Volkswagen представи второто поколение на популярния си кросоувър T-Roc, който е напълно преработен, за да съответства на най-новите модели на марката, като Tiguan и Tayron. Новият T-Roc е изграден върху обновената платформа MQB Evo и ще бъде наличен в европейските шоуруми през ноември 2025 година.
Новият T-Roc е значителна еволюция на своя предшественик, с по-голямо купе и обновен дизайн. Дължината му е 4373 мм, което е със 122 мм повече, а междуосието му вече е 2631 мм, което е с 28 мм повече. Външният дизайн е вдъхновен от електрическата ID серия на VW, с предна част без решетка и LED светлинна лента по цялата ширина. Новата каросерия е и по-аеродинамична, с коефициент на съпротивление 0,29 cd.
Интериорът е преработен с акцент върху по-високо качество и по-модерна технология. Таблото за управление има ново текстилно покритие и използва по-голям процент рециклирани материали. Централният елемент е свободно стоящ инфоразвлекателен дисплей, наличен в размери 10,4 или 12,9 инча, който е съчетан с 10-инчов цифров инструментален панел. Докато някои от контролите за климатизацията остават под формата на сензорни плъзгачи, воланът запазва физическите бутони, а ново въртящо се копче позволява лесно управление на силата на звука, профилите на шофиране и осветлението в купето. Интериорът също е по-просторен, с по-голям багажник, който сега побира 465 литра багаж.
Гамата от задвижващи агрегати включва бензинови, меки хибридни и, за първи път, пълни хибридни варианти. Меко-хибридните модели се задвижват от 1,5-литров eTSI двигател, произвеждащ 114 к.с. или 148 к.с., с 48V система, добавяща временно усилване от 19 к.с. Ще се предлага и по-мощен 2,0-литров TSI двигател с опционално задвижване на четирите колела 4Motion. Пълнохибридната система, която ще бъде добавена по-късно, комбинира 1,5-литров TSI двигател с предно монтиран хибриден модул и високоволтова батерия. Тази конфигурация ще се предлага в две версии, с комбинирана мощност от 134 к.с. или 168 к.с. и въртящ момент от 306 Нм.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 ХВЪРЛЯЙЙЙ ЙЙЙЙ ЙЙЙ
НИШО НЕ СТАВА ОТ ТЕЗИ БРАКМИИИИИИИИИ ИИИИ ИИИИИ ИИИ !!!???
Коментиран от #2
13:21 27.08.2025
2 🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️
До коментар #1 от "ХВЪРЛЯЙЙЙ ЙЙЙЙ ЙЙЙ":
А бе не е точно така, но щом казваш....13:40 27.08.2025
3 Олеее
15:44 27.08.2025
4 браво фолцваген
Коментиран от #6, #16
15:54 27.08.2025
5 браво фолцваген
16:02 27.08.2025
6 тойотаджия..
До коментар #4 от "браво фолцваген":
Новата корола която вече от лятото е в шоурумите..ще разкаже играта на това вагинское недоразомение-все пак става въпрос за шесто поколение хибрид на тойота,а те са пионерите и на меките и твърдите хибриди,а когато до година се появи и корола-газо ресинг..роките ще бъдат вече отживелица в своя клас..Коментиран от #7
16:23 27.08.2025
7 браво фолцваген
До коментар #6 от "тойотаджия..":
Абе то ясно,че Тойота е с по-модерни хибриди,ама защо дизайна й е като от стари дизайнерски чертежи?Коментиран от #8, #9
16:29 27.08.2025
8 браво фолцваген
До коментар #7 от "браво фолцваген":
Говоря за дизайна на Корола Крос специално,а и на Ярис и той е като кола от 94-та. прилича ми на Корса от 94-та. Я виж Hyundai i20 и виж жалкия Ярис. И аз съм фен на Тойота, обаче тия два модела са направо подигравка, а Корола Крос е с цена от над 60 000лв!!!16:32 27.08.2025
9 твойтаджия..
До коментар #7 от "браво фолцваген":
Дизайн,купе,стопове не карат кола..а двг,влез у некой сервиз и ще видиш какво чудо е..от браво вагинско,имам тойота и бенц,а старецо има голф 2 е тва брато е истинското железо сред браво фолксваген..Коментиран от #10
16:57 27.08.2025
10 браво фолцваген и старите тойоти!
До коментар #9 от "твойтаджия..":
Голф 2-ката е железо,ама иначе изглежда като табуретка в хола и с тия кръгли фарчета е като кола от 65-та година. 80-те години японските бяха много по-красиви и по-модерни. Корола от 80-те е ниска и динамична с много модерен дизайн за времето си и с модерни 12 и 16 клапанови мотори, а фолцваген 2-ка потракваше с едни допотопни 8 клапанови 1.3 с 50 коня,че направо смешна работа. Корола тогава предлагаше модерни за времето си мотори 1.3 с 75 коня и ги правеше сами да си говорят голф 2-ките на светофара.18:41 27.08.2025
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Мдаа
14:58 28.08.2025
13 абеее
Коментиран от #15
15:35 28.08.2025
14 Проктолог
07:57 29.08.2025
15 Ким Ир
До коментар #13 от "абеее":
Пробвай със Северно корейска :-)07:59 29.08.2025
16 сектант
До коментар #4 от "браво фолцваген":
не, не, най-грозното е новия си ейч ар - той прави королата да изглежда като нормална кола19:17 30.08.2025