Запознайте се с изцяло новия Volkswagen T-Roc

27 Август, 2025 13:08 4 339 16

  • vw-
  • t-roc-
  • tiguan-
  • tayron

Второто поколение на модела пристига със свежа визия и куп промени

Запознайте се с изцяло новия Volkswagen T-Roc - 1

Volkswagen представи второто поколение на популярния си кросоувър T-Roc, който е напълно преработен, за да съответства на най-новите модели на марката, като Tiguan и Tayron. Новият T-Roc е изграден върху обновената платформа MQB Evo и ще бъде наличен в европейските шоуруми през ноември 2025 година.

Запознайте се с изцяло новия Volkswagen T-Roc

Новият T-Roc е значителна еволюция на своя предшественик, с по-голямо купе и обновен дизайн. Дължината му е 4373 мм, което е със 122 мм повече, а междуосието му вече е 2631 мм, което е с 28 мм повече. Външният дизайн е вдъхновен от електрическата ID серия на VW, с предна част без решетка и LED светлинна лента по цялата ширина. Новата каросерия е и по-аеродинамична, с коефициент на съпротивление 0,29 cd.

Запознайте се с изцяло новия Volkswagen T-Roc

Интериорът е преработен с акцент върху по-високо качество и по-модерна технология. Таблото за управление има ново текстилно покритие и използва по-голям процент рециклирани материали. Централният елемент е свободно стоящ инфоразвлекателен дисплей, наличен в размери 10,4 или 12,9 инча, който е съчетан с 10-инчов цифров инструментален панел. Докато някои от контролите за климатизацията остават под формата на сензорни плъзгачи, воланът запазва физическите бутони, а ново въртящо се копче позволява лесно управление на силата на звука, профилите на шофиране и осветлението в купето. Интериорът също е по-просторен, с по-голям багажник, който сега побира 465 литра багаж.

Запознайте се с изцяло новия Volkswagen T-Roc

Гамата от задвижващи агрегати включва бензинови, меки хибридни и, за първи път, пълни хибридни варианти. Меко-хибридните модели се задвижват от 1,5-литров eTSI двигател, произвеждащ 114 к.с. или 148 к.с., с 48V система, добавяща временно усилване от 19 к.с. Ще се предлага и по-мощен 2,0-литров TSI двигател с опционално задвижване на четирите колела 4Motion. Пълнохибридната система, която ще бъде добавена по-късно, комбинира 1,5-литров TSI двигател с предно монтиран хибриден модул и високоволтова батерия. Тази конфигурация ще се предлага в две версии, с комбинирана мощност от 134 к.с. или 168 к.с. и въртящ момент от 306 Нм.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 14 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ХВЪРЛЯЙЙЙ ЙЙЙЙ ЙЙЙ

    13 17 Отговор
    ОЩЕ ПРЕДИ ДА Е ПУСНАТ В МОТОТЕХНИКА!!!???
    НИШО НЕ СТАВА ОТ ТЕЗИ БРАКМИИИИИИИИИ ИИИИ ИИИИИ ИИИ !!!???

    Коментиран от #2

  • 2 🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️Някой си🏴‍☠️🏴‍☠️🏴‍☠️

    7 5 Отговор

    До коментар #1 от "ХВЪРЛЯЙЙЙ ЙЙЙЙ ЙЙЙ":

    А бе не е точно така, но щом казваш....
  • 3 Олеее

    6 4 Отговор
    Бива си го! Колко ли кинти ще струва?
  • 4 браво фолцваген

    3 17 Отговор
    Ето това е дизайн уважаеми дами и господа,а не Корола Крос дядовския дизайн на Кроса. Фолцваген прави сега най0добрия дизайн, за съжаление таблото е простовато,като че ли са го прекопирали от Корола Крос. Но и фолцваген са все пак масова марка, няма да направят табло като Пежо 308, което е топа на топа или като на Ауди или Лексус. Правят табло като Корола Крос да не се сърдят ретро чичаците.

    Коментиран от #6, #16

  • 5 браво фолцваген

    3 8 Отговор
    фейслифтовата Корола Крос я направиха по-красива и свежа предницата ,обаче задница и врати,стопове направо са за боклука! Тея в Тойота като че ли тия стопове и безидейни като дизайн врати са ги правили преди 20 години, всички модерни коли са с цяла светлинна лента фаровете и светлинна лента и тънки стопове, те на Корола Крос сложили стандартни стопове.
  • 6 тойотаджия..

    9 5 Отговор

    До коментар #4 от "браво фолцваген":

    Новата корола която вече от лятото е в шоурумите..ще разкаже играта на това вагинское недоразомение-все пак става въпрос за шесто поколение хибрид на тойота,а те са пионерите и на меките и твърдите хибриди,а когато до година се появи и корола-газо ресинг..роките ще бъдат вече отживелица в своя клас..

    Коментиран от #7

  • 7 браво фолцваген

    7 8 Отговор

    До коментар #6 от "тойотаджия..":

    Абе то ясно,че Тойота е с по-модерни хибриди,ама защо дизайна й е като от стари дизайнерски чертежи?

    Коментиран от #8, #9

  • 8 браво фолцваген

    2 5 Отговор

    До коментар #7 от "браво фолцваген":

    Говоря за дизайна на Корола Крос специално,а и на Ярис и той е като кола от 94-та. прилича ми на Корса от 94-та. Я виж Hyundai i20 и виж жалкия Ярис. И аз съм фен на Тойота, обаче тия два модела са направо подигравка, а Корола Крос е с цена от над 60 000лв!!!
  • 9 твойтаджия..

    4 2 Отговор

    До коментар #7 от "браво фолцваген":

    Дизайн,купе,стопове не карат кола..а двг,влез у некой сервиз и ще видиш какво чудо е..от браво вагинско,имам тойота и бенц,а старецо има голф 2 е тва брато е истинското железо сред браво фолксваген..

    Коментиран от #10

  • 10 браво фолцваген и старите тойоти!

    8 3 Отговор

    До коментар #9 от "твойтаджия..":

    Голф 2-ката е железо,ама иначе изглежда като табуретка в хола и с тия кръгли фарчета е като кола от 65-та година. 80-те години японските бяха много по-красиви и по-модерни. Корола от 80-те е ниска и динамична с много модерен дизайн за времето си и с модерни 12 и 16 клапанови мотори, а фолцваген 2-ка потракваше с едни допотопни 8 клапанови 1.3 с 50 коня,че направо смешна работа. Корола тогава предлагаше модерни за времето си мотори 1.3 с 75 коня и ги правеше сами да си говорят голф 2-ките на светофара.
  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Мдаа

    2 2 Отговор
    Доживяхме германците да крадат дизайн от китайците, това е едно към едно ДОНГФЕНГ 5T EVO.
  • 13 абеее

    2 3 Отговор
    Ако ще и златен да е, аз фашистка кола нема си купа никогиш!

    Коментиран от #15

  • 14 Проктолог

    2 0 Отговор
    Вътре “ новият” прилича досущ на Ситроен Кактус?!
  • 15 Ким Ир

    3 0 Отговор

    До коментар #13 от "абеее":

    Пробвай със Северно корейска :-)
  • 16 сектант

    1 0 Отговор

    До коментар #4 от "браво фолцваген":

    не, не, най-грозното е новия си ейч ар - той прави королата да изглежда като нормална кола