е, че този резултат е по-добър с цели 13 секунди от върховото постижение на предшественика M3 купе.

BMW M4 е оборудвано с шестцилиндров турбодвигател и разполага с максимална мощност от 431 конски сили. Автомобилът може да се екипира както с шестстепенна механична скоростна кутия, така и със седемстепенна автоматична трансмисия.

Първите 100 километра в час новото купе достига за 4.1 секунди - показател, по-добър от този на предшественика с 0.5 секунди. Максималната скорост пък е ограничена електронно на 250 км/ч, но като опция се предлага и по-висока максимална скорост от 280 км/ч.

В семейството на новата четвърта серия на баварците има и разновидност кабриолет M4. Този автомобил е снабден с твърд сгъваем таван, който се отваря за 20 секунди. Това може да става и в движение, но при скорост до 18 км/ч.

Откритата версия ускорява от 0 до 100 с 0.3 секунди по-бавно, отколкото купето. BMW M4 се предлага и у нас за сума от 145 200 лева с ДДС. За тези пари получавате компактно купе с две врати, оборудвано с трилитров редови шестак.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.

Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, auto.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 M_SUX

    3 2 Отговор
    Колата е уникална ама цената и е много висока, старото М3 струваше 120 бона това 145, следващото 170?
  • 2 Монго

    6 3 Отговор
    Наред са привържениците на "японското". Готовиии, старт...
  • 3 Stone Kold

    4 3 Отговор
    а за 30 000 лв вземам ауди с 8 2007 с керамика и 500 кс кое е по изгодно? и спестявам 115 000 лв

    Коментиран от #4, #5, #17

  • 4 Dr. Dick

    6 3 Отговор

    До коментар #3 от "Stone Kold":

    Като цяло ти няма да си купиш нито S8, нито М4, защото мисленето ти е мишкарско, на дребно. А ако не дай си боже продадеш панелката на баба си в люлин и си купиш S8 и спестиш 115 000 по този начин, като се наложи да смениш керамиката с накладките ше трябва да теглиш кредит.

  • 5 Дошo

    5 7 Отговор

    До коментар #3 от "Stone Kold":

    Като започнеш да наливаш пари в четирите нули ще видиш кое е по-изгодно.
    А джапан феновете какво да кажем за колата?Ми много е добра, да не говорим, че с една газова уредба ще изпревари NISSAN GTR до морето, до Луната, до Тамбукту и Папуа Нова Гвинея и т.н.
    Питайте триста и осемнадесети той ще ви обясни по-подробно

    Коментиран от #21, #22, #23, #24

  • 6 Stone Kold

    5 1 Отговор
    аз имам ауди но е 4.2 бензин а8 но се замислям за с8 с керамика...относно парите се занимавам с валутна спекула така 4е не ме мислете защото не знаете цената на парите
  • 7 Stone Kold

    5 1 Отговор
    моето ауди не се 4упи може би защото съм внимателен
  • 8 Дошo

    4 3 Отговор
    А и още нещо ще кажа за невероятната бегачка на BMW която дава 7:54 с шестцилиндров турбодвигател и разполага с максимална мощност от 431 конски сили

    Mégane R.S. 275 Trophy-R записа време от 7:54.36 мин. с предно предаване и 275к.с
    Още нещо да казвам ли?

    Коментиран от #9, #12

  • 9 Dr. Dick

    2 4 Отговор

    До коментар #8 от "Дошo":

    7:52. Това не означава, че това е максималния и потенциал. Тя колата не се кара сама. Има различни пилоти с различни възможности. Освен това "резачката" IS-F дава 8:13, което пък сравенено с Megane RS е още по-смешно

    Коментиран от #10

  • 10 Дошo

    3 5 Отговор

    До коментар #9 от "Dr. Dick":

    А пък резачката LFA дава 7:14 - почти 40сек по-добро време от резачката М4.Разбира се ако се сложи една газова на Бенвето нещата стават съвсем други.Като се появи триста и осемнадесети той ще ти обясни по-подробно

    Коментиран от #11, #20

  • 11 Dr. Dick

    3 2 Отговор

    До коментар #10 от "Дошo":

    Всеки път сравнявате всяка японска кола, която ви е угодно с колата от статията. Не се научихте, че има класове. Ами и Порше 918 spyder дава време 6:57, което е недостижимо за японците, ама какво от това, тук въпросът е, че новото М4 е направило обиколката за 7:52, а конкурентите му са Lancer Evo, ISF и всякви такива, които са все по-бавни.

    Коментиран от #14, #52

  • 12 iiiiiii!!!!!!!!

    2 2 Отговор

    До коментар #8 от "Дошo":

    Относно статията за Реното,може би повечето въобще не са я прочели,защото в нея не се споменава БМВ. Но това 7.52 на М4 в сравнение с 7.54 на Мегана,(който е с около 150 коня по-малко,4 цилиндров двигател и предно задвижване) . На мен ми се струва , че времето на БМВ не е чак толкова впечетляващо.

    Коментиран от #19

  • 13 samo nemsko

    0 3 Отговор
    зависи кой-кара БМВ то може и по добре време да даде ама понеже е доста красиво наточето и агресивно жапанците ги е яд че в близко бъдеште няма да видат такава кола и веднага се започна с пюенето
  • 14 Стоян Стоянов

    3 0 Отговор

    До коментар #11 от "Dr. Dick":

    " ...Всеки път сравнявате всяка японска кола, която ви е угодно с колата от статията. ..."
    Е той Дошо за Megane говори - не за японско в случая!
    А по темата - симпатяга е БМВ-то, но наистина ме у соленичка цената

  • 15 Stone Kold

    5 1 Отговор
    някой каза 4е за керамиката на с8 ауди д3 трябва да си продам апартамента а за това на снимките?идете и питайте в фирмения сервиз на бмв колко струват накладките на вси4ки колела и тогава да говори

    Коментиран от #16

  • 16 Монго

    3 1 Отговор

    До коментар #15 от "Stone Kold":

    Имам чисто нови керамични плочки за баня, те няма ли да свършат работа за спирачките

    Коментиран от #18

  • 17 Никой

    0 2 Отговор

    До коментар #3 от "Stone Kold":

    А аз по същия начин мога да кажа, че за парите на едно ново RS5 мога да си купя M5 V10 от 2007 за 20 000 и да спестя 100 000... А и също тая М4-ка по нищо не отстъпва като екстри на твоето с8,а освен това ще го скъса на драг и в завоите.
  • 18 Владислав Димитров

    2 1 Отговор

    До коментар #16 от "Монго":

    Не, тези май не стават, трябва да са от металокерамика .
  • 19 Нема Бира

    3 1 Отговор

    До коментар #12 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    И какво странно в това? Сравняваш кола с климатик, кожа, стерео с която се движиш комфортно с лагерна количка на която и стъклата и са плексиглас!!! Добро сравнение

    Коментиран от #35

  • 20 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #10 от "Дошo":

    Tая кола дето си я споменал от класа на М4 ли е?Питам де,аз като незная нещо питам,че да се науча.
  • 21 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дошo":

    Аз немога да разбера какво толкова ти е влязла в главата тая газова уредба?Не съм фен на АГУ-то но дори и там БМВ държи рекорд.
  • 22 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дошo":

    А за колата М4 какво да кажа?След глупавия според мен осемцилиндров вариант на стария модел сега отново е взето правилно решение и се заложи на редови шестак.А най-хубавото е ,че е битурбо.Ето това е преимуществото на турбоагрегатите спрямо атмосферките-доказателството е на пистата-13 сек разлика.Поне за мен е респектиращ резултат.
  • 23 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дошo":

    Не че ги разбирам нещата,ама все пак се чудя защо не са сложили малко и голямо турбо.Малкото за ниските обороти,голямото за високите.При 535д се получи голям ефект..
  • 24 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #5 от "Дошo":

    И последно,питам се ще има ли GTS,и ако има дали ще е добър поне колкото CSL-a на М3 Е46.

  • 25 M_SUX

    3 2 Отговор
    Zendera - "Ами,дизайна си е дизаийн.Ти просто подценяваш БМВ.Смяташ че бумера е много под мергела,обаче не е така и Ауто Билд го доказа.Не ми говори за купени статии.Усещането да караш даден автомобил или да се возиш в него е субективно,но когато цифрите се намесят и когато те не са в полза на Мерцедес,то тогава няма как бенца да е вечния номер едно.Явно и прожбите го доказват.Погледни класацията на Ауто Билд за надежни тествани автомобили-там на върха е 520 момче,тоуринг.Става въпрос първенците на Германия-ненавиждам мнения които изразяват някакъв вид корупция.За мен тази класация е миродавна КОГАТО СТАВА ВЪПРОС ЗА МЕРЦЕДЕС СРЕЩУ БМВ. "

    Коментиран от #26, #27

  • 26 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #25 от "M_SUX":

    Не се отказвам от думите си,но това във връзка с какво ме цитираш?
  • 27 M_SUX

    2 4 Отговор

    До коментар #25 от "M_SUX":

    Мога да ти кажа, че гледаш прекалено много суха статистика което не е добре, давам ти прост пример .... 1.9 на VW е много по-добро като качество от 2.0 ТДИ 140Hp дето на сухата статистика бие по всички параграфи 1.9..... ама никой не ти казва, че после трябва да си продаваш бъбрека.... за 335 не съм запознат, но винаги бих си взел 330, защото е по-прост и съм сигурен, че разходите по 330 ще са в пъти по-малки от тези при 335. Ами смятам, че "Бумера" е под "мергела", защото съм карал Е46(2.3) и Е92(330), не мога да кажа лошо за колите, но не са нищо особено, Е92 беше 2012та кабрио и го карах доста време и не можех да си обесня на какво толкова се прехласват, да, имат дизайн, но не за всички това е най-важно..... колкото до класации мога да ти кажа, че във всяка класация Мерцедес е доста пред бмв, това могат да ти го потвърдят и другите съфорумници. При Мерцедес съм карал W211 и W202 и мога да ти кажа, че са уникални, уникална возия, уникално управление. Никога не бих си взел W211 въпреки, че са много здрави познат навъртя около 250 хиляди километра и само един път го остави - пусна се авариен режим и даже ходих да му помагам, а не се знае преди да бъде внесно дали не е било на още 500хиляди, но са доста горзни. С кеф си представям това уникално управление върху някой красив модел та даже и по-добро например W221. Съжалявам за мен не е важно дали дизеларката ми ще вдига от 0до100 за 6 секунди или за 6.5 секунди примерно. Това БМВ дето го карах дигаше 245, но

    Коментиран от #28, #29, #32, #33, #36

  • 28 M_SUX

    2 3 Отговор

    До коментар #27 от "M_SUX":

    Дигаше 245, но никъде нямах възможност да го карам с повече от 140, тези технически данни са просто безмислени, те са за хора които ей така им се прехласват само на хартия. Този приятел дето кара Е92 живее в Германия и ми е казвал, че се е случвало да вдига 230-240 и думите му бяха " така можеш да кара 15-20минути и слизаш като пребит".

    Коментиран от #31

  • 29 M_SUX

    1 3 Отговор

    До коментар #27 от "M_SUX":

    На хонда 1.8 е много по-добор от 2.2 140коня - въпреки уникалните технически данни които показват сайтовете - 140 коня от 0 до 100 за 8.3 секунди това на хартия е уникално, но влез във форумите да видиш, че всички препоръчват бензиновия 1.8:)

    Коментиран от #30

  • 30 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #29 от "M_SUX":

    Абе човек,що ма буташ сега с тая Хонда сега?Ти туй за връх на дизеловите технологии ли го имаш?Остави кой какво препоръчва,аз избирам дизел,не слушам че биха ми препоръчали бензин.
  • 31 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #28 от "M_SUX":

    Ма караш ме да се смея.Извинявай,не ти се подигравам но ако става въпрос за високи скорости дори и на Хемус(близко до Варна)съм вдигал 230км в час.Кви са тез 140 твойте,незная....
  • 32 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #27 от "M_SUX":

    Добре де,какви критерии имаш,щом кола премиум кабрио 2012 година не те впечатлява?

    Коментиран от #37

  • 33 zendera

    2 3 Отговор

    До коментар #27 от "M_SUX":

    Виж,ако говорим за дизели въпроса е не само за колко ги вдига но и колко харчи.Категоричен съм-От 1998 година БМВ измести тотално Мерцедес от дизеловата сцена.Да ти дам ли един пример?Все още не ми е ясно защо Мерцедес Е-клас направиха дизел със 95кс от 2.2д.Еми прекия конкурент(най-слабата версия на бмв тогава беше със 136кс)е39 беше много по-динамичен.Имам много примери и трилитровите дизели....
  • 34 Негрон Джеймс

    4 2 Отговор
    Много се кефя как тоя zendera се прави на професор по статистика, история, математика и обира минусите.
  • 35 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "Нема Бира":

    Само незнам кой ти каза , че в Реното няма климатик,стерео и т,н

    Коментиран от #50

  • 36 Никой

    2 1 Отговор

    До коментар #27 от "M_SUX":

    Мерцедес не са това което бяха и може да имат някои доста добри попадения си ги извисил до небето. Първо, че сравняваш E класа с е90 и е46 по возия?!? Просто тези коли нямат нищо общо. Айде сравни е60 с w211 да видим кое има по-добро управление и причината, поради която Мерцедес не са ми особено приятни е че напълно забравиха ръчните скоростни кутий. Айде сравни ми е320cdi w211 с е60 530d, която можеш да си купиш ръчка и е60-то ще бие по-всички параграфи освен комфорт може би и виждам, че точно това те впечатлява при колите, няма лошо, но вече говорим за различни приоритети. Модерните Мерцедеси са за по-улегналите хора и реално всичките им седани се превърнаха в мини версии на S класата - тоест те са големи, тежки автоматици със меки окачвания и изобщо не започвай да ми сравняваш управлението им с е60 или е90 например.Мерцедесите, които ми харесват в момента са: S класата, някои АМГ-та и SLS, защото не изневеряват на същността си, другите просто ми се струват все по-ненужни и препокриващи се. Това е моето мнение и го споделям с риск да получа 13 минуса

    Коментиран от #38, #43, #44

  • 37 M_SUX

    1 3 Отговор

    До коментар #32 от "zendera":

    Аз ти давам пример с раздни двигатели които имат добри технически данни на хартия, но в реалния свят са боклуци, нека добавим и 2.5 VW 180 коня ли беше - ей от това бягай, иначе за годината си 180 коня си беше уникално от 2.5 ама язък.Също съм сигурен, че тоя дизел на Ауди дето го хвалиш там с 381 коня или колкото беше (новия) ти давам гаранция, че точно след 3-4 години целия свят ще пропищи от него. Аз не съм излзиал на магистрала карал съм извънградски пътища и ти давам гаранция, че няма къде да ги вдигаш тия скорости. Критерия ми за коли не е кой знае колко висок, при положение, че карам рено и фиат, но тази кола за 30 хиляди евро не ме вдъхнови колкото очаквах, не ми предложи нищо кой знае какво. За дизайна беше хубав, беше пъргава и до там. Никога няма да ми повярваш, но имах един спринтер и беше уникален за каране - просто като си помисля може би повече ме кефеше да го карам от Е92 колкото и смешно да звучи. Това Бмв не предлагаше нищо освен това, че съм свикнал колата ми да дига от 0 до 100 за 10 секунди,а това бмв ги дигаше за 7.....

    Коментиран от #41

  • 38 M_SUX

    1 3 Отговор

    До коментар #36 от "Никой":

    Ще започна с това, че Е60 отвътре е по-грозно и от опелите от тази година, не мога да повярвам, че хората са давали по 80 хиляди за този интериор, другото нещо което е, че един ден ако си купиш Е60 ще забележиш, че седалката и на най-горното ниво е супер ниско и ако не си 2 метра вътре ще си като детенце, шефа на фитнеса ми който е много здрав караше такъв и се оплакваше, точно от този проблем, че това нещо му прави много голям дискомфорт. Мога да ти гарантирам, че W211 е много по-здрав и много по-комфортен, друго не мога да кажа със сигурност. Иначе аз съм далече от мисълта, че всички мерцедеси са уникални А класа, Б класа, цла ги ненавиждам - гледам, че с някоя екстра цла стига до 100 хиляди което е мега смешно и хората се лъжат адски много. Също супер много харесвам Ф10 и го предпочитам пред W212, но за Е60 откъм комфорт, удобство и здравина със сигурност си в грешка.
  • 39 bmw e36

    5 0 Отговор
    ха от 50 коментара 3 са по темата

    Коментиран от #42

  • 40 bmw e36

    2 0 Отговор
    БМВ е уникално просто от където и да го погледнеш не напразно са намер едно
  • 41 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #37 от "M_SUX":

    Добре де,както и да е,няма да се разберем щом Спринтер ти допада повече от Е92.Но 211 е по-красива от 60 тката-в това няма спор.
  • 42 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #39 от "bmw e36":

    Ами опитах се да вмъкна М4 в моя коментар по-напред беше ама.....
  • 43 zendera

    0 1 Отговор

    До коментар #36 от "Никой":

    Аз пък нямам какво да рискувам-обичам минусите.Колкото повече,толкоз по-добре се чувствам.
  • 44 M_SUX

    1 4 Отговор

    До коментар #36 от "Никой":

    Ще ти кажа, нещо под секрет за автомобилите, за последните 125 години нещата при автомобилите не са се променили кой знае колко - двигател,шаси,тансмисия и така нанатък като хванеш коли от 40-те 50-70-90те разликата не е кой знае каква една от малките осезаеми новости е возията и за това много хора говорят за возията не Мерцедес ако си чувал, защото дали караш опел,vw,хонда,тойота, ford, киа, хюндай и да не изброявам всички марки всички тези коли возят твърдо и ако ти завържеме очите никога няма да познаеш в какво се возиш. Ауди с лошата си возия и Бмв с малко по-добрата си возия се доближават до тези изброените марки. Един приятел винаги е казвал, че БМВ е обикновена кола с повече коне и да ти кажа ако се замислиш, ще разбереше, че е достра прав. Докато Мерцедес са на друго ниво но не ми се спори, за мен една S класа с телевизия, 6 вида масажи, автоматични скорости, мека возия и един куп екстри още, ще е много по-забавна от голото Е92 дето е по-бързо с 3 секунди от 0 до 100 от сегашната ми кола и с нищо друго не мога да го запомня.

    Коментиран от #45, #49

  • 45 zendera

    1 1 Отговор

    До коментар #44 от "M_SUX":

    Едно въпросче.ЕС-класата не трябва ли да се сравнява със 7-ма серия?

    Коментиран от #46

  • 46 M_SUX

    2 2 Отговор

    До коментар #45 от "zendera":

    Аз ти казвам, че S класата ще ме изкефи хиляди пъти повече от Е92, а занеш, че няма 7ца която да се мери S класа това и децата го знаят, то и по продажбите на флагмените си личи доминацията в този сегмент. Във всички други сегменти може бмв да са по-добри, но тук е запазена територия на Мерцедес. 7цата има интериор като на 5цата и като на 6цата.... докато интериора на S класата се разработва отделно и само за S класата.

    Коментиран от #47

  • 47 zendera

    1 0 Отговор

    До коментар #46 от "M_SUX":

    Еми ето тук не съм съгласен.Да ,преди 20 години беше така както го казваш.Карал съм 140ска,солиден автомобил.Но в момента поне за мен нещата не стоят така.Мерцедес освен с аирматик с друго не виждам с какво могат да се похвалят.Екстри имат и двата автомобила.Мощни са бензиновите варианти а дизеловитееее...бумеровите са по-добри.Хайде стига толкоз,въпрос на вкус.Важното е да караш това което искаш а не това което ти се налага..
  • 48 триста итридесети

    0 0 Отговор
    Доше, оздравял си значи след случката с крайслера, тъкмо взех да се притеснявам, че няма да има кой да обира минусите във форума.
  • 49 Никой

    0 0 Отговор

    До коментар #44 от "M_SUX":

    Ето тук пак опираме до приоритетите на различните хора. За теб возията и екстрите са всичко, а за някой друг може точно управлението на е92 да го грабне. Не знам как от класа на М4 стигнахме до луксозния сегмент... Мен лично много повече ще ме радва гола спортна кола, отколкото голяма натъпкана с екстри и глезотии луксозна, просто съм такъв човек и разбирам защо харесваш Мерцедес, защото те са най-добри в това, което най-много ти харесва. А това, че бмв-тата са само обикновени коли с повече коне, поздрави, твоя човек, защото една кола като цяло не е само конски сили,а баланс и управление, също го питай дали е карал бмв изобщо...
    Е60... мен лично ми харесва отвън както и отвътре, но това си е лично мое мнение, много хора не харесаха стила на Крис Бангъл, но според мен е60 и е65 изглеждат доста добре и модерно. А по времето когато излязло е60 е било със много екстри и със много по-добро табло и екран от Е класата тогава.
  • 50 Нема Бира

    0 0 Отговор

    До коментар #35 от "iiiiiii!!!!!!!!":

    Ми няма! Няма даже задни седалки, шумоизолация и още други работи. Диетата му е доста строга. Клима и радио може да се поръчат като опции, но това няма да е колата с рекорда от Ринга. По коректно е да сравниш Trophy R със старото Е90 M3 GTS, ама тогава Реното издиша.
  • 51 iiiiiii!!!!!!!!

    0 0 Отговор
    Прав си , че има доста стабилна диета,но M3 GTS е с доста солидна диета , а разликата в двигателите е огромна.Като цяло не са коли от един клас
  • 52 Нен Нен

    0 0 Отговор

    До коментар #11 от "Dr. Dick":

    Японската алтернатива на М4 е Nissan GTR , и двете са спортни купета с 4 места, а ти сам можеш да видиш разликата във времената на двете коли
  • 53 Кобрата

    0 0 Отговор
    BMW-то е страхотно, баварците си знаят работата и не мисля, че има нужда от отрицателни коментари.
    Запазете ги за себе си
  • 54 dhcp

    0 0 Отговор
    Дибре изглеждаща баварка :)